-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
за ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (цибуля ріпчаста)
Річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи від 06.06.2022 Замовник належить до «юридичної особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі» згідно ст..2 ч.1 п.3 ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Категорія підприємства – мале. Адреса замовника 69033, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе 10-а, Комунарський район.
Завершена
6 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30.00 UAH
Період оскарження:
08.06.2022 12:29 - 15.06.2022 09:00
Вимога
Відкликано скаржником
щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
0029cb7889134a3ab779db78d560cc0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-08-003263-a.b1
Назва:
щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Лист-вимога
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі- Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону.
Так, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі (додаток №3) встановлено, що до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази додаються: документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у поточному місяці (періоді) 2022 року. Зокрема, таким документом є акт здачі-прийняття робіт з дезінфекції автотранспорту за відповідний місяць чи період, що видається відповідною установою, яка має право, згідно коду ДКПП 74.70.11 (81.29.11), проводити послуги з дезінфекції та дезінсекції. Проведення санітарної обробки транспортних засобів проводиться відповідно до Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі Сан.Пін 5781-91 не менше одного разу на 10 днів, про що видається відповідна довідка про санітарну обробку транспортного засобу з відмітками про проходження санітарної обробки не рідше 1 разу на 10 днів та за підсумками місяця (періоду) видається відповідний акт здачі-прийняття робіт з дезінфекції автотранспорту.
Так, з аналізу тендерної документації учасника ФОП Бойко Оксана Анатоліївна останнім у складі своєї пропозиції було надано довідку про проведення санобробки вказаного транспорту у червні місяці та лист-пояснення стосовно ненадання копії санітарного паспорту, але не подано, зокрема, документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у поточному місяці (періоді) 2022 року, а саме акт здачі-прийняття робіт з дезінфекції автотранспорту за відповідний місяць чи період, що і є таким документом та підтверджує періодичність проведення дезінфекції автотранспорту згідно Сан.Пін 5781-91. Хоча, тендерною документацією замовника передбачено, що у разі відсутності документів, учасник повинен надати замість цього лист пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти та у разі порушення п. 13-17 цього Оголошення пропозиція учасника-переможця дискваліфікується, згідно регламенту проведення електронних торгів
Отже, неподання вказаних вище документів є порушенням вимог ТД замовника та є підставою для дискваліфікації учасника.
Також, у ТД замовника встановлена вимога (пп. 2 п. 13 оголошення) щодо подання Копії документу (-ів), що підтверджує якість товару та його відповідність нормативно-технічним документам (декларація виробника, сертифікат якості виробника, або реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами) (якщо товар планується виготовити після розкриття пропозицій учасників, надається копія документу на виготовлений раніше аналогічний товар). З урахуванням цього, учасник ФОП Бойко Оксана Анатоліївна у складі своєї ТД надає Декларацію виробника №28 від 17.05.2022р. з переліком продукції, що є предметом закупівлі та зазначає виробником такої продукції ФОП ПОПАЗОВ ДМИТРО ПЕТРОВИЧ.
При цьому, аналізуючи відкриті реєстри ЄДРПОУ ФОП ПОПАЗОВ Д.П. (код за ЄДРПОУ 3480010430) не є виробником продукції, що є предметом закупівлі, та не має відповідних видів економічної діяльності, та згідно чинного законодавства України (Закон України про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів) не має права видавати споживачеві декларації виробника. Вказане, також підтверджується висновком органу державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-04-09—000241-а (додаємо до цього листа-вимоги).
Аналізуючи зазначене, не можливо зробити висновок стосовно якості товару який учасник ФОП Бойко Оксана Анатоліївна планує до постачання, виникають сумніви стосовно якості та строків придатності товарів, що є предметом закупівлі та щодо надійності такого постачальника, що можливо призведе до зриву строків поставки продукції, яка є необхідною для безперебійного харчування пацієнтів лікарні.
Враховуючи викладене, учасником ФОП Бойко Оксана Анатоліївна не було надано документи, які підтверджують якість товару, що є предметом закупівлі, а тому пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Отже, нехтуючи вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами своєї тендерної документації замовник не об’єктивно та не сумлінно оцінив пропозицію учасника ФОП БОЙКО О.А., що призвело до порушення фундаментального принципу здійснення закупівель – недискримінація інших учасників та рівне ставлення до них. Такі дії замовника призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав інших учасників закупівлі, чиї пропозиції повністю відповідають вимогам тендерної документації.
З урахуванням викладеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП БОЙКО О.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення органу оскарження.pdf 24.06.2022 11:23
- вимога.pdf 24.06.2022 11:23
- Протокол 123.pdf 24.06.2022 14:52
Дата подачі:
24.06.2022 11:23
Вирішення:
Було прийнято рішення задовольнити вимогу учасника закупівлі ФОП Ваховський Іван Олександрович
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
24.06.2022 14:54