• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Столярні вироби (Склопакети, металопластикові та алюмінієві двері, вікна та фурнітура, послуги з їх монтажу)

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у ДОДАТОК 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Вимоги до предмета закупівлі"

Завершена

33 507.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 167.54 UAH
Період оскарження: 24.05.2022 11:24 - 30.05.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 2293d63c1423455a9f0f643f83842bf0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-24-001889-a.b2
Назва: щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Уповноваженій особі, ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» заступнику директора институту № 1 Крутову Сергію Копія: Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ, вулиця М. Грушевського, 12/2 E-mail: meconomy@me.gov.ua ВИМОГА 24-05-2022р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2022-05-24-001889-a на закупівлю «Столярні вироби (Склопакети, металопластикові та алюмінієві двері, вікна та фурнітура, послуги з їх монтажу)» на суму 33 507,00 UAH (з ПДВ). По даній тендерній процедурі було подано п’ять пропозицій Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином: 1. ТОВ «Українське міське будівництво» на суму 23 999,97 UAH, з ПДВ. 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕОНЗАХИСТБУД" на суму 23 999,98 UAH, з ПДВ. 3. МПП "Сан сістем" на суму 24 000,00 UAH, з ПДВ. 4. ПП "НОВА БУДОВА" на суму 29 808,00 UAH, з ПДВ. 5. ТОВ "СОЛВІН УКРАЇНА" на суму 32 163,00 UAH, з ПДВ За результатами аукціону найбільш вигідна пропозиція учасника ТОВ «Українське міське будівництво» на суму 23 999,97 UAH, з ПДВ надійшла на кваліфікацію. Відповідно до протоколу Замовника від 07.06.2022р. №3-23/278 дана пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника і документації, а саме: № з/п Найменування характеристики Вимоги Запропоновано Відповідність Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури 3 Профіль Рама 76 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-118 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5мм Рама 66 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-116 E-60 / Iмпост 80 E-60 / Штапик 15мм Монтажна глибина профілю 60 мм Кількість повітряних камер -6 Не відповідає Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури 3 Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Штапик 14,5мм Рама 66 E-60 / Рама 66 E-60 / Штапик 15мм Не відповідає Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури 3 Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5 мм Рама 66 E-60 / Рама 66 E-60 / Iмпост 80 E-60 / Штапик 15 мм Не відповідає Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав: У Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі були вказані Замовником наступні вимоги, а саме: Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури та комплектність Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вхідні двері Колір Білий Профіль Рама 76 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-118 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5мм Скління 4Satin White-16-4 / p_24 (або еквівалент) біла Розміри 950 мм ×2070 мм Сендвіч Білий 24 мм без ламінації Петлі Петлі // Simonswerk (або еквівалент) (120 кг), білий Доводчик RYOBI 9903 STD (або еквівалент) Білий Дверна фурнiтура Нажим. HERMES x Vorne D35 економ зах., білий (або еквівалент) Вага / Площа 0,000 кг / 1,9665 м.кв. Кількість 1 шт. Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вiкна та балконні дверi Колір Білий Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Штапик 14,5мм Скління 4-16-4 || 1 шт. Розміри 1475 мм ×770 мм Додатковий профіль Підставочний профіль 30 мм Вага / Площа 0,000 кг / 1,13575 м.кв. Кількість 1 шт. Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вiкна та балконні дверi Колір Білий Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5 мм Скління 4-16-4 || 3 шт. Розміри 2730 мм ×770 мм Додатковий профіль Підставочний профіль 30 мм Вага / Площа 0,000 кг / 2,1021 м.