• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.11.2017 року, 17 год. 00 хв.. Місце поставки: вул. Оріхівське шосе, б.10а,м. Запоріжжя;

Завершена

162 068.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 842.75 UAH
Період оскарження: 11.11.2017 17:50 - 23.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Виділення в окремі лоти

Номер: 608c4f1389e843e18bcb004c7ca29121
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-11-000059-c.b1
Назва: Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________ від «___»___________ КУ «Обласна клінічна психіатрична лікарня» ЗОР ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1674056, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-11-000059-с) 28.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За кодом ДК 021:2015 33140000-3 — Медичні матеріали (Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 20 мл; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 10 мл; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 5 мл; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 2 мл; катетер Фолея двухходовий Fr 18; Медичні рукавички оглядові припудрені нестерильні, розмір M; Відріз марлевий медичний нестерильний 5м*90см; Маски одноразові медичні №50) .Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № п/п Найменування Одиниці виміру Кількість 1 Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 20 мл штука 3000 2 Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 10 мл штука 3000 3 Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 5 мл штука 23000 4 Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 2 мл штука 3000 5 катетер Фолея двухходовий Fr 18 (або еквівалент) штука 200 6 Медичні рукавички оглядові припудрені нестерильні, розмір M пара 53000 7 Відріз марлевий медичний нестерильний 5м*90см упаковка 200 8 Маски одноразові медичні №50 упаковка 200 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 20 мл- 3000штук; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 10 мл -3000штук; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 5 мл -23000штук; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 2 мл -3000штук., згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 1674056, номер тендеру у UA-2017-11-11-000059-с шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний Публічне акціонерне товариство «Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів «Гемопласт» 67701, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Маяковського, 57 рахунок 26001563451 в ПАТ «МАРФІН БАНК»; МФО 328168; код ЄДРПОУ 00480922, тел.: (04849) 315-62; факс: (04849) 315-02; e-mail: hemo@hemoplast.ua; http://www.hemoplast.ua/
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу про внесення змін до тендерної документації по процедурі закупівлі – відкриті торги на закупівлю медичні матеріали Код ДК 021:2015 – 33140000-3 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-11-000059-c, яка була отримана Замовником торгів 17.11.2017 року, через електронну систему закупівель від ПАТ «Гемопласт», а саме: усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот»
Статус вимоги: Відхилено