-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2022 12:11 - 24.06.2022 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на дії Замовника
Номер:
d06c37964d8849089d6b9d17eed77d52
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-09-002884-a.c2
Назва:
СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
№ 02/08/22-0001
Від 02 серпня 2022 р.
Найменування органу оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель
ЄДРПОУ: 00032767
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-4
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД»
ЄДРПОУ: 41037833
47734, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Настасів, вул.Плебанівка, будинок 712/9
Тел: +38-097-822-42-06
e-mail: bmbtov@gmail.com
Замовник:
Підгороднянська сільська рада,
47721, Україна, Тернопільська область, с.Підгородне, Зелена, 2
ЄДРПОУ: 14029197
Тел. +380679917453
Е-mail: tender_pidgorodnesrada@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-06-09-002884-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 25.07.2022 р
СКАРГА
на дії Замовника
09.06.2022 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів на надання послуг: «Послуги з благоустрою населених пунктів – відновлення покриття вул. Чубинського с. Підгородне Тернопільського району Тернопільської області» (надалі – Процедура закупівлі).
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції (надалі - Пропозиції) для участі у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
• Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" (далі – Скаржник);
• ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР";
• Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ".
За результатами проведеного аукціону який завершився 18 липня 2022 року ТОВ «БМБУД» перемогло з остаточною ціною своєї пропозиції 1 189 998,00 грн., з ПДВ. Проте, 25.07.2022 року тендерну пропозицію ТОВ «БМБУД» було неправомірно відхилено.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно частини 10 статті 29 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення».
1. У відповідності до протоколу №25-07-2022-04 від 25.07.2022р., Уповноважена особа Підгороднянської сільської ради всупереч принципам та основним засадам законодавства про публічні закупівлі відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «БМБУД». Своє рішення Замовник обґрунтовує тим, що «У поданих документах пропозиції учасника (файл пропозиції "40 Підтверджуючі розрахунки" стор. 18), вказано, що при розрахунку пропозиції учасника застосований прожитковий мінімум згідно ЗУ "Про державний бюджет України на 2021 рік" в розмірі 2457,25, що не відповідає законодавчо встановленому рівню прожиткового мінімуму встановленому відповідно до законодавства. Таким чином, ціна тендерної пропозиції не є такою, що розрахована відповідно до вимог чинного законодавства. Відтак пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
ТОВ «БМБУД» категорично не погоджується з прийнятим незаконним рішенням Замовника, оскільки вважає його безпідставним та таким що порушує його права, законні інтереси, суперечить принципам та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та встановленим вимогам в тендерній документації і підлягає скасуванню в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» з наступних підстав.
Відповідно до пп.1.2 п.18 тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства». Згідно пп.1.4 п.18 тендерної документації: «Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до «НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом мінрегіону «про затвердження кошторисних норм України у будівництві від 01.11.2021 р. №281 виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них, про що у складі пропозиції гарантує учасник.»
Вказану вимогу тендерної документації учасник ТОВ «БМБУД» виконав та надав в складі тендерної пропозиції файл «9 ЛГ Розрахунки згідно настанови.pdf», а саме лист-гарантію з вихідним №9 від 27.06.2022р. із наступним текстом: «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» підтверджуємо та гарантуємо, що ціна пропозиції, за яку Ми згодні виконати замовлення, розраховується відповідно до «НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва" затвердженої наказом мінрегіону» про затвердження кошторисних норм України у будівництві від 01.11.2021 р. №281 виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них.»
Згідно пп.1.4 п.18 Замовник вимагає надання учасниками такий вид документу як підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме:
« Розрахунок договірної ціни та локальні кошториси;
розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, обладнання та будівельних матеріалів, необхідних для виконання обсягу робіт, вказаного у технічному завданні)
розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
Розрахунок загальновиробничих витрат;
Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
Розрахунок прибутку;
Інші розрахунки.».
До вказаних розрахунків тендерною документацію ставилася вимога про те, що вони повинні складатися у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень (пп.1.4 п.18 ТД).
Учасник ТОВ «БМБУД» на вказану вимогу тендерної документації надав в складі тендерної пропозиції відповідні розрахунки (файл. «40 Підтверджуючі розрахунки»), що складенні у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень. Згідно протоколу про відхилення нашої тендерної пропозиції, Замовник не мав жодних зауважень про те, що вказані розрахунки не відповідають Державним будівельним нормам з урахуванням змін та доповнень, на підставі яких такі розрахунки складаються.
Окремо наголошуємо на тому, що тендерна документація не містить окремих вимог до порядку Розрахунку ціни пропозиції учасників згідно інших нормативно-правових актів. Немає вимоги про те, що розрахунки повинні складатися саме з урахуванням прожиткового мінімуму в 2021 році.