кв. Кількість 1 шт. Лиштва ПВХ 50 мм Конструкція REHAU EURO 60 (або еквівалент) Ущіль. чорний Колір Білий Лиштва ПВХ 50 мм 6000 мм × 3 шт. Також у цьому ж Додатку було вказано: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважається товар з технічними та якісними характеристиками, які зазначено в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі» (цитата з Оголошення). В свою чергу Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в собі містить наступну інформацію, а саме: Перелік умов (документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника) 1 Якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 2 Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. 3 Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення. 4 Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). 5 Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 6 Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Примітка: *У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». 7. Довідка з вказівкою характеристик товару, зазначених Замовником в Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в довільній формі за підписом Учасника. 8. Форма «Пропозиція» (Додаток 2.1 до цього Додатку) за підписом та печаткою (у разі її використання) Учасника. Тобто, як ми бачимо, що в даному Додатку 2 відсутня будь-яка додаткова інформація про вимоги щодо еквівалентності товару, який є предметом закупівлі, а лише у п.7 вказано про необхідність надання довідки з вказівкою характеристик товару, зазначених Замовником в Додатку 1 оголошення. Така довідка була надана нами (назва файлу «лист погодження з ТЗ.pdf»), яку було завантажено до електронної системи своєчасно (Експортовано: 01-06-2022, 07:07:11). В цій довідці були виконанні повністю всі вимоги Замовника, про що свідчить відсутність підстав про невідповідність з цього приводу. Крім того , Додатком 1 передбачено : «Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленти товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника» (цитата з Оголошення). У відповідності до цих вимог нами була складена і завантажена відповідна порівняльна таблиця, а саме: ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ щодо основних технічних та якісних характеристик товару Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури та комплектність Вимоги Замовника Запропонований аналог Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вхідні двері EKIPAZH ULTRA 6 (60 мм) Вхідні двері Колір Білий Білий Профіль Рама 76 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-118 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5мм Монтажна глибина профілю 60 мм Кількість повітряних камер -3 Рама 66 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-116 E-60 / Iмпост 80 E-60 / Штапик 15мм Монтажна глибина профілю 60 мм Кількість повітряних камер -6 Скління 4Satin White-16-4 / p_24 (або еквівалент) біла 4Satin White-16-4 / p_24 біла Розміри 950 мм ×2070 мм 950 мм ×2070 мм Сендвіч Білий 24 мм без ламінації Білий 24 мм без ламінації Петлі Петлі // Simonswerk (або еквівалент) (120 кг), білий Петлі // Simonswerk (120 кг), білий Доводчик RYOBI 9903 STD (або еквівалент) Білий Доводчик накладний для внутрішніх та зовнішніх дверей. Призначений для автоматичного закривання дверей. Допустима максимальна вага дверей – 60кг. Допустима максимальна ширина дверей – 950мм. Максимальний кут відкривання – 180°. Регулювання основної швидкості та швидкості захлопування. Ресурс експлуатації – 500 000 циклів відкривання/закривання. Робоча температура від -20°С до +45°С. Розміри доводчика 178*41*64,5мм. Клас 2/3. GEZE TS 1500 Білий Доводчик накладний для внутрішніх та зовнішніх дверей. Призначений для автоматичного закривання дверей. Допустима максимальна вага дверей – 80кг. Допустима максимальна ширина дверей – 1100мм. Максимальний кут відкривання – 180°. Регулювання основної швидкості та швидкості захлопування. Ресурс експлуатації – 500 000 циклів відкривання/закривання. Робоча температура від -20°С до +40°С. Розміри доводчика 177х39х50 мм. Клас 2/3/4 Дверна фурнiтура Нажим. HERMES Замок Vorne D35 економ зах., білий (або еквівалент) Нажим. Antey Замок ROTO., білий Вага / Площа 0,000 кг / 1,9665 м.кв. 64,396кг/ 1,9665м.кв. Кількість 1 шт. 1 шт. Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вiкна та балконні дверi EKIPAZH ULTRA 6 (60 мм) Вiкна та балконні дверi Колір Білий Білий Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Штапик 14,5мм Рама 66 E-60 / Рама 66 E-60 / Штапик 15мм Скління 4-16-4 || 1 шт. 4-16-4 || 1 шт. Розміри 1475 мм ×770 мм 1475 мм ×770 мм Додатковий профіль Підставочний профіль 30 мм Підставочний профіль 30 мм Вага / Площа 0,000 кг / 1,13575 м.