• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (засоби індивідуального захисту, збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (тара аптекарська), зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що виникають в результаті медичного догляду, при виконанні дослідницьких робіт стерилізовані (шприци, системи та інші відходи категорії В) (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)

Юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися документи, які складаються безпосередньо учасником закупівлі відповідно до предмету закупівлі, повинні бути викладені української мовою. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Послуги зі збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (засоби індивідуального захисту, збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (тара аптекарська), зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що виникають в результаті медичного догляду, при виконанні дослідницьких робіт стерилізовані (шприци, системи та інші відходи категорії В) (Код ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами), визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами.

Завершена

96 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
Період оскарження: 06.06.2022 17:23 - 10.06.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Замовник має попередню домовленість із одним із Учасників та не мав жодних законних підстав для дискваліфікації Пропозиції

Номер: 0f51e3c161a34689bb978590aef20bca
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-06-006377-a.b1
Назва: Замовник має попередню домовленість із одним із Учасників та не мав жодних законних підстав для дискваліфікації Пропозиції
Вимога:
Відповідно до результатів Аукціону, Замовник дискваліфікував одну із найвигідніших пропозицій Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". А отже, у цей складний режим воєнного часу, зовсім не має наміру ефективно користуватись бюджетними коштами.До речі, це є одним із принципов публічних Закупівель. Що у свою чергу, грубе порушення ЗУ "Про публічні Закупівлі". Відповідно до Протоколу №105 виникло багато питань, які, до речі, можна передати до ГУ Національної Поліції Вашої області. Так ось, 1)у ТД не зазначено, що саме Замовник розуміє під поняттям "Ємності для збирання", або роз'яснення також не нанадо Замовником у Оголошенні. Тож, Учасник зрозумів це,так як зміг. Отже, наступні файли Висновок ДПСС_Бокс, Висновок ДПСС_контейнери, Висновок ДПСС_контейнери_1623832710, Висновок ДПСС_ТУ 006 не мають СТРОКУ ДАВНОСТІ АБО ЧИННОСТІ. Де ви побачили, що вони протерміновані? До,речі, ці висновки видаються лише один раз. Замовник взагалі не орінтується у Законодавстві. До речі, при написанні ТД, Замовник скопіював у когось ТД,адже не орінтується навіть у своїх термінах. Відповідно до чинного Законодавства України, Поняття сертифікат якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Висновки є саме такими документами. Тож, Замовник або не дивився документи Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО", або зовсім не відкривав Законодавство України. 2)"У разі відсутності в Учасника цінової пропозиції...". Замовник, де ви там не побачили у документах Учасника Цінову пропозицію? Ви хочете вкотре довести, що маєте попердню домолвеність із 3м Учасником? Файл у документах Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" так і називається ЦІНОВА. Перегляньте щє раз! 3)по 3му пункту Замовник теж забув привести докази, які саме файли на його думку є не чіткими, та забув показкати які саме експертизи або дослідження при цьому провів. Тому вважаємо це наклепом! Тож, не маючи жодної Законної підстави, Замовник НЕЗАКОННО дискваліфікував пропозицію Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". Вимагаємо провести неупереджений розгляд нашої Пропозиції, інакше - ми будемо змушені звернутися до Правоохоронних органів вашої області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Уповноваженою особою уважно розглянута Ваша вимога та за результатами такого розгляду повідомляємо наступне. За результатами розгляду Вашої пропозиції, пропозиція була відхилена відповідно до норм статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення прощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Із зазначеної норми слідує, що Замовник зобов’язаний надати відповідь на звернення, що стосується виключно вимоги щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Так ось, щодо «Учасник зрозумів це, так як зміг»: 1) Відповідно до частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Закупівля оголошена 06.06.2022 період уточнення до 10.06.2022 00.00. Відповідно до відомостей веб-порталу Учасник не звертався через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо, інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Звертаємо вашу увагу на вимогу пункту 7 Додатку 1 до оголошення спрощеної закупівлі де вимагалося надання саме сертифікату якості від виробника, в якому зазначається характеристики ємностей і факт того, що саме дані ємності призначені для наповнення та перевезення особливо небезпечних медичних відходів категорії «В». Таким чином, Замовником чітко визначено яким саме документом Учасники повинні підтвердити якість і якщо Учасник гарно орієнтується в законодавств, то мав би знати, що своїм правом для звернення за роз’ясненнями він не скористався. Не існує жодного нормативного документа, який тлумачить яким способом необхідно формувати оголошення та вимоги для предмета закупівлі, окрім ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», яким керувався Замовник. Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ст. 4) У разі відсутності в Учасника документа, передбаченого оголошенням про закупівлю або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, Учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документа ніж зазначеного в оголошенні разом з копією документа, який містить відповідні відомості. У складі пропозиції Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» сертифікат якості від виробника, в якому зазначається характеристики ємностей і факт того, що саме дані ємності призначені для наповнення та перевезення особливо небезпечних медичних відходів категорії «В» або письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документа ніж зазначеного в оголошенні разом з копією документа, який містить відповідні відомості не надано. Документи зазначені Вами у вимозі «файли Висновок ДПСС_Бокс, Висновок ДПСС_контейнери, Висновок ДПСС_контейнери_1623832710, Висновок ДПСС_ТУ 006» які «не мають СТРОКУ ДАВНОСТІ АБО ЧИННОСТІ...» не містять інформації, що вимагалася умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Щодо «де ви там не побачили у документах Учасника Цінову пропозицію?». Мова йшла не про Цінову пропозицію, а про відомості або документ, які Учасник не надав у складі пропозиції. Рекомендуємо Учаснику звернути увагу на повний текст: "...Також "У разі відсутності в Учасника цінової пропозиції або документа, передбаченого оголошенням про закупівлю або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, Учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документа ніж зазначеного в оголошенні." Тобто Учасник не скористався правом надати інший документ який містить необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, або письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документа ніж зазначеного в оголошенні разом з копією документа, який містить відповідні відомості. 3) Щодо не дотримано вимоги чіткості та розбірливості для читання сканованого документу, а саме - не розбірливо видно написи цифр та слів відтиску печатки в документах Учасника. Інформація про не чіткості зображень Уповноваженою особою Замовника було зазначено інформативно (для врахування у майбутньому) та не являється підставою для відхилення. Окремо слід зазначити, що ані чинне законодавство, ані загальноприйняті правила етичної поведінки не дають Вам право оцінювати рівень знань Замовника/Уповноваженої особи. Слід зауважити, що Вами зазначено «… при написанні ТД, Замовник скопіював…». Інформуємо, що при проведенні спрощеної закупівлі поняття тендерної документації не використовується, тендерна документація розробляється для відкритих торгів. Враховуючи зазначене, Ваша оцінка рівня знань Закону Уповноваженої особи є недоречною. Так, дійсно Замовнику необхідно було здійснити додаткове дослідження Ваших документів. Адже при повторному розгляді Замовником виявлено, що Вами надано Виписку з Єдиного державного реєстру, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських в якій відсутня інформація про кінцевого бенефіціара, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 2 до Оголошення.
Статус вимоги: Відхилено