• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі теплогенераторних

Торги відмінено

112 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 120.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2022 13:43 - 01.06.2022 13:34
Вимога
Без відповіді

Порушення Законодавства у сфері публічних закупівель та Дискримінаційні дії уповноваженої особи Замовника

Номер: afff6852fd9748a28ee36ab66a9533dc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-26-003305-a.b2
Назва: Порушення Законодавства у сфері публічних закупівель та Дискримінаційні дії уповноваженої особи Замовника
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством «Полтавська центральна районна клінічна лікарня Полтавської міської ради» (код ЄДРПОУ 01999477), (далі – Замовник), було опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом згідно з кодом ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні, очікувана вартість 112 000,00 грн (сто дванадцять тисяч грн. 00 коп), з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) за протоколом № 15 від 05 травня 2022 року уповноваженою особою Н.М. Ситник, ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-05-001614-a, публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-05-05-001614-a. В аукціоні, який розпочався 19.05.2022року о 15:32 приймали участь вісім учасників, по закінченню даного аукціону найбільш економічно вигідна ціна становила 70 960,00 грн відносно очікуваної вартості учасника ФОП "Ярош Алла Вікторівна", а найвищою 110 900,00 грн учасника ТОВ «СКМ МОНТАЖ» (код ЄДРПОУ 42764588). Однак, уповноваженою особою Н.М. Ситник було прийнято рішення, затверджене протоколом № 20 від 23 травня 2022 року скасувати закупівлю за предметом згідно з кодом ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт покрівлі теплогенераторних) в зв’язку з помилкою, яку неможливо виправити, а саме: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Кожен з учасників провів складну підготовчу роботу, надав свої розрахунки, дозвільні документи та докази відповідності кваліфікаційним вимогам. Метою оголошення початку тендерної процедури завжди має бути реальна пропозиція на укладення договору в майбутньому, а не використання у недобросовісних цілях оприлюдненої учасниками інформації про ціни на роботи та закупівлю матеріалів серед конкуруючих суб’єктів господарювання. Якщо Замовнику потрібна була інформація на ринку, то для цього існує процедура отримання ринкових консультацій в порядку, передбаченому ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі». В інших випадках, це є зловживанням процедурою відкритих торгів на користь зацікавлених осіб, що має підлягати обов’язковій перевірці та притягненню порушників до відповідальності. Зацікавленість замовника в перемозі одного з учасників стала запорукою відміни торгів задля повторного оголошення таких саме торгів, але вже з розумінням тактики ймовірних конкурентів. Такі дії є неприпустимими, що повністю дискредитують добросовісність процедури торгів та вказують на зневагу до прагнень держави запровадити прозору та відкриту процедуру закупівлі. Знову ж, було опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом згідно з кодом ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні, очікувана вартість 112 000,00 грн (сто дванадцять тисяч грн. 00 коп), з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) за протоколом № 22 від 26 травня 2022 року уповноваженою особою Н.М. Ситник, ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-26-003305-a, публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-05-26-003305-a. Уповноваженою особою Замовника встановлені вимоги, що до надання документів в супереч попередньої публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі (UA-2022-05-05-001614-a), саме для окремо взятого учасника ТОВ «СКМ МОНТАЖ» (код ЄДРПОУ 42764588), шляхом впровадження дискримінаційних умов, які є надмірними та деталізованими у порівнянні з попередніми вимогами, що є обмеженням навмисної конкуренції та дискримінації, необґрунтовано, тобто штучно звужує коло потенційних учасників закупівель, які спроможні виконати умови договору. В аукціоні, який розпочався 07.06.2022 року о 12:00 приймали участь три учасники: 1. ТОВ «ОТЕКО», 2. ФОП "САУЛІН ІГОР ВІКТОРОВИЧ", 3. ТОВ "СКМ МОНТАЖ". ТОВ «ОТЕКО» надано найбільш економічно вигідну ціну - 88 500,00 грн. відносно очікуваної вартості, що на даний момент військового стану є значущим в плані економії державних коштів. Також надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність установленим Замовником вимогам до предмета закупівлі та досвід виконання аналогічних робіт з державними установами. Однак, згідно протоколу № 30 від 10 червня 2022 року, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Н.