-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги щодо наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері інших природничих наук – 72.19.1; 90715000-2
Завершена
109 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
08.07.2016 15:00 - 12.07.2016 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження закупівлі послуги щодо наукового дослідження та експеремантального розробляння у сфері інших природних наук – 72.19.1; 90715000-2, організованої замовником КП «Київмедспецтранс», місцезнаходження 04073, м. Київ, вул. Куренівська, 16-в, Код ЄДРПОУ 01993807
Номер:
c967d92f41d0462fb942ce78bbc177dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-08-000334-b.a2
Назва:
Оскарження закупівлі послуги щодо наукового дослідження та експеремантального розробляння у сфері інших природних наук – 72.19.1; 90715000-2, організованої замовником КП «Київмедспецтранс», місцезнаходження 04073, м. Київ, вул. Куренівська, 16-в, Код ЄДРПОУ 01993807
Вимога:
08 липня 2016 року була оголошена процедура, замовником КП «Київмедспецтранс» (місцезнаходження 04073, м. Київ, вул. Куренівська, 16-в, Код ЄДРПОУ 01993807) на закупівлю послуги по розробці проекту, формування пакету документів відповідно до ЗУ «Про екологічну експертизу», ДБН А.2.2-1-2003.Отримання позитивних висновків Державної екологічної експертизи по двом діючим автозаправним станціям (Код ДК72.19.1 - Послуги щодо наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері інших природничих наук; кількість 2 об’єкта; адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, вул. Куренівська 16-в).
Очікувана вартість робіт Замовником складала 109 000 грн без ПДВ, наша пропозиція переможця з ціною 66 000 грн без ПДВ була відхилена з надуманих та безпідставних на то причин.
Нашим підприємством після проведення процедури закупівлі 18.07.16 о 14:16 години та 19.07.16 р. о 13:34 години були завантаженні усі необхідні документи у відповідності до Додатку№2, Додатку№3 тендерної документації (копія додається), але о 14:59 години, чомусь нашу пропозицію було відхилено з незрозумілих на то причин.
На наше глибоке переконання ця закупівля була схвалена та організована КП «Київмедспецтранс» поспіх та під конкретного учасника закупівлі.
Нижче ми приведемо конкретні факти та приклади, які підтвердять вищесказане нами:
1. В переліку тендерної документації знаходився договір про закупівлю, який буде укладено з переможцем цих торгів, який встановлює основні відносини між замовником та виконавцем, складений про закупівлю якихось товарів та в предметі договору п.1.1. вказано, що учасник зобов’язується поставляти та передавати у власність замовника, а замовник приймати товари, асортимент та ціна за одиницю товару, вказується в специфікації (Додаток№1 до договору). Тобто договір взагалі не з цієї «опери».
2. Додаток№2 Тендерної документації у кваліфікаційних критеріях та вимоги до учасника, вказані речі, які не мають жодного відношення до розробки та проведення екологічної експертизи, згідно діючого законодавства України, а сам: п.1.1.; п.1.2.; п.1.3.; п.4; п.4.1. – є вимоги дискримінаційні та видумані, як і той договір на поставку товарів.
Наприклад:
- п.1.1. Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника не відповідають законодавству України та суперечать предмету закупівлі послуги. А саме: «до виконання договору залучається не менше п’яти кваліфікованих осіб» - це не відповідає вимогам з наступних підстав: Я, як інженер-проектувальник (реєстрація №8793), маю досвід аналогічних робіт по розробці та отриманню позитивних висновків Державної екологічної експертизи об’єктів, як у КП «Київмедспецтранс», одночасна кількість яких може складати і п’ять, і десять об’єктів. Тому взагалі з яких підстав було зазначено, що для цієї роботи потрібно не менш п’яти осіб, та що вони мають робити?
- п.1.2. Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника не відповідають законодавству України та суперечать предмету закупівлі послуги. Я, як інженер-проектувальник (реєстрація №8793) маю відповідне свідоцтво та печатку, та знаходжусь в переліку інженерів-проектувальників, який розміщено на сайті Міністерства екології та природних ресурсів України, тому підвищення кваліфікації в даному випадку взагалі відсутнє, так як я є інженером-проектувальником св.№16163 та св.№16119 (копії додаються)
- п.1.3. Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника не відповідають законодавству України та суперечать предмету закупівлі послуги. Також як п.1.2. не відповідає вимогам законодавства України з наступних підстав: я, як інженер-проектувальник (реєстрація №8793) відповідно до законодавства України, не маю мати посвідчення з проходження курсів з охорони праці для об’єктів підвищеної небезпеки, так як це посвідчення повинні мати працівники того підприємства, яке відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки та у відповідність до наказу керівника, мають мати таке посвідчення. Так як я не являюсь працівником КП «Київмедспецтранс», то не зобов’язаний мати це посвідчення для доступу на їх об’єкти.
