-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020
Завершена
4 480 891.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 404.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 404.45 UAH
Період оскарження:
03.06.2022 11:39 - 02.07.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС»
Номер:
5407461dc7e84eeba6da8d75440b42ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-03-002121-a.c3
Назва:
Вимога скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС»
Вимога:
ВИМОГА
Ми, Приватне підприємство «ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ», як учасник процедури відкритих торгів, предмет закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту «Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську» (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a, користуючись правом встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), 14.07.2022 року через авторизований електронний майданчик подав Вимогу щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника згідно протоколу №70 від 13.07.2022, яким визнано учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
19.07.2022 року одержано відповідь Замовника, яка є неповною та необґрунтованою у частині всіх зауважень.
Користуючись правом, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» подаємо повторно Вимогу щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника згідно протоколу №70 від 13.07.2022, яким визнано учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що уповноваженою особою під час кваліфікації та оцінки поданої пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» було не враховано наступне.
Згідно абз.2 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція учасника, розрахована на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються, повинна включати розрахунок ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Абз.15 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що ціна має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Згідно п. 21 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру).
Зазначимо , що у складі тендерній документації замовника чітко не вказано виду договірної ціни.
Разом з тим, у п.2.3 Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації), згадується тверда ціна: 2.3. Якщо під час будівництва виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, забезпечення якої покладено на Замовника, і у зв'язку з цим у відповідному підвищенні твердої договірної ціни, Підрядник зобов'язаний протягом 2-х (двох) днів повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками.
Також, згідно умов тендерної документації учасник ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» надав проект договору про закупівлю (відповідно до додатку 6 до Оголошення) з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проектом договору», підписом кожної сторінки та печаткою, чим засвідчив згоду з істотними умовами договору. Більше того, згідно ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених Законом.
Натомість, всупереч зазначеному, у свої комерційній пропозиції учасник ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» підтверджує змогу та гарантує виконати роботи за динамічною ціною.
Також, згідно п. 24 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затв. Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668, тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін. У разі підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов’язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник. При динамічній ціні , а також порядок її коригування в процесі виконання робіт , можуть змінюватись в міру їх виконання, що може потягти додаткові витрати замовника, та у свою чергу суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, визначеному ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту «Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську» (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a.
2. Під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримуватись принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У випадку ігнорування та неправомірних дій будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2022 11:09
Вирішення:
Згідно отриманого висновку фахівця зі складання кошторису щодо обєкту: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 пропозиція учасника ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС відповідає технічному завданню та обємам замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження визнання переможцем . Вимога відміни закупівлі .
Номер:
cb4bbc9ebf83406893802360a9b4f1ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-03-002121-a.c2
Назва:
Оскарження визнання переможцем . Вимога відміни закупівлі .
Вимога:
ВИМОГА
Ми, Приватне підприємство «ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ», як учасник процедури відкритих торгів, предмет закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту «Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську» (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a, користуючись правом встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), подаємо Вимогу щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника згідно протоколу №70 від 13.07.2022, яким визнано учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що уповноваженою особою під час кваліфікації та оцінки поданої пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» було не враховано наступне:
Згідно абз.1 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону.
Відповідно до абз.1 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація (завдання)*» роботи виконуються відповідно до діючих стандартів України та будівельних норм, а також у відповідності до даного технічного завдання Замовника (Додаток 3 - Технічне завдання (обсяги робіт) у строки, передбачені договором та тендерною документацією Замовника. Клас наслідків СС2.
Також, згідно відомості обсягів робіт, що закуповуються по об’єкту (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено зокрема:
- виконання робіт із улаштування покрівлі (розділ 5 Покрівлі), у т.ч. розбирання покриттів покрівлі (п.118.), утеплення покриттів плитами із мінеральної вати або перліту на бітумній мастиці в один шар (п.123), улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо без промазування кромок (п.130), ґрунтування металевих поверхонь за один раз грунтовкою ГФ-021 (п.143)
- встановлення пасажирського ліфта в/п 1275 кг на 3 зупинки тощо.
Відтак, враховуючи зазначене, передбачається виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, монтаж, демонтаж, налагодження устатковання підвищеної небезпеки (ліфтів), нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), застосування мастик на бітумній основі, що у свою чергу, є роботами підвищеної небезпеки , які виконуються на підставі дозволу та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ( згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеною небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»).
Відповідно до пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» Учасник подає : «Сканкопію Ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру) з додатками (чинну на строк виконання робіт), виданої уповноваженим органом, учасника торгів, яка дозволяє виконання робіт, пов'язаних з капітальним ремонтом об'єкта та класу наслідків (відповідальності) СС2 (довільної форми із зазначенням та посиланням на інтернет-ресурс, на якому знаходиться відповідна електронна ліцензія. У разі, якщо чинне законодавство не потребує на такий вид діяльності ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру), Учасник подає довідку довільної форми із зазначенням про таке із посиланням на чітку норму чинного законодавства.
Згідно п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Роз’яснення щодо здійснення капітального ремонту ліфтів наведено в листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 17.06.2015 р. № 8/15-284-15 (ср. 025069200). Як зазначено у цьому листі, виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції ліфтів має здійснюватися відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 р. № 3038-VI, інших нормативно-правових актів та нормативних документів, що діють у галузі будівництва та ДБН А.2.2-3-2014. Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Відповідно до п. 7.2.1. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затв. Наказом Держгірпромнагляду №190 від 01.09.2008 року, монтаж, налагодження, ремонт, реконструкцію, модернізацію ліфтів повинні виконувати суб`єкти господарювання, які отримали дозвіл відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.05-2003.
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС», якого обрано переможцем закупівлі, тільки надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, видану Держархбудінспекцією наказ №43-Л від 25.07.2018 р. , р/н 2013053242. Інших дозвільних документів (дозволів на роботи підвищеної небезпеки, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці), а також довідки із обґрунтуванням причин їх ненадання не було долучено у складі пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС».
Згідно абз.2 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція учасника, розрахована на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються, повинна включати розрахунок ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Абз.15 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що ціна має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Згідно п. 21 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру).
Зазначимо , що у складі тендерній документації замовника чітко не вказано виду договірної ціни.
Разом з тим, у п.2.3 Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації), згадується тверда ціна: 2.3. Якщо під час будівництва виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, забезпечення якої покладено на Замовника, і у зв'язку з цим у відповідному підвищенні твердої договірної ціни, Підрядник зобов'язаний протягом 2-х (двох) днів повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками, тоді як у комерційній пропозиції, наданої учасником ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» згідно додатку №10 до тендерної документації підтверджено змогу та гарантування виконати роботи за динамічною ціною.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз.2 ч.2 ст. 22 Закону.
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту «Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську» (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a.
2. Відмінити закупівлю UA-2022-06-03-002121-a на підставі п.2.ч.1 ст.32 Закону.
У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2022 16:27
Вирішення:
Замовник, в особі виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради на вашу вимогу щодо закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 наступне повідомляє.
Згідно Тендерної документації замовника не зазначалося вимог щодо робіт із підвищеної небезпеки, як ви це згадуєте у своїй вимозі. Натомість Замовником згідно Додатоку 4 до тендерної документації вимагалося: сканкопію Ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру) з додатками (чинну на строк виконання робіт), виданої уповноваженим органом, учасника торгів, яка дозволяє виконання робіт, пов'язаних з капітальним ремонтом об'єкта та класу наслідків (відповідальності) СС2 (довільної форми із зазначенням та посиланням на інтернет-ресурс, на якому знаходиться відповідна електронна ліцензія. У разі, якщо чинне законодавство не потребує на такий вид діяльності ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру), Учасник подає довідку довільної форми із зазначенням про таке із посиланням на чітку норму чинного законодавства. Учасником ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС було подано відповідно до Закону підтверджуючі документи у складі своєї пропозиції.
