• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Завершена

1 165 569.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 853.88 UAH
Період оскарження: 09.06.2022 13:15 - 22.06.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога на скасування дискаваліфікацію

Номер: 78dbf606230c4c78b38e2095ad3a4978
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-09-003624-a.b1
Назва: вимога на скасування дискаваліфікацію
Вимога:
скасувати рішення протоколу ПРОТОКОЛ № 1220ВС від 11.07.2022 р
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо отриманої вимоги від Учасника ФОП Базильчук Д.В. (Учасник) за закупівлею ДК 021:2015 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання) ЛОТ 4 - Послуга з технічного обслуговування турнікетної групи на два проходи обладнаної системою біометричного контролю доступу, (Закупівля) Замовник повідомляє наступне. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) здійснює свою діяльність у відповідності до чинного законодавства, Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. По-перше. Учасник не виконав вимогу п.6.3. ЛОТ 4 додатку 4 тендерної документації (ТД) – не надав оборотно-сальдову відомість, що підтверджує наявність мультиметра та набору інструментів в Учасника. Учасник надав лист з інформацією про те, що він не веде оборотно-сальдову відомість, видаткову накладну на прилад Ц4352-М1, електроперфоратор, дриль, що ніяким чином не підтверджує, те що даний прилад є аналогом мультиметра та виконує його функції та видаткова накладна не є підтверджуючим документом балансового утримання ТМЦ Учасника. Видаткова накладна це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця та не підтверджує балансове утримання ТМЦ Учасника. Згідно п.1 статті 24 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру….» Учасник не скористався своїм правом та не звертався до Замовника за роз’ясненнями, усвідомлюючи те, що його тендерна пропозиція не буде відповідати вимогам тендерної документації. Згідно п.1 розділу ІІІ ТД «Неспроможність подати всю інформацію згідно вимог цієї тендерної документації або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції». Виходячи з викладеного, відсутні підстави для скасування рішення уповноваженої особи від 11.07.2022 № 1220ВС. По-друге. Учасник не виконав вимогу ТД п.7.1. ЛОТ 4 додатку 4 - не надав авторизаційний лист від виробника ZKTeco, або його представника (авторизованого дистриб’ютора) в Україні, який би підтверджував право Учаснику НАДАВАТИ ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ОБЛАДНАННЯ ZKTECO. Учасник надав Сертифікат (а не авторизаційний лист) від ТОВ «ТЕХНОТРЕЙД» про те, що ФОП Базильчук Дмитро Володимирович (ідентифікаційний код: 3160814252) МАЄ ВІДПОВІДНІ ПРАВА ТА КОМПЕТЕНЦІЮ З ПРОДАЖУ ОБЛАДНАННЯ (а не надавати послуги з технічного обслуговування). Учасник не підтвердив те, що ТОВ «ТЕХНОТРЕЙД» авторизований дистриб’ютор ZKTeco, а також відсутня інформація, яка засвідчує взаємозв’язок між ТОВ «ТЕХНОТРЕЙД» та виробником обладнання ZKTeco. СЕРТИФІКАТ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ, ЩО САМЕ УЧАСНИК МАЄ ПРАВО НАДАВАТИ ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ОБЛАДНАННЯ ZKTECO, ЯК ТОГО ВИМАГАЄ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Зазначений сертифікат містить інформацію про співробітників, які пройшли курс навчання на базі ТОВ «ТЕХНОТРЕЙД» та мають відповідні права та компетенцію з проектування, виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, а також можливість виконувати гарантійне та сервісне обслуговування обладнання даної системи. Учасник надав трудову угоду від 16.01.2018 з одним із співробітників ТОВ «ТЕХНОТРЕЙД» (згідно сертифікату) Кравченком Дмитром Павловичем, яка не містить строку дії, умов пролонгації тощо, що б підтверджувало чинність такої угоди. Крім того. Учасник надав документ «відомості про учасника ФОП Базильчук», яким він підтверджує, що не має довіреної особи. Тобто Учасник не делегував свої права іншій особі. Згідно п.1 статті 24 Закону «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру….» Учасник не скористався своїм правом та не звертався до Замовника за роз’ясненнями, усвідомлюючи те, що його тендерна пропозиція не буде відповідати вимогам тендерної документації. Згідно п.1 розділу ІІІ ТД «Неспроможність подати всю інформацію згідно вимог цієї тендерної документації або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції». Виходячи з викладеного, відсутні підстави для скасування рішення уповноваженої особи від 11.07.2022 № 1220ВС. По-третє. Учасник не виконав вимогу ТД п.12 ЛОТ 4 додатку 4 – наданий розрахунок вартості послуг не відповідає формі та умовам тендерної документації. Учасник не дотримався чітких умов тендерної документації та самовільно змінив форму калькуляції, яка була наведена Замовником в Додатку 1 до ТС. А саме: наданий розрахунок вартості послуг розрахований Учасником на щомісячне обслуговування та на обслуговування кожні 4 місяці (вимогами тендерної документації передбачено фактичне виконання згідно замовлень Замовника без прив’язки до конкретного періоду, тобто виконання окремих послуг з визначенням кількості нормо/годин без посилання на обов’язкове виконання усіх послуг визначених у технічній специфікації за місяць). Якщо учасник планував запропонувати свої умови надання послуг та, відповідно розрахунок вартості, він міг скористатися своїм правом згідно п.1 статті 24 Закону та звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник не звертався до Замовника за роз’ясненнями. Згідно п.1 розділу ІІІ ТД «Неспроможність подати всю інформацію згідно вимог цієї тендерної документації або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції». Виходячи з викладеного, у Замовника відсутні підстави для скасування рішення уповноваженої особи від 11.07.2022 № 1220ВС та визначення ФОП Базильчук Д.В. переможцем торгів.
Статус вимоги: Не задоволено