• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило)

Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону Код за ЄДРПОУ: 03327664 Місцезнаходження: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1а Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна (100%)

Завершена

992 336.73 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 116.15 UAH
Період оскарження: 27.05.2022 15:12 - 02.06.2022 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: aa92023b97954b6a87b41b8f4355901d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-004185-a.a9
Назва: вимога
Вимога:
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2022-05-27-004185-a (ДК 021:2015: 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило)), який проходив 09.06.2022р. Вважаємо рішення Замовника про визначення учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" переможцем таким, що порушує умови та вимоги документації у зв’язку з наступним: Відповідно до п.14 кваліфікаційних вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник надає заповнену форму «Цінова пропозиція» на фірмовому бланку (Додаток 2). Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило). Проте, цінова пропозиція учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" не відповідає зазначеній формі, та не містить інформації щодо предмету даної закупівлі. Оскільки, у вищезазначеному Додатку 2 (форма Цінова пропозиція) вказано, що Учасник не повинен відступати від даної форми, можна стверджувати, про порушення умов та вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та невідповідність пропозиції учасника-переможці в цілому. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" не задовольняє технічні вимоги до предмета закупівлі, не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, та підлягає відхиленню відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону. Учасник подає «Цінову пропозицію» відповідно до вимог Додатка 2 оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, виходячи з якої Замовник має змогу отримати всю необхідну інформацію, зокрема в частині переліку товару та його кількісних та цінових показників. Виходячи з цього, наявні помилки не впливають на зміст «Цінової пропозиції» і не є підставою для відхилення такої пропозиції Учасника. Також Учасник своєю пропозицією погоджується з «Проектом договору», в якому на етапі підписання буде вказана країна походження товару по кожній позиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2022 23:54
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 26863708d323426ca88ebc26680d388a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-004185-a.a8
Назва: вимога
Вимога:
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2022-05-27-004185-a (ДК 021:2015: 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило)), який проходив 09.06.2022р. Вважаємо рішення Замовника про визначення учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" переможцем таким, що порушує умови та вимоги документації у зв’язку з наступним: Відповідно до п.14 кваліфікаційних вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник надає заповнену форму «Цінова пропозиція» на фірмовому бланку (Додаток 2). Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило). Проте, цінова пропозиція учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" не відповідає зазначеній формі, та не містить інформації щодо предмету даної закупівлі. Також, обов’язковим для заповнення є графа Країна походження товару. Учасником не вказано Країну походження товару щодо всіх номенклатурних одиниць товару, що вимагаються. Оскільки, у вищезазначеному Додатку 2 (форма Цінова пропозиція) вказано, що Учасник не повинен відступати від даної форми, можна стверджувати, про порушення умов та вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та невідповідність пропозиції учасника-переможці в цілому. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" не задовольняє технічні вимоги до предмета закупівлі, не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, та підлягає відхиленню відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону. Учасник подає «Цінову пропозицію» відповідно до вимог Додатка 2 оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, виходячи з якої Замовник має змогу отримати всю необхідну інформацію, зокрема в частині переліку товару та його кількісних та цінових показників. Виходячи з цього, наявні помилки не впливають на зміст «Цінової пропозиції» і не є підставою для відхилення такої пропозиції Учасника. Також Учасник своєю пропозицією погоджується з «Проектом договору», в якому на етапі підписання буде вказана країна походження товару по кожній позиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2022 23:52
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 23db8fcd8d054b54ad49bb944980dead
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-004185-a.a7
Назва: вимога
Вимога:
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2022-05-27-004185-a (ДК 021:2015: 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило)), який проходив 09.06.2022р. Вважаємо рішення Замовника про визначення учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" переможцем таким, що порушує умови та вимоги документації у зв’язку з наступним: Відповідно до п.14 кваліфікаційних вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник надає заповнену форму «Цінова пропозиція» на фірмовому бланку (Додаток 2). Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило). Проте, цінова пропозиція учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" не відповідає зазначеній формі, та не містить інформації щодо предмету даної закупівлі. Також, обов’язковим для заповнення є графа Країна походження товару. Учасником не вказано Країну походження товару щодо всіх номенклатурних одиниць товару, що вимагаються. Оскільки, у вищезазначеному Додатку 2 (форма Цінова пропозиція) вказано, що Учасник не повинен відступати від даної форми, можна стверджувати, про порушення умов та вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та невідповідність пропозиції учасника-переможці в цілому. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" не задовольняє технічні вимоги до предмета закупівлі, не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, та підлягає відхиленню відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону. Учасник подає «Цінову пропозицію» відповідно до вимог Додатка 2 оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, виходячи з якої Замовник має змогу отримати всю необхідну інформацію, зокрема в частині переліку товару та його кількісних та цінових показників. Виходячи з цього, наявні помилки не впливають на зміст «Цінової пропозиції» і не є підставою для відхилення такої пропозиції Учасника. Також Учасник своєю пропозицією погоджується з «Проектом договору», в якому на етапі підписання буде вказана країна походження товару по кожній позиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2022 23:51
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне визначення переможця