кв. 30,316кг/ 1,13575 м.кв. Кількість 1 шт. 1 шт. Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вiкна та балконні дверi EKIPAZH ULTRA 6 (60 мм) Вiкна та балконні дверi Колір Білий Білий Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5 мм Рама 66 E-60 / Рама 66 E-60 / Iмпост 80 E-60 / Штапик 15 мм Скління 4-16-4 || 3 шт. 4-16-4 || 3 шт. Розміри 2730 мм ×770 мм 2730 мм ×770 мм Додатковий профіль Підставочний профіль 30 мм Підставочний профіль 30 мм Вага / Площа 0,000 кг / 2,1021 м.кв. 57,19 кг / 2,1021 м.кв. Кількість 1 шт. 1 шт. Лиштва ПВХ 50 мм Конструкція REHAU EURO 60 (або еквівалент) Ущіль. чорний Лиштва ПВХ ОМіС Ущіль. чорний Колір Білий Білий Лиштва ПВХ 50 мм 6000 мм × 3 шт. 2200 мм × 9 шт. Розбіжності показників в строчці Профіль кожного виробу за думкою Замовника є невідповідністю його вимогам. З цього приводу надаємо пояснення, а саме: 1. Для створення сучасної і дієвої системи публічних закупівель, спрямованої на створення конкурентного середовища та подальший розвиток добросовісної конкуренції у сфері закупівель в Україні, а також забезпечення виконання міжнародних зобов’язань України у сфері публічних закупівель шляхом послідовної адаптації законодавства України до стандартів ЄС протягом 2015 – 2022 років було прийнято нову Директиву 2014/24/EU ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС 26 лютого 2014 «Про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC» (https://aeaep.com.ua/zakonodavstvo/dy-rekty-va-2014-24-eu-yevropejs-kogo-parlamentu-i-rady-yes-pro-derzhavni-zakupivli-ta-skasuvannya-dy-rekty-vy-2004-18-ec/) та затверджено розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року №175-р «Про Стратегію реформування системи публічних закупівель («дорожню карту»)», яка в свою чергу пояснює застосування еквіваленту, так: Стаття 42 Директиви: Технічні специфікації: ч.2. Технічні специфікації повинні надавати рівний доступ господарюючих суб'єктів до процедури закупівлі та не повинні мати ефект створення необґрунтованих перешкод при відкритті конкурсу з державних закупівель. ч.3. Без шкоди для обов'язкових національних технічних правил, за умови, що вони сумісні з законодавством ЄС, технічні специфікації повинні бути сформульовані в один з наступних способів: (b) за допомогою посилання на технічні специфікації і, в порядку переваги, на національні стандарти у відповідності до європейських стандартів, на європейські технічні оцінки, загальні технічні специфікації, міжнародні стандарти, інші системи технічних посилань, встановлені європейськими органами стандартизації або, за відсутністю цих документів, національні стандарти, національні технічні свідоцтва або національні технічні специфікації, що стосуються проектування, розрахунку та виконання робіт і використання матеріалів; кожне посилання повинне супроводжуватися словами «або еквівалент»; ч.5. Якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, зазначені в пункті (b) абзацу 3, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, згаданими в статті 44, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями. Стаття 44 Директиви : Протоколи випробувань, сертифікація та інші засоби підтвердження ч.1. Замовник може вимагати, щоб суб’єкти господарювання надавали протоколи випробувань від органу з оцінки відповідності або сертифікат, виданий таким органом у якості засобу підтвердження відповідності вимогам або критеріям, викладеним у технічних специфікаціях, критеріям присудження або умовам виконання контракту. В свою чергу Розпорядження КМУ №175-р від 24.02.2016 «Про Стратегію реформування системи публічних закупівель (“дорожню карту”)» говорить нам про те , що всі зміни , які внесені до Закону України «Про публічні закупівлі» базуються на принципах і тлумаченні у тому числі і вищеназваної Директиви, а саме: - Розділ «Загальна частина»,Абз.5: «Разом з тим нестабільність законодавства є однією з основних проблем системи публічних закупівель, що призводить до неоднозначного тлумачення принципів та правил здійснення публічних закупівель, неефективного правозастосування». - Розділ «Загальна частина», Абз.6 «Таким чином, одним з напрямів реформи публічних закупівель є