-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення №429 (конференц-зал) у будівлі КНП «ДЦПМСД №8» ДМР за адресою вул. Софії Ковалевської, 53А, м. Дніпро
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2022 15:20 - 21.06.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Незаконна вимога Огляд
Номер:
01689c8975464badbf4bc2cf52e0f862
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-09-005475-a.b1
Назва:
Незаконна вимога Огляд
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас дотримуватися ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Пунктом 9 Додатку №2 до Тендерної документації Ви встановили Вимогу надати: «акт обстеження об’єкту, який складається Учасником у довільній формі та підписується Замовником в період уточнень.», та пунктом 12 Додатку №2 до Тендерної документації забов’язуєте учасника : «Для визначення всіх можливих витрат, з метою встановлення фактичних обсягів і видів послуг/робіт та коригування їх у разі необхідності, в період уточнення Учасник обов’язково повинен відвідати об’єкт.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт огляду, підписаний зі сторони Замовника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі, стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги, щодо надання акту обстеження, є необгрунтованою, та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати, з незалежних від Учасника торгів підстав, причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо підписання у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону, Закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Більше того, ця Вимога не є обґрунтованою.
Вимагаємо прибрати дану Вимогу, в протилежному випадку будемо змушені звернутися в АМКУ та до органів Прокуратури.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь.pdf 14.06.2022 14:55
Дата подачі:
09.06.2022 19:57
Вирішення:
Шановний Учасник. Закупівля послуг з поточного ремонту відбувається без складання проектно-кошторисної документації, тому вимога щодо обстеження об’єкта та складання відповідного акту дозволяє Учаснику на місці оглянути обсяг робіт і визначитись з порядком застосування наявної у нього матеріально-технічної бази і техніки, відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Також згідно з ДСТУ- НБВ.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» при підготовці до проведення робіт обстеження є одним з етапів виконання робіт. Щодо форми Акту обстеження, то відповідно до тендерної документації він складається у довільній формі, тобто може не містити інформацію, яка повинна буди конфіденційною відповідно до Закону. Тендерною документацією не встановлено обмежень щодо можливості огляду об’єкту та встановлені рівні умови для виконання цієї вимоги усіма Учасниками, таким чином Учасники беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Витрати на підготовку та участь у тендері не підлягають компенсації Замовником, що відповідає визначенню та принципу здійснення підприємництва, згідно Закону України «Про підприємництво» - «діяльність на власний ризик».
Статус вимоги:
Відхилено