-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби (Двері та дверні блоки ).
Завершена
155 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2022 11:24 - 01.06.2022 08:00
Вимога
Вирішена
Про неправомірне визнання переможця
Номер:
0c8c9cca87bd447fbbeb8decf1a5bfdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-26-001833-a.b3
Назва:
Про неправомірне визнання переможця
Вимога:
Уповноваженій особі
Комунального некомерційного підприємства
«Клінічна лікарня№4» Сумської міської ради
Бершову І.О.
Копія: Міністерство охорони здоровя України
01601, м. Київ, вул. Грушевського 7
E-mail: moz@moz.gov.ua
ВИМОГА
26-05-2022р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2022-05-26-001833-a на закупівлю «ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби (Двері та дверні блоки )» на суму 155 000,00 UAH (з ПДВ).
По даній тендерній процедурі було подано шість пропозицій Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином:
1. ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" на суму 107 725,00 UAH, з ПДВ.
2. ТОВ «Українське міське будівництво» на суму 108 499,00 UAH, з ПДВ.
3. ТОВ "ГЛОРІЯ-В" на суму 119 000,00 UAH, з ПДВ.
4. ТОВ "БРАВО Н.В."на суму 135 501,00 UAH, з ПДВ.
5. ФОП "Приходська Лілія Валентинівна" на суму 145 000,00 UAH, з ПДВ.
6. ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИРГОРОДСЬКИЙ ЗАВОД ТЕРМОЗБЕРІГАЮЧИХ КОНСТРУКЦІЙ" на суму 153 367,00 UAH, з ПДВ.
За результатами аукціону найбільш вигідна пропозиція учасника ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" на суму 107 725,00 UAH, з ПДВ була визнана переможною відповідно до протоколу Замовника від 15.06.2022р. №44.
Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" на суму 107 725,00 UAH, з ПДВ не відповідає вимогам замовника з наступних підстав:
1. Відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги» абз.1 « Дверні блоки із ПВХ профілів мають відповідати вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006+A2:2016, IDT), індивідуального виготовлення (необхідно підтвердити сертифікатом відповідності, який Учасник має надати у складі пропозиції)» (цитата Оголошення). Учасник у складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності № UA.1О393.00201-21 на «Блоки дверні балконні» (цитата з сертифікату), але ж Замовник встановлює вимоги та предметом закупівлі є блоки дверні зовнішні, що підтверджується вимогою Замовника у Додатку 2 абз.2 «Вікна та двері вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» (цитата з Оголошення), тобто за конструкцією та сертифікацією це різні вироби. Таким чином , ненадання учасником вимагає мого сертифікату відповідності на вироби, що є предметом закупівлі призводять до того, що дана пропозиція підлягає відхиленню.
2. Крім того у наданому Учасником сертифікату відповідності № UA.1О393.00201-21 вказано, що сертифікована продукція з енергозберігаючими склопакетами, що також не відповідає вимогам замовника, так як відповідно до Додатку 2 вимагалось : «з однокамерними склопакетами товщиною не менше 24мм, з протиударним склом триплекс товщ. 6мм та тонованим склом сатин або крикет» (цитата з Оголошення). Сам же Учасник на своєму офіційному сайті https://vikonda.ua/blog/energozberigayuchi-vikna-plyusi-i-minusi/ дає пояснення щодо енергозберігаючих склопакетів:
«Види енергозберігаючого скла
Енергозберігаючим називають склопакет, в якому встановлено як мінімум одне скло зі зниженою теплопровідністю. Сьогодні використовуються такі різновиди енергоефективних стекол:
-K-скло, або скло з твердим покриттям. Це скло, яке виробляється за застарілою піролітичною технологією (покриття розплавом на основі оксиду олова). Отримане тверде покриття досить міцне, але за енергоефективністю поступається більш сучасним матеріалам.
-i-скло, або скло з м’яким покриттям. М’яке енергозберігаюче покриття наноситься магнетронним способом і добре відбиває інфрачервоне випромінювання назад до приміщення, не випускаючи назовні більшу частину тепла. Для захисту м’якого покриття від пошкоджень скло встановлюють так, щоб i-покриття знаходилося всередині склопакета.
-Мультифункціональне скло — працює і як енергозберігаюче, і як сонцезахисне. Мультифункціональний склопакет пропускає видиме світло, але відбиває інфрачервоні (теплові) хвилі з обох напрямків. В результаті взимку він захищає приміщення від переохолодження, а влітку — від перегріву.
В цілому ж склопакет з напиленням — енергозберігаючим або мультифункціональним — зберігає значно більше тепла, ніж конструкція на основі звичайних стекол» (цитата з офіційного сайту Учасника), що також є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Також у наданому Учасником сертифікату відповідності № UA.1О393.00201-21 вказано, що він виданий на підставі Протоколiв: № 13-000348-PR03,№ 13-000348-PR04, № 13-000348-РR09, № 16-000755-PR01, №16-000755-PR03, №17-0002130-PR01, №17-0002131-РR01 "ift Rosenheim GmbH'', Theodor-Gietl- StraRe 7-9, 83026 Rosenheim, Deutschtand, Нiмеччина; Nэ МLТВ-39з5-2о21, пts мLтЁ_з9з 6-2о21, N9JvILTB-3937-2021, NsMLTB-39з8-2021, Ns МLТв-з9з9-2о21, Ns МLТВ-з94d-zОz't,N9 мLтв_з941_ 2021, N9 MLTB-3942,2021, N9 MLTB-3947-202,1, Ns мLтв-з979-2021, але ж цих протоколів Учасник не надав жодного, а надав протоколи №1336-Б від 30.03.2020р. на блоки дверні з двокамерним енергозберігаючим склопакетом (п.5.1 протокола) та №1283-Б від 26.03.2018 на блоки дверні з двокамерним енергозберігаючим склопакетом (п.5.1 протокола) , тобто надані протоколи не відповідають сертифікату і в протоколі вказані дверні конструкції , що не відповідають вимогам Замовника, що також є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
4. Учасник у складі своєї пропозиції надав висновок державної санітарно-епідеомологічної експертизи №602-123-20-1/6529 від 13.03.2017р. на вікна та двері полівінілхлоридні термін дії якого «протягом дії ДСТУ Б.В.2.6-15:2011» (цитата з висновку). Відповідно до бібліографії нормативних документів ДСТУ Б.В.2.6-15:2011 не є дійсним та втратив дію 01.02.2021р., тобто наданий висновок не є підтвердженням надання безпечності запропонованих конструкцій, що також є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
5. Відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги» абз.2 «На підтвердження Учасник має надати протоколи випробувань у складі пропозиції» (цитата з Оголошення). Учасник у складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності на профіль № UA.0.YT.051704-22 який виданий на підставі протоколу випробувань № Т051703/22 від 17.05.2022р., при цьому ж Учасник надав два протоколи як № Т051703/22 від 17.05.2022р. так і протокол під номером №2354 від 31.05.2019р., що не відповідає сертифікату. В наслідок чого Учасник у якості підтвердження надав різні документи, що унеможливлюють ідентифікації запропонованої продукції протоколам випробувань, а саме не вказують на відповідність вимогам Замовника. Це є також підставою для відхилення пропозиції Учасника.
6. Учасник у складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності № UA.1O083.IP.4-585-20 на «склопакети клеєні будівельного призначення (системи)- однокамерні, двокамерні, однокамерні та двокамерні газонаповнені (3 види скла та 13 видів компонентів згідно додатку)» (цитата з сертифікату, при цьому додаток не наданий Учасником. Також даний сертифікат наданий на підставі протоколів випробувань №№ Л061906-20, Л061907-20, Л061908-20, Л061909-20, Л061910-20, Л061911-20, Л061912-20, Л061913-20 від 19.06.2020р., але ці протоколи не надані Учасником. Крім цього Учасник у складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності № UA.1O083.IP.4-586-20 на «скло загартоване будівельне». Даний сертифікат наданий на підставі протоколів випробувань №№ Л061914/20, Л061914/20/1, від 19.06.2020р., але ці протоколи не надані Учасником. Учасник в свою ж чергу надав протокол Л317/06-18 від 20.06.2018р. та протокол № 27/02-17 від 22.02.2017р., які не відповідають сертифікатам відповідності, що також є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
7. Учасник у складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності № UA.PS.21-0583 на фурнітуру ТМ АХОР. Відповідно до сертифікату , він наданий на підставі протоколу випробувань №154с-ВЛ від 19.03.2021, але ж в супереч цього Учасник надав протокол випробувань №98с-ВЛ від 14.03.2019р., що також є підставою для відхилення пропозиції Учасника .
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" на суму 107 725,00 UAH, з ПДВ не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхилення. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
На підставі вищенаведеного
ВИМАГАЄМО
1. Відмінити протокол Замовника від 15.06.2022р. №44 , за яким була обрано переможною пропозицію ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ « ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"» такою, що не відповідає вимогам Замовника.
Директор _________________________ Капустіна К.П.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Суми лікарні 4 від 16.06.22.pdf 16.06.2022 22:01
Дата подачі:
16.06.2022 22:02
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
На адресу комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня №4» Сумської міської ради надійшла вимога від Товариства з обмеженою відповідальністю «Українське міське будівництво» код ЄДРПОУ 44311001 з ціновою пропозицією 108 499,00 грн з ПДВ за вих №16/06-1-22 від 16.06.2022 року.
Вивчивши зміст даної вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до ч 1 ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» є найбільш економічно вигідною пропозицією для медичного закладу за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
Згідно п 3 ч 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов'язаний надати інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що й зроблено замовником. В свою чергу, учасники також повинні дотримувати вимог викладених в оголошенні до спрощених закупівель та надавати документи, які передбачені умовами оголошення з усією інформацією, яка вимагається.
По першому питанню повідомляємо наступне, що предмет закупівлі відповідає наданому сертифікату відповідності ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА».
По другому питанню повідомляємо, що ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» надало технічну специфікацію, що завантажена в електронну систему закупівель та згідно пункту 5 зазначено характеристику склопакету, а саме характеристики конструкцій (триплекс) 3.3.1-14-4 сатин.
По третьому питанню зазначаємо, що згідно вимог оголошення не було зазначено щодо обов’язкового надання протоколів.
По четвертому питанню зазначаємо, що згідно вимог оголошення не було зазначено вимог щодо обов’язкового надання висновків санітарно-епідеміологічного експертизи.
По п’ятому питанню повідомляємо, що згідно вимог оголошення було надано протокол випробувань під чинний сертифікат.
По шостому питанню зазначаємо, що учасник у складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності, що завантажено до електронної системи закупівлі згідно чинного законодавства України.
По сьомому питанню звертаємо Вашу увагу, що згідно умов оголошення спрощеної закупівлі від 26.05.2022 року (зі змінами) (Код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби) обов’язкової вимоги про надання сертифікату на фурнітуру не було зазначено.
Вимоги до закупівлі сформовано згідно потреби медичного закладу та з урахуванням проведеного аналізу пропозицій на ринку України, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, яка не підлягає задоволенню згідно чинного законодавства України.
Повідомляємо, що замовник самостійно визначає технічні характеристики предмета закупівлі керуючись принципами публічних закупівель. Крім того враховуючи вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції необхідно дотримуватись даних принципів здійснення закупівель не призводячи своїми діями до штучного або формального обмеження кола учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Внесення змін до оголошення
Номер:
28a6a129b9c542bca14675858e06dfef
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-26-001833-a.a2
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику!
В Додатку № 2 Технічні вимоги ви прописали, що "Профілі мають відповідати вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 +A2:2016, IDT) Вікна та двері вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері. ДБН В.2.6-3I: 2016 «Теплова ізоляція будівель». На підтвердження Учасник має надати протоколи випробувань у складі пропозиції." Проте профілі первіряють на відповідність ДСТУ Б В.2.7-130:2007, а не ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 +A2:2016, IDT) Вікна та двері вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері. ДБН В.2.6-3I: 2016 «Теплова ізоляція будівель». Тому випробуувань на профіль згідно ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 +A2:2016, IDT) Вікна та двері вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері. ДБН В.2.6-3I: 2016 «Теплова ізоляція будівель» не можливо надати.
Тому просимо вас дійсно внести зміни і прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2022 17:18
Вирішення:
Шановний учаснику, вимогу розглянуто.Повідомляємо, що замовник самостійно визначає технічні характеристики предмета закупівлі керуючись принципами публічних закупівель.
Відповідно до ч 1 ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Крім того враховуючи вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою запобігання проявам корупції та розвитку добросовісної конкуренції необхідно дотримуватись даних принципів здійснення закупівель не призводячи своїми діями то штучного або формального обмеження кола учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Уточнення
Номер:
33b537e0bf144404968318f758811d71
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-26-001833-a.c1
Назва:
Уточнення
Вимога:
Доброго дня. У пункті 7 Оголошення ви прописали: Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання пропозицій, з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи, що має такі повноваження, та наданням документу з описом можливості його перевірки.
Щодо чого саме має бути наданий документ з опсиом можливості перевірки та що взагалі собою представляє такий документ. Роз'ясніть будь ласка дану вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2022 15:38
Опис причини скасування:
.
Дата скасування:
27.05.2022 15:38