М. Ситник, що затверджене наказом КП «Полтавська ЦРКЛ ПМР» від 13.04.2020 року № 124, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОТЕКО», поданої на участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, що є неправомірним та дискримінаційним, ми категорично не погоджуємось з даним рішенням. Щодо першої причини відхилення, що «Учасник закупівлі ТОВ «ОТЕКО», на виконання умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України про «Публічні закупівлі» не надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників». ТОВ «ОТЕКО» в складі поданої тендерної пропозиції було надано Дозвіл №193.20.53 на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою з питань праці управління Держпраці у Полтавській області на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, який дійний до 10 травня 2025 року. Процес оформлення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки є комплексом складних і трудомістких процедур, які вимагають від суб’єкта підприємницької діяльності певних знань, навичок. Складність процедури оформлення дозволу на виконання небезпечних робіт полягає в тому, що суб'єкт господарювання повинен відповідати певним вимогам і підтвердити свої можливості щодо виконання заявлених небезпечних робіт та можливостей щодо експлуатації визначених машин та механізмів. Отже, надання дозволу учасником ТОВ «ОТЕКО» гарантує Замовнику якісне виконання робіт за умов додержання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки. Однак, уповноваженою особою прийнято рішення, що наявність вищезазначеного дозволу на відповідний вид робіт не відповідає умовам для виконання технічного завдання предмету закупівлі, а саме необхідно подання тільки Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, що несе дискримінаційний характер та обмежує конкуренцію серед учасників, а також свідчить про необізнаність та недосвідченість уповноваженої особи Замовника у чинних нормативно-правових актах сфери охорони праці. Крім цього, уповноважена особа Замовника стверджує, що «складений у довільній формі лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які передбачено в оголошенні (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить пропозиція). У складі пропозиції наданий лист від учасника в особі директора, але відсутні листи-згоди від фізичних осіб, персональні дані, яких містить пропозиція». В складі поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОТЕКО» надано лист-згода в особі директора Єрмоліна Максима Володимировича. Жодних відомостей та персональних даних, за якими ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована фізична особа, пропозиція взагалі не містить, тому і відповідних листів-згод не надано. Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «ОТЕКО» надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність установленим Замовником вимогам до предмета закупівлі. Відхилення ТОВ «ОТЕКО» в результаті розгляду його пропозиції не обґрунтовано ні за вимогами тендерної документації, ні за положеннями Закону. Також, уповноваженою особою Замовника Н.М. Ситник було опубліковано протокол №31 від 17 червня 2022 року про відхилення пропозиції наступного учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи згідно індифікатора закупівлі UA-2022-05-26-003305-a учасника процедури закупівлі ФОП «Саулін Ігор Вікторович» ІПН 2511817911, з порушенням Закону, а саме абзац 2 частини 11 статті 14 Закону, строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 14 статті 14 Закону, інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. В супереч цьому, уповноваженою особою Замовника, вищезазначене рішення про відхилення пропозиції ФОП «Саулін Ігор Вікторович» було прийняте 17 червня 2022 року, а опубліковано на електронному майданчику 20 червня 15:57, що в котре свідчить про необізнаність та недосвідченість уповноваженої особи Замовника. ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Дії уповноваженої особи Замовника Н.М. Ситник порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Спрощення процедури закупівлі шляхом відстоювання інтересів іншого учасника, а саме ТОВ «СКМ МОНТАЖ», не має призводити до непропорційного збільшення корупційних та антиконкурентних ризиків. Військовий стан не звільняє від обов'язку дотримуватися принципів публічних закупівель (впровадження яких свого часу стало однією з найуспішніших українських реформ), а також від потенційної відповідальності за порушення, зловживання та неефективне використання бюджетних коштів. З метою захисту своїх прав, усунення допущених порушень та досудового врегулювання спору, звертаємось до Замовника спрощеної закупівлі з вимогою переглянути своє рішення, скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ОТЕКО» та винести рішення про визнання ТОВ «ОТЕКО» переможцем даної закупівлі. ВИМАГАЄМО діяти замовника згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), дотримуватись всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону. Запити що до перевірки корупційних дій уповноваженої особи Замовника Н.М. Ситник вже направлено до відповідних служб.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Дискримінаційні дії Замовника

