• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі- відображена в Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Торги відмінено

148 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 480.00 UAH
Період оскарження: 02.06.2022 09:03 - 08.06.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству з Охорони праці

Номер: b1500d42acae4b3183edcb5ce0059b89
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-02-000252-a.b5
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству з Охорони праці
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в додатку №4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" ви вимагаєте від Учасників надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, на виконання верхолазних робіт, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Необхідно чітко зауважити, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме "Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень" керівник робіт та виконавці робіт не виконують ніяких верхолазних робіт, а тільки працюють на висоті понад 1,3 метри. Згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України №77 від 3.02.2021 року в розділі "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" Група Б п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. та п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм це є відповідно два різних види робіт. Це також чітко зазначено в чинних Правилах з охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 п.2.1 Терміни та визначення, що вживаються у цих Правилах, мають такі значення: роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ; роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ; Враховуючи вищезазначене та опираючись на докуменетально-підтверджену інформацію, наполяємо на приведенні тендерної документації до вимог чинного нормативно-правового акту з Охорони, шляхом видалення вимоги до Учасників, щодо наявності дозвольних документів на виконання верхолазних робіт, шляхом її видалення. Адже даною вимогою, яка спрямована на певного Учасника процедури закупівлі, в якого є даний дозвіл, який повторимося не відносться до предмета закупівлі, ви навмисне обмежуєте кількість потенційних їх Учасників та призводите до дискримінації, в порушення вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Незрозуміла вимога до Учасників

Номер: 848a71b65d69418ea0f07b4145bb1844
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-02-000252-a.b4
Назва: Незрозуміла вимога до Учасників
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації в додатку №4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" ви вимагаєте від Учасників - гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) протипожежного обладнання встановленого на об’єкті щонайменше двох працівників. З вашої тендерної пропозиції взагалі не зрозуміло, якого обладнання? Окрім типів приладів приймально-контрольних пожежних (ППКП) та модулів передавання пожежних сповіщень та ПЦС в тендерній документації відсутня будь-яка інформація, щодо типу пожежних автоматичних та ручних сповіщувачів, світлозвукових (світлових) оповіщувачів про "Пожежу", а також гучномовців. Виникає чітке конкретне запитання - гарантійний лист, щодо поставки обладнання для технічного обслуговування, якого саме виробника(ів), ну і відповідно, щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання, якого саме обладнання, від яких виробників також не відомо? Шановний Замовнику ваша тендерна документація, ми впевненні не зрозуміла не тільки нам, але й багатьом Учасникам. Наполягаємо на доповненні (внесенні змін) до тендерної документації, шляхом чіткого зазначення кількості, марки пожежних автоматичних та ручних пожежних сповіщувачів, світлозвукових оповіщувачів, гучномовців і т.д. Окрім того дана інформація, яка буде зазначена в тендерній документації, унеможливий будь-які помилки при виконанні розрахунку та визначення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Незаконна вимога, щодо огляду об'єктів

