• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік)

Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік)

Торги відмінено

763 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 815.00 UAH
Період оскарження: 07.06.2022 15:18 - 27.06.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення Приватним акціонерним товариством «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» процедури закупівлі Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік), за процедурою - відкриті торги

Номер: 4af2212a6bf746358b6cbc426b8de5ca
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-07-005559-a.b2
Назва: СКАРГА про порушення Приватним акціонерним товариством «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» процедури закупівлі Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік), за процедурою - відкриті торги
Скарга:
07.06.2022 р. Приватним акціонерним товариством «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» (далі – Замовник) на веб-сайті за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-07-005559-a було розміщено оголошення про заплановану закупівлю Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік). Приватне акціонерне товариство «Науково-виробниче підприємство «Радій» (надалі –ПАТ «НВП «Радій») виявило бажання взяти участь у відповідній публічній закупівлі та згідно тендерної документації (далі – ТД), яка розміщена за вказаним вище посиланням, подало свою тендерну пропозицію. Відповідно до Протоколу № 178 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 липня 2022 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію ПАТ «НВП «Радій», яка є найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією серед усіх учасників. Водночас, Замовник визначив переможцем закупівлі ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ», код ЄДРПОУ – 35691773 та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі (Протокол № 179 щодо прийняття рішення уповноваженою особою «ПрАТ ПЕЕМ «ЦЕК» від 08 липня 2022 року). Своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» Замовник мотивував тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме виявлені наступні невідповідності: «1) В «Паспорті шафи АСКОЕ (ЗРАЗОК)» заявлене електронне реле часу, яке вимагається в технічних вимогах ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» як обов'язкове, але в «Настанові щодо експлуатування» в описі основних ПКВ, встановлених в шафі (Додаток Б), вказано аналогове реле часу типу «e.control.t06m (E.NEXT)» (далі – реле часу), що в свою чергу не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі (п. 8 Таблиці «Технічні вимоги до пристрою збору та обробки даних»). 2) В «Паспорті шафи АСКОЕ (ЗРАЗОК)» заявлена «Ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена», яка вимагається в технічних вимогах ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» як обов'язкова, але в «Настанові щодо експлуатування» описано зовнішню штирьову антену без зазначення в комплекті проводу довжиною не менше 4 метрів із роз'ємом для модему, що в свою чергу не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі (п. 6 Таблиці «Технічні вимоги до пристрою збору та обробки даних»). 3) В «Паспорті шафи АСКОЕ (ЗРАЗОК)» виробник зазначає наступну інформацію: «УВАГА! ПІДПРИЄМСТВО-ВИРОБНИК ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО НА НЕЗНАЧНІ: – ВІДХИЛЕННЯ ПО КОМПЛЕКТУЮЧИМ ВИРОБАМ ШАФИ; – СХЕМНІ І КОНСТРУКТИВНІ ЗМІНИ ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯМ ВІДПОВІДНОСТІ ШАФИ ВИМОГАМ КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Це може призвести до постачання типу обладнання з характеристиками, які не відповідатимуть вимогам, заявленим ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» в технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3).» Вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій», безпідставним, дискримінаційним, необґрунтованим, та таким, що порушує права та законні інтереси ПАТ «НВП «Радій», у зв’язку з наступним. 