-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт тераси для літнього відпочинку підопічних Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул.Карбишева, 4 м.Біла Церква Київської області)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2022 10:55 - 08.06.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
ac5fa9d96fc24b5c9555b8a74e4a1301
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-26-001368-a.b5
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Білоцерківський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) було оголошено проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-26-001368-a) щодо предмету закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт тераси для літнього відпочинку підопічних Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул.Карбишева, 4 м.Біла Церква Київської області) на очікувану вартість 600 000,00 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 12 червня 2022 16:00.
14 червня 2022 року по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники:
- ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЮС БЦ".
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "ПРОДТОВА-РИ-Т" (протокол №б/н від 15 червня 2022 року (див. Додаток 1) та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з таким рішенням з наступних причин:
1. Найменування видів послуг, які ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" вказав у тендерній пропозиції не відповідає найменуванню послуг, які закуповує Замовник.
«Тендерна пропозиція оформлюється та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Тендерна пропозиція подається учасником на фірмовому бланку. Підписується керівником, або уповноваженою особою та завіряється печаткою (за наявності).
За текстом тендерної пропозиції:
- (повне найменування Учасника), а також інші аналогічні вирази – замінити фактичним значенням,
- варіант 1 чи варіант 2 – зайвий варіант видалити, текст оформлений червоним кольором також видалити.
- у разі закупівлі робіт чи послуг, форма тендерної пропозиції може змінюватись замовником відповідно до особливостей цих предметів закупівлі.»
У складі пропозиції учасника наявна тендерна пропозиція, в якій найменування видів послуг не відповідає найменуванню послуг зазначених у тендерній документації та у проекті договору. В колонці 2 Найменування видів послуг Учасник зазначив Поточний ремонт тераси для літнього відпочинку підопічних Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул.Карбишева, 4 м.Біла Церква Київської області, Замовник закуповує ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт тераси для літнього відпочинку підопічних Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул.Карбишева, 4 м.Біла Церква Київської області) (див. Додаток 2 Тендерна пропозиція)
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" не відповідає не відповідає іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" має недостовірну інформацію.
Відповідно до інформації зазначеної в Пояснювальній записці до Зведеного кошторисного розрахунку (див. Додаток 3) Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості складає 10628,39 грн., а в розрахунку кошторисної заробітної плати (див. Додаток 4) середньомісячна зарплата складає 14188,98 грн.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" - не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
3. Учасник ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" надає документи, які потребують оновлення і на момент подачі документів мають недостовірну інформацію.
Відповідно до пункту 5.4. Розділу 3 учасник подає достовірну інформацію про наяв-ність ліцензії, дозволу або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідного органу Держпраці та /або Держгірпромнагляду, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких документів, а також дозвіл або декларація на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, машин, механізмів, будівельних підйомників відповідного органу Держпраці та /або Держгірпромнагляду, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких документів, які є необхідними для провадження діяльності з виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі з обов’язковим документальним підтвердженням їх наявності. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі відсутності необхідності в отриманні ліцензії або документа дозвільного характеру згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також із посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
У складі пропозиції учасника є документ декларація на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, машин, механізмів, будівельних підйомників (Додаток 5) відповідного органу Держпраці та /або Держгірпромнагляду, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких документів, які є необхідними для провадження діяльності з виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі з обов’язковим документальним підтвердженням їх наявності.
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не відповідають вимогам, встановленим цим Порядком та переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.
Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці.
Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.
Відмова в реєстрації декларації не допускається.
У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
Відповідно до документів поданих у складі пропозиції учасника таких як Штатний розпис на 2022 рік (Додаток 6) та Фінансова звітність малого підприємства за 2021 рік (Додаток 7) кількість затверджених штатних одиниць 125 штатних одиниць та середня кількість працівників за 2021 складає 28 осіб
В декларації на сторінці 2 в пункті Інші відомості: зазначено, що «…У товаристві 19 працівників з них допущено до виконання заявленої роботи підвищеної небезпеки дві особи. Чисельність працівників визначається штатним розкладом.»
