-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги - м.Запоріжжя, бул. Гвардійський, 142
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2022 11:05 - 18.06.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
751ae46bc72b45779f09e98b448995a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-06-000466-a.c4
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! Додатком №3 до Тендерної документації передбачається наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань. Територіальне розміщення матеріально-технічної бази: м. Запоріжжя або передмістя (за умови прибуття в м. Запоріжжя в проміжок часу, що не перевищує 30 хвилин) (надати гарантійний лист).
Учасник вважає дані вимоги такими, що порушують його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Фактом є те, що будь-якому учаснику з іншим місцем розташування ніж м. Запоріжжя або передмістя економічно недоцільно до укладання договору про надання послуг з охорони, мати офісне приміщення, орендувати спортивний зал та отримувати послуги зі спортивної підготовки у регіоні де він має намір взяти участь в публічній закупівлі, що оголошені Замовником на всю Україну, та неможливо без залучення місцевих субпідрядників/співвиконавців. Укладання будь-яких договорів про залучення потужностей таких місцевих субпідрядників/співвиконавців на етапі формування тендерної пропозиції учасників, не має економічних та юридичних підстав через невизначеність основним умов такого правочину (договору), зокрема: ціни, обсягів, тощо та відсутність обгрунтованих та невизначених інтересів з обох боків.
З оглядом на ч. 1 та ч. 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зазначені вимоги, в частині територіальної прив’язки до м. Запоріжжя та передмістя на етапі складання тендерних пропозицій учасників є дискримінаційними й такими, що суттєво звужують коло потенційних учасників та призводять до неможливості участі в цій закупівлі.
Учасник має досвід виконання договорів з надання охоронних послуг на об’єктах своїх контрагентів, що розташовані по всій Україні. Наше підприємство надає послуги з охорони на цих об’єктах виключно власними силами без залучення сторонніх організацій, окрім послуг щодо реагування на тривожні сигнали виклику або спрацювання сигналізації.
Вимагаємо виключити вимогу щодо територіальної прив’язки до м. Запоріжжя та передмістя, як таку, що дискримінує потенційних учасників та порушує принципи добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2022 10:31
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник. Кваліфікаційна вимога про наявність матеріально-технічної бази в м. Запоріжжя або передмісті (з дотриманням установленої умови) зумовлена необхідністю отримати якісну послугу, пересвідчитись в наявній можливості оперативного реагування на виниклі нештатні ситуації та не є дискримінаційною. Варто зазначити, що згідно приписів ст. 16 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.06.2022 10:10
Вимога
Залишено без розгляду
Огляд
Номер:
4cd95dbfdc234e63a382199f71bbeb47
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-06-000466-a.b3
Назва:
Огляд
Вимога:
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Прохання ознайомитися з аналогічними рішенням Антимонопольного комітету: UA-2021-06-05-000088-b
Вимагаємо прибрати дану вимогу !!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2022 17:26
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник. Для ознайомлення зі специфікою об’єкта, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (зокрема, для з’ясування загальної площі об’єкта, довжини периметру огороженої території, розташування будівель та споруд тощо, в тому числі задля розуміння учасниками правильності визначення аналогічності надаваних послуг у договорах) передбачається попередній огляд об’єкту охорони зі складанням відповідного акту, який завантажується у складі тендерної пропозиції учасника.
На підставі вищевикладеного, складання Акту за результатами обстеження об'єкту надання послуг не порушує встановленого ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.06.2022 10:09
Вимога
Залишено без розгляду
Субпідрядник
Номер:
e00ca511e2ac439294e3b1349322528d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-06-000466-a.b2
Назва:
Субпідрядник
Вимога:
Ознайомившись з Тендерною документацією, Ми, як учасник, повідомляємо що Ви обмежуєте конкуренцію, а саме:
Відповідно до вимог ч. 8 розділу III ТД: Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) - Дана процедура не передбачає залучення субпідрядника.
Вважаємо, що встановлюючи таку вимогу, Замовником було порушено абз. 2 ч.З. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Окрім того, Ч. 7, ст. 17 Закону передбачено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі мас намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Також, Ми повідомляємо, що маємо змогу взяти участь тільки із залученням субпідрядника. А сама умова тендерної документації передбачена Замовником в частині не застосування умов субпідряду дискримінує потенційних учасників та Нас, цим самим обмежуючи коло потенційних учасників, які хочуть прийняти участь у закупівлі.
У зв’язку з вищенаведеним просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення відповідних норм стосовно незалучення субпідрядників з тендерної документації.
