• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2022 рік Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

6 105 690.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 528.46 UAH
Період оскарження: 01.06.2022 14:28 - 28.06.2022 00:00
Вимога
Вирішена

якість електричної енергії

Номер: d1e436bbd7cb4b23b5e4d1c6fec8b954
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-01-003611-a.c3
Назва: якість електричної енергії
Вимога:
Шановний Замовник. Для проведення успішної закупівлі, результатом якої стане забезпечення замовнику якісного, безперебійного та безпечного процесу постачання електричної енергії, необхідно правильно встановити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх складових вартості електричної енергії, детально вказати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначити у проекті договору про закупівлю обов’язки майбутнього постачальника електричної енергії, а також встановити вимоги до учасника, які зможуть підтвердити його спроможність добросовісно виконувати усі взяті на себе зобов’язання. Розділ 2 Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (далі — НКРЕКП), від 14.03.2018 № 310, визначає поняття «якість електричної енергії» як сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням. Відповідно до пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI цього Кодексу, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі — ДСТУ EN 50160:2014). Перелік загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання, порядок регулювання відносин, пов’язаних з електропостачанням відповідно до загальних та гарантованих стандартів якості, захистом прав споживачів та наданням електропостачальником компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам, визначає «Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (у редакції постанови НКРЕКП від 12.08.2020 № 1550). Пункт 4.3. глави 4 зазначеної постанови передбачає, що до гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальником належать: -надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання звернення споживача; -розгляд звернень / скарг / претензій споживачів з дня отримання звернення / скарги / претензії споживача: у строк 30 днів; у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку; -розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунка за електричну енергію у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення; -урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператором системи в кінцевому рахунку споживача за електричну енергію (якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії забезпечує електропостачальник) у строк 30 днів з дня отримання повідомлення від оператора системи щодо виплати компенсації; -виставлення рахунка електропостачальником (у паперовій або електронній формі) у строки, визначені договором про закупівлю постачання електричної енергії та / або ПРРЕЕ; -виставлення рахунка електропостачальником з правильними даними про ціну, вартість та обсяг спожитої електричної енергії. Вищенаведені положення доцільно передбачити у додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який встановлює інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, як вимоги до якості постачання електричної енергії споживачу. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовникам потрібно зазначити технічні параметри, необхідні для виконання електропостачальником своїх зобов’язань, а саме: -інформацію про кожен об’єкт споживача, на який необхідно забезпечити електропостачання, із зазначенням його найменування та повної адреси. Ці адреси об’єктів електропостачання будуть визначати місце постачання товару. У відповідному електронному полі під час заповнення оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник має також зазначити найменування та повну адресу об’єкта; -ЕІС-код кожної точки комерційного обліку; -плановий обсяг споживання електричної енергії у кіловат-годинах у розрізі кожного календарного місяця постачання та кожної точки комерційного обліку; -режим роботи електроустановки споживача (години використання струмоприймачів); -найменування оператора системи розподілу, до мереж якого приєднаний замовник. Пункт 5.2.2 глави 5.2 розділу V «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, визначає обов’язки постачальника електричної енергії, в тому числі: -забезпечити функціонування власного офіційного вебсайту в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказати засоби комунікації, розмістити нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на роздрібному ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність, інформацію щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду; -забезпечити на своєму офіційному вебсайті можливість створення особистого кабінету споживача; -розглядати відповідно до порядку, визначеного Регулятором, звернення, скарги та претензії споживачів щодо постачання електричної енергії та надавати вмотивовані відповіді; -надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості електропостачання, які характеризують рівень комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії, перелік та величини яких затверджуються Регулятором; -оприлюднювати перелік показників якості електропостачання, порядок та розмір компенсації за їх недотримання, визначені Регулятором; -здійснювати компенсацію та (або) відшкодування збитків споживачу у разі недотримання електропостачальником показників якості послуг, визначених договором та Регулятором; --забезпечувати безперешкодний та безоплатний доступ споживачів до інформації відповідно до Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»; -передавати