Отже в затвердженому штатному розписі на 2022 рік учасник має 125 штатних одиниць, згідно фінансової звітності в Учасника Середня кількість працівників, 28 осіб відповідно до інформації зазначеної в цих документах в суб’єкта господарювання змінилися відомості стосовно кількості працівників, отже суб’єкт господарювання подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
Декларація з оновленою достовірною інформацією відсутня у складі пропозиції учасника.
На момент подачі документів діє Постанова КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 у переліку якої відсутні роботи підвищеної небезпеки зазначені Замовником. У разі відсутності необхідності в отриманні ліцензії або документа дозвільного характеру згідно із нормами чинного законодавст-ва, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також із посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Така довідка відсутня у складі пропозиції учасника.
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
4. Відповідно до 5.10. Розділу 3 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
На підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону переможцем надаються довідки, складені у довіль-ній формі.
На підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону переможцем надається витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості". Витяг засвідчується електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг міститиме QR-код, по якому можна знайти на відповідний підтвердний запис в електрон-них ресурсах ІАС. Витяг повинен бути виданий не раніше ніж за 10 днів від дати подання документу.
Переможець ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" на підтвердження відсутності підстав статті 17 Закону у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надав замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону.
Таким чином відповідно до розділу 5 п. 4.1. переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 7 Фінансова звітність малого підприємства за 2021 рік.pdf 25.06.2022 22:35
- Додаток 6 Штатний розпис на 2022 рік.pdf 25.06.2022 22:35
- Додаток 5 Декларація на роботи підвищеної небезпеки.pdf 25.06.2022 22:35
- Додаток 4 Розрахунок кошторисної ЗП.pdf 25.06.2022 22:35
- Додаток 3 Пояснювальна записка.pdf 25.06.2022 22:35
- Додаток 1 Протокол переможець.pdf 25.06.2022 22:35
- Додаток 2 Тендерна пропозиція.pdf 25.06.2022 22:35
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-26-001368-a.pdf 25.06.2022 22:36
- Скарга ідентифікатор закупівлі _UA-2022-05-26-001368-a_.docx 25.06.2022 22:36
- sign.p7s 25.06.2022 23:17
- рішення від 28.06.2022 № 4950.pdf 28.06.2022 14:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2022 № 5024.pdf 06.07.2022 12:21
- рішення від 05.07.2022 № 5024.pdf 07.07.2022 11:21
- Додаток 12.pdf 30.06.2022 17:11
- Протокол про надання відповіді.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 13.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 6.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 8.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 9.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 3.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 4.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 1.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 7.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 10.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 5.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 11.pdf 30.06.2022 17:11
- Додаток 2.pdf 30.06.2022 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2022 22:40
Дата розгляду скарги:
05.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.06.2022 14:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.07.2022 11:22
Скарга
Скасована
Неправомірне визначення переможця
Номер:
e38fa3a2495643ef8d37124db43556be
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-26-001368-a.b4
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
{Пункт 5 частини першої статті 17 із змінами, внесеними згідно із Законом № 954-IX від 03.11.2020}
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
{Пункт 6 частини першої статті 17 із змінами, внесеними згідно із Законом № 954-IX від 03.11.2020}
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
7. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга _3.docx 24.06.2022 00:10
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.06.2022 00:11
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
ae8957c4a0d04c8bbdda33d9c2e07f33
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-26-001368-a.b3
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник.
Виникає декілька риторичних питань.
1. «Як роботодавець повинен внести зміни до декларації, якщо вже відсутні такі роботи в переліку робіт підвищеної небезпеки і декларація має іншу форму, а Замовник має дуже сильне бажання бачити підрядника саме з такою декларацією в якій вказаний саме це вид робіт?»
2. «Навіщо подавати декларацію не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, як вказано в постанові, а не ту, яка є в учасника, якого Замовник має дуже сильне бажання бачити підрядником?»