Номер: ddbf94c02e354c63b911ab79eac0161c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-004185-a.c6
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Деталі - у вкладенні. Для зручності додатково надаємо word файл.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону. В Додатку 1 «Технічні вимоги» в пункті 2 Замовником встановлена вимога щодо надання супроводжувальних документів на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів, зокрема по позиції 1: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (у відповідності з ДСТУ 4544-2006); паспорт (сертифікат) якості; сировинна довідка про склад мила; кольорове зображення (сканована копія) готової продукції. На підтвердження виконання вищезазначеної вимоги Учасником були надані вказані документи. Щодо пункту 3 «Додаткові вимоги» викладеного в Технічних вимогах оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не містить жодних вимог щодо їх підтвердження на етапі подання пропозиції, зокрема в частині відбитків, чітких штампів із зазначенням: знака товару або назви підприємства-виробника; скороченої назви господарського мила (72%); стандарту ДСТУ 4544-2006 на кожному куску мила. Також за показниками безпеки тверде господарське мило за гігієнічними вимогами ДСанПіН 2.2.9.027-99 відповідають гігієнічним вимогам СанПІН №6026 Б (12), так як ДСаНПіН 2.2.9.027-99 це «Санітарні правила і норми безпеки продукції парфумерно-косметичної промисловості. Державні санітарні правила та норми» затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01.07.1999 N 27. Водночас слід зазначити, що Учасником в складі своєї пропозиції надано файл «Додаток 1 Лот 6 Технічні вимоги.pdf», в якому він погоджується з усіма вимогами Замовника наведеними в Додатку 1 «Технічні вимоги» оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Слід зазначити, що в «Технічних вимогах» оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». У випадку якщо ГОСТ, ДСТУ втратив чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірше ніж в зазначеному ГОСТі, ДСТУ. У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у таких ТУ. Щодо вимоги про надання документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність та ін.) встановлені діючим законодавством та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, то така вимога встановлена на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі так як всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2022 23:55
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне визначення переможця