операторам систем дані про покази розрахункових лічильників електричної енергії, отримані від споживачів, тощо. Відповідно до спеціального законодавства вищезазначений перелік обов’язків Постачальника є виключним. Встановлення вимоги «Відповідно до пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI цього Кодексу, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі — ДСТУ EN 50160:2014).» та інших вимог з посиланням на ДСТУ EN 50160:2014 є неправомірним до Постачальника електричної енергії. Обов’язки, щодо відповідності параметрів якості електричної енергії в точках приєднання споживачів законодавством покладено на оператора системи розподілу, в Вашому випадку ДТЕК Дніпровські електромережі. І Замовник і учасники зобов’язані мати укладені договори на розподіл електричної енергії з оператором системи розподілу для законного отримання і користування електричною енергією. У зв’язку з тим що у Вас, як у споживача, підписано договір з Оператором розподілу (ОСР), в іншому випадку постачання електричної енергії на Ваше підприємство було б неможливим технічно, також в цьому договорі викладено обов’язки ОСР щодо параметрів якості електричної енергії, та Ви сплачуєте ОСРу за надання послуги з розподілу електричної енергії, то у випадку отримання електричної енергії неналежної якості Ви будете звертатися до суду і відповідачем у справі буде ОСР. Оскільки постачальники електричної енергії відповідають за якість надання послуг з постачання електричної енергії, згідно чинного законодавства у сфері електричної енергії. На підставі вищевикладеного просимо видалити з тендерної документації посилання на ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі — ДСТУ EN 50160:2014). Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику дякуємо за запитання і повідомляємо наступне: Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, передбачено, що до складу тендерної документації Замовник включає вимоги щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання електричної енергії є договором поставки. Відповідно до ст. 265 Господарського кодексу України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 Господарського кодексу України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми. Відповідно до п.3 ч. 1. ст. 58 Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13 квітня 2017 року, споживач має право отримувати електричну енергію належної якості згідно з умовами договору та вимогами до якості електричної енергії. Відповідно до ст. 18 вищезазначеного Закону, регулятор визначає перелік показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії, та затверджує їх величини. Регулятор визначає порядок компенсації за недотримання показників якості електропостачання та розмір компенсації. Показники якості електропостачання, порядок та розмір компенсації за їх недотримання підлягають оприлюдненню у порядку, визначеному Регулятором. Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі – ДСТУ EN 50160:2014). Отже встановлена вимога спрямована задля впевненості Замовника у якості товару, що буде постачатися. Замовник має право на встановлення якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а так само і на перевірку товару на відповідність його таким вимогам у встановленому Замовником у тендерній документації спосіб.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ПРОЕКТ ДОГОВОРУ

Номер: f654edbc7bfa4d0d9510106a41a29f11
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-01-003611-a.c2
Назва: ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Вимога:
Шановний Замовник. Звертаємо Вашу увагу, що відповіді на питання щодо внесення змін до проекту договору не є доцільними в межах ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки це може призвести до порушення статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 грн – 51 000 грн). Отже, проект договору та його додатки – це одна з вимог тендерної документації, виходячи зі ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні, підписання договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації (в даному випадку проекту договору) є порушенням, яке тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника. Додатки до договору є невід’ємною частиною договору і не можуть подаватись Замовником пустими, так як саме в такому форматі і мають бути підписаними після оголошення переможця. Замовник не має права на етапі підписання договору вносити зміни в нього (в тому числі і в додатки до нього) і підписувати в редакції відмінній від проекту. Всі зміни викладаються, відповідно до законодавства, в письмовій формі, підписанням додаткових угод. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Примірним договором про постачання електричної енергії споживачу визначено розділи, які повинні бути для укладення договору про закупівлю електричної енергії, отже законодавством визначено істотні або необхідні умови для договорів даного виду. З Примірним договором про постачання електричної енергії споживачу можна ознайомитись в Правилах роздрібного ринку електричної енергії – додаток 5, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. Наголошуємо, що примірний договір може підлягати зміні в проекті договору, а не на етапі укладення (підписання) договору. При закупівлі електричної енергії при розробці проекту договору необхідно зважати на вимоги спеціального законодавства, що регулює правовідносини у сфері постачання електричної енергії споживачеві, зокрема норми Закону України «Про ринок електричної енергії» та ПРРЕЕ, які визначають перелік та зміст істотних умов договору про постачання електричної