Пов'язані документи:
Замовник
- ВІдповідь 3.docx 25.06.2022 20:13
Дата подачі:
23.06.2022 23:35
Вирішення:
Шановний Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій закупівлі UA-2022-05-26-001368-a ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт тераси для літнього відпочинку підопічних Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Карбишева, 4 м. Біла Церква Київської області) найбільш економічно вигідною є пропозиція учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т», яку замовник першою розглянув на відповідність вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» містить всі документи, які вимагаються, та відповідає вимогам тендерної документації, тому замовник визначив даного учасника переможцем торгів та прийняв рішення про намір укласти з ним договір згідно з Законом .
А щодо Вашої вимоги повідомляємо, що ми надали всі вичерпні відповіді на Ваші питання і претензії у вимогах №1 та №2 .
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
ca81e48806704869b3b043e32db35bc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-26-001368-a.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний замовник. Отримала вашу відповідь на скаргу і повідомляю вам наступне:
Я дуже рада, що ви ознайомилися з Постановою КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 і можливо навіть звернули увагу на п.21 в якому зазначена наступна інформація: «Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не відповідають вимогам, встановленим цим Порядком та переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77».
Ви зазначаєте, що не передбачено вимог для реєстрації оновленої декларації щодо зміни в кількісному складі працівників роботодавця по іншому виду діяльності окремому від будівельної, в основному щодо виконання нових робіт підвищеної небезпеки та зміни переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Звертаю вашу увагу на те що у п. 21 Постанови зазначено наступне «У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.»
Відомості щодо кількості працівників зазначені саме в розділі «Інші відомості», а поставою не вказано при зміні, яких саме відомостей потрібно оновлювати декларацію. Отже маємо підстави вважати, що при зміні будь-яких відомостей потрібно оновлювати декларацію.
Хочу також наголосити на тому, що декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки тому в такому випадку подаються найактуальніші відомості.
Але Вас як замовника не цікать відсутність виду робіт в актуальному переліку робіт підвищеної небезпеки та наявність в Учасника декларацій/дозволів, які дійсно потрібні для виконання робіт підвищеної небезпеки на об’єкті.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 2.docx 23.06.2022 14:05
Дата подачі:
21.06.2022 12:48
Вирішення:
Шановний Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
Вивчивши зміст Вашої вимоги від 21.06.2022 року повідомляємо наступне:
У своїй скарзі Ви зазначаєте, що відповідно до п.21 постанови КМУ від 03.02.2021р. №77, потрібно внести зміни стосовно складу працівників, які зазначені в розділі «Інші відомості» декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – декларація), але в постанові не визначено та не вказано при зміні яких саме змінах відомостей потрібно оновлювати декларацію. Тому Ви «маєте підстави вважати», що при зміні будь-яких відомостей потрібно оновлювати декларацію.
Ознайомившись з вашою скаргою повідомляємо, про те, що аналізуючи зміст Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», до якої внесено зміни Постановою КМУ від 03 лютого 2021 № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (яка набрала чинності через місяць з дня її опублікування) пунктом 3 якої визначено те, що «Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій». Головною ж метою даної постанови є затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, а не регулювання питання визначення кількісного складу працівників роботодавця.
На разі в оновленій формі декларації (Додаток 8 в редакції Постанов КМУ № 48 від 07.02.2018, № 77 від 03.02.2021) не зазначено розділу чи пункту «Інші відомості», до яких слід вносити зміни щодо інформації про працівників роботодавця, які, як Ви і зауважили «маєте підстави вважати», необхідно оновити, а також будь-який інший подібний розділ чи пункт з можливістю зазначення такої інформації чи відомостей, у зв’язку з цим, у роботодавця відсутня можливість вносити подібні зміни.
Крім того, жодною нормою чинного законодавства України прямо не передбачено та не вказано, що роботодавець повинен оновлювати декларацію саме з підстав зміни в кількісному складі своїх працівників. А при оновленні декларації, про що Ви зазначаєте, потрібно вносити відомості тільки при зміні видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зміни на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зміни у відомостях, що стосуються змін в реєстрації підприємства як такого (тобто назва, місцезнаходження, керівництво роботодавця).
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо скаргу щодо неправомірного визначення переможця безпідставною і такою, яка підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
a447d3a199f6455db847a192acfa8600
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-26-001368-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
15 червня 2022 року був опублікований протокол про визнання ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" переможцем процедури закупівлі. Уважно вивчивши документи надані у складі пропозиції ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" було виявлено, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону, не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
1. Відповідно до розділу 3 пункт 5.6. Тендерна пропозиція до початку аукціону подається (по формі наведеній в Додатку 1 до тендерної документації).
«Тендерна пропозиція оформлюється та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Тендерна пропозиція подається учасником на фірмовому бланку. Підписується керівником, або уповноваженою особою та завіряється печаткою (за наявності).
За текстом тендерної пропозиції:
- (повне найменування Учасника), а також інші аналогічні вирази – замінити фактичним значенням,
- варіант 1 чи варіант 2 – зайвий варіант видалити, текст оформлений червоним кольором також видалити.
- у разі закупівлі робіт чи послуг, форма тендерної пропозиції може змінюватись замовником відповідно до особливостей цих предметів закупівлі.»
У складі пропозиції учасника наявна тендерна пропозиція відповідно до додатку 1, в якій найменування видів послуг не відповідає найменуванню послуг зазначених у тендерній документації та у проекті договору. В колонці 2 Найменування видів послуг Учасник зазначив Поточний ремонт тераси для літнього відпочинку підопічних Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул.Карбишева, 4 м.Біла Церква Київської області, Замовник закуповує ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт тераси для літнього відпочинку підопічних Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул.Карбишева, 4 м.Біла Церква Київської області)
2. Відповідно до розділу 3 пункт 6.6. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: ……. пропечатана та підписана організацією учасника у складі: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; дефектний акт; розрахунок кошторисної заробітної плати.
У складі пропозиції учасника є розрахунок кошторисної заробітної плати за даними ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т", яка складає 14188,98 грн. а кошторисна заробітна, яку учасник застосував для розрахунку договірної ціни складає 10628,39 грн.
3. Відповідно до розділу 3 пункт 5.4. Достовірна інформація про наявність ліцензії, дозволу або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідного органу Держпраці та /або Держгірпромнагляду, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких документів, а також дозвіл або декларація на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, машин, механізмів, будівельних підйомників відповідного органу Держпраці та /або Держгірпромнагляду, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких документів, які є необхідними для провадження діяльності з виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі з обов’язковим документальним підтвердженням їх наявності.
У складі пропозиції учасника є документ декларація на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, машин, механізмів, будівельних підйомників відповідного органу Держпраці та /або Держгірпромнагляду, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких документів, які є необхідними для провадження діяльності з виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі з обов’язковим документальним підтвердженням їх наявності.
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не відповідають вимогам, встановленим цим Порядком та переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.
Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці.
Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.
Відмова в реєстрації декларації не допускається.
У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
Відповідно до інформації зазначеної у штатному розписі на 2022 рік затвердженого 24.12.2021. затверджено штат у кількості 125 штатних одиниць та інформації вказаної у фінансовій звітності малого підприємства середня кількість працівників 28 осіб.
В декларації, яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 02.03.2021 № 32-21-761 в пункті інші відомості: зазначено, що у товаристві 19 працівників з них допущено до виконання заявленої роботи підвищеної небезпеки дві особи. Чисельність працівників визначається штатним розкладом.
Отже в затвердженому штатному розписі на 2022 рік учасник має 125 штатних одиниць та згідно фінансової звітності середня кількість працівників за 2021 склала 28 осіб відповідно до інформації зазначеної в цих документах в суб’єкта господарювання змінилися відомості стосовно кількості працівників, отже суб’єкт господарювання подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
Декларація з оновленою інформацією відсутня у складі пропозиції учасника.
Довідка/лист з інформацією про ненадання декларації або дозволу теж відсутній.
Просимо скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 20.06.2022 10:23
Дата подачі:
16.06.2022 09:09
Вирішення:
Шановний Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
Вивчивши зміст Вашої вимоги від 16.06.2022 року повідомляємо наступне:
По першому пункту вимоги:
Щодо першого пункту вимоги повідомляємо, що описана помилка не вважається невідповідністю вимогам тендерної документації і не може бути причиною відхилення, оскільки відсутність коду згідно єдиним державним закупівельним словником в таблиці форми тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» не впливає на ціну тендерної пропозиції цього учасника та не спотворює її, беручи до уваги той факт, що в кожному документі (в т.ч. і в тендерній пропозиції) учасником зазначено предмет закупівлі повністю разом з кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи в реквізитах адресата, якому подаються дані документи.
По другому пункту :
Згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20 жовтня 2016 року № 281(у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196) передбачено слідуюче:
«п.4.Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
п.6. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні.
Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду.»
Учасник ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» надав в складі пропозиції розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" на розрахунковий період 2022 р., в якому розмір кошторисної заробітної плати розрахований в сумі 14188,98грн. При розрахунках вартості будівництва учасник застосував заробітну плату в розмірі 10628,39грн., яка не є вищою за розмір розрахованої заробітної плати в розрахунку на 2022р. і не є меншою за ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік .
Щодо третього пункту вимоги:
В п.3 Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 зазначено, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
Якщо аналізувати діюче законодавство, а саме Постанову КМУ № 1107 від 26 жовтня 2011 року, то можна зробити висновок, що на відміну від дозволів на виконання робіт та експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, строк дії яких становить 5 років, для декларацій не встановлено ту чи іншу строковість. Таким чином, декларація на виконання робіт та експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки є безстроковою в межах території та видів робіт або машин, механізмів, устаткування, на які вона оформлена.
В постановах Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011р. №1107, від 3 лютого 2021 р. № 77 та Порядків до них, на які ви вказуєте у своїй вимозі, не передбачено вимог для реєстрації оновленої декларації щодо зміни в кількісному складі працівників роботодавця по іншому виду діяльності окремому від будівельної, в основному щодо виконання нових робіт підвищеної небезпеки та зміни переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Далі, Штатний розпис — це документ, що визначає структуру штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу й оклади для кожної професії (посади). Саме штатний розпис дозволяє визначити перелік усіх посад та професій працівників, які необхідні роботодавцеві, у т.ч. вакантних посад, надає можливість обчислювати статистичні показники щодо чисельності працівників. Тобто в штатному розписі можуть бути як зайняті так і вакантні посади, до того ж, всіх видів діяльності підприємства, а не лише якогось одного (в даному випадку говориться про діяльність в сфері будівництва та ремонтних робіт). Тому опиратися на показник затверджених шатних одиниць учасника немає сенсу.
В фінансовій звітності підприємства зазначається середньомісячна кількість штатних працівників і в учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» згідно поданої ним звітності за 2021 рік вона становить 28 осіб. Звертаємо увагу також на те, що цей показник залежить від плинності кадрів на підприємстві протягом звітного року, до того ж він не є меншим за вказаний в декларації.
Якщо звернути увагу на працівників, зазначених в декларації, якщо не було звільнення працівників із зазначеного складу в діючій декларації, але можливе збільшення кількісного складу працівників стосовного інших видів діяльності (наприклад: 56.29 Постачання інших готових страв, який згідно відомостей з єдиного державного реєстру є основним видом діяльності учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т»), в такому випадку реєстрацію оновленої декларації не передбачено.
Тому, замовник не бачить тут причини вважати невідповідною декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, подану в складі пропозиції учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т».
Виходячи з цього, всі перелічені вами причини для невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» вважаємо безпідставними.
Замовник не має законних причин для визнання пропозиції учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» невідповідною вимогам тендерної документації та скасування свого рішення про визнання даного учасника переможцем торгів .
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні