-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з поводження з відходами
Студмістечко + домоуправління+корпуси КПІ
Завершена
3 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2022 17:11 - 14.06.2022 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
41999821baca461aa79eda23ab5e364a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-02-006580-a.b2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Оскарження дискримінаційних умов
Пов'язані документи:
Учасник
- 6. Копії ВН на контейнери 15-25 м.куб.pdf 13.06.2022 15:15
- 7. Фото контейнерів 15-25 м.куб.pdf 13.06.2022 15:15
- 3. Фото контейнерів СПК типу Дзвін.pdf 13.06.2022 15:15
- 4. Скан. копія свідоцтва про держ. реєстрацію ТЗ (з маніпулятор) для СПК.pdf 13.06.2022 15:15
- 8. Свідоцтва про держ. реєстрацію (контейнеровози).pdf 13.06.2022 15:15
- 2. Копії ВН на СПК для роздільного збору ТПВ (2,5м.куб) .pdf 13.06.2022 15:15
- Скарга в АМКУ КПІ.docx 13.06.2022 15:15
- 5. Фото спец.авто з маніпулятором (КА2837ВІ).pdf 13.06.2022 15:15
- 1. ДСТУ 8476_2015.pdf 13.06.2022 15:15
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
13.06.2022 15:15
Вимога
Відхилено
Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність чинному законодавству України
Номер:
e06bbf2ee5024d6f9c11492c1556c87a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-02-006580-a.b1
Назва:
Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність чинному законодавству України
Вимога:
Тендерною документацією для процедури закупівлі код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з відходами), затвердженою рішенням уповноваженої особи Протокол № 08 ВТ від 31.05.2022 року, визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації), а саме:
1. У підпункті 2.3. пункту 2 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» тендерної документації Замовника визначено, що Виконавець самостійно забезпечує контейнери для збору скла, об’ємом 0,8 м³, з антивандальним захистом та замком в кількості 22 шт.
Дана вимога Замовника є дискримінаційною та незаконною, оскільки призводять до обмеження конкуренції під час закупівлі.
Крім того, відсутнє будь-яке обґрунтування Замовника щодо встановлення саме такої вимоги. Адже затверджених на законодавчому рівні вимог щодо форми та об’єму спеціально обладнаних контейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів (сміття), зокрема скла, пластику, в Україні не має. Спеціалізовані підприємства використовують та встановлюють спеціально обладнані контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів (сміття) різного виду, типу та об’єму, рівняючись на європейські стандарти. Залежно від виду обраних контейнерів контейнерів спеціалізоване підприємство має спеціальний транспорт, що забезпечує безперебійне їх обслуговування.
2. У підпункті 2.4 пункту 2 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» тендерної документації зазначено, що Виконавець самостійно забезпечує три майданчика (які будуть розміщені за адресами: вул. Металістів, 7, вул. Борщагівська 146, вул. Академіка Янгеля, 20) для роздільного збору сміття, розраховані на 4-5 контейнерів кожний. У відповідь на питання по даному пункту, Замовник підтвердив, що Виконавець має самостійно, за власний рахунок, облаштувати майданчики на території Замовника та встановити на них контейнери для роздільного збору сміття.
Дана вимога Замовника є незаконною.
Відповідно до статті 35-1 Закону України «Про відходи» під час проектування житлових будинків, громадських, виробничих, складських та інших споруд передбачаються будівництво та облаштування контейнерних майданчиків для роздільного збирання і зберігання побутових відходів, урн для побутових відходів. Крім того, облаштування майданчика для розміщення контейнерів для роздільного збору сміття не є складовою послуг з поводження з відходами та потребує додаткових витрат Учасника.
3. У підпункті 5.7. п. 5 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» тендерної документації Замовника визначено, що Учасник обов’язково повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності власного або орендованого спеціалізованого автомобіля-самоскида для вивозу великогабаритних, рослинних відходів та відходів деревини вантажопідйомністю не більше 5 тон, у кількості не менше 1 одиниці та наявності власного або орендованого спеціалізованого автомобіля-самоскида для вивозу великогабаритних, рослинних відходів та відходів деревини вантажопідйомністю не менше 10 тон (підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів копії договорів оренди (для орендованого автотранспорту)
Дана вимога Замовника є дискримінаційною та незаконною, оскільки призводять до обмеження конкуренції під час закупівлі.
Крім того, відсутнє будь-яке обґрунтування Замовника щодо встановлення саме такої вимоги. Адже є багато іншого вантажного транспорту, який може надати ті ж послуги.
4. У підпункті 5.5. пункту 5 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» тендерної документації Замовника визначено, що Учасник обов’язково повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності власного чи орендованого спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозів) у кількості не менше 1 одиниці з повною масою, яка не перевищує 7,5 тон для вивезення твердих побутових відходів з важкодоступних місць з крихким дорожнім покриттям (підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, копії договорів оренди (для орендованого автотранспорту).
Дана вимога Замовника є дискримінаційною та незаконною, оскільки призводять до обмеження конкуренції під час закупівлі.
Крім того, відсутнє об’єктивне обґрунтування Замовника щодо встановлення саме такої вимоги, невизначено, які саме місця і за якими адресами є важкодоступними та мають крихке покриття.
Враховуючи вищевикладене, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі»,
просимо:
1. Виключити дискримінаційні та незаконні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність діючому законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 07.06.2022 17:23
Дата подачі:
07.06.2022 17:23
Вирішення:
По першому та другому пункту вимоги, Замовник торгів відповідно до пунктів 2.3, 2.4 додатку № 3 до Тендерної документації встановив вимоги до учасників, а саме: “Виконавець самостійно забезпечує контейнери для роздільного збору сміття типу «сітка» 1,1 м³ з антивандальним захистом та замком в кількості 33 шт., контейнери для збору скла, об’ємом 0,8 м³, з антивандальним захистом та замком в кількості 22 шт. (за адресами: вул. Янгеля 9/16 (навпроти парку Поляна), просп. Перемоги 37 (парк КПІ три місця), вул. А. Янгеля 22, вул. А. Янгеля 7, вул. Металістів 3, вул. А.Янгеля 20, вул. Металістів 4, вул. Металістів 8, вул. Металістів 7, вул. Виборзька 1, вул. Борщагівська 144, вул. Борщагівська 146, вул. Борщагівська 148, біля житлових будинків просп. Перемоги 37з та 37 ж; біля житлових будинків просп. Перемоги 37в, 37г, 37 д)”(цитата) та “2.4 Виконавець самостійно забезпечує три майданчика (які будуть розміщені за адресами: вул. Металістів, 7, вул. Борщагівська 146, вул. Академіка Янгеля, 20) для роздільного збору сміття, розраховані на 4-5 контейнерів кожний”(цитата).
В даних вимогах вказано інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, тому такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
На думку Замовника, данні вимоги не є дискримінаційними, адже Замовник висуває ті або інші вимоги, виходячи із досвіду роботи та досвіду результатів подолання порушень під час отримання послуг у минулих періодах. Також данні вимоги обумовлені розміром сміттєвих майданчиків та кількістю контейнерів, які можуть бути одночасно розміщені на цих майданчиках.
Аналізуючи попередню закупівлю UA-2022-02-03-004547-c, ТОВ “Фірма Володар Роз” брав участь в даній закупівлі з аналогічними вимогами тендерної документації та під час підготовки своєї тендерної пропозиції подав документальне підтвердження наявності контейнерів файл “фото контейнерів та майданчиків” також останній не надає обґрунтувань та документального підтвердження неможливості виконати дані вимоги тендерної документації.
Враховуючи надані документи наявності контейнерів у ТОВ “Фірма Володар-Роз”, залишаеться не зрозумілим, чому Учасник звертається за усуненням дискримінаційних вимог для нього, якщо аналогічна матеріально-технічна база вже надавались у минулій закупівлі.
Хочемо наголосити, що Замовник потребує облаштування додаткових майданчик для роздільного збору сміття. Таким чином витрати пов’язані з даною вимогою пропонуємо включити до вартості пропозиції учасника.
Замовник беззаперечно виконав усі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», повністю дотримався усіх принципів встановлених у Законі.
Враховуючи вищенаведене та відсутність норми Закону України, які суперечать вимогам Замовника торгів, вважаємо за доцільно відхилити вимогу Учасника в цій частині.
По третьому та четвертому пункту вимоги, Замовником торгів відповідно до пунктів 5.5, 5.7 Додатку № 3 до Тендерної документації встановив вимоги до учасників торгів, а саме: “Інформацію щодо наявності власного або орендованого спеціалізованого автомобіля-самоскида для вивозу великогабаритних, рослинних відходів та відходів деревини вантажопідйомністю не більше 5 тон, у кількості не менше 1 одиниці та наявності власного або орендованого спеціалізованого автомобіля-самоскида для вивозу великогабаритних, рослинних відходів та відходів деревини вантажопідйомністю не менше 10 тон (підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів копії договорів оренди (для орендованого автотранспорту)”(цитата) та “Інформацію щодо наявності власного чи орендованого спеціалізованого автотранспорту (сміттєвозів) у кількості не менше 1 одиниці з повною масою, яка не перевищує 7,5 тон для вивезення твердих побутових відходів з важкодоступних місць з крихким дорожнім покриттям (підтвердженням інформації є: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, копії договорів оренди (для орендованого автотранспорту)”(цитата).
На думку Замовника данні вимоги не є дискримінаційними, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи та необхідних технічних характеристик предмету закупівлі.
Аналізуючи попередню закупівлю UA-2022-02-03-004547-c, ТОВ “Фірма Володар Роз” брав участь в даній закупівлі з аналогічними вимогами тендерної документації та під час підготовки своєї тендерної пропозиції подав документальне підтвердження щодо даних транспортних засобів які вимагались згідно тендерної документації в даній закупівлі файл “інформація щодо транспортних засобів”.
Тобто, ТОВ “Фірма Володар-Роз” надав документи щодо наявності в нього матеріально технічної бази для виконання умов закупівлі, що не є дискримінацією по відношенню до даного учасника закупівлі.
В той же час, доводимо до відома, що дана спеціалізована техніка з відповідним характеристиками необхідна Замовнику для виконання різних специфічних завдань, таких як вивезення відходів з важкодоступних місць зі складним під’їздом, з мість з крихким дорожнім покриттям або зовсім без покриття, що в свою чергу вимагає відповідних габаритів, маси та вантажопідйомності техніки.
Наявність зазначеної техніки дозволяє Замовнику вивезення відходів з багатьох місць їх накопичення зі значною економією трудових та матеріальних ресурсів.
Щодо аргументів Учасника, що не вказанні конкретні адреси місця розташування крихкого дорожнього покриття, статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбаченно виключний перелік відомостей які мають бути зазначенні в тендерній документації, саме інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник торгів має вказувати саме технічні характеристики закупованої послуги, що і було зроблено згідно пункту 5.5 Додатку № 3 до Тендерної документації.
Враховуючи погодження з аналогічними вимогами в закупівлі UA-2022-02-03-004547-c ТОВ “Фірма Володар-Роз” подав документи на аналогічну техніку з вказаними технічними вимогами у відповідності до вимог даної закупівлі, таким чином Учасник не надав обґрунтувань та документального підтвердження наявності дискримінаційних вимог в тендерній документації по даній закупівлі.
Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, ТОВ «Фірма Володар-Роз» не надає обґрунтувань та доказів наявності дискримінаційних вимог, проте, в той же час, з аналізу документів з попереднього тендеру ТОВ «Фірма Володар-Роз» погоджується з аналогічними умовами визначеними в закупівлі UA-2022-02-03-004547-c та надає документи в підтвердження наявності матеріально технічної бази, що взагалі усуває можливість наявності дискримінаційних вимог по відношенню до учасника в цій закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено