• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Листовий прокат

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 191 день назад

7 311 374.34 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 556.87 UAH
Період оскарження: 26.05.2022 21:38 - 02.06.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем

Номер: a2fef23b2f654e848c1c2ff2c8d78501
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-26-005842-a.b3
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" у складі пропозиції було запропоновано до постачання продукцію виробництва ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА". У зв’язку зі збройною агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану на момент подання пропозицій безпосередньо сам МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА, всі його виробничі потужності, склади та земельні ділянки в оренді, які надані для ведення господарської діяльності знаходяться на тимчасово окупованій території та не були вивезені на територію України. Проте, на виконання п.3. Додатку №2 до Документації про закупівлю щодо надання підтвердження стосунків із виробником ТОВ "СОТА УКРАЇНА" було надано у складі пропозиції лист №12/5/327 від 05.12.2021 року від ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА" в якому зазначається що ТОВ "СОТА УКРАЇНА" є дилером з постачання металопрокату виробництва ПрАТ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА". Відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», встановлено наступні заборони та обмеження щодо господарської діяльності з суб’єктами на/з тимчасово окупованих територій України: 1. здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами — підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України; 2. правочин (у тому числі будь-який договір, зокрема й договір про закупівлю), стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу 2 частини 2 статті 215 Цивільного кодексу України, а отже такий правочин не може бути визнаний дійсним у судовому порядку; 3. переказ коштів між тимчасово окупованою територією та іншою територією України забороняється; 4. видані до моменту окупації дозвільні документи вважаються недійсними на тимчасово окупованих територіях, але можуть використовуватися для проведення господарської (підприємницької) діяльності на іншій території України до закінчення строку їх дії у випадку перереєстрації таких суб’єктів на іншій території України, у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову політику. Такі документи не можуть бути продовженими відповідно до законодавства України, крім випадків, коли до закінчення строку дії таких ліцензій (дозволів) здійснено деокупацію відповідної тимчасово окупованої території; 5. на товари, вироблені на тимчасово окупованих територіях, не може бути видано сертифікат українського походження; 6. на період тимчасової окупації переміщення товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованих територій на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію усіма видами транспорту, у тому числі автомобільним, залізничним, повітряним та трубопровідним транспортом, а також лініями електропередач та гідротехнічними спорудами, заборонено; 7. переміщення товарів, маркування (етикетування) яких свідчить про вироблення таких товарів на тимчасово окупованих територіях, забороняється. Враховуючі вищевикладене лист №12/5/327 від 05.12.2021 року від ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА" є нікчемним у зв’язку з тим, що після 24.02.2022 року зазначене підприємство знаходиться на окупованій території та зупинило свою роботу (виробництво та поставку продукції, у тому числі дилерам). Відповідно жодні гарантії щодо виробництва та поставки продукції ПрАТ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА" протягом 2022 року та її якості є недійсними. Таким чином, пропозиція ТОВ "СОТА УКРАЇНА" не відповідає вимогам Додатку №2 до Документації про закупівлю, зокрема, учасником не виконано вимоги Замовника зазначені у п.3. Додатку №2 до Документації про закупівлю не надано підтвердження зв’язку з виробником з відповідними гарантіями на 2022 рік та всупереч законодавству України запропоновано продукцію з окупованої території.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваше звернення буде розглянуте відповідними фахівцями.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.06.2022 17:58
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ЩОДО ВИКЛЮЧЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ!

Номер: 616869cd52ed457fa1de635ec51841ce
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-26-005842-a.b2
Назва: ВИМОГА ЩОДО ВИКЛЮЧЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ!
Вимога:
26 травня 2022 року Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод" було опубліковано спрощену закупівлю за номером UA-2022-05-26-005842-a, предметом якої є – «Листовий прокат (Код ДК 021:2015: 14620000-3 - сплави).» (надалі – Закупівля). Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте Замовником включено до Документації про закупівлю дискримінаційну вимогу, а саме: Згідно п.3. Додатку №2 до Документації про закупівлю «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено дискримінаційну вимогу наступного змісту: «3. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.» Зазначена вимога є дискримінаційною та умисно обмежує коло потенційних учасників торгів порушуючи принцип добросовісної конкуренції, з огляду на наступне. В Україні виробниками продукції, що є предметом закупівлі є: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА", Україна; ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ "ЗАПОРІЖСТАЛЬ", Україна; ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ "АЗОВСТАЛЬ". У зв’язку зі збройною агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану станом на сьогоднішній день працює тільки одне підприємство - ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ "ЗАПОРІЖСТАЛЬ", проте в даних умовах вирішення бюрократичних питань щодо видачі представництв та отримання спеціальних листів від даного заводу є процесом довготривалим. Інші підприємства знаходяться на тимчасово окупованих територіях та будь який документообіг з ними неможливий. Разом з цим продукція вищезазначених підприємств є у вільному обігу на території України та знаходиться на складах інших підприємств (контрагентів). Варто зауважити, що в Україні немає виробника який би виготовляв весь асортимент продукції, що є предметом закупівлі, відповідно прийняти участь у даній закупівлі може виключно дистриб'ютор, представник, дилер з відповідним листом або сертифікатом, а не виробник продукції. Звертаємо увагу, що дана закупівля є спрощеною, з моменту публікації даної закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій всього лише шість робочих днів. В даних умовах вирішення бюрократичних питань щодо видачі представництв та отримання спеціальних листів від виробників є процесом довготривалим та в такий короткий строк практично неможливе. Крім того, протягом 2020-2021 року, а також до 24.02.2022 року Замовником в жодній з Документацій про закупівлю у тому числі з аналогічним предметом не було встановлено вимог щодо надання документів які підтверджують стосунки із виробником, тим більше з таким переліком вимог до них. Проте, не зважаючи на дію військового стану, скорочення робочого тижня на деяких підприємствах, перебої з зв’язком та поштовим сполученням та інших обставин, що перешкоджають отриманню будь яких документів, Замовник навмисно ускладнює тендерну документацію, з метою обмеження конкуренції, дискримінації учасників та фактичного створення умов для участі у закупівлі виключно одного учасника. Такі дії з боку замовника грубо порушують принципи здійснення публічних закупівель визначені в Україні. Аналогічну позицію у багатьох своїх рішеннях висловив Антимонопольний комітет України (надалі – АМКУ), з якою можна ознайомитись за посиланням https://dozorro.org/amku-practice/shodo-garantijnih-listiv-vid-virobnikadistribyutoradiler, де АМКУ зазначає, що дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог (умов), щодо надання листів виробника, або сертифікату, або договору), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару призводять до того що виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі чим порушують принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Варто зауважити, що судова практика у відповідній категорії справ свідчить про те, що суди застосовують аналогічний з вищевикладеним АМКУ підхід у процесі вирішення питання про дискримінаційність умов тендерної документації. Включення вищезазначених вимог в умовах воєнного стану ставлять під сумнів мету Замовника забезпечити ефективне та прозоре здійснення закупівлі та створення конкурентного середовища. Враховуючи вищезазначене вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та прибрати з Документації про закупівлю вимогу щодо надання сканованих копій документів, які підтверджують стосунки із виробником (тобто видалити пункт 3. з Додатку №2 до Документації про закупівлю «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») або викласти його таким чином щоб у даній закупівлі могли взяти інші суб’єкти господарювання учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Також вимагаємо прибрати з Документації про закупівлю вимогу викладену в п. 14.11. згідно якого Замовник вимагає надати у складі пропозиції Витяг з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданий не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. Зазначену вимогу неможливо виконати, так як у зв’язку із введенням воєнного стану на території України, призупинена робота державних органів, кабінету електронних сервісів та центрів надання адміністративних послуг у тому числі Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. У разі відмови у задоволенні даної вимоги наше підприємство буде вимушене звернутись до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції (органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції) для детального аналізу даної закупівлі, наявності в ній дискримінаційних вимог та пов’язаності учасників закупівлі, а також можливої наявності корупційної складової.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Вважаємо вимогу ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП», щодо внесення змін, в Документацію про закупівлю не обґрунтованою. По першій вимозі, щодо внесення змін в Додатку №2 до Документації про закупівлю, а саме – видалення пункту 3 з Додатку №2. Вважаємо, що надання копій документів які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником, не є дискримінаційною. Вимога Замовника п.3 Додаток №2 обумовлена тим, що: 1) Для забезпечення безперебійного процесу виробництва, та виконання затвердженого плану виробництва, необхідно відвантаження продукції в стислі терміни. Вважаємо що компанії які мають безпосередньо прямі зв’язки з виробником, мають можливість дотримуватись замовлених замовником стислих термінів. 2) Товар який є предметом закупівлі використовується на виробництві продукції залізничного призначення, тому для забезпечення постачання високоякісних, сертифікованих товарів (зрозумілого, а не контрафактного погодження), вимагаємо надання документів, які підтверджують зв’язки учасника з виробником продукції. По другій вимозі, щодо неможливості отримання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повідомляємо, що на сьогоднішній день отримання такого Витягу є цілком можливим, зокрема звернувшись до нотаріуса Київського міського територіального округу, який фактично здійснює діяльність та має доступ до відповідного реєстру.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін

Номер: d272041315eb456385972c9f3ec2e259
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-26-005842-a.b1
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
Щодо внесення змін
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1) Термін постачання – У зв’язку з стислими термінами виробництва термін постачання не може бути збільшено до 30 днів. Відхилено. 2) Умови постачання – залишити без змін, DDP склад Замовника. Відхилено.
Статус вимоги: Відхилено