-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
42120000-6 Насоси та компресори(Насоси)
Торги не відбулися
3 200 912.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
26.10.2017 17:57 - 06.11.2017 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо порушення законодавства та бездіяльність замовника при створенні умов для об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у документації конкурсних торгів
Номер:
66d98e117ae843a9858cd2e088f82b7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-26-001752-b.a1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та бездіяльність замовника при створенні умов для об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у документації конкурсних торгів
Скарга:
№ 85 від 03 листопада 2017 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Пріоритет Юг» (код ЄДРПОУ 37839294)
Адреса: м. Херсон, вул. Жовтневої революції 28, кв. 2
електронна пошта: sergey.vayner@gmail.com
телефон +380503963082
Замовник:
Баштанська міська рада
(код ЄДРПОУ 04376469)
Адреса: 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38.
електронна пошта: bashtrada@meta.ua
телефон: 0679891203
Інформація про закупівлю
ID: eeceee38f878410fb534541e2a5f3a25
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-26-001752-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
01.11.2017
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
щодо порушення законодавства та бездіяльність замовника при створенні умов для об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у документації конкурсних торгів
«26» жовтня 2017 року Баштанська міська рада (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю 42120000-6 Насоси та компресори (Насоси). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній невідповідність чинним стандартам і законодавству та неможливість об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а саме:
1. У Додатку 6 до документації міститься вимога: «Тендерна пропозиція по кожному лоту подається у вигляді детальної технічної характеристики та опису техніки з підтвердженням викладених характеристик технічними паспортами насосів”. У п.5 цього ж додатку зазначено: «усі насосні агрегати повинні бути стандартними (не виготовленими інди¬відуально під замовлення) виробами та мати повний технічний опис в автентичних каталогах заводу-виробника (офіційного представника)(електронних та/або паперових) (додати копії технічних паспортів, інструкцій з експлуатації.)»
Під час процедури звернення за роз’ясненням було виділено ряд невідповідностей у Документації, а також зазначено, що у технічних паспортах та (або) інструкціях з експлуатації на насоси будь-якого виробника не відображується інформація про параметри роботи насосів у робочій точці. З цих документів неможливо оцінити відповідність параметрів пропонованих насосів технічним вимогам, зазначених у документації. Жодного іншого документу, крім «підтвердження Учасником» у таблиці тендерної пропозиції (яка не є документом на насоси), Замовником не вимагається. Це суперечить принципам здійснення закупівель, а саме ст. 3 Закону України про публічні закупівлі про об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Для оцінки пропонованих насосів Замовник повинен вимагати від учасників «лист технічних даних» від виробника насосів. Підтвердження технічних та енергетичних характеристик насосів відображається у документах від виробника або офіційного представництва виробника на території України, а не офіційного представника або дилера.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник вже раніше проводив ідентичну процедуру закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-11-001674-a; ID:312f0466c21548dd89fd909d4e973838), де необхідність наявності «листа технічних даних» роботи насосів у робочих точках була чітко відображена. Вважаємо, що відсутність цього документа у поточній закупівлі надає можливість виходу на торги недобросовісних постачальників та закупівлі обладнання, що не відповідає технічним вимогам. При цьому Замовник завбачливо позбавляє себе можливості провести об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, що грубо порушує ст. 3 Закону та має ознаки зловживання та попередньої змови.
Враховуючи вищезазначене, необхідність наявності листа технічних даних від виробника в складі тендерної пропозиції учасника має бути обов’язковою вимогою у Документації.
2. У п.6 Додатку 6 до документації міститься вимога: «постачальник повинен підтвердити статус на 2017 рік офіційного представника (дилера) заводу-виробника насосного агрегату (додати сертифікат від представника заводу-виробника(офіційного представника), що підтверджує статус дилера з печаткою заводу виробника) (офіційного представника )»
З вищезазначеної вимоги можна зробити висновок, що постачальник має бути офіційним представником (дилером) заводу виробника насосного агрегату та може надати сам від себе сертифікат з печаткою заводу виробника або самого ж себе. Це надає можливість недобросовісним учасникам виконати цю вимогу без будь-яких партнерських угод з заводом виробником або офіційним представництвом на території України, тобто допускає до участі у торгах будь-яке підприємство.
Пропонуємо викласти цей пункт у наступній редакції: «постачальник повинен підтвердити статус на 2017 рік офіційного представника (дилера) заводу-виробника насосного агрегату (додати сертифікат від представника заводу-виробника або офіційного представництва на території України, що підтверджує статус дилера)».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через бездіяльність Замовника при створенні умов для об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у документації, ТОВ «Пріоритет Юг» не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «10» листопада 2017 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути недоліки зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою,
Комерційний директор ТОВ «Пріоритет Юг» Вайнер С.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення.pdf 03.11.2017 11:31
- Cкарга.pdf 03.11.2017 11:31
- рішення від 07.11.2017 № 7815+лист Замовнику.PDF 08.11.2017 15:37
- лист Замовнику (UA-2017-10-26-001752-b).PDF 13.11.2017 13:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2017 №8215.pdf 23.11.2017 15:08
- Рішення від 22.11.2017 № 8215.pdf 27.11.2017 17:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2017 11:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.11.2017 17:39