- п.4. та п.4.1. Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника не відповідають законодавству України та суперечать предмету закупівлі послуги. Замовник вимагає наявність можливості проведення лабораторних досліджень атмосферного повітря на межі СЗЗ акредитованою лабораторією, але Закон України про екологічну експертизу дає чіткі відповіді про те, як взагалі «народжується» цей документ. Так ось лабораторні дослідження атмосферного повітря роблять для того, щоб отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. У довідці з аналогічних договорів є підтвердження наших замовників ТОВ «ВЕСТ ОІЛ ГРУП» та ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», для яких було отримано позитивні висновки Державної екологічної експертизи.
Наше припущення в тому, що закупівля була організована під конкретного учасника. Основується і підтверджується тим, що другий учасник ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОАЛЬЯНС" серед наданих документів для участі в закупівлі, надав відгук про свою роботу від КП «Київмедспецтранс» за 2015 рік.
Ця послуга по отриманню висновку Державної екологічної експертизи аналогічних об’єктів у м. Харкові, коштує 20 000 грн з ПДВ, а заявлена початкова ціна за 2 об’єкти КП «Київмедспецтранс» складала 130 000 грн з ПДВ або 65 000 грн з ПДВ за один об’єкт.
Ми вважаємо, що в плани КП «Київмедспецтранс» не входило визнавати нас переможцем торгів побільш низькій ціні, тому сьогодні після завантаження нами додаткових документів, ми з подивом побачили, що замовник відхилив нашу пропозицію.
Просимо відреагувати згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 20.07.2016 09:51
- скрін списку документів 20.07.2016 11:02
Дата подачі:
20.07.2016 09:52
Вирішення:
Комітетом з конкурсних торгів КО «Київмедспецтранс» розглянуто скаргу ТОВ «Всеукраїнський науковий центр екологічних досліджень та аудиту» від 20.07.2016.
https://www.dzo.com.ua/tenders/184371 - це посилання на сторінку закупівлі, яку ви оскаржуєте. На цій сторінці чітко вказаний Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме 15.07.2016 16:00
Станом на 18.07.2016 року, Ви не додали жодного документа до пропозиції.
Так, як КО «КИЇВМЕДСПЕЦТРАНС» проводить торги за принципом рівності, Вам була надана можливість долучити необхідні документи до 17:00 18 липня 2016 року, що на 3 дні пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що ми вам направили лист.
Станом на 15:00 19.07.2016 року, до вашої пропозиції було долучено лише три документа, а саме: виписка з ЄДР, Витяг з ЄДР та свідоцтво платника ПДВ. (див. Додаток 1)
КО «Київмедспецтранс» є бюджетною організацією, від якої, в тому числі, залежить життя та здоров’я громадян України, в зв’язку з цим ми не маємо можливості витрачати час на вмовляння учасника торгів нарешті додати необхідні документи.
Враховуючи вищенаведене, комітет з конкурсних торгів залишає своє рішення (протокол № 89) в силі.
З повагою
Голова комітету з конкурсних торгів
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження закупівлі послуги щодо наукового дослідження та експеремантального розробляння у сфері інших природних наук – 72.19.1; 90715000-2, організованої замовником КП «Київмедспецтранс»
Номер:
268826d43d8d4a6c9cef3305fe3d1b9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-08-000334-b.a1
Назва:
Оскарження закупівлі послуги щодо наукового дослідження та експеремантального розробляння у сфері інших природних наук – 72.19.1; 90715000-2, організованої замовником КП «Київмедспецтранс»
Вимога:
08 липня 2016 року була оголошена процедура, замовником КП «Київмедспецтранс» (місцезнаходження 04073, м. Київ, вул. Куренівська, 16-в, Код ЄДРПОУ 01993807) на закупівлю послуги по розробці проекту, формування пакету документів відповідно до ЗУ «Про екологічну експертизу», ДБН А.2.2-1-2003.Отримання позитивних висновків Державної екологічної експертизи по двом діючим автозаправним станціям (Код ДК72.19.1 - Послуги щодо наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері інших природничих наук; кількість 2 об’єкта; адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, вул. Куренівська 16-в).
Очікувана вартість робіт Замовником складала 109 000 грн без ПДВ, наша пропозиція переможця з ціною 66 000 грн без ПДВ була відхилена з надуманих та безпідставних на то причин.
Нашим підприємством після проведення процедури закупівлі 18.07.16 о 14:16 години та 19.07.16 р. о 13:34 години були завантаженні усі необхідні документи у відповідності до Додатку№2, Додатку№3 тендерної документації (копія додається), але о 14:59 години, чомусь нашу пропозицію було відхилено з незрозумілих на то причин.
На наше глибоке переконання ця закупівля була схвалена та організована КП «Київмедспецтранс» поспіх та під конкретного учасника закупівлі.
Нижче ми приведемо конкретні факти та приклади, які підтвердять вищесказане нами:
1. В переліку тендерної документації знаходився договір про закупівлю, який буде укладено з переможцем цих торгів, який встановлює основні відносини між замовником та виконавцем, складений про закупівлю якихось товарів та в предметі договору п.1.1. вказано, що учасник зобов’язується поставляти та передавати у власність замовника, а замовник приймати товари, асортимент та ціна за одиницю товару, вказується в специфікації (Додаток№1 до договору). Тобто договір взагалі не з цієї «опери».