1) В пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги на АСКОЕ для ТП двома і більше силових трансформаторів» (надалі –Технічні вимоги) серед вимог до комплектації пристрою вказано «Таймер електронний (реле часу).» (пункт 8 таблиці «Технічні вимоги до пристрою збору та обробки даних»). На виконання вищевказаних вимог тендерної документації ПАТ «НВП «Радій» у складі своєї пропозиції надав: 1. Довідку № 55/173 від 22.06.2022 р. відповідно до якої ПАТ «НВП «Радій» погодило технічні вимоги до предмету закупівлі, вказані у Додатку 3 до Тендерної документації, зокрема в пункті 3 підтверджено виконання вимог до комплектації пристрою Таймером електронним (реле часу), (пункт 8 таблиці). 2. Паспорт Шафи АСКОЕ (зразок), де на сторінці 3 в Таблиці 1 розділ «Комплектація» зазначено: «Таймер електронний (реле часу) в наявності». 3. Настанову щодо експлуатування Шафи АСКОЕ, де в пункті 1.3.1. Розділу 1.3. Будова шафи визначено, що у шафі встановлено «-таймер електронний (реле часу).» (сторінка 5 Настанови з експлуатування) Крім того у пункті Б.2 Додатку Б до Настанови з експлуатування «Опис основних ПКВ, встановлених в шафі» вказано «Опис реле часу e.control.t06m (E.NEXT) (далі - реле часу)» (сторінка 15 Настанови з експлуатування). Таким чином, пропозиція ПАТ «НВП «Радій» містить три письмові документи, які прямо та однозначно вказують на повне і безумовне виконання ПАТ «НВП «Радій» технічних вимог до предмета закупівлі, зокрема пункту 8 таблиці «Технічні вимоги до пристрою збору та обробки даних» пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги на АСКОЕ для ТП двома і більше силових трансформаторів». Звертаємо увагу Постійно діючої адміністративної колегії на те, що твердження Замовника - нібито Додаток Б до Настанови з експлуатування містить слово «аналогове» вжите відносно реле часу, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» є вигадкою Замовника та не відповідає дійсності. 2) В пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги на АСКОЕ для ТП двома і більше силових трансформаторів» зазначено, що Шафа АСКОЕ має складатись з наступного обладнання та матеріалів: - шафа металева/пластикова, ступінь захисту шафи, не гірше ІР54 – 1 шт.; - модем передачі даних – 1 шт.; - автоматичний вимикач двохполюсний 220 В на струм до 10 А – 1 шт.; - пристрій захисту інтерфейсів передачі даних (грозозахист) –1 шт.; - ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена з довжиною проводу не менше 4 метрів з необхідним для модему роз'ємом – 1 шт. - акумуляторна батарея для резервного живлення (12 В). На виконання вищевказаних вимог тендерної документації ПАТ «НВП «Радій» у складі своєї пропозиції надав: 1. Довідку № 55/173 від 22.06.2022 р. відповідно до якої ПАТ «НВП «Радій» погодило технічні вимоги до предмету закупівлі, вказані у Додатку 3 до Тендерної документації, зокрема в пункті 3 підтверджено виконання вимог до комплектації шафи ненапрямленою GSM/GPRS/EDGE антеною з довжиною проводу не менше 4 метрів з необхідним для модему роз'ємом в кількості 1 шт. 2. Паспорт Шафи АСКОЕ (зразок), де на сторінці 3 в Таблиці 1 розділ «Комплектація» зазначено: «Ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена Довжина проводу 4 метри з роз'ємом для модема». 3. Настанову щодо експлуатування Шафи АСКОЕ. Пунктом 1.3.1. Розділу 1.3. Будова шафи визначено, що у шафі встановлено «Ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена» (сторінка 5 Настанови з експлуатування) Таким чином, пропозиція ПАТ «НВП «Радій» містить письмові документи, які прямо та однозначно вказують на повне і безумовне виконання ПАТ «НВП «Радій» технічних вимог до предмета закупівлі, зокрема відносно комлектації шафи АСКОЕ ненапрямленою GSM/GPRS/EDGE антеною з довжиною проводу не менше 4 метрів з необхідним для модему роз'ємом в кількості 1 шт. Додатково слід зазначити, що конструкторська документація ПАТ «НВП «Радій» передбачає можливість виготовлення Шаф АСКОЕ з довжиною провода, для ненапрямленої GSM/GPRS/EDGE антени, від 4 до 30 метрів. Конкретна довжина проводу залежить від вимог та побажань замовників. Настанови щодо експлуатування це документ, який передусім описує принципу дії шафи для її правильної та безпечної експлуатації. Настанова з експлуатування Шафи АСКОЕ як документ розробляється виробником один раз та надається всім покупцям Шаф АСКОЕ. Тобто покупцю, який замовив шафу АСКОЕ з довжиною провода ненапрямленої GSM/GPRS/EDGE антени 4 м і покупцю, який замовив шафу АСКОЕ з довжиною провода ненапрямленої GSM/GPRS/EDGE антени 10 м надаються ідентичні Настанови з експлуатування Шафи АСКОЕ, оскільки довжина провода ненапрямленої антени не впливає на принцип дії шафи чи правила поводження з нею для її правильної і безпечної експлуатації. 