забезпечення прогнозованості та стабільності нормативно-правової бази на основі гармонізації національного законодавства з правилами ЄС, адаптації ключових концепцій, понять та приведення процедур закупівлі у відповідність із міжнародними стандартами» - Розділ «Загальна частина», Абз.25 : «Разом з тим у 2014 році ЄС ухвалено нові директиви, а саме: Директиву 2014/24/ЄС від 26 лютого 2014 р. про державні закупівлі, якою скасовується Директива 2004/18/ЄС, і Директиву 2014/25/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. щодо здійснення закупівлі організаціями, що працюють у водному, енергетичному, транспортному та поштовому секторах, якою скасовується Директива 2004/17/ЄС. Крім того, ЄС ухвалено Директиву 2014/23/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про присудження концесійних договорів та Директиву 2014/55/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 16 квітня 2014 р. про електронні інвойси у сфері державних закупівель. У процесі адаптації законодавства України до законодавства ЄС планується враховувати термінологію, процедури та інші норми нових Директив ЄС у сфері публічних закупівель.» Які ж саме основні технічні та якісні характеристики товару – віконні та дверні конструкції? У відповідності до норм ДБН та ДСТУ це характеристики до слідую цих конструктивних елементів: - Профіль; - Армування; - Склопакет або заповнювач; - Ущільнювач. До кожного з цих елементів у відповідності до норм ДБН та ДСТУ є свої основні технічні та якісні характеристики. Роздивимось основні характеристики Профілю, так як саме розбіжності по цій позиції були підставою для відхилення. У відповідності до ДСТУ Б.В.2.7-130:2007 «ПРОФІЛІ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНІ ДЛЯ ОГОРОДЖУВАЛЬНИХ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ. Загальні технічні умови» п.4.2 основними характеристиками профілю є: - Монтажна (конструктивна) ширина профілю; - Наявність кількості камер; - Товщини лицьових та не лицьових стінок; - Вид оздоблення лицьових поверхонь профілю; - Опір теплопередачі профілю. Цього переліку основних технічних характеристик профілю також притримуються й усі виробники профільних систем, в тому числі і виробник REHAU, якого вказав Замовник у технічних вимогах. Інформація з офіціального сайту цього виробника (https://www.rehau.com/ua-uk/rehau-euro-design-60) з приводу технічних характеристик профілю REHAU EURO-60 : - Конструктивна глибина 60 мм - Кількість камер 3 камери - Максимальна товщина склопакету до 33 мм - Висота пакету профілів (рама + стулка) 117 мм - Коефіцієнт теплопередачі* Uf = 1,6 Вт/м²К - Коефіцієнт опору теплопередачі** Rf = 0,65 м²К/Вт - Звукоізоляція Rw,P = 41 дБ - Зламобезпека до класу RC2 (ENV 1627) - Повітропроникність клас 4 згідно з EN 12207 - Водонепроникність до класу 9А згідно з EN 12208 - Ущільнення притвору EPDM / 2 контури - Колір профілю білий, кольоровий, "під дерево" Таким чином ми бачимо, що з технічних показників профілю (у відповідності до ДСТУ та заводу виробника), що вимагається Замовником є лише показник з Конструктивної (монтажної) глибини (ширини) 60мм, всі інші показники вказані замовником не є основними, та не можуть 100% відповідати показникам при наданні еквівалентного товару. Нами ж був запропонований товар, який за своїми технічними та якісними показниками відповідає вимогам Замовника , а по деяких показниках є навіть більш якісним, а саме: Профіль вимагаємий Замовником REHAU EURO-60 (основні характеристики завода-виробника ) Профіль запропонований Учасником EKIPAZH ULTRA 6 (60 мм) (основні характеристики завода-виробника) Відхилення/ наслідок Конструктивна (монтажна) глибина (ширина) 60мм Конструктивна (монтажна) глибина (ширина) 60мм Відсутнє Кількість камер 3 камери Кількість камер 6 камер +3 / покращення Товщина склопакету для (закупівлі) 24мм Товщина склопакету для (закупівлі) 24мм Відсутнє Коефіцієнт опору теплопередачі Rf = 0,65 м²К/Вт Коефіцієнт опору теплопередачі Rf = 0,80 м²К/Вт +0,15 м²К/Вт/покращення Таким чином, стає очевидним, що товар який запропонований Учасником повністю відповідає вимогам Замовника так як його основні технічні та якісні характеристики еквівалентні, а по деяких якісних характеристиках, запропонований товар навіть краще. Також звертаємо Вашу увагу на те що позиція по використанню еквівалентного товару підтверджено Постановою Харківського Апеляційного господарського суду від "26" липня 2018 р. Справа № 922/177/18, яка інформує про наявність правових підстав щодо використання. Вищевказані факти підтверджують неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «Українське міське будівництво», так як вказані підстави Замовником є необґрунтованими. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника від 07.06.2022р. №3-23/278 , за яким була відхилена пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво». 2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «Українське міське будівництво» такою, що відповідає вимогам Замовника. Директор _________________________ Капустіна К.П.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня шановний Учаснику! Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне, а саме: - відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було вказано посилання на відповідність до норм ДБН та ДСТУ та Європейських Директив; - хочемо звернути Вашу увагу на те, що в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі чітко вказані потрібні розміри, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за запитання, ми завжди раді Вам допомогти в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.06.2022 09:20
Вимога
Відкликано скаржником

щодо неправомірного відхилення пропозиції Учасника

Номер: 6fa49a376dbb499b8b67a9bae583b3ed
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-24-001889-a.b1
Назва: щодо неправомірного відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
Уповноваженій особі, ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» заступнику директора институту № 1 Крутову Сергію Копія: Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ, вулиця М. Грушевського, 12/2 E-mail: meconomy@me.gov.ua ВИМОГА 24-05-2022р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2022-05-24-001889-a на закупівлю «Столярні вироби (Склопакети, металопластикові та алюмінієві двері, вікна та фурнітура, послуги з їх монтажу)» на суму 33 507,00 UAH (з ПДВ). По даній тендерній процедурі було подано п’ять пропозицій Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином: 1. ТОВ «Українське міське будівництво» на суму 23 999,97 UAH, з ПДВ. 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕОНЗАХИСТБУД" на суму 23 999,98 UAH, з ПДВ. 3. МПП "Сан сістем" на суму 24 000,00 UAH, з ПДВ. 4. ПП "НОВА БУДОВА" на суму 29 808,00 UAH, з ПДВ. 5. ТОВ "СОЛВІН УКРАЇНА" на суму 32 163,00 UAH, з ПДВ За результатами аукціону найбільш вигідна пропозиція учасника ТОВ «Українське міське будівництво» на суму 23 999,97 UAH, з ПДВ надійшла на кваліфікацію. Відповідно до протоколу Замовника від 07.06.2022р. №3-23/278 дана пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника і документації, а саме: № з/п Найменування характеристики Вимоги Запропоновано Відповідність Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури 3 Профіль Рама 76 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-118 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5мм Рама 66 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-116 E-60 / Iмпост 80 E-60 / Штапик 15мм Монтажна глибина профілю 60 мм Кількість повітряних камер -6 Не відповідає Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури 3 Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Штапик 14,5мм Рама 66 E-60 / Рама 66 E-60 / Штапик 15мм Не відповідає Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури 3 Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5 мм Рама 66 E-60 / Рама 66 E-60 / Iмпост 80 E-60 / Штапик 15 мм Не відповідає Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав: У Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі були вказані Замовником наступні вимоги, а саме: Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури та комплектність Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вхідні двері Колір Білий Профіль Рама 76 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-118 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5мм Скління 4Satin White-16-4 / p_24 (або еквівалент) біла Розміри 950 мм ×2070 мм Сендвіч Білий 24 мм без ламінації Петлі Петлі // Simonswerk (або еквівалент) (120 кг), білий Доводчик RYOBI 9903 STD (або еквівалент) Білий Дверна фурнiтура Нажим. HERMES x