• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах КПІ ім. Ігоря Сікорського

500б; 538б код ДК 021:2015 - 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження: 08.06.2022 15:25 - 15.06.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: eaff8e5ce37d469a8b0b78f5f7bca993
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-08-005611-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо обстеження є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може із проекту, специфікації, схем, яки ви можете розмістити на майданчику. Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою отримання інформації, необхідної для визначення обсягів робіт, Учасникам запропоновано відвідати об’єкти з оформленням Актів технічного обстеження системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (далі – Акти). Слід також звернути увагу на те, що системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей в Університеті встановлені на окремих об’єктах, які розташовані на досить великій території, що також впливатиме на розрахунки для коректної підготовки пропозиції. При цьому, згідно з вимогами наказу ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського від 09.09.2020 № 7/163 плани КПІ ім. Ігоря Сікорського, як об’єкта цивільної оборони, включено до Переліку службової інформації Університету. У зв’язку з цим, відомості, передбачені згаданим Переліком, не можна надавати у відкритому доступі. Період уточнень у рамках даної процедури закупівлі встановлено з 08.06.2022 до 15.06.2022, а кінцевий строк подання пропозицій – 20.06.2022. Таким чином, термін, відведений для здійснення огляду об’єктів складає 8 робочих днів. Зі свого боку Замовник готовий забезпечити всім Учасникам рівні умови для відвідання об’єктів та отримання Актів з відповідними відмітками. Крім того, керуючись досвідом замовлення аналогічних послуг за минулі роки, Замовник не може бути впевнений, що без попереднього огляду об’єктів та не маючи інформації про реальний обсяг робіт, переможець не відмовиться від виконання послуг. В результаті чого можуть затягуватись терміни процедури закупівлі або вона взагалі може бути визнана такою, що не відбулась. Це, у свою чергу, тягне за собою неможливість підтримання систем пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей на об’єктах КПІ ім. Ігоря Сікорського в працездатному стані.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.06.2022 16:26