3) Замовник встановив у тендерній документації технічні вимоги до шаф АСКОЕ і ці вимоги повністю виконані ПАТ «НВП «Радій». Тендерна документація не містить вимог до конкретної марки чи моделі комплектуючих виробів чи схемних, конструктивних рішень Шафи АСКОЕ. Водночас конструкторська документація ПАТ «НВП «Радій», який є виробником Шаф АСКОЕ містить перелік комплектуючих виробів із зазначенням конкретної марки та моделі, виробника таких комплектуючих виробів, а також опис схем і конструктивних рішень Шаф АСКОЕ. При цьому конструкторська документація на шафи АСКОЕ дозволяє за потреби здійснювати заміну комплектуючих виробів одного виробника на комплектуючі вироби з ідентичними або кращими технічними характеристиками іншого виробника. Також конструкторська документація шаф АСКОЕ дозволяє за потреби вносити зміни до схем та конструктивних рішень шаф, які виникли у зв’язку із відмінностями у розміщені, способі кріплення, габаритних розмірах комплектуючих до шаф різних виробників. Таким чином вищеописані потенційні зміни ніяким чином не впливають на технічні характеристики запропонованих Шаф АСКОЕ. 4) Вважаємо, що Замовником порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» в порушення Додатку 3 до Тендерної документації не надав у складі своєї пропозиції документацію (паспорт), яка підтверджує відповідність характеристик та склад запропонованих ним шаф АСКОЕ, характеристикам вказаним у технічному завданні. ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» у складі своєї пропозиції не надав паспорт на шафу АСКОЕ. До тендерної пропозиції ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» долучено лише документ «Технічна частина.pdf» який містить паспорти на окремі елементи шаф АСКОЕ чи каталоги продукції певних виробників, без зазначення конкретного обладнання, яке буде використане для шафи АСКОЕ. Зокрема, документ ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» «Технічна частина.pdf» (сторінка 82-158) містить каталог реле та комутаційного обладнання з різними технічними характеристиками, та функціональним призначенням («коммутационное оборудование evesys выключатели нагрузки sv диммеры. сумеречные реле реле времени аналоговые / цифровые астрономические таймеры импульсные реле / реле контроля тока контрольно-измерительные реле блоки питания реле контроля уровня жидкости / термостаты электромеханические реле erm, rerm3 миниатюрные реле mer интерфейсные реле»). Тому в даному випадку Замовник взагалі був позбавлений можливості об’єктивно встановити відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» вимогам Додатку 3 до тендерної документації. Крім того, ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» в документі «Технічна частина.pdf» описано дві антени «Наружную магнитную антенну GSM с кабелем длиной 2,5...5 м можно заказать вместе с контроллером. Направленная антенна может обладать усилением 2,5...11 дБи.» (сторінка 48 останній абзац) та широкосмугова виносна антена кругової направленості з кабелем «*Кабель є невід’ємною частиною антени, довжина комплекту від 0,5 до 30м. (сторінка 80). Відповідно до технічних вимог Замовника вимагалася ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена з довжиною проводу не менше 4 метрів з необхідним для модему роз'ємом. Таким чином запропонована ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» на сторінці 48 антена не відповідає вимогам ТД оскільки є направленою, а довжина проводу цієї антени за замовчуванням встановлена на рівні 3 м (сторінка 52), що є менше ніж вимоги Замовника. Довжину проводу антени запропонованої на сторінці 80 об’єктивно неможливо визначити оскільки наданий документ містить діапазон довжини, нижня межа якого 0,5 м в той час як вимоги Замовника вказують на довжину не менше 4 метрів. Замовником у Технічних вимогам до модему (Додаток 3) визначено споживану потужність модему на рівні 2 Вт. В той же час ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» запропонував модем UNI SMART M95T RS232/RS485 паспорт до якого не містить значення показника споживаної модемом потужності. Однак на сторінці 41 паспорту (документ «Технічні частина.pdf») «Єлектропотребление: Ток потребления в режиме GPRS, не более: при напряжении питания +12 В – 250 мА.» Дна інформація дозволяє обрахувати споживану потужність 12 вольт помножити на 0,25А = 3 Вт. А це пряма невідповідність Технічним вимогам Замовника до предмета закупівлі. Замовник проігнорував всі вищеописані невідповідності пропозиції ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» чим порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Таким чином рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» є необ’єктивним та не відповідає дійсності, що в свою чергу вказує на свідоме упереджене відношення до одного з учасників з метою надання конкурентної переваги іншим учасникам та недопущення вільної конкуренції на ринку постачання шаф АСКОЕ. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому, вважаємо що Замовником порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі гарантовані п.4, 5 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» чим порушено законні права та інтереси учасника ПАТ «НВП «Радій». Враховуючи вищенаведене права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» та рішення про визначення переможцем ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ». На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 5, 18, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедури закупівлі Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік) Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-07-005559-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» (Протокол № 178 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 липня 2022 року.) 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» та про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» (Протокол № 179 щодо прийняття рішення уповноваженою особою «ПрАТ ПЕЕМ «ЦЕК» від 08 липня 2022 року).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.07.2022 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.08.2022 10:42
Дата виконання рішення Замовником: 10.08.2022 15:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 28.07.2022 №5228-р/пк-пз, яка зобов’язала ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ "ЦЕНТРАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства "Науково-виробниче підприємство "Радій" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ" переможцем за процедурою закупівлі — "Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ "ПЕЕМ "ЦЕК" на 2022 рік)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-06-07- 005559-a. - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства "Науково-виробниче підприємство "Радій"; - скасувати рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ".
Автор: ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій", Касьян Олександр Юрійович +380522372815 freyuk@ukr.net
Скарга
Скасована

СКАРГА про порушення Приватним акціонерним товариством «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» процедури закупівлі Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік), за процедурою - відкриті торги

Номер: 403c4b444ada4b3c8bd11df1e429a549
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-07-005559-a.c1
Назва: СКАРГА про порушення Приватним акціонерним товариством «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» процедури закупівлі Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік), за процедурою - відкриті торги
Скарга:
07.06.2022 р. Приватним акціонерним товариством «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» (далі – Замовник) на веб-сайті за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-07-005559-a було розміщено оголошення про заплановану закупівлю Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік). Приватне акціонерне товариство «Науково-виробниче підприємство «Радій» (надалі –ПАТ «НВП «Радій») виявило бажання взяти участь у відповідній публічній закупівлі та згідно тендерної документації (далі – ТД), яка розміщена за вказаним вище посиланням, подало свою тендерну пропозицію. Відповідно до Протоколу № 178 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 липня 2022 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію ПАТ «НВП «Радій», яка є найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією серед усіх учасників. Водночас, Замовник визначив переможцем закупівлі ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ», код ЄДРПОУ – 35691773 та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі (Протокол № 179 щодо прийняття рішення