Номер: f9458e366c974434bd2773b803aa0233
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-004185-a.c5
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Деталі - у вкладенні. Для зручності додатково надаємо word файл.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону. При цьому відповідно до пункту третього статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить зазначення інформації щодо переліку /опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, що затверджені Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Учасник подає «Цінову пропозицію» відповідно до вимог Додатка 2 оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, виходячи з якої Замовник має змогу отримати всю необхідну інформацію, зокрема в частині переліку товару та його кількісних та цінових показників. Виходячи з цього, наявні помилки не впливають на зміст «Цінової пропозиції» і не є підставою для відхилення такої пропозиції Учасника. Також Учасник своєю пропозицією погоджується з «Проектом договору», в якому на етапі підписання буде вказана країна походження товару по кожній позиції. Щодо вимоги про надання документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність та ін.) встановлені діючим законодавством та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, то така вимога встановлена на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів. Зазначаємо , що відповідно до Додатку 1 «Технічні вимоги» оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі Замовник не встановлював вимог щодо Стандарту якості по позиції 3 в інформації про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Стосовно вимоги щодо надання інформація про постачання Учасником продукції, упаковки (тари), що повинна бути новою, без дефектів та пошкоджень підтверджується файлом «Тех.спец. лот5.pdf», який підписаний уповноваженою особою Учасника і завірений печаткою. За показниками безпеки тверде господарське мило за гігієнічними вимогами ДСанПіН 2.2.9.027-99 відповідають гігієнічним вимогам СанПІН №6026 Б (12), так як ДСаНПіН 2.2.9.027-99 це «Санітарні правила і норми безпеки продукції парфумерно-косметичної промисловості. Державні санітарні правила та норми» затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01.07.1999 N 27. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі так як всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2022 23:54
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне визначення переможця

Номер: 9d378e4323e644bdb248ed0b333fabb5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-004185-a.c4
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Деталі - у вкладенні. Для зручності додатково надаємо word файл.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону. При цьому відповідно до пункту третього статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить зазначення інформації щодо переліку /опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, що затверджені Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Учасник подає «Цінову пропозицію» відповідно до вимог Додатка 2 оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, виходячи з якої Замовник має змогу отримати всю необхідну інформацію, зокрема в частині переліку товару та його кількісних та цінових показників. Виходячи з цього, наявні помилки не впливають на зміст «Цінової пропозиції» і не є підставою для відхилення такої пропозиції Учасника. Також Учасник своєю пропозицією погоджується з «Проектом договору», в якому на етапі підписання буде вказана країна походження товару по кожній позиції. Щодо вимоги про надання документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність та ін.) встановлені діючим законодавством та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, то така вимога встановлена на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів. Зазначаємо , що відповідно до Додатку 1 «Технічні вимоги» оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі Замовник не встановлював вимог щодо Стандарту якості по позиції 3 в інформації про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Стосовно вимоги щодо надання інформація про постачання Учасником продукції, упаковки (тари), що повинна бути новою, без дефектів та пошкоджень підтверджується файлом «Тех.спец. лот4.pdf», який підписаний уповноваженою особою Учасника і завірений печаткою. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі так як всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2022 23:53
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне визначення переможця

Номер: f0fbfec7643d4da89b06503a8621c1ce
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-004185-a.c3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Деталі - у вкладенні. Для зручності додатково надаємо word файл.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону. В Додатку 1 «Технічні вимоги» в пункті 2 Замовником встановлена вимога щодо надання супроводжувальних документів на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів, зокрема по позиції 1: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (у відповідності з ДСТУ 4544-2006); паспорт (сертифікат) якості; сировинна довідка про склад мила; кольорове зображення (сканована копія) готової продукції. На підтвердження виконання вищезазначеної вимоги Учасником були надані вказані документи. Щодо пункту 3 «Додаткові вимоги» викладеного в Технічних вимогах оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не містить жодних вимог щодо їх підтвердження на етапі подання пропозиції, зокрема в частині відбитків, чітких штампів із зазначенням: знака товару або назви підприємства-виробника; скороченої назви господарського мила (72%); стандарту ДСТУ 4544-2006 на кожному куску мила. Також за показниками безпеки тверде господарське мило за гігієнічними вимогами ДСанПіН 2.2.9.027-99 відповідають гігієнічним вимогам СанПІН №6026 Б (12), так як ДСаНПіН 2.2.9.027-99 це «Санітарні правила і норми безпеки продукції парфумерно-косметичної промисловості. Державні санітарні правила та норми» затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01.07.1999 N 27. Водночас слід зазначити, що Учасником в складі своєї пропозиції надано файл «Додаток 1 Лот 3 Технічні вимоги.pdf», в якому він погоджується з усіма вимогами Замовника наведеними в Додатку 1 «Технічні вимоги» оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі так як всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2022 23:53
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне визначення переможця