Номер: 27c671b2628842e2a56e16eeb68127e0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-02-000252-a.b3
Назва: Незаконна вимога, щодо огляду об'єктів
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас дотримуватися ЗУ "Про Публічні закупівлі"!!!! Ви встановили Вимогу Учасник до подачі тендерної пропозиції повинен провести обстеження змонтованих систем. Огляд об’єкту та ознайомлення з проектною документацією є обов’язковим та важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт. Дане обстеження у складі тендерної пропозиції підтвердити листом про обстеження, підписаними уповноваженими особами об’єктів обстеження із зазначенням дати та часу. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт огляду, підписаний зі сторони Замовника, який подає у складі пропозиції.» Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об'єктів є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 13.12.2019 №18550 Рішення від 13.05.2020 № 9264 Рішення від 29.05.2020 № 10669 Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Більше того, ця Вимога не є обгрунтовано, проекти не є інформацією з обмеженим доступом, таємною інформацією, просто дозавантажте їх скан-копію в тендерну закупівлю й не порушуйте Вимоги Законодавства, не створюйте механізми корупції й лобіювання приватних інтересів певного Учасника. Шановний Замовнику внесіть зміни до тедерної документації, шляхом видалення Даної Вимоги до Учасників закупівлі, в ішому випадку відповідно до статті 14 п.20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми змушені будемо звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Окрім того маючи беззаперечні підтверджуючі факти, які грунтуються на рішеннях АМКУ України, при наявності даної вимоги, після оголошення результатів, будь-який Учасник в тому числі ми не виключення, при зверненні до суду 100 % виграє судову справу та анулює результати торгів (тендерної закупівлі).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 6aebc262c8e84588b6f82199f9da9d94
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-02-000252-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації в додатку №4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" ви вимагаєте від Учасників "Для належного виконання регламенту 2, для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення учасник надає документальне підтвердження про наявність власної електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом та додатком до такого сертифікату про сферу вимірювань, та надає копії паспортів, копії свідоцтв повірки на наступні прилади: омметр, мегаомметр та вимірювач опору заземлення. Не зрозуміло, чому ви саме вимаєте від Учасників наявність "власної" електротехнічної лабораторії, а чому Учасники не мають права мати "орендовану" лабораторію, згідно договору оренди. Даною вимогою, яка спрямована на певного Учасника, в послугах якого ви скоріш за все зацікавлені, ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників, а також призводите до їх навмисної дискримінації. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом вимоги до Учасників, щодо наявності "власної або орендованої" електротехнічної лабораторії, адже ви порушуєте вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. В іншому разі відповідно до статті 14 п.20 "з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми змушені будемо звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога до Учасників в тендерній документації Замовника

Номер: 24635e04beb9444fa0c782af96ef5bfe
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-02-000252-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників в тендерній документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації в додатку №4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" ви вимагаєте від Учасників На кожного працівника, вказаного у довідці Додатку 7, необхідно надати: Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0,00-1.75-15; Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18, надати копію витягу з протоколу навчання. Предметом закупівлі є роботи з «Технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження". Виходячи з предмету закупівлі, а також типу встановленого обладнання, яке вказане вами ж в тендерній закупівлі та відповідно регламентів робіт 1 та 2 (також зазначені вами), згідно переліку надаваємих послуг будь-яке обладнання, яке працює під тиском відсутнє взагалі!!! Не зрозуміло з якою метою ви вимагаєте наявність в працівників проходження даного виду спеціального навчання з питань нормативно-правових актів з Охорони праці, відповідно НПАОП 0.00-1.81-18? Проходження даного виду спеціального навчання є обов'язковим при виконанні робіт згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних)" відповідно постанови №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Також ви вимагаєте надати витяги з протоколів та копії посвідчень про проходження спеціального навчання працівниками (фахівцями) Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0,00-1.75-15. Необхідно також чітко зауважити, що при виконанні робіт, які є предметом закупівлі ніякі вантажно-розвантажувальні роботи з використанням спеціальної техніки (автоелектрокар, автомобілерозвантажувач і т.д.), перелік якої зазначений в НПАОП 0,00-1.75-15 не виконуються взагалі!!! Окрім того необхідно чітко підкреслити, що відповідно до НПАОП 0,00-1.75-15. вантажно-розвантажувальні роботи - це комплекс заходів, спрямованих на підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження; такі роботи застосовуються для навантаження (розвантаження) або вивантаження вантажів вручну або за допомогою спеціалізованої техніки (вантажопідіймальних кранів і машин, навантажувачів, автоелектрокарів). Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на приведенні вимог тендерної документації до Учасників, згідно вимог до робіт, які є виключно предметом закупівлі, шляхом видалення даних вимог до Учасників, адже ви порушуєте вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. В іншому разі відповідно до статті 14 п.20 "з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми змушені будемо звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.