-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (вироби медичного призначення)
Строк поставки товарів: з моменту підписання договору по 31.12.2017 року.
Завершена
144 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2017 18:51 - 29.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Виділення в окремі лоти
Номер:
9c7ed15cfe0a492eaced634105a8edd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-001824-b.a1
Назва:
Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________
від «___»___________
КУ "Чернігівська обласна лікарня"
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1706685, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-17-001824-b)
28.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (вироби медичного призначення)
№ Найменування товару Медико-технічні вимоги Од. вим. Кількість
1 Рукавички хірургічні латексні стерильні, розмір 7,0 Матеріал: натуральний латекс
Мають бути: з пудрою, текстуровані, стерильні, з валиком на манжеті
Пакування: пара в індивідуальній упаковці
Довжина: не менше 272 мм;
Ширина: не більше 90 мм;
Товщина: не менше 0,16 мм
Розмір: 7,0 пара 250
2 Рукавички хірургічні латексні стерильні, розмір 7,5 Матеріал: натуральний латекс
Мають бути: з пудрою, текстуровані, стерильні, з валиком на манжеті
Пакування: пара в індивідуальній упаковці
Довжина: не менше 272 мм;
Ширина: не більше 101 мм;
Товщина: не менше 0,16 мм
Розмір: 7,5 пара 250
3 Рукавички хірургічні латексні стерильні, розмір 8,0 Матеріал: натуральний латекс
Мають бути: з пудрою, текстуровані, стерильні, з валиком на манжеті
Пакування: пара в індивідуальній упаковці
Довжина: не менше 272 мм;
Ширина: не більше 108 мм;
Товщина: не менше 0,16 мм
Розмір: 8,0 пара 250
4 Рукавички хірургічні 'подвійні' стерильні 7,0 Рукавички хірургічні 'подвійні' стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 7,0 Повинні використовуватись для високого ступеню захисту рук медичного персоналу від інфекцій під час хірургічних втручань.
Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок. пара 50
5 Рукавички хірургічні 'подвійні' стерильні 7,5 Рукавички хірургічні 'подвійні' стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 7,5 Повинні використовуватись для високого ступеню захисту рук медичного персоналу від інфекцій під час хірургічних втручань.
Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок. пара 50
6 Рукавички хірургічні 'подвійні' стерильні 8,0 Рукавички хірургічні 'подвійні' стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 8,0 Повинні використовуватись для високого ступеню захисту рук медичного персоналу від інфекцій під час хірургічних втручань.
Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок. пара 50
7 Рукавички оглядові латексні нестерильні, розмір М (7-8) Матеріал: натуральний латекс
Мають бути: з пудрою, не текстуровані
Довжина: не менше 244 мм;
Ширина: не менше 96 мм;
Товщина в зоні пальців: не менше 0,10 мм
Товщина в зоні долоні: не менше 0,09 мм;
Розмір: М (7-8) пара 12500
8 Бинт марлевий медичний нестерильний 7 м х 14 см Бинт має бути в індивідуальній упаковці.
Повинен бути виготовлений зі 100% бавовняної пряжі. Тип марлі 17. Щільність 36±2 грами на м2.
Ступінь білизни марлі не менше 80%.
Капілярність не менше 7 см.
Розривне навантаження по довжині не менше 69 Н. Довжина 7,0±0,3м.
Ширина 14,0±0,5см.
Товщина не більше 35 мм. ГОСТ 1172-93. шт. 1050
9 Вата медична гігроскопічна нестерильна 100 г Вата повинна бути змотана у вигляді ролику в індивідуальній упаковці нестерильна. Маса 100±5 г. Масова доля волокон-вузлів не більше 5%. Масова доля коротких волокон (5мм) не більше 0,2. Без вмісту сторонніх домішок. Ступінь білизни не менше 66%. Капілярність не менше 6,7 см.
Виготовлено згідно ТУ У 17.5-34588794-002:2010 шт 500
10 Марля медична відбілена нестерильна Марля повинна бути змотана у рулон довжиною 1000±2 м, шириною 0,9±0,015 м. Поверхнева щільність 36,0±2,0 г/м.кв. Капілярність не менше 18 см/година. Білизна не менше 80%. Відповідає вимогам ГОСТ 9412-93. Кількість ниток на 10 см: за основою не менше 95, за утоком не менше 66. м 9000
11 Пристрій для переливання крові, кровозамінниківта інфузійних розчинів Повинен використовуватись для переливання крові, кровозамінників, та інфузійних розчинів.
