• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту тягового трансформатора ОДЦЭ-5000/25БМ-02

Завершена

3 867 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 335.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2022 14:46 - 31.05.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна умов оплати

Номер: aecb8dadea564c9298a073457f66d55d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-25-004098-a.a1
Назва: Зміна умов оплати
Вимога:
Пунктом 4.3.1. Проєкту договору (Додаток №2 до Оголошення) передбачено, що кінцева оплата проводиться протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання Акту виконаних робіт (надання послуг) на підставі отриманого від Виконавця рахунку, при умові надання Виконавцем належно оформлених документів, що підтверджують проведення ремонту трансформатора та його якість. Звертаємо увагу, що строк виконання ремонту тягового трансформатора ОДЦЭ-5000/25БМ-02 у обсязі зазначеному в Оголошені складає від 40 до 45 календарних днів. Відповідно, фактичний строк оплати згідно проєкту договору складає більше ніж 100 календарних днів. Звертаємо увагу, що для здійснення ремонту трансформаторів необхідна закупівля додаткових матеріалів та залучення відповідних робітників з відповідною виплатою заробітної плати, що в умовах фінансової кризи та проблем з логістикою неможливе без попереднього залучення грошових коштів. Беручі до уваги воєнний стан в країні відстрочка платежу на більше ніж 100 календарних днів призведе до негативних економічних наслідків для Виконавця, а саме: 1.Відсотки та пеня за використаний кредит для забезпечення виконання послуг з ремонту (оплата відряджень, виплата заробітної плати співробітникам (зайнятим наданням послуг з ремонту), сплата податків на фонд заробітної плати); 2. Штраф та пеня по сплаті ПДВ (оскільки сплата ПДВ передбачена по першій події-наданій послузі, не зважаючи на те, що фактично кошти не отримано). Враховуючі вищенаведене, просимо Вас з розумінням поставитись до потенційних Учасників закупівлі та змінити умови оплати виклавши пункт 4.3.1. Проєкту договору (Додаток №2) в наступній редакції: «4.3.1. Замовник здійснює попередню оплата у розмірі 30% протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання від Виконавця рахунку-фактури. Кінцева оплата у розмірі 70% проводиться Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Акту виконаних робіт (надання послуг) на підставі отриманого від Виконавця рахунку, при умові надання Виконавцем належно оформлених документів, що підтверджують проведення ремонту трансформатора та його якість.»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Нажаль змінити умови оплати не маємо змоги в зв'язку з воєнним станом
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.05.2022 11:08