-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хімічна продукція різна (автохімія)
Завершена
544 538.59
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 722.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 722.69 UAH
Період оскарження:
27.10.2017 09:35 - 12.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Просимо переглянути тендерне рішення.
Номер:
5950539ebbb44316b6b5ef51b864f8d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-000175-c.b1
Назва:
Просимо переглянути тендерне рішення.
Вимога:
Прошу переглянути тендерне рішення вашого комітету, в зв'язку з тим, що причина за якою проведена дискваліфікація не є коректною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист.pdf 24.11.2017 09:03
Дата подачі:
24.11.2017 09:03
Вирішення:
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Замовник на виконання вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», в тендерній документації встановив до учасників кваліфікаційний критерій: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у вигляді Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору на поставку автохімії не менше 500 одиниць (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон) та кількості поставленого товару.»
Замовником також в тендерній документації дано визначення аналогічний договір – «*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку автохімії не менше 500 одиниць», тобто 500 одиниць товару які відносяться до категорії – автохімія, які раніше постачалися учасником за укладеним та виконаним договором.
Нажаль, ТОВ «СП Юкойл» в довідці про виконання аналогічних договорів не зазначив кількості поставленого товару, як те вимагалося Додатком 1 до тендерної документації, що призвело до невиконання вимог тендерної документації у частині підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію.
Стосовно некоректності підготовленої тендерної документації та того, що в тендерній документації прописано: Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Замовником при підготовці тендерної документації витримано всі норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п. 1 абзац 4 ст. 28.
В учасника з метою уточнень та отримань роз’яснень щодо вимог встановлених тендерною документацією було право надане йому Законом, а саме ст. 23 Закону звернутися через електронну систему закупівель до Замовника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій, та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Також, ст.28 Закону встановлено алгоритм розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Так, відповідно до частини 1 ст.28 оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Замовником в тендерній документації встановлено єдиний критерій «ціна».
Так, відповідно до частини 4 ст.28 Закону, після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У строк визначений Законом. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для перегляду раніше прийнятого тендерним комітетом рішення (протокол № 2 від 23.11.2017) про відхилення тендерної пропозиціії учасника ООО "СП ЮКОЙЛ" на закупівлю ДК 021:2015-24960000-1 Хімічна продукція різна (автохімія) у зв’язку з тим що, учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. (абз.1 п.1 частини 1 ст.30 Закону).
Статус вимоги:
Відхилено