• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системи для переливання, шприці, канюлі, піпетка – контейнер з скарифікатором, рукавички медичні, контейнер для збору мокротиння, серветка просочена спиртовим розчином, шовний матеріал, марля, халати одноразові, катетери, пуповинний затискач, шпатель

Торги не відбулися

238 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2017 16:22 - 22.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація

Номер: d43063c6738f42579dca08fad8e34eab
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-09-002870-c.c2
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Після тривалого терміну кваліфікації (10 днів) були дискваліфіковані всі учасники, що унеможливлює возврат коштів за участь в торгах. На момент аукциона вся продукція в нас була, але після такого тривалого часу розглядання нашої пропозиції відбулися зміни і в наявності і в термінах, наприклад у шовного матеріалу скінчився термін реєстраційних документів і почався період перереєстрації, інші позиції скінчилися так як тримати резерв 10 днів на медичні матеріали ми не можемо, та ми зробили заміну, всі сертифікати ми завжди надаємо разом з товаром. Тому вважаємо нашу дискваліфікацію та всіх учасників безпідставною. Ми вимагаємо скасувати торги, а не дискваліфікувати учасників та повернути нам кошти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні учасники, з метою уникнення подібних ситуацій в майбутньому, наступного разу під час підготовки документів тендерної пропозиції більш уважно читайте вимоги тендерної документації, зокрема вимоги до предмету закупівлі та вимоги до документального підтвердження відповідності пропонованого товару технічним характеристикам предмета закупівлі. Однією з вимог у Додатку 2 до тендерної документації було вказано: якщо товар підлягає обов’язковій реєстрації згідно чинного законодавства або у разі якщо товар підлягає обов’язковому проведенню оцінки відповідності вимогам, які застосовуються до зазначеної продукції та визначені у відповідному технічному регламенті, що затверджені постановами КМУ №753 або №754 або №755 від 02.10.2013, учасник повинен був підтвердити інформацію про відповідність запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації одним з наступних документів: - оригіналом або копією дійсного реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) МОЗ України (або уповноваженою ним установою) з додатками; або - оригіналом або копією декларації про відповідність чи документа (-ів), що підтверджує (-ють) відповідність медичного виробу (запропонованого товару) вимогам відповідного технічного регламенту, що затверджений постановою КМУ №753 або №754 або №755 від 02.10.2013р. та який застосовується до зазначеної продукції. Враховуючи той факт, що заявлена замовником продукція підлягає бов’язковій реєстрації згідно чинного законодавства та підлягає обов’язковому проведенню оцінки відповідності вимогам, які визначені у відповідному технічному регламенті, що затверджені постановами КМУ №753 або №754 або №755 від 02.10.2013р., учасники повинні були на весь перелік пропонованої продукції надати в складі тендерних пропозицій чинне свідоцтво про державну реєстрацію або декларацію (сертифікат) про відповідність технічному регламенту. Однак всупереч зазначеній вимозі, Ви надали вказані документи не на весь перелік продукції згідно додатку 2 до тендерної документації, а тому Ваша пропозиція була саме відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 0ba0f5edd1aa4b0698210e5a1e48f6f8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-09-002870-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Комунальному лікувально-профілактичний закладу «Лиманська центральна районна лікарня» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1666433, номер тендеру у UA-2017-11-09-002870-c) 27.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № Найменування товару (або еквівалент) Од. вим. Кіл-ть 1. Системи для переливання шт 2 570 Система для переливання інфузійних розчинів одноразова шт 2500 Система для переливання крові та кровозамінників ПР 21-01-2123 шт 70 2. Шприці шт 17 600 Шприц інсуліновий 1,0 шт 600 Шприц шт 6000 Шприц шт 4000 Шприц шт 4000 Шприц шт 3000 3. Канюлі шт 1 070 Канюля внутришньовенна з ін’єкційним портом 24G шт 300 Канюля внутришньовенна з ін’єкційним портом 22G шт 300 Канюля внутришньовенна з ін’єкційним портом 20G шт 300 Канюля внутришньовенна з ін’єкційним портом 26G шт 150 Назальні канюлі для немовлят шт 20 4. Піпетка – контейнер з скарифікатором шт 1 000 5. Рукавички медичні пар. 21 000 Рукавички медичні оглядові пар. 9500 Рукавички медичні оглядові пар. 500 Рукавички медичні хірургічні пар. 4500 Рукавички медичні хірургічні пар. 4500 Рукавички медичні хірургічні пар 1000 Рукавички медичні оглядові пар 1000 6. Контейнер для збору мокротиння шт 200 7. Серветка просочена спиртовим розчином уп 14 8. Шовний матеріал шт 245 Кетгут звичайний полірований шт 100 Кетгут звичайний полірований шт 100 Вікрил з голкою № 0 шт 15 Вікрил з голкою № 2 шт 15 Вікрил з голкою № 3 шт 15 9. Марля рулон 3 10. Халати одноразові шт 200 Халат одноразовий не стерильний шт 100 Халат одноразовий стерильний шт 100 11. Катетери шт 200 Катетер для годування немовлят шт 100 Катетер для годування немовлят шт 50 Пуповинний катетер педіатричний шт 50 12. Пуповинний затискач шт 400 13. Шпатель шт 400 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприці шт 17 600 Шприц інсуліновий 1,0 шт 600 Шприц шт 6000 Шприц шт 4000 Шприц шт 4000 Шприц шт 3000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1666433, номер тендеру у UA-2017-11-09-002870-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно порядку визначення предмета закупівлі, який затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовником на виконання зазначених вище норм було визначено предмет закупівлі та складено загальний перелік необхідних йому товарів, в якому всі найменування товарів знаходяться за одним показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015, без розбиття на лоти. Слід зазначити, що згідно з чинним законодавством Замовник має право, а не обов’язок щодо виділення предмета закупівлі в окремі частини (лоти). Крім цього, під час підготовки технічного завдання до тендерної документації, нами було проведено моніторинг ринку постачання медичних матеріалів аналогічних тим, що плануються до закупівлі, за наслідками якого виявлено достатню кількість компаній, які можуть поставити медичні матеріали за всім списком відповідно до технічного завдання документації конкурсних торгів. Водночас, вважаємо, що по даній закупівлі розподіл предмету закупівлі за кожним найменуванням є недоцільним. Наявний досвід проведення закупівель свідчить, що розбиття на лоти може унеможливити закупівлю деяких найменувань предмету закупівлі через їх економічну непривабливість. Оскільки деякі окремі найменування предмету закупівлі купуються у невеликій кількості і мають незначну очікувану вартість, то постачання лише одного такого найменування предмету закупівлі для потенційних постачальників є нерентабельним, що в свою чергу призведе до відсутності поданих тендерних пропозицій за даними найменуванням та призведе до відміни торгів. А це призведе до неможливості здійснити закупівлю необхідних медичних матеріалів в 2017 році.
Статус вимоги: Відхилено