Номер: 5b21c800815b44ed9644a8d14c17d38c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-004185-a.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Деталі - у вкладенні. Для зручності додатково надаємо word файл.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону. При цьому відповідно до пункту третього статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить зазначення інформації щодо переліку /опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, що затверджені Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Учасник подає «Цінову пропозицію» відповідно до вимог Додатка 2 оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, виходячи з якої Замовник має змогу отримати всю необхідну інформацію, зокрема в частині переліку товару та його кількісних та цінових показників. Виходячи з цього, наявні помилки не впливають на зміст «Цінової пропозиції» і не є підставою для відхилення такої пропозиції Учасника. Також Учасник своєю пропозицією погоджується з «Проектом договору», в якому на етапі підписання буде вказана країна походження товару по кожній позиції. Щодо вимоги про надання документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність та ін.) встановлені діючим законодавством та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, то така вимога встановлена на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів. Зазначаємо , що відповідно до Додатку 1 «Технічні вимоги» оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі Замовник не встановлював вимог щодо Стандарту якості по позиціям 4, 5 в інформації про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Стосовно вимоги щодо надання інформація про постачання Учасником продукції, упаковки (тари), що повинна бути новою, без дефектів та пошкоджень підтверджується файлом «Тех.спец. лот2.pdf», який підписаний уповноваженою особою Учасника і завірений печаткою. За показниками безпеки тверде господарське мило за гігієнічними вимогами ДСанПіН 2.2.9.027-99 відповідають гігієнічним вимогам СанПІН №6026 Б (12), так як ДСаНПіН 2.2.9.027-99 це «Санітарні правила і норми безпеки продукції парфумерно-косметичної промисловості. Державні санітарні правила та норми» затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01.07.1999 N 27. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі так як всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2022 23:51
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне визначення переможцем

Номер: bc8f6a55e1e74074b9835a66d6559ae7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-004185-a.c1
Назва: Неправомірне визначення переможцем
Вимога:
Деталі - у вкладенні. Для зручності додатково надаємо word файл.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону. При цьому відповідно до пункту третього статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить зазначення інформації щодо переліку /опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, що затверджені Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Учасник подає «Цінову пропозицію» відповідно до вимог Додатка 2 оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, виходячи з якої Замовник має змогу отримати всю необхідну інформацію, зокрема в частині переліку товару та його кількісних та цінових показників. Виходячи з цього, наявні помилки не впливають на зміст «Цінової пропозиції» і не є підставою для відхилення такої пропозиції Учасника. Також Учасник своєю пропозицією погоджується з «Проектом договору», в якому на етапі підписання буде вказана країна походження товару по кожній позиції. Щодо вимоги про надання документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність та ін.) встановлені діючим законодавством та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, то така вимога встановлена на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів. Зазначаємо , що відповідно до Додатку 1 «Технічні вимоги» оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі Замовник не встановлював вимог щодо Стандарту якості по позиціям 2, 3, 5, 6 в інформації про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Стосовно вимоги щодо надання інформація про постачання Учасником продукції, упаковки (тари), що повинна бути новою, без дефектів та пошкоджень підтверджується файлом «Тех.спец. лот1.pdf», який підписаний уповноваженою особою Учасника і завірений печаткою. За показниками безпеки тверде господарське мило за гігієнічними вимогами ДСанПіН 2.2.9.027-99 відповідають гігієнічним вимогам СанПІН №6026 Б (12), так як ДСаНПіН 2.2.9.027-99 це «Санітарні правила і норми безпеки продукції парфумерно-косметичної промисловості. Державні санітарні правила та норми» затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01.07.1999 N 27. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі так як всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2022 23:51