2. Додаток№2 Тендерної документації у кваліфікаційних критеріях та вимоги до учасника, вказані речі, які не мають жодного відношення до розробки та проведення екологічної експертизи, згідно діючого законодавства України, а сам: п.1.1.; п.1.2.; п.1.3.; п.4; п.4.1. – є вимоги дискримінаційні та видумані, як і той договір на поставку товарів.
Наприклад:
- п.1.1. Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника не відповідають законодавству України та суперечать предмету закупівлі послуги. А саме: «до виконання договору залучається не менше п’яти кваліфікованих осіб» - це не відповідає вимогам з наступних підстав: Я, як інженер-проектувальник (реєстрація №8793), маю досвід аналогічних робіт по розробці та отриманню позитивних висновків Державної екологічної експертизи об’єктів, як у КП «Київмедспецтранс», одночасна кількість яких може складати і п’ять, і десять об’єктів. Тому взагалі з яких підстав було зазначено, що для цієї роботи потрібно не менш п’яти осіб, та що вони мають робити?
- п.1.2. Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника не відповідають законодавству України та суперечать предмету закупівлі послуги. Я, як інженер-проектувальник (реєстрація №8793) маю відповідне свідоцтво та печатку, та знаходжусь в переліку інженерів-проектувальників, який розміщено на сайті Міністерства екології та природних ресурсів України, тому підвищення кваліфікації в даному випадку взагалі відсутнє, так як я є інженером-проектувальником св.№16163 та св.№16119 (копії додаються)
- п.1.3. Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника не відповідають законодавству України та суперечать предмету закупівлі послуги. Також як п.1.2. не відповідає вимогам законодавства України з наступних підстав: я, як інженер-проектувальник (реєстрація №8793) відповідно до законодавства України, не маю мати посвідчення з проходження курсів з охорони праці для об’єктів підвищеної небезпеки, так як це посвідчення повинні мати працівники того підприємства, яке відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки та у відповідність до наказу керівника, мають мати таке посвідчення. Так як я не являюсь працівником КП «Київмедспецтранс», то не зобов’язаний мати це посвідчення для доступу на їх об’єкти.
- п.4. та п.4.1. Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасника не відповідають законодавству України та суперечать предмету закупівлі послуги. Замовник вимагає наявність можливості проведення лабораторних досліджень атмосферного повітря на межі СЗЗ акредитованою лабораторією, але Закон України про екологічну експертизу дає чіткі відповіді про те, як взагалі «народжується» цей документ. Так ось лабораторні дослідження атмосферного повітря роблять для того, щоб отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. У довідці з аналогічних договорів є підтвердження наших замовників ТОВ «ВЕСТ ОІЛ ГРУП» та ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», для яких було отримано позитивні висновки Державної екологічної експертизи.
Наше припущення в тому, що закупівля була організована під конкретного учасника. Основується і підтверджується тим, що другий учасник ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОАЛЬЯНС" серед наданих документів для участі в закупівлі, надав відгук про свою роботу від КП «Київмедспецтранс» за 2015 рік.
Ця послуга по отриманню висновку Державної екологічної експертизи аналогічних об’єктів у м. Харкові, коштує 20 000 грн з ПДВ, а заявлена початкова ціна за 2 об’єкти КП «Київмедспецтранс» складала 130 000 грн з ПДВ або 65 000 грн з ПДВ за один об’єкт.
Ми вважаємо, що в плани КП «Київмедспецтранс» не входило визнавати нас переможцем торгів побільш низькій ціні, тому сьогодні після завантаження нами додаткових документів, ми з подивом побачили, що замовник відхилив нашу пропозицію.
Просимо відреагувати згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Замовник
- скрін списку документів 20.07.2016 11:01
Дата подачі:
20.07.2016 09:48
Вирішення:
Комітетом з конкурсних торгів КО «Київмедспецтранс» розглянуто скаргу ТОВ «Всеукраїнський науковий центр екологічних досліджень та аудиту» від 20.07.2016.
https://www.dzo.com.ua/tenders/184371 - це посилання на сторінку закупівлі, яку ви оскаржуєте. На цій сторінці чітко вказаний Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме 15.07.2016 16:00
Станом на 18.07.2016 року, Ви не додали жодного документа до пропозиції.
Так, як КО «КИЇВМЕДСПЕЦТРАНС» проводить торги за принципом рівності, Вам була надана можливість долучити необхідні документи до 17:00 18 липня 2016 року, що на 3 дні пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що ми вам направили лист.
Станом на 15:00 19.07.2016 року, до вашої пропозиції було долучено лише три документа, а саме: виписка з ЄДР, Витяг з ЄДР та свідоцтво платника ПДВ. (див. Додаток 1)
КО «Київмедспецтранс» є бюджетною організацією, від якої, в тому числі, залежить життя та здоров’я громадян України, в зв’язку з цим ми не маємо можливості витрачати час на вмовляння учасника торгів нарешті додати необхідні документи.
Враховуючи вищенаведене, комітет з конкурсних торгів залишає своє рішення (протокол № 89) в силі.
З повагою
Голова комітету з конкурсних торгів
Статус вимоги:
Не задоволено