Щодо решти зауважень які зазначені у вашій вимозі Замовник повідомляє, що відповідно до ст. 29 Закону за результатами детального розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС не було виявлено невідповідностей щодо тендерної документації та Закону, учасником ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС був наданий вичерпний перелік документів, який вимагався замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження визнання переможцем
Номер:
a5eb35d0e2364a2b824b5a2bb7f82e70
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-03-002121-a.b1
Назва:
Оскарження визнання переможцем
Вимога:
Вимога
Ми, МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР», як учасник процедури відкритих торгів, предмет закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a, користуючись правом встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі», подаємо Вимогу щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника згідно протоколу №70 від 13.07.2022, яким визнано учасника ТОВ «Лідер- Плюс» переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що уповноваженою особою під час кваліфікації та оцінки поданої пропозиції учасника ТОВ «Лідер- Плюс» було не враховано наступне та пропозиція даного учасника підлягала відхиленню:
Відповідно до Додаток 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» п. 6 передбачалось:
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок договірної ціни до якої мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
▪ Договірна ціна на правах зведеного кошторисного розрахунку;
▪ Локальні кошториси з розрахунком договірної ціни;
▪ Підсумкові відомості ресурсів до кожного локального кошторису з розрахунком договірної ціни;
▪ Розрахунок вартості матеріальних ресурсів до кожного локального кошторису з розрахунком договірної ціни;
▪ Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів;
▪ Розрахунок загально-виробничих витрат;
▪ Розрахунок адміністративних витрат;
▪ Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
▪ Графік виконання робіт
▪ Проект договору з додатками, передбаченими в проекті договору
Згідно з Проєктом договору про закупівлю, що викладений в додатку 6 пп.14.14. Невід’ємною частиною договору є:
Додаток 1 - договірна ціна та кошторисна документація (зведений кошторисний розрахунок вартості, локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів, розрахунок заробітної плати, розрахунок вартості матеріальних ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Додаток 2 - календарний план виконання робіт.
1. Участик ТОВ «Лідер- Плюс» у складі своєї пропозиції не надав у складі кошторисної документації розрахунок заробітньої плати, що формується відповідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», надавши лише інформаційну довідку №2/10 від 04.07.2022, що не являється самим розрахунком заробітньої плати, а тільки містить інформацію щодо планованої заробітньої плати, яка застосовуватиметься.
▪ Участик ТОВ «Лідер- Плюс» у складі пропозиції не надав графік виконання робіт, що передбачений Додаток 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» п. 6.Учасник надав документ Графік виконання робіт (календарний план виконання робіт). Якщо вважати, що даний документ це календарний план виконання робіт, що є додатком 2 до проекту договору, то він не відповідає наказу Міністерсва регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009. умовами тендерної документації передбачались два різних документа : календарний план виконання робіт та графік виконання робіт.
Враховуючи вищезазначене, учасник — ТОВ «Лідер- Плюс» " не виконав вимоги тендерної документації, встановлені замовником, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону» та підлягає відхиленню.
У разі відхилення нашої Вимоги, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ми змушені будемо подати СКАРГУ в Антимонопольний комітет та до правоохоронних органів.
Відповідно до статті 175 Цивільного процесуального кодексу України, ми змушенні будемо подати позовну заяву до суду відповідної інстанції для захисту наших законних прав та інтересів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ТОВ «Лідер- Плюс» " по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a.
2. Перейти до кваліфікації пропозиції наступного учасника торгів.
3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2022 14:01
Вирішення:
Замовник, в особі виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради повідомляє на вашу вимогу щодо закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 наступне.
Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” (далі Закон) за результатами проведеного електронного аукціону було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію , а саме - ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС. Відповідно до ст. 29 Закону за результатами детального розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС не було виявлено невідповідностей щодо тендерної документації та Закону, учасником ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС відповідно до вимог тендерної документації замовника та Закону наданий вичерпний перелік документів, який вимагався.
Статус вимоги:
Відхилено