• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Круг сталевий

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 188 днів назад

6 656 264.76 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 281.32 UAH
Період оскарження: 26.05.2022 21:58 - 02.06.2022 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!

Номер: f488b71ae2824c29a8ec08e7731e56ca
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-26-005859-a.b2
Назва: ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!
Вимога:
26 травня 2022 року Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод" було опубліковано спрощену закупівлю за номером UA-2022-05-26-005859-a, предметом якої є – «Круг сталевий (Код ДК 021:2015: 14620000-3 - сплави)» (надалі – Закупівля). Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте Замовником включено до Документації про закупівлю дискримінаційну вимогу, а саме: Згідно п.3. Додатку №2 до Документації про закупівлю «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено дискримінаційну вимогу наступного змісту: «3. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.» Зазначена вимога є дискримінаційною та умисно обмежує коло потенційних учасників торгів порушуючи принцип добросовісної конкуренції, з огляду на наступне. В Україні немає виробника який би виготовляв весь асортимент продукції, що є предметом закупівлі, відповідно прийняти участь у даній закупівлі може виключно дистриб'ютор, представник, дилер з відповідним листом або сертифікатом, а не виробник продукції. Разом з цим вищезазначена продукція є у вільному обігу на території України не потребує отримання ліцензій, спеціальних дозволів та знаходиться на складах багатьох підприємств (контрагентів). Звертаємо увагу, що дана закупівля є спрощеною, з моменту публікації даної закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій всього лише шість робочих днів. В даних умовах вирішення бюрократичних питань щодо видачі представництв та отримання спеціальних листів від виробників є процесом довготривалим та в такий короткий строк практично неможливе. Протягом 2020-2021 року, а також до 24.02.2022 року Замовником в жодній з Документацій про закупівлю у тому числі з аналогічним предметом не було встановлено вимог щодо надання документів які підтверджують стосунки із виробником, тим більше з таким переліком вимог до них. Проте, не зважаючи на дію військового стану, скорочення робочого тижня на деяких підприємствах, перебої з зв’язком та поштовим сполученням та інших обставин, що перешкоджають отриманню будь яких документів, Замовник навмисно ускладнює тендерну документацію, з метою обмеження конкуренції, дискримінації учасників та фактичного створення умов для участі у закупівлі виключно одного учасника.Такі дії з боку замовника грубо порушують принципи здійснення публічних закупівель визначені в Україні. Аналогічну позицію у багатьох своїх рішеннях висловив Антимонопольний комітет України (надалі – АМКУ), з якою можна ознайомитись за посиланням https://dozorro.org/amku-practice/shodo-garantijnih-listiv-vid-virobnikadistribyutoradiler, де АМКУ зазначає, що дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог (умов), щодо надання листів виробника, або сертифікату, або договору), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару призводять до того що виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі чим порушують принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Варто зауважити, що судова практика у відповідній категорії справ свідчить про те, що суди застосовують аналогічний з вищевикладеним АМКУ підхід у процесі вирішення питання про дискримінаційність умов тендерної документації. Включення вищезазначених вимог в умовах воєнного стану ставлять під сумнів мету Замовника забезпечити ефективне та прозоре здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища. Враховуючи вищезазначене вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та прибрати з Документації про закупівлю вимогу щодо надання сканованих копій документів, які підтверджують стосунки із виробником (тобто видалити пункт 3. з Додатку №2 до Документації про закупівлю «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») або викласти його таким чином щоб у даній закупівлі могли взяти інші суб’єкти господарювання учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Також вимагаємо прибрати з Документації про закупівлю вимогу викладену в п. 14.11. згідно якого Замовник вимагає надати у складі пропозиції Витяг з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданий не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. Зазначену вимогу неможливо виконати, так як у зв’язку із введенням воєнного стану на території України, призупинена робота державних органів, кабінету електронних сервісів та центрів надання адміністративних послуг у тому числі Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. У разі відмови у задоволенні даної вимоги наше підприємство буде вимушене звернутись до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції (органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції) для детального аналізу даної закупівлі, наявності в ній дискримінаційних вимог та пов’язаності учасників закупівлі, а також можливої наявності корупційної складової.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Вважаємо вимогу ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП», щодо внесення змін, в Документацію про закупівлю не обґрунтованою. По першій вимозі, щодо внесення змін в Додатку №2 до Документації про закупівлю, а саме – видалення пункту 3 з Додатку №2. Вважаємо, що надання копій документів які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником, не є дискримінаційною. Вимога Замовника п.3 Додаток №2 обумовлена тим, що: 1) Для забезпечення безперебійного процесу виробництва, та виконання затвердженого плану виробництва, необхідно відвантаження продукції в стислі терміни. Вважаємо що компанії які мають безпосередньо прямі зв’язки з виробником, мають можливість дотримуватись замовлених замовником стислих термінів. 2) Товар який є предметом закупівлі використовується на виробництві продукції залізничного призначення, тому для забезпечення постачання високоякісних, сертифікованих товарів (зрозумілого, а не контрафактного погодження), вимагаємо надання документів, які підтверджують зв’язки учасника з виробником продукції. По другій вимозі, щодо неможливості отримання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повідомляємо, що на сьогоднішній день отримання такого Витягу є цілком можливим, зокрема звернувшись до нотаріуса Київського міського територіального округу, який фактично здійснює діяльність та має доступ до відповідного реєстру.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін

Номер: 8661d0d79e554bfda0a9dafebab45d0c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-26-005859-a.b1
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
Щодо внесення змін
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1) Термін постачання – У зв’язку з стислими термінами виробництва термін постачання не може бути збільшено до 30 днів. 2) Умови постачання – залишити без змін, DDP склад Замовника.
Статус вимоги: Відхилено