• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ БД.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва" - Електромонтажні роботи – за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 (Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту "Улаштування автоматизованої системи диспетчерського управління (АСДУ) ПС 35/10 кВ “Ніверка” –Стріла" (Інвестиційна програма 2022 року - п. III.1.1))

Торги не відбулися

727 092.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Період оскарження: 06.06.2022 13:26 - 10.06.2022 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: a7e53133edd5434cac4ec726864e7fb0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-06-002863-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Ми, ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ», стосовно результатів розгляду нашої пропозиції за закупівлею ДСТУ БД.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва" - Електромонтажні роботи – за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 (Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту "Улаштування автоматизованої системи диспетчерського управління (АСДУ) ПС 35/10 кВ “Ніверка” –Стріла" (Інвестиційна програма 2022 року - п. III.1.1)) Протокольного рішення уповноваженої особи №СЗ-103/1 від 22.06.2022 року повідомляємо наступне: 1. Щодо невідповідності працівників, вказаних у довідці №298 від 08.06.2022р. «…вказані тільки електромонтери та слюсарі, які не мають груп з електробезпеки, відсутні інженерно-технічні працівники та програмісти, які мають навички налаштування комплексів телемеханіки і створення відповідного програмного забезпечення для них, а саме – створення схем підстанцій, програмування прив’язки елементів схеми до виконання команд телекерування, телесигналізації, телевимірів, програмування окремих модулів комплексу». Пункт 4 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) містить вимогу надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі, згідно Зразка №4. Інформація, яку відповідно вимагає зразок №4 «Посада», «Прізвище», «Досвід роботи» працівників. Спеціальні вказівки щодо обов’язкової наявності певних посад (програміст тощо), кваліфікаційних вимог до персоналу (наявність груп з електробезпеки тощо), специфічних знань та вмінь (навички налаштування комплексів телемеханіки і створення відповідного програмного забезпечення і т.д.) – відсутні. Єдиним критерієм відбору працівників згідно з п. 4 Додатку 1 Оголошення є останнє речення Зразку №4, а саме: «Вище перелічене є цілком достатнім для виконання вимог наведених у Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Спеціальні вимоги до працівників у Додатку 3 «Технічна специфікація» - відсутні. 2. Щодо невідповідності наявних ліцензій та дозволів «…відсутні дозволи на роботи по монтажу і налагодженню та створенню програмного забезпечення». Пункт 15 Додатку 1 Оголошення передбачає надання довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру Дійсно, АСДУ – є мікропроцесорною системою. Але яким законом передбачено отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності? Перелік робіт відповідно до Додатку 3 Оголошення з усіма кошторисами до нього не містить пункту стосовно «створення програмного забезпечення». Крім того, сам предмет закупівлі не передбачає створення програмного забезпечення, а передбачає електромонтажні роботи, а саме будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту "Улаштування автоматизованої системи диспетчерського управління (АСДУ) ПС 35/10 кВ “Ніверка”– Стріла". 3. Щодо відсутності дозволу на виконання робіт в діючих електроустановках і неспроможності забезепечення дотримання вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки. Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7—9, 11—21, 23—27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Ця постанова діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Відповідно до Указу Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» строк дії воєнного стану продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, тобто до 23.08.2022 року включно. Тому, відповідно до норм вищезазначеної постанови КМУ, учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» у складі своєї пропозиції надалв Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка містить пункт 6 «роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти», що спростовує припис щодо відхилення учасника через «неспроможность забезепечення дотримання вимог законодавства з охорони праці». «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником» - зазначено у Оголошенні за даною закупівлею. Таким чином, учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» виходячи із вищезазначеного, вимагає: 1. Скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи №СЗ-103/1 від 22.06.2022 року. 2. Повернути учасника ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» на кваліфікацію.
Пов'язані документи: Учасник