-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Баласти для розрядних ламп чи трубок (Джерело живлення)
Закупівля здійснюється відповідно доhttps://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-05-16-000233-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Торги не відбулися
1 089 170.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 891.70 UAH
мін. крок: 1% або 10 891.70 UAH
Період оскарження:
03.06.2022 11:21 - 01.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога стосовно умов поставки
Номер:
21ceefd313874f1c9b3cb8fa233c0612
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-03-002186-a.a1
Назва:
Вимога стосовно умов поставки
Вимога:
Доброго дня.
Уважно вивчивши проект договору, ми, як потенційні учасники вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації:
-п. 5.1 викласти в наступній редакції «Постачальник зобов’язується передати Покупцю Товари в кількості, строки та в місці поставки відповідно до Специфікації.
Покупець залишає за собою право змінити місце поставки Товару, про що Сторони складають додаткову угоду. Постачальник повинен одночасно з Товаром передати Покупцеві документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно до цього Договору та чинного законодавства України»;
-п.5.2. виключити з проекту Договору;
-п.5.3. виключити з проекту Договору;
-п.5.4. виключити з проекту Договору;
Дану вимогу вважаємо обґрунтованою з наступних причин:
1. «Поставка Товару здійснюється на підставі письмових заявок» - не зрозумілий плановий підхід Замовника, адже потреба визначена на стадії формування кількості та очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже, з яких міркувань Замовник намагається зволікати з отриманням товару- невідомо. Наша вимога не є унікальною, оскільки в попередніх договорах Замовника п.5.1 було викладено саме в тій редакції, яку ми пропонуємо.
2. Вплив суб’єктивних факторів при формуванні заявок. Тобто, вказаний механізм розтягнутий в часі на невизначений термін та наводить на думку про можливе невиконання/розірвання договору в односторонньому порядку, для цього вже підготовлений механізм та передбачена його реалізація (п.6.2.7 Договору);
3. Оскільки предметом закупівлі є імпортовані товари, то скажіть будь-ласка, або поділіться досвідом, як в ситуації що склалася в Україні можливо прогнозувати курс валют протягом терміну дії договору та невідомого інтервалу між формуванням заявок?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2022 21:26
Вирішення:
Доброго дня. Умови Додатку 4 до тендерної документації викладені з урахуванням потреб Замовника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.07.2022 18:00