уповноваженою особою «ПрАТ ПЕЕМ «ЦЕК» від 08 липня 2022 року). Своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» Замовник мотивував тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме виявлені наступні невідповідності: «1) В «Паспорті шафи АСКОЕ (ЗРАЗОК)» заявлене електронне реле часу, яке вимагається в технічних вимогах ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» як обов'язкове, але в «Настанові щодо експлуатування» в описі основних ПКВ, встановлених в шафі (Додаток Б), вказано аналогове реле часу типу «e.control.t06m (E.NEXT)» (далі – реле часу), що в свою чергу не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі (п. 8 Таблиці «Технічні вимоги до пристрою збору та обробки даних»). 2) В «Паспорті шафи АСКОЕ (ЗРАЗОК)» заявлена «Ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена», яка вимагається в технічних вимогах ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» як обов'язкова, але в «Настанові щодо експлуатування» описано зовнішню штирьову антену без зазначення в комплекті проводу довжиною не менше 4 метрів із роз'ємом для модему, що в свою чергу не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі (п. 6 Таблиці «Технічні вимоги до пристрою збору та обробки даних»). 3) В «Паспорті шафи АСКОЕ (ЗРАЗОК)» виробник зазначає наступну інформацію: «УВАГА! ПІДПРИЄМСТВО-ВИРОБНИК ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО НА НЕЗНАЧНІ: – ВІДХИЛЕННЯ ПО КОМПЛЕКТУЮЧИМ ВИРОБАМ ШАФИ; – СХЕМНІ І КОНСТРУКТИВНІ ЗМІНИ ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯМ ВІДПОВІДНОСТІ ШАФИ ВИМОГАМ КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Це може призвести до постачання типу обладнання з характеристиками, які не відповідатимуть вимогам, заявленим ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» в технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3).» Вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій», безпідставним, дискримінаційним, необґрунтованим, та таким, що порушує права та законні інтереси ПАТ «НВП «Радій», у зв’язку з наступним. 1) В пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги на АСКОЕ для ТП двома і більше силових трансформаторів» (надалі –Технічні вимоги) серед вимог до комплектації пристрою вказано «Таймер електронний (реле часу).» (пункт 8 таблиці «Технічні вимоги до пристрою збору та обробки даних»). На виконання вищевказаних вимог тендерної документації ПАТ «НВП «Радій» у складі своєї пропозиції надав: 1. Довідку № 55/173 від 22.06.2022 р. відповідно до якої ПАТ «НВП «Радій» погодило технічні вимоги до предмету закупівлі, вказані у Додатку 3 до Тендерної документації, зокрема в пункті 3 підтверджено виконання вимог до комплектації пристрою Таймером електронним (реле часу), (пункт 8 таблиці). 2. Паспорт Шафи АСКОЕ (зразок), де на сторінці 3 в Таблиці 1 розділ «Комплектація» зазначено: «Таймер електронний (реле часу) в наявності». 3. Настанову щодо експлуатування Шафи АСКОЕ, де в пункті 1.3.1. Розділу 1.3. Будова шафи визначено, що у шафі встановлено «-таймер електронний (реле часу).» (сторінка 5 Настанови з експлуатування) Крім того у пункті Б.2 Додатку Б до Настанови з експлуатування «Опис основних ПКВ, встановлених в шафі» вказано «Опис реле часу e.control.t06m (E.NEXT) (далі - реле часу)» (сторінка 15 Настанови з експлуатування). Таким чином, пропозиція ПАТ «НВП «Радій» містить три письмові документи, які прямо та однозначно вказують на повне і безумовне виконання ПАТ «НВП «Радій» технічних вимог до предмета закупівлі, зокрема пункту 8 таблиці «Технічні вимоги до пристрою збору та обробки даних» пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги на АСКОЕ для ТП двома і більше силових трансформаторів». Звертаємо увагу Постійно діючої адміністративної колегії на те, що твердження Замовника - нібито Додаток Б до Настанови з експлуатування містить слово «аналогове» вжите відносно реле часу, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» є вигадкою Замовника та не відповідає дійсності. 2) В пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги на АСКОЕ для ТП двома і більше силових трансформаторів» зазначено, що Шафа АСКОЕ має складатись з наступного обладнання та матеріалів: - шафа металева/пластикова, ступінь захисту шафи, не гірше ІР54 – 1 шт.; - модем передачі даних – 1 шт.; - автоматичний вимикач двохполюсний 220 В на струм до 10 А – 1 шт.; - пристрій захисту інтерфейсів передачі даних (грозозахист) –1 шт.; - ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена з довжиною проводу не менше 4 метрів з необхідним для модему роз'ємом – 1 шт. - акумуляторна батарея для резервного живлення (12 В). На виконання вищевказаних вимог тендерної документації ПАТ «НВП «Радій» у складі своєї пропозиції надав: 1. Довідку № 55/173 від 22.06.2022 р. відповідно до якої ПАТ «НВП «Радій» погодило технічні вимоги до предмету закупівлі, вказані у Додатку 3 до Тендерної документації, зокрема в пункті 3 підтверджено виконання вимог до комплектації шафи ненапрямленою GSM/GPRS/EDGE антеною з довжиною проводу не менше 4 метрів з необхідним для модему роз'ємом в кількості 1 шт. 2. Паспорт Шафи АСКОЕ (зразок), де на сторінці 3 в Таблиці 1 розділ «Комплектація» зазначено: «Ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена Довжина проводу 4 метри з роз'ємом для модема». 3. Настанову щодо експлуатування Шафи АСКОЕ. Пунктом 1.3.1. Розділу 1.3. Будова шафи визначено, що у шафі встановлено «Ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена» (сторінка 5 Настанови з експлуатування) Таким чином, пропозиція ПАТ «НВП «Радій» містить письмові документи, які прямо та однозначно вказують на повне і безумовне виконання ПАТ «НВП «Радій» технічних вимог до предмета закупівлі, зокрема відносно комлектації шафи АСКОЕ ненапрямленою GSM/GPRS/EDGE антеною з довжиною проводу не менше 4 метрів з необхідним для модему роз'ємом в кількості 1 шт. Додатково слід зазначити, що конструкторська документація ПАТ «НВП «Радій» передбачає можливість виготовлення Шаф АСКОЕ з довжиною провода, для ненапрямленої GSM/GPRS/EDGE антени, від 4 до 30 метрів. Конкретна довжина проводу залежить від вимог та побажань замовників. Настанови щодо експлуатування це документ, який передусім описує принципу дії шафи для її правильної та безпечної експлуатації. Настанова з експлуатування Шафи АСКОЕ як документ розробляється виробником один раз та надається всім покупцям Шаф АСКОЕ. Тобто покупцю, який замовив шафу АСКОЕ з довжиною провода ненапрямленої GSM/GPRS/EDGE антени 4 м і покупцю, який замовив шафу АСКОЕ з довжиною провода ненапрямленої GSM/GPRS/EDGE антени 10 м надаються ідентичні Настанови з експлуатування Шафи АСКОЕ, оскільки довжина провода ненапрямленої антени не впливає на принцип дії шафи чи правила поводження з нею для її правильної і безпечної експлуатації. 3) Замовник встановив у тендерній документації технічні вимоги до шаф АСКОЕ і ці вимоги повністю виконані ПАТ «НВП «Радій». Тендерна документація не містить вимог до конкретної марки чи моделі комплектуючих виробів чи схемних, конструктивних рішень Шафи АСКОЕ. Водночас конструкторська документація ПАТ «НВП «Радій», який є виробником Шаф АСКОЕ містить перелік комплектуючих виробів із зазначенням конкретної марки та моделі, виробника таких комплектуючих виробів, а також опис схем і конструктивних рішень Шаф АСКОЕ. При цьому конструкторська документація на шафи АСКОЕ дозволяє за потреби здійснювати заміну комплектуючих виробів одного виробника на комплектуючі вироби з ідентичними або кращими технічними характеристиками іншого виробника. Також конструкторська документація шаф АСКОЕ дозволяє за потреби вносити зміни до схем та конструктивних рішень шаф, які виникли у зв’язку із відмінностями у розміщені, способі кріплення, габаритних розмірах комплектуючих до шаф різних виробників. Таким чином вищеописані потенційні зміни ніяким чином не впливають на технічні характеристики запропонованих Шаф АСКОЕ. 4) Вважаємо, що Замовником порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» в порушення Додатку 3 до Тендерної документації не надав у складі своєї пропозиції документацію (паспорт), яка підтверджує відповідність характеристик та склад запропонованих ним шаф АСКОЕ, характеристикам вказаним у технічному завданні. ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» у складі своєї пропозиції не надав паспорт на шафу АСКОЕ. До тендерної пропозиції ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» долучено лише документ «Технічна частина.pdf» який містить паспорти на окремі елементи шаф АСКОЕ чи каталоги продукції певних виробників, без зазначення конкретного обладнання, яке буде використане для шафи АСКОЕ. Зокрема, документ ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» «Технічна частина.pdf» (сторінка 82-158) містить каталог реле та комутаційного обладнання з різними технічними характеристиками, та функціональним призначенням («коммутационное оборудование evesys выключатели нагрузки sv диммеры. сумеречные реле реле времени аналоговые / цифровые астрономические таймеры импульсные реле / реле контроля тока контрольно-измерительные реле блоки питания реле контроля уровня жидкости / термостаты электромеханические реле erm, rerm3 миниатюрные реле mer интерфейсные реле»). Тому в даному випадку Замовник взагалі був позбавлений можливості об’єктивно встановити відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» вимогам Додатку 3 до тендерної документації. Крім того, ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» в документі «Технічна частина.pdf» описано дві антени «Наружную магнитную антенну GSM с кабелем длиной 2,5...5 м можно заказать вместе с контроллером. Направленная антенна может обладать усилением 2,5...11 дБи.» (сторінка 48 останній абзац) та широкосмугова виносна антена кругової направленості з кабелем «*Кабель є невід’ємною частиною антени, довжина комплекту від 0,5 до 30м. (сторінка 80). Відповідно до технічних вимог Замовника вимагалася ненапрямлена GSM/GPRS/EDGE антена з довжиною проводу не менше 4 метрів з необхідним для модему роз'ємом. Таким чином запропонована ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» на сторінці 48 антена не відповідає вимогам ТД оскільки є направленою, а довжина проводу цієї антени за замовчуванням встановлена на рівні 3 м (сторінка 52), що є менше ніж вимоги Замовника. Довжину проводу антени запропонованої на сторінці 80 об’єктивно неможливо визначити оскільки наданий документ містить діапазон довжини, нижня межа якого 0,5 м в той час як вимоги Замовника вказують на довжину не менше 4 метрів. Замовником у Технічних вимогам до модему (Додаток 3) визначено споживану потужність модему на рівні 2 Вт. В той же час ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» запропонував модем UNI SMART M95T RS232/RS485 паспорт до якого не містить значення показника споживаної модемом потужності. Однак на сторінці 41 паспорту (документ «Технічні частина.pdf») «Єлектропотребление: Ток потребления в режиме GPRS, не более: при напряжении питания +12 В – 250 мА.» Дна інформація дозволяє обрахувати споживану потужність 12 вольт помножити на 0,25А = 3 Вт. А це пряма невідповідність Технічним вимогам Замовника до предмета закупівлі. Замовник проігнорував всі вищеописані невідповідності пропозиції ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» чим порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Таким чином рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» є необ’єктивним та не відповідає дійсності, що в свою чергу вказує на свідоме упереджене відношення до одного з учасників з метою надання конкурентної переваги іншим учасникам та недопущення вільної конкуренції на ринку постачання шаф АСКОЕ. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому, вважаємо що Замовником порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі гарантовані п.4, 5 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» чим порушено законні права та інтереси учасника ПАТ «НВП «Радій». Враховуючи вищенаведене права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» та рішення про визначення переможцем ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ». На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 5, 18, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедури закупівлі Шафа АСКОЕ периметру або еквівалент (пункт №ІІ.3.2 Інвестиційної програми ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2022 рік) Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-07-005559-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» (Протокол № 178 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 липня 2022 року.) 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» та про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» (Протокол № 179 щодо прийняття рішення уповноваженою особою «ПрАТ ПЕЕМ «ЦЕК» від 08 липня 2022 року).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.07.2022 12:22
Автор: ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій", Касьян Олександр Юрійович +380522372815 freyuk@ukr.net