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо, що Замовник безпідставно та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БМБУД», оскільки не довів чим саме наданні нами розрахунки не відповідають Державним будівельним нормам з урахуванням змін та доповнень.
Констатуємо той факт, що надані ТОВ «БМБУД» розрахунки, які містяться у складі тендерної пропозиції, складені згідно вимоги, що міститься у пп.1.4 п.18 тендерної документації: «Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до «НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом мінрегіону «про затвердження кошторисних норм України у будівництві від 01.11.2021 р. №281.
Додатково, в Пояснювальній записці вказано наступне: «Договірна ціна складена відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» Наказ від 1.11.2021 №281.
Враховуючи вищевикладене, протокол №25-07-2022-04 від 25.07.2022 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
2. У відповідності до протоколу №25-07-2022-04 від 25.07.2022р., Уповноважена особа Підгороднянської сільської ради всупереч принципам та основним засадам законодавства про публічні закупівлі відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «БМБУД». Своє рішення Замовник обґрунтовує тим, що «Учасником надається згода на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника.
В пропозиції ТОВ «БМБУД» відсутні згоди на обробку персональних даних наступних осіб:
Бабійчук Надія Василівна – персональні дані знаходяться в протоколі №31 від 08.11.2021 р. учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД»
Бєлаш Євгеній Вікторович – персональні дані знаходяться в протоколі №10 від 01.04.2019 р. учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД»
Яворський Андрій Васильович – персональні дані знаходяться в протоколі №10 від 01.04.2019 р. учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД».»
ТОВ «БМБУД» категорично не погоджується з прийнятим незаконним рішенням Замовника, оскільки вважає його безпідставним та таким що порушує його права, законні інтереси, суперечить принципам та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та встановленим вимогам в тендерній документації і підлягає скасуванню в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» з наступних підстав.
Відповідно до пп.1 п.24 тендерної документації: «Учасником надається згода на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника.»
Слід констатувати, що вказана вимога не зобов’язує надавати згоду на обробку персональних даних ВІД кожної особи з особистим підписом. Вимогою передбачено, що саме учасник – як суб’єкт господарювання, надає згоду на обробку персональних даних НА усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника.
Зважаючи на вказане трактування встановлене тендерною документацією, ТОВ «БМБУД» в складі тендерної пропозиції надав файл («3.1 Лист згода на обробку персональних даних працівники») із вихідним №3.1 від 27.06.2022 року із наступним текстом:
«Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних» використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до закону.
Згідно п.1 ч.1 ст. 11 Закону підставами для обробки персональних даних є дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення повноважень.
Відповідно до вимог тендерної документації, учасник процедури – ТОВ «БМБУД» як володілець персональних даних відповідно до закону надає згоду на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції учасника.»
Тобто, в складі тендерної пропозиції міститься документ, що містить надану згоду учасника – ТОВ «БМБУД» на обробку персональних даних на усіх осіб в тому числі Бабійчук Надії Василівни, Бєлаш Євгенія Вікторовича та Яворського Андрія Васильовича, персональні дані яких містяться у пропозиції ТОВ «БМБУД», що свідчить про відповідність встановленій вимозі тендерної документації щодо надання згоди на обробку персональних даних НА усіх осіб.
Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містить встановленої форми документу щодо надання згоди на обробку персональних даних, а також тендерною документацією не встановлено що такі згоди мають бути саме ВІД осіб. Тобто кожна особа персональні дані якої містяться у пропозиції учасника, не зобов’язана надавати окремо згоду з особистим підписом на обробку її персональних даних, оскільки вимогами тендерної документації вказане не передбачено.
Враховуючи вищевикладене, протокол №25-07-2022-04 від 25.07.2022 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Враховуючи все вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати протокол №25-07-2022-04 від 25.07.2022р. про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БМБУД».
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення порядку проведення процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД».
Додатки:
- «ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського виправлена»;
- «Пiдтвердження відхилення БМБУД Чубинського»;
- «40 Підтверджуючі розрахунки;
- «9 ЛГ Розрахунки згідно настанови»;
- «3.1 Лист згода на обробку персональних даних працівники».
