• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Торги відмінено

20 020.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження: 27.05.2022 15:42 - 08.06.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 3fe911b830854723aa94358e33b13e76
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-003837-a.b3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Протоколу, ТОВ «ЕЛТЕХ-СЕРВІС» обрано переможцем в закупівлі «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», ідентифікатор закупівлі «UA-2022-05-27-003837-a». Учасником «ТОВ ЕЛТЕХ-СЕРВІС» не виконано вимоги п. 4.3.3 Вимог до учасників закупівлі, в якій вимагалось подати вказані документи не пізніше ніж 3 (три) дні від розкриття пропозицій. Замість цього учасник додав скріншот екрану, в якому вказано, що учасник подав запит до Міністерства юстиції та додав довідку датовану 26.07.2021 року. Учасник не виконав всіх вимог для учасників, тому його пропозиція підлягає відхиленню. Пояснення учасника ТОВ «ЕЛТЕХ-СЕРВІС», яке було надане ним в тендерній пропозиції, в якій зазначено, що Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство зараз не працює, не відміняє пункту умов вимог до учасника. Дана вимога не була оскаржена учасником на періоді оскаржень закупівлі, отже учасник ознайомився і погодився з цією вимогою, але не виконав її. Вимагаємо відмінити протокол та дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ЕЛТЕХ-СЕРВІС» за не виконання п. 4. 3.3. Вимог до учасників закупівлі та розмістити нову закупівлю, де будуть внесені зміни до даних вимог, якщо зараз їх виконати учасникам неможливо. У випадку, якщо Замовником не буде вчинено жодних дій, будемо змушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, аби відновити свої порушені права.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно тендерної документації, а саме Додаток 3 "Вимоги до пропозицій учасників закупівлі та переможця" пункт 2 вказано: "Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні діючі норми законодавства України." Учасником у складі пропозицї було надано довідку в довільній формі про те, що Єдиний реєстр підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство на сьогоднійшній день є закритим, та інформація з нього не надається у вільному доступі. На підтвердження даної інформації учасником переможцем у встановлений Законом строк було додано до пропозиції інформаційний лист з профільного Міністерства.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога "Місце знаходження учасника"

Номер: 6e33ce9ac2a24416870e292b94148c20
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-003837-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога "Місце знаходження учасника"
Вимога:
Шановний, Замовнику! Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником Додаток 2 Технічні вимоги до надання послуг з заправки та відновлення картриджів, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації. Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.) , статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.). Вимога щодо місця розташування є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови, але не розташовуються на вказаній території, але мають матеріально технічну базу та за власні кошти та власними силами зобов'язовуються доставити картриджі для забезпечення надання послуг, що є предметом закупівлі до місця вказаного Замовником. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування на території Замовника. А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”. А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні визначено, що дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними; А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації; Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Вирішення: 4.5. Для оперативної заправки Учасник має мати сервісний центр на відстані не більше ніж 5,0 км від Замовника, що підтверджується документально.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 30f2e799c97549198a14e2cc6af939ea
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-27-003837-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо пояснити чиим Ви керуєтеся встановлюючи вимогу "Учасник має мати сервісний центр на відстані не більше ніж 1,5 км від Замовника, що підтверджується документально". Якщо наш сервісний центр знаходиться на відстані 4,6 км. від Вашої адреси. То час в дорозі від нашого сервісного центру до Вас Замовника, складає 9 хвилин згідно інформації із сервісу "google maps". Ми вважаємо, що час рнагування на Заявку 9 хвили, є більше ніж задовільним і таким який повністю задовільняє потребу "оперативної заправк". У вимозі "Учасник має мати сервісний центр на відстані не більше ніж 1,5 км від Замовника, що підтверджується документально" чітко вбачаємо дискримінацію інших учасниківт так як провівши незначні маніпуляції з тим же сервісом "google maps" чітко бачемо лише два сервісних центра які відповідають даній вимозі! Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу із тендерної документації Замовника.!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Замовнику! Вимогу щодо розміщення сервісного центру було додано, враховуючи воєнний стан в Україні. Маємо за мету, щоб сервісний центр був в пішій доступності до Замовника. Оскільки, варто передбачити різні варіанти розвитку ситуації в місті Києві, а саме проблему з пальним, наявність блок-постів і т.д. Тому якщо Вам 9 хвилин потрібно щоб доїхати на авто, пішки це займе значно більше часу та складнощів. Оскільки в Замовника дуже часто виникає потреба в терміновій заправці картриджу і співробітники можуть самі занести картридж до сервісного центру, то враховуючи терміновість, пройти відстань в 4,6 км буде складно і затратно по часу, протягом якого установа не буде працювати, ніж пройти відстань в 1,5 км.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.05.2022 08:54