енергії. Відповідно до змісту частини сьомої статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» істотними умовами договору про постачання електричної енергії споживачу є: 1. найменування та місцезнаходження електропостачальника; 2. перелік послуг, які надає електропостачальник; 3. ціна електричної енергії та послуг, які надають; 4. показники якості електропостачання, зокрема якості електричної енергії; 5. види послуг з технічного обслуговування, які пропонує електропостачальник; 6. умови та порядок відшкодування (компенсації), що застосовують у разі недотримання електропостачальником показників якості послуг, визначених договором, зокрема у разі виставлення неправильного рахунка та/або несвоєчасного виставлення рахунка; 7. порядок та засоби повідомлення актуальної інформації щодо чинних тарифів, вартості послуг з технічного обслуговування, очікуваних змін цін та умов постачання електричної енергії; 8. порядок організації комерційного обліку електричної енергії та надання даних комерційного обліку електричної енергії; 9. порядок подання звернень, претензій, скарг споживачем та порядок їх розгляду електропостачальником, методи ініціювання процедур вирішення спорів; 10. строк дії договору, умови припинення, пролонгації та розірвання договору, зокрема в односторонньому порядку споживачем у разі зміни електропостачальника, а також умови дострокового розірвання договору із зазначенням наявності чи відсутності санкції (штрафу) за дострокове розірвання договору; 11. зобов’язання електропостачальника щодо надання споживачу інформації про захист прав споживачів, зокрема у розрахункових документах (рахунках); 12. права та обов’язки електропостачальника і споживача в разі неможливості виконання своїх зобов’язань та в разі тимчасового зупинення постачання; 13. інші положення залежно від специфіки та виду послуг, які надає електропостачальник. Крім того, перелік істотних умов, які повинен містити договір про постачання електричної енергії споживачеві, наведено також у пунктах 3.2.6 і 3.2.7 ПРРЕЕ. Зауважимо, що пункт 3.2.7 ПРРЕЕ визначає перелік умов, які повинні міститися в комерційній пропозиції, яка своєю чергою, згідно з ПРРЕЕ, є невід’ємною частиною договору про постачання електричної енергії споживачеві. Таким чином, при підготовці тендерної документації для закупівлі електричної енергії замовникові рекомендовано використовувати Примірний договір про постачання електричної енергії споживачу, який передбачений додатком 5 до ПРРЕЕ, для складання проєкту договору про закупівлю. При цьому замовник може змінювати умови, передбачені примірним договором, та/або доповнювати його зміст відповідно до власних потреб та конкретних умов закупівлі. в ПРРЕЕ (абзац перший пункту 3.1.7) і Примірним договором (пункт 1.1) передбачено укладення договору про постачання електричної енергії споживачеві у спрощений спосіб: у результаті приєднання споживача до розробленого електропостачальником договору на умовах опублікованої комерційної пропозиції. Сам же Примірний договір, передбачений у додатку 5 до ПРРЕЕ, є публічним договором приєднання згідно зі статтями 633 і 634 Цивільного кодексу України, він призначений для розробки електропостачальниками власних форм публічних договорів, які підлягають оприлюдненню разом з комерційними пропозиціями на вебсайтах електропостачальників. У той же час Законом передбачено спеціальний порядок укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, що відповідно до частини першої статті 181 Господарського кодексу України унеможливлює укладення такого договору в спрощеному порядку, у тому числі унаслідок приєднання. Зважаючи на положення частини першої статті 181 Господарського кодексу України та абзацу третього пункту 3.1.7 ПРРЕЕ, проєкт договору про закупівлю електричної енергії у складі тендерної документації замовник готує у вигляді єдиного документа для підписання двома сторонами. На етапі підготовки документів для участі в аукціоні, кожен учасник ознайомлюється та тим що подає свою пропозицію погоджується з тим проектом договору який надає замовник. Виходячи з викладеного, для уникнення порушень у сфері закупівельного законодавства, наполегливо просимо переглянути та внести зміни в проект договору: 1. Викласти в новій редакції розділ 11 «Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів. Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.» 2. Просимо викласти абз.2 п.13.8 проекту договору «У випадку коливання ціни електричної енергії на ринку в бік збільшення, Постачальник має право письмово звернутись до Споживача з відповідною пропозицією, при цьому, така пропозиція в кожному окремому випадку, коли на ринку відбувається об’єктивне коливання ціни за одиницю товару в бік збільшення, повинна бути обґрунтована і документально підтверджена. Постачальник разом з письмовою пропозицією щодо внесення змін до договору надає документ, що підтверджує збільшення ціни за одиницю товару в тих межах, на які Постачальник пропонує змінити ціну товару. Документ, що підтверджує збільшення ціни товару, повинен бути наданий у формі належним чином оформленої довідки (висновку), виданої торгово-промисловою палатою України, регіональною торгово-промисловою палатою, органами державної статистики, ДП «Держзовнішінформ», біржами та іншими уповноваженими органами та організаціями. Згідно із ч.6 ст.67 Закону України «Про ринок електричної енергії», з урахуванням листа Мінекономрозвитку України від 14.08.2019 р. № 3304-04/33869-06 «Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії», Сторони також можуть використовувати інформацію з вебсайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua) для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку. Водночас, перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни електричної енергії на ринку та перелік підтверджуючих документів не є вичерпним.» Ваша редакція не передбачає надання інформації з ДП «Оператор ринку», що прямо передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», з урахуванням листа Мінекономрозвитку України від 14.08.2019 р. № 3304-04/33869-06 «Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії» 3. Просимо внести зміни до додатку №1 до договору «Заява-приєднання» та викласти його в зміненій редакції. Запропонована Вами Заява-приєднання застосовується між Сторонами виключно при приєднанні Споживача до публічного договору. Ви не приєднуєтесь до публічного договору, а укладаєте договір відповідно до результатів аукціону, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», отже формулювання додатку №1 до Договору не відповідає фактичним Вашим діям. Пропонуємо викласти зміни в наступній редакції: «Керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку), та ознайомившись з умовами договору про постачання електричної енергії споживачу №__________ від «__» ___________ 20__р. (далі – Договір), приєднуюсь до умов вказаного Договору з такими нижченаведеними персоніфікованими даними. Персоніфіковані дані Споживача:» 4. Просимо Вас доповнити бланк Заяви-приєднання пунктом 8 (в таблиці) «Попередній Постачальник», дана інформація необхідна для надання інформації оператору систему розподілу при виконанні укладеного договору та можливості постачання Вам електричної енергії. 5. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник обирає процедуру закупівлі та готує тендерну документацію, включно з проектом договору та додатками до нього, та оприлюднює таку закупівлю в електронній системі закупівель «ProZorro». Учасники (Постачальники) вивчивши вимоги тендерної документації приймають рішення щодо участі у торгах і або приймають, або не приймають умови проекту договору (з додатками) Замовника. За результатами торгів проект договору, з додатками підписується Сторонами і зміни до нього можливо внести виключно на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, додаток до договору постачання електричної енергії споживачу «Комерційна пропозиція» - має бути запропонована (повністю заповнена) Замовником. Приведіть додаток у відповідність до вимог Закону. Даний додаток не укладається після торгів (тільки підписується, як додаток договору). 6. Форма та спосіб укладення договору про постачання електричної енергії споживачу, а саме перший абзац говорить виключно про договір приєднання. Проводячи процедуру Відкриті торги з публікацією англійською мовою, Ви не приєднуєтесь до умов договору, який оприлюднений постачальниками на власних веб-сторінках. Єдиний критерій оцінки згiдно даної процедури вiдкритих торгiв є цiна (питома вага критерiю - 100%). Отже, посилання на приєднання до договору є незаконним, враховуючи вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". Отже приберіть посилання на приєднання до договору та пропишіть "Форма та спосіб укладення договору про постачання електричної енергії споживачу" відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". 7. Змінити формулювання щодо публічності договору, а також вибору (обрання) комерційної пропозиції Постачальника по всьому тексту проекту договору, а саме: п.1.1. викласти в новій редакції «Цей Договір встановлює порядок та умови постачання електричної енергії як товарної продукції Споживачу Постачальником.» в п.1.2. видалити «та є однаковими для всіх споживачів»; в п.5.1. видалити «обраною Споживачем»; в п.5.2. «комерційної пропозиції Постачальника» замінити на «комерційної пропозиції»; в п.5.12. видалити «обраною Споживачем»; в п 5.13. останній абзац викласти в наступній редакції «Після підписання комерційної пропозиції внесення змін до неї можливе лише за згодою сторін або в порядку, встановленому чинним законодавством.»; в п.6.1. видалити «1) обирати спосіб визначення ціни за постачання електричної енергії на умовах, зазначених у комерційній пропозиції, обраній Споживачем»; в п.7.2. видалити «3) забезпечити наявність різних комерційних пропозицій з постачання електричної енергії для Споживача;» в п.13.1. видалити «яку обрав Споживач»; в п.13.3. видалити «обраною Споживачем».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую. Зміни буде внесено до тендерної документації. Але просимо звернути увагу на те, що деякі зміни було внесено ще 09.06.2022
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо формування ціни

Номер: e37834637d2549da8994ca0a2e28374e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-01-003611-a.a1
Назва: Щодо формування ціни
Вимога:
Доброго дня. Вимагаємо внести зміни до тендерної прпопозиції в частині формування ціни (пропозиції) учаників, у звязку з тим, що відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 17.05.2022 року № 488 «Про погодження АТ «ОПЕРАТОР РИНКУ» фіксованого платежу за участь на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку та тарифу на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку на 2022 рік» фіксований платіж за користування програмним забезпеченням оператора ринку становить 13.31 МВт∙год. Офіційна інформація розміщена на сайті ДП "Оператор ринку" за посиланням https://www.oree.com.ua/index.php/newsctr/n/15006. У вашій тендерній документації зазначений тариф (2,10 грн./МВт∙год), що вже втратив чинність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякую за звернення. Зміни буде внесено
Статус вимоги: Задоволено