ДИРЕКТОР
ТОВ «БМБУД» Валерій НОСИК
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на дії Замовника.docx 02.08.2022 15:44
- Пiдтвердження відхилення БМБУД Чубинського.doc 02.08.2022 15:44
- 9 ЛГ Розрахунки згідно настанови.pdf 02.08.2022 15:44
- 3.1 Лист згода на обробку персональних даних працівники.pdf 02.08.2022 15:44
- СКАРГА на дії Замовника.pdf 02.08.2022 15:44
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського виправлена.docx 02.08.2022 15:44
- 40 Підтверджуючі розрахунки.pdf 02.08.2022 15:44
- Рішення від 04.08.2022 №5296.pdf 04.08.2022 13:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2022 № 5428.pdf 17.08.2022 12:11
- рішення від 16.08.2022 № 5428.pdf 17.08.2022 13:02
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського виправлена.docx.docx 08.08.2022 13:44
- Дефектний вул чубинського с підгороднє.XLS 08.08.2022 13:44
- Перелік змін Чубинського (1).docx 08.08.2022 13:45
- Пояснення по хронології розміщення.docx 08.08.2022 13:45
- Пiдтвердження відхилення БМБУД Чубинського (1).doc 08.08.2022 13:47
- Пояснення до скарги.docx 08.08.2022 14:21
- Рішення від 05.08.2020 № 15043.pdf 08.08.2022 14:22
- рішення антимонопольного (1).pdf 08.08.2022 14:22
- Доповнення до пояснення.docx 09.08.2022 14:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2022 17:35
Дата розгляду скарги:
16.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.08.2022 13:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.08.2022 13:03
Скарга
Відхилено
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
ed1d45e8352e477ab18e12c6b1aadb0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-09-002884-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
№ 23/06/22-0001
Від 23 червня 2022 р.
Антимонопольний комітет України
(Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Замовник:
Підгороднянська сільська рада,
47721, Україна, Тернопільська область, с.Підгородне, Зелена, 2
ЄДРПОУ: 14029197
Тел. +380679917453
Е-mail: tender_pidgorodnesrada@ukr.net
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД»
ЄДРПОУ: 41037833
47734, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Настасів, вул.Плебанівка, будинок 712/9
Тел: +38-097-822-42-06
e-mail: bmbtov@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-06-09-002884-a
СКАРГА,
що стосується тендерної документації
( в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
09.06.2022 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів на надання послуг: "Послуги з благоустрою населених пунктів – відновлення покриття вул. Чубинського с. Підгородне Тернопільського району Тернопільської області" (надалі – Процедура закупівлі).
Проаналізувавши тендерну документацію зі змінами, затверджену Рішенням Уповноваженої особи (№ 08-06/2 від 08.06.2022 року) (надалі - Документація), Скаржник вважає, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) та право ТОВ «БМБУД» на участь у цих відкритих торгах.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити
вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаємо, що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та основоположні принципи здійснення державних закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
1. Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Проте, всупереч вищезазначеній нормі ЗУ «Про публічні закупівлі» , Замовником 17.06.2022 р. розміщено в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації, однак, не оприлюднено перелік змін, що вносяться. Окрім того, 20.06.2022 р. о 15:03:51 також було розміщено нову редакцію тендерною документації без оприлюднення переліку змін, що вносяться.
Додатково, 20.06.2022 р. о 15:13:46 знову ж таки було розміщено нову редакцію тендерною документації із переліком змін, який містить невідповідність змін між останньою і новою редакцією, а саме: згідно п.17 старої редакції тендерної документації: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.06.2022 року», п.17 нової редакції розміщеної тендерної документації: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.06.2022 року», проте перелік змін опублікований Замовником в графі «було» (старої документації) не містить дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а містить прочерк.
Враховуючи наведене, дії Замовника, в частині внесення змін до тендерної документації, не узгоджуються з вимогами Закону, що не дає нам, як потенційному учаснику, належним чином підготувати нашу тендерну пропозицію, що є дискримінаційним по відношенню до нас.
2. Згідно пп. 2.2.1 п.2 Додатку №1 до тендерної документації, учасники в складі тендерної пропозиції зобов'язані надати: «копію поданої звітності 4-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомлення про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавались після подання звітності) Копії наказів на призначення або переведення працівників».
Слід констатувати, що цей Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску містить персональні дані всіх фізичних осіб, яким були здійснені або нараховані виплати у звітному кварталі, зокрема, реєстраційний номер облікової картки платника податків або паспорті дані, ПІБ, а також суми нарахованих та/або виплачених ним грошових коштів. Розголошення цих персональних даних без згоди їх власника заборонено чинним законодавством України.
Враховуючи викладене, у разі відмови хоча б однієї особи (персональні дані якої зазначені у цьому Податковому розрахунку) на використання своїх персональних даних, пропозиція такого учасника буде відхилена Замовником з незалежних від учасника процедури закупівлі причин. Тобто Замовник ставить можливість учасника прийняти участь у цій Процедурі у залежність від доброї волі третіх осіб, які не є учасниками даних торгів, що також є порушенням прав Скаржника.