В разі ігнорування будемо оскаржувати свої права та ваше рішення щодо даної вимоги в Антимонопольному комітеті!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2022 17:11
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник. Предмет закупівлі не передбачає кваліфікаційних критеріїв, таких як необхідності залучати великої кількості працівників, спеціалізованого обладнання та матеріально-технічної бази, що належить Учаснику на праві власності, оскільки у разі відсутності приміщення та іншої матеріально-технічної бази на праві власності, у пропозиції можна надати інформацію про наявність такого майна в користуванні із зазначенням підстав (оренда, позичка, господарське відання тощо).
На підставі вищевикладеного, дана Закупівля не передбачає залучення субпідрядника, а наданий критерій не порушує встановленого ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.06.2022 10:08
Вимога
Залишено без розгляду
Аналогічний досвід
Номер:
6f04e792519940cfb1357cb78d80556b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-06-000466-a.b1
Назва:
Аналогічний досвід
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Ознайомившись з Тендерною документацією, наше Товариство виявило в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству України та обмежують коло потенційних учасників, а саме: в п.1.2 Додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога відповідно до якої Учасникам необхідно на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати : Аналогічні за предметом закупівлі договори (в кількості не менше 3), що вказані учасником в довідці, з додатками та первинні документи на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань.
На підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам (щодо аналогічності надаваних послуг) надати довідку у довільній формі від підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з відповідною інформацією на підтвердження відповідності надаваних охоронних послуг за аналогічним(-и) договором(-ами) встановленим вимогам. Схвальні листи-відгуки від підприємств (установ, організацій), для яких учасником виконувалися надані аналогічні договори.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати оригінал (-ли) або копію (-ї) виконаного (-них) договору (-ів) та листи-відгуки мають бути надані на усі договори, вказані учасником в довідці, оформлені на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з вихідним номером і датою, та містити інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; скріплені підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг). Схвальні листи-відгуки мають бути видані не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції учасника.
Аналогічний договір:
Під аналогічними договорами розуміються договори, предмет яких аналогічний предмету даної закупівлі з урахуванням специфіки об’єкта, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі (огороджена територія з одним (і більше) входом, площа об’єкта (від 1000 кв.м.), охорона периметру).
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв зокрема про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимога щодо аналогічного досвіду в кількості не менше 3 договорів та схвальні листи-відгуки які мають бути видані не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції учасника є прямим порушенням Закону та дискримінує наше Товариство як учасника, який не має можливості надати інформацію щодо виконання договору, що підтверджує кваліфікацію стосовно надання послуг з охорони кількістю не менше 3 договорів та схвальні листи-відгуки які мають бути видані не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції учасника. Вважаємо, що така вимога встановлена навмисно для обмеження конкуренції. Відповідно до ст. 16. Закону України "Про публічні закупівлі" одним із кваліфікаційних критеріїв для учасників є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога про досвід охорони з кількістю договорів не менше 3-х та схвальні листи-відгуки які мають бути видані не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції учасника , порушує Закон України «Про публічні закупівлі» і суттєво звужує коло учасників, адже Замовник має право вимагати підтвердження досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ за предметом закупівлі. Згідно оголошення предметом закупівлі є ОХОРОННІ ПОСЛУГИ. Встановлення зазначеної вимоги «надати копії трьох виконаних аналогічних договорів та схвальні листи-відгки місячної давнини відносно дати подання пропозиції» є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі й нашого Товариства.
Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», тож звернемось до інших джерел. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Ми в свою чергу є виконавцем надання охоронних послуг, та маємо досвід надання охоронних послуг у різних регіонах України, проте в даний час не можемо взяти листи-відгуки, місячної давнини в зв’язку з ситуацією в нашій країні, але маємо відгуки 6-8 місячної давнини, а тому не можемо брати участь у даній закупівлі. На нашу думку, встановлюючи дану вимогу, Ви лобіюєте інтереси конкретного учасника. Вимога має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників. Дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, та призведе до зменшення конкуренції на торгах. Також дана вимога призведе до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити дану вимогу.
В разі ігнорування будемо оскаржувати свої права та ваше рішення щодо даної вимоги в Антимонопольному комітеті!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2022 16:57
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник. Вимога про підтвердження відповідності наданих договорів встановленим вимогам зумовлена тим, що закуповувані послуги з охорони полягають не лише в перебуванні охоронця на стаціонарному посту, але й патрулювання території площею понад 1000 кв.м. з одним (і більше) входом (ця вимога застосується для об’єктів охорони, які знаходяться за адресами: м. Запоріжжя, бул. Гвардійський, 142. На підставі вищевикладеного, встановлення характеристик аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не суперечить приписам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і не порушує встановленого ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу недискримінації учасників. Крім того, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність. Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів оригіналами позитивних листів-відгуків, від кожного замовника, інформація по яких відображена учасником у Довідці про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість взяти участь у торгах учасникам, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг, в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників, які виконують роботу неналежної якості. Тому, дана вимога Замовника не є дискримінаційною умовою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.06.2022 10:08