-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Системний блок
Завершена
117 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 585.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 585.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2022 10:12 - 02.06.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
'
Номер:
ca9a1a00fcae49d8a3a097ff5ffe2f7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-27-000856-a.b5
Назва:
'
Вимога:
Ми сьогодні звернулися до виробник системних блоків VINGA з проханням надати так званий "лист", на що отримали відповідь, що вибачте, но даний тендер вже зайнятий, авторизаційний лист дати не можемо! Тож про яку підтримку в цей складний час каже замовник, якщо наявні факти монополії та дискримінації, пряме порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»! Вимагаємо скасувати цю ганебну вимогу про так званий "авторизаційний лист", який є інструментом маніпулювання та індикатором змови Замовника з певним учасником або надати можливість пропонувати еквіваленти до корпусів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2022 13:54
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вказано: «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Виходячи з вищенаведеного Замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару.
Принагідно повідомляємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі (тендером) у широкому розумінні тлумачень положень Закону, тому вимоги статті 22 щодо вимог, які висуваються до тендерної документації не можуть застосовуватись до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатків до нього.
Документація закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог іншого законодавства України, потреб замовника та практики проведення закупівель, оприлюднених у системі PROZORRO.
Будь ласка у спілкуванні з учасниками системи закупівель прохання висловлюватись в рамках ділового етикету, уникаючи голослівних зауважень щодо зловживання правом на адресу учасників. Стаття 62 Конституції України закріплює право презумпції невинуватості кожного громадянина: «Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.06.2022 15:01
Вимога
Залишено без розгляду
недобросовісна конкуренція
Номер:
c7848b2a7c9642b780f7894a6d51bc0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-27-000856-a.b4
Назва:
недобросовісна конкуренція
Вимога:
Додатковим пояснення щодо зловживанням службовим становищем та вимогою про надання авторизаційого листа саме на корпус - доводить те, що Замовник свідомо знаючи, що корпус певного виробника, обмежує конкуренцію на користь виробника або вже визнаного переможця, який має певні домовленності з Замовником. А ні процесор, а ні пам'ять, жорсткий диск, материнська плата, операційна система - які є ключовими компонентами - не цікавлять Замовника, адже на все це можна надати аналог, лише корпус має унікальні фізичні властивості, такі як: Micro - ATX, Mini - ITX, PSU - 400 Вт, Слотів розширення - 4, Додатково - Front 1x12 см, Back 1x8 см, GPU - до 330 мм, CPU - 150 мм, PSU - 140 мм, 185 x 352 x 372 мм, 2.4, чорний, тому Замовник й використовує своє службове становище, щоб прописати вимоги таким чином, щоб в закупівлі прийняв лише один учасник. Цікаво, якщо учасник забажає купити корпус в національній мережі Розетка та вийграє аукціон, без надання так званого листа, ви теж будете вважати, що цей корпус потрапив до учасника злочинним шляхом? Даний тендер - яскравий приклад корупційних зв'язків з учасником, якій вже визначений переможцем до розкриття пропозицій!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2022 12:41
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вказано: «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Виходячи з вищенаведеного Замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару.
Принагідно повідомляємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі (тендером) у широкому розумінні тлумачень положень Закону, тому вимоги статті 22 щодо вимог, які висуваються до тендерної документації не можуть застосовуватись до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатків до нього.
Документація закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог іншого законодавства України, потреб замовника та практики проведення закупівель, оприлюднених у системі PROZORRO.
Будь ласка у спілкуванні з учасниками системи закупівель прохання висловлюватись в рамках ділового етикету, уникаючи голослівних зауважень щодо зловживання правом на адресу учасників. Стаття 62 Конституції України закріплює право презумпції невинуватості кожного громадянина: «Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.06.2022 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
недобросовісна конкуренція
Номер:
58dafce46b254038aad694c00d62f0f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-27-000856-a.b3
Назва:
недобросовісна конкуренція
Вимога:
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції!
Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі!
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2022 12:02
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вказано: «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Виходячи з вищенаведеного Замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару.
Принагідно повідомляємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі (тендером) у широкому розумінні тлумачень положень Закону, тому вимоги статті 22 щодо вимог, які висуваються до тендерної документації не можуть застосовуватись до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатків до нього.
Документація закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог іншого законодавства України, потреб замовника та практики проведення закупівель, оприлюднених у системі PROZORRO.
Будь ласка у спілкуванні з учасниками системи закупівель прохання висловлюватись в рамках ділового етикету, уникаючи голослівних зауважень щодо зловживання правом на адресу учасників. Стаття 62 Конституції України закріплює право презумпції невинуватості кожного громадянина: «Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.06.2022 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
недобросовісна конкуренція
Номер:
fb2df5caca534bf1a56dee0c96de4132
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-27-000856-a.b2
Назва:
недобросовісна конкуренція
Вимога:
В цей нелегкий час вам кортить прописати умови таким чином, щоб штучно обмежите конкуренцію прописавши авторизаційний лист під корпус. Всім відомо, що тільки в Україні є лише один офіційний дистриб'ютор корпусів Vіnga, та чи захоче дистриб'ютор надавати авторизаційні листи учасникам - питання риторичне. Ці зайві пояснення про про те, що авторизаційний лист мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності) - залиште будь ласка для для когось іншого. Усім відомо, що авторизаційний лист - це інструмент обмеження конкуренції та шлях до відкатів та корупційним зв'язкам!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2022 12:00
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вказано: «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Виходячи з вищенаведеного Замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару.
Принагідно повідомляємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі (тендером) у широкому розумінні тлумачень положень Закону, тому вимоги статті 22 щодо вимог, які висуваються до тендерної документації не можуть застосовуватись до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатків до нього.
Документація закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог іншого законодавства України, потреб замовника та практики проведення закупівель, оприлюднених у системі PROZORRO.
Будь ласка у спілкуванні з учасниками системи закупівель прохання висловлюватись в рамках ділового етикету, уникаючи голослівних зауважень щодо зловживання правом на адресу учасників. Стаття 62 Конституції України закріплює право презумпції невинуватості кожного громадянина: «Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.06.2022 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Номер:
18fdd7ecc00a483ba6d5ef0ad22ea10f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-27-000856-a.b1
Назва:
1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Вимога:
Надати авторизаційний лист від виробника корпусів, який відповідає характеристикам
Класс корпуса - Классические, типоразмер - Minitower, поддерживаемые материнские платы - Micro - ATX, Mini - ITX, PSU - 400 Вт, Слотов расширения - 4, Front 1x12 см, Back 1x8 см, до 330 мм, 150 мм, 140 мм, 185 x 352 x 372 мм, 2.4, черный може бути тільки один корпус в Україні, а саме Корпус Vinga CS112B що можна перевірити за посиланням
https://vinga.ua/ru/korpus_vinga_cs112b# таким чином Замовником штучно створені умови не рівної конкуренції, що призводить до корупційних складових. Просимо врахувати це замінивши вимоги щодо фізичних розмірів корпусу, щоб в закупівлі взяло участь декілька виробників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2022 18:20
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам наступне.
Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Документація для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не обмежує право на участь інших учасників, а також не ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Відповідно до абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону вказано: «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Виходячи з вищенаведеного Замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару.
Наявність вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва в Україні - основа інституту підтвердження сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання, що звісно свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товару в належному очікуваному об'ємі. Вказана вимога ніяким чином не суперечить положенням ані Цивільного, ані Господарського кодексів України. Замовник просто зобов'язаний з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності визначати подібні умови, що забезпечить дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеному в статті 5 Закону. Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже авторизаційний лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, гарантію від виробника, тощо.
Замовник, провів відповідні консультації щодо якості та функціональності товару і отримав відповідну інформацію про товар вітчизняного виробника. Адже в цей нелегкий час дуже важливо підтримати саме вітчизняного товаровиробника.
Таким чином Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель.
Зважаючи на вищевикладене, вимога відхиляється.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.06.2022 10:43