Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Фонд соціального страхування України. Місцезнаходження Замовника: 04070, Україна , м. Київ, вулиця Боричів Тік, будинок 28. ЄДРПОУ замовника: 40210180. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Обов’язково має бути накладено КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель.
Завершена
150 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:08.06.2022 17:00 - 15.06.2022 16:54
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення, допущеного Уповноваженою особою Фонду соціального страхування України при проведенні спрощеної закупівлі за предметом: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015: 50110000-9)
Номер:fb6d1310e51f49f1a2a83a73b99d2f64
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, UA-EDR 39952932
Ідентифікатор запиту:UA-2022-06-08-006737-a.b2
Назва:Вимога щодо усунення порушення, допущеного Уповноваженою особою Фонду соціального страхування України при проведенні спрощеної закупівлі за предметом: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015: 50110000-9)
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» (надалі за текстом іменується – ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА»), в особі директора Кононенка Валерія Анатолійовича, який діє на підставі Статуту, вимагає скасувати рішення Уповноваженої особи Фонду соціального страхування України від 24 червня 2022 року № 38 про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» (надалі за текстом – ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД») переможцем спрощеної закупівлі UA-2022-06-08-006737-a по предмету: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів за кодом національного класифікатора України ДК 021-2015: 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
Приймаючи рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» та рішення про намір укласти договір з останнім, Уповноважена особа Фонду соціального страхування України виходив з того, що пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі. Однак, погодитись с таким висновком не можемо, оскільки, за змістом Додатку 2 до Оголошення, у складі пропозиції Учасник для підтвердження відповідності повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання не менше трьох укладених аналогічних договорів у період 2020-2022 р. (за кожен рік по 1 договору).
Пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» містить довідку про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі від 15 червня 2022 року № 15/25 (файл «25. Довідка про про досвід виконання аналогічного договору (5 договорів).pdf», яка в порушення вимог Замовника не містить інформації про виконання аналогічних договорів, укладених в 2021-2022 рр., а також довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 15 червня 2022 року №15/7 (файл «7. Довідка щодо досіду.pdf»), що містить інформацію про виконання у період 2020-2022 рр. аналогічних договорів. Зокрема, договору з ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 24 липня 2020 року, договору – АТ «УКРТРАНСГАЗ» від 15 січня 2021 року та договору з ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» від 13 травня 2022 року.
Згідно з пунктом 6 Оголошення довідка про виконання не менше трьох укладених аналогічних договорів у період 2020-2022 рр. подається разом з договорами, видатковими та листами відгуками. Однак, пропозиція Учасника не містить листів відгуків АТ «УКРТРАНСГАЗ» та ДП «Поліграфічний комбінат «Україна», як і не містить видаткових (актів виконаних робіт (наданих послу).
Отже, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» порушив вимогу Замовника щодо належного підтвердження своєї кваліфікації, а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи зазначене Уповноваженою особою виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України було прийнято передчасне та необґрунтоване рішення щодо відповідності пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» всім вимогам Тендерної документації, а тому, вимагаємо скасувати рішення Уповноваженої особи від 24 червня 2022 року № 38 про визнання ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» переможцем процедури закупівлі за предметом: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів за кодом національного класифікатора України ДК 021-2015: 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) та рішення про намір укласти договір, ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-08-006737-a, та провести повторну кваліфікацію учасника з дотриманням вимог закону та документації.
Вирішення: Шановний Учаснику! Переможцем спрощеної закупівлі UA-2022-06-08-006737-a Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» відповідно до вимог п.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів в складі наданої пропозиції було надано у довільній формі довідку, що містить інформацію про виконання не менше трьох укладених аналогічних договорів у період 2020-2022 р. (п.7 пропозиції «Довідка
щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» вих. № 15/7 від 15.06.2022).
Переможцем в складі пропозиції також надано листи-відгуки щодо співпраці від ДО «АВТОБАЗА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ», Прокуратури Київської області, Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції та ДП «ПОЛІГРАФІЧНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА».
Таким чином вимоги ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА» стосовно скасування рішення уповноваженої особи замовника про визнання ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» переможцем спрощеної закупівлі UA-2022-06-08-006737-a є безпідставними, а тому відхиляються як недійсні.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:01.07.2022 16:40
invalid
invalid
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги, які мають дискримінаційний характер та ознаки корупційної складової (змова з одним з учасником закупівлі)
Номер:d3911313305d464cbcfc2a0d9d647410
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-06-08-006737-a.b1
Назва: Технічні вимоги, які мають дискримінаційний характер та ознаки корупційної складової (змова з одним з учасником закупівлі)
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме вимогу тендерної документації додаток 1, п. 2.1 - "Станція технічного обслуговування автомобілів (надалі - СТО), де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів, має бути розташована в м. Києві в межах 10 км. від адреси замовника (м. Київ, вул. Боричів Тік, 28), з метою візуального контролю Замовником за якісним виконанням робіт. », як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 10-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Маємо досвід в цьому питанні і надаємо приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.06.2022 15:18
Вирішення:Шановний Учаснику! Згідно додатку 1 «Технічні специфікації» до документації спрощеної закупівлі передбачено вимогу щодо розташування станції технічного обслуговування Учасника на відстані не більше 10-ти кілометрів від місця розташування Замовника, а саме: м. Київ, вул. Боричів Тік, 28.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимогу щодо розташування станції технічного обслуговування Учасника на відстані не більше 10-ти кілометрів від місця розташування Замовника не вважаємо дискримінаційною, оскільки вона була встановлена з метою зменшення експлуатаційних та фінансових витрат, пов’язаних з пересування транспортних засобів, а також для забезпечення отримання відповідних послуг в максимально оперативному режимі, так як, місце розташування Замовника знаходиться в центрі міста Київ, де спостерігаються велика завантаженість, дефіцит пального та затори на дорогах. Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Крім того, слід зазначити, що проектом договору, викладеному у тендерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значні відстані від Замовника є недоцільним для Замовника та призведе до зайвих витрат пального. Варто наголосити, що вимога не є дискримінаційною, тому що на встановленій відстані знаходиться достатня кількість потенційних учасників.