Відтак, Замовник встановивши вказану вимогу, штучно звузив коло учасників, тільки тими хто отримав згоду на обробку персональних даних від осіб, що вказані у цьому звіті. Наголошую, що згода від власників персональних даних надається на добровільній основі та ні ми та жоден інший учасник, не зможе (та не має право) заставити іншу особу надати таку згоду.
Не зрозумілим є і те, навіщо Замовник вимагає вказаний документ, якщо у зазначеній вимозі вже вимагає надання учасниками документів, що підтверджують наявність факту трудових відносин між учасником та працівниками, а саме: Копії наказів на призначення або переведення працівників. Що саме хоче дізнатися Замовник вимагаючи вказаний документ? Про сплату податків чи як учасник подає вказану звітність? Яким чином вказане відноситься до кваліфікації учасника? Вважаємо, що вимога про надання звітності 4-ДФ за останній звітний період не є обґрунтованою. Замовником жодним чином не доведено необхідність встановлення вищевказаної умови тендерної документації.
Більше того, не всі суб’єкти господарювання подають «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» звітність 4-ДФ за останній звітний період, а тому така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників (суб’єктів господарювання), таких суб'єктів, що звітність не подають. Окрім того, у зв'язку із введенням воєнного стану на території України відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 "Про введення воєнного стану в Україні", платників податків згідно пп. 69.1 перехідних положень Податкового кодексу України виокремили у дві групи: 1) платники податків у яких відсутня можливість своєчасно виконати свій податковий обов’язок щодо подання звітності та 2) платники податків які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов’язки щодо подання звітності. Абзац 3 пп.69.1 Податкового кодексу України передбачає, що навіть платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов’язки щодо подання звітності, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов’язків під час війни, проте за умови подання такої податкової звітності до 20 липня 2022 року. Тобто, вимога щодо надання вказаного документу є дискримінаційною до обох груп платників податків, незалежно від того чи має можливість потенційний учасник процедури закупівлі виконувати належним чином своїх податкові зобов'язання щодо подання звітності. Зважаючи на вищевказане, складається враження, що Замовник навмисно встановив вказану вимогу, з метою обмеження кількості учасників для участі у процедурі закупівлі.
З метою захисту прав Скаржника на участь у процедурі закупівлі, просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної Документації та виключити з неї вимогу щодо надання копії поданої звітності 4-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомлення про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавались після подання звітності).
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» мета процедури закупівлі полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Законом визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Безпідставні, дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника призводять до обмеження конкуренції і дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права ТОВ «БМБУД» на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника, об'єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі.
Статтею 5 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної
закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1. про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом;
2. про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення порядку проведення процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги, що зазначені вище, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Додатки:
1. ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського
2. ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського (1)
3. ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського виправлена
4. ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського виправлена.
5. Перелік змін Чубинського
ДИРЕКТОР
ТОВ «БМБУД» Валерій НОСИК
Пов'язані документи:
Учасник
- Перелік змін Чубинського.docx 23.06.2022 15:55
- Скарга АМКУ на дискримінаційні вимоги тендерної документації.pdf 23.06.2022 15:55
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського виправлена..docx 23.06.2022 15:55
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського виправлена.docx 23.06.2022 15:55
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського (1).docx 23.06.2022 15:55
- Скарга АМКУ на дискримінаційні вимоги тендерної документації.docx 23.06.2022 15:55
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського.docx 23.06.2022 15:55
- рішення від 28.06.2022 № 4949.pdf 28.06.2022 14:50
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05.07.2022 № 1227.pdf 05.07.2022 13:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2022 № 5091.pdf 12.07.2022 15:30
- рішення від 12.07.2022 №5091.pdf 14.07.2022 10:50
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського 09.06.docx 29.06.2022 13:33
- Дефектний вул чубинського с підгороднє.XLS 29.06.2022 13:33
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ вул Чубинського.doc 29.06.2022 13:35
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського 17.06.docx 29.06.2022 13:36
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського виправлена.docx 1.docx 29.06.2022 13:37
- ТД БЛАГОУСТРІЙ Чубинського виправлена.docx.docx 29.06.2022 13:39
- Перелік змін Чубинського (1).docx 29.06.2022 13:39
- Пояснення по хронології розміщення.docx 29.06.2022 13:40
- Нове пояснення по хронології розміщення.docx 07.07.2022 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2022 17:03
Дата розгляду скарги:
05.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.06.2022 14:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.07.2022 10:50