Повинен бути стерильним, апірогенним, не токсичним в індивідуальній упаковці.
Повинен мати металеву голку, не менше 1,2х38мм. шт. 1200
12 Бинт гіпсовий 20см х 270см Щільність марлевої основи не менше 24 г/м2. Щільність гіпсового бинту не менше ніж 340 г/м2. Час затвердіння від 2-ох до 15-ти хвилин. В індивідуальній упаковці. шт 96
13 Бинт гіпсовий 15см х 270см Щільність марлевої основи не менше 24 г/м2. Щільність гіпсового бинту не менше ніж 340 г/м2. Час затвердіння від 2-ох до 15-ти хвилин. В індивідуальній упаковці. шт 24
14 Ранорозширювач стерильний, одноразовий Має бути гнучким, та піддаватися розтягненню. Внутрішня та зовнішня поверхня має гладкою та закругленною. Розмір B-150/160-250 шт 5
15 Ранорозширювач стерильний, одноразовий Має бути гнучким, та піддаватися розтягненню. Внутрішня та зовнішня поверхня має гладкою та закругленною. Розмір B-180/190-250 шт 5
16 Ранорозширювач стерильний, одноразовий Має бути гнучким, та піддаватися розтягненню. Внутрішня та зовнішня поверхня має гладкою та закругленною. Розмір B-220/230-250 шт 5
17 Маска медична з гумовими петлями Довжина петлі не менше 39,5 см. Довжина маски не менше 16,5 см, ширина маски не менше 8,5 см. Має складатися з трьох шарів. Нижній шар – поліпропілен щільністю не менше 27 г/м2, верхній шар - поліпропілен щільністю не менше 18 г/м2, фільтруючий шар – фільтрувальна тканина щільністю не менше 20 г/м2. Ефективність захисту від пилу більше 99,5%. Ефективність фільтрації бактерій більше 92% шт 4000
18 Бахіли Мють бути виготовлені з поліетилену. Вага не менше 4,08 г. Фасування 100 штук (50 пар) в упаковці. Виріб має бути пласким та гладким. Розмір: висота 17,1 см, довжина 40,8 см пара 4000
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Пристрій для переливання крові, кровозамінниківта інфузійних розчинів – 1200 шт., згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1706685, номер тендеру у UA-2017-11-17-001824-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1706685.pdf 21.11.2017 16:48
- Відповідь на вимогу 23.11.2017.pdf 23.11.2017 16:29
Дата подачі:
21.11.2017 16:48
Вирішення:
Уважно вивчивши вашу вимогу, надаємо відповідь. КЛПЗ "Чернігівська обласна лікарня" повідомляє, що предмет закупівлі по торгам UА-2017-11-17- 001824-b визначений згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником четвертої цифри основного словника.
Згідно абзацу четвертого пункту 1 розділу II Порядку «...замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника...». Тобто Замовник не зобов’язаний здійснювати «виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі», як Ви наполягаєте, наголошуючи на те, що це забезпечить «максимальну ефективність, економію та конкуренцію».
У Вашій вимозі Ви зазначаєте, що маєте бажання поставити Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів в кількості 1200 шт.
У даній закупівлі найменування товару плануються у досить невеликій кількості, а також враховуючи кінець бюджетного року, лікарня, виділивши їх в окремий лот, ризикує не здійснити їх закупівлю у зв’язку з відсутністю пропозицій. А це, відповідно, призведе до неможливості забезпечити лікувальний процес.
Тендерний комітет КЛПЗ «Чернігівська обласна лікарня» наголошує на тому, що здійснюючи закупівлю UА-2017-11-17-001824-b, дотримувався діючого законодавства у сфері закупівель. В майбутньому, при здійсненні річних закупівель (при більших кількостях та сумах лотів), нами обов’язково будуть прийняті до уваги Ваші зауваження.
Статус вимоги:
Відхилено