Номер: 774c859a74194b72906cd36b9ff62939
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-26-003305-a.b1
Назва: Дискримінаційні дії Замовника
Вимога:
Згідно протоколу № 30 від 10 червня 2022 року, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Н.М. Ситник, що затверджене наказом КП «Полтавська ЦРКЛ ПМР» від 13.04.2020 року № 124, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОТЕКО», поданої на участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, що є неправомірним та дискримінаційним, ми категорично не погоджуємось з даним рішенням. Щодо першої причини відхилення, що «Учасник закупівлі ТОВ «ОТЕКО», на виконання умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України про «Публічні закупівлі» не надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників». ТОВ «ОТЕКО» в складі поданої тендерної пропозиції було надано Дозвіл №193.20.53 на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою з питань праці управління Держпраці у Полтавській області на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, який дійний до 10 травня 2025 року. Процес оформлення дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки є комплексом складних і трудомістких процедур, які вимагають від суб’єкта підприємницької діяльності певних знань, навичок. Складність процедури оформлення дозволу на виконання небезпечних робіт полягає в тому, що суб'єкт господарювання повинен відповідати певним вимогам і підтвердити свої можливості щодо виконання заявлених небезпечних робіт та можливостей щодо експлуатації визначених машин та механізмів. Отже, надання дозволу учасником ТОВ «ОТЕКО» гарантує Замовнику якісне виконання робіт за умов додержання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки. Однак, уповноваженою особою прийнято рішення, що наявність вищезазначеного дозволу на відповідний вид робіт не відповідає умовам для виконання технічного завдання предмету закупівлі, а саме необхідно подання тільки Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, що несе дискримінаційний характер та обмежує конкуренцію серед учасників, а також свідчить про необізнаність та недосвідченість уповноваженої особи Замовника у чинних нормативно-правових актах сфери охорони праці. Крім цього, уповноважена особа Замовника стверджує, що «складений у довільній формі лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які передбачено в оголошенні (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить пропозиція). У складі пропозиції наданий лист від учасника в особі директора, але відсутні листи-згоди від фізичних осіб, персональні дані, яких містить пропозиція». В складі поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОТЕКО» надано лист-згода в особі директора Єрмоліна Максима Володимировича. Жодних відомостей та персональних даних, за якими ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована фізична особа, пропозиція взагалі не містить, тому і відповідних листів-згод не надано. Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «ОТЕКО» надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність установленим Замовником вимогам до предмета закупівлі. Відхилення ТОВ «ОТЕКО» в результаті розгляду його пропозиції не обґрунтовано ні за вимогами тендерної документації, ні за положеннями Закону. Отже, з метою захисту своїх прав, усунення допущених порушень та досудового врегулювання спору, звертаємось до Замовника спрощеної закупівлі з вимогою скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ОТЕКО» та винести рішення про визнання ТОВ «ОТЕКО» переможцем даної закупівлі. Просимо діяти замовника згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), дотримуватись всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону. У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «ОТЕКО» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Державної аудиторської служби України щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а також до інших правоохоронних органів про розгляд питання щодо наявності в діях уповноваженої особи Замовника ознак адміністративних та кримінальних правопорушень при проведенні державної закупівлі по об’єкту: Поточний ремонт покрівлі теплогенераторних КП «Полтавської ЦРКЛ ПМР» за адресою: м. Полтава, вул. Стрітенська, 58А згідно ДК 021:2015 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Замовнику відповідно до Закону надано право установлювати критерії та умови до закупівлі в оголошенні про її проведення. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник діяв виключно відповідно до положень Закону. Замовником повністю дотримано законодавство в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено