-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Великорожинського ліцею Кутської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області (заміна вікон та дверей) (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Торги відмінено
200 412.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 002.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 002.06 UAH
Період оскарження:
06.06.2022 14:50 - 10.06.2022 12:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c79b88e630e044a8b877e0ad85e9fbd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-06-004247-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній пропозиції Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати інформаційну довідку в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт (послуг). Довідка має бути підписана представником Замовника та уповноваженою особою Учасником (чи представником) після огляду. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до відповідних та правоохороних органів, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена . З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2022 22:20
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе Вам реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону. Крім того, згідно документації до даної закупівлі Замовник та Учасник до аукціону не зустрічаються при особистій зустрічі, оскільки в Додатку №2 до Оголошення чітко вказано про те, що Учасник має надати на фірмовому бланку Акт огляду об’єкта з візою будь якого представника балансоутримувача та з підписом з своєї сторони. Замовник не є представником балансоутримувача даного об’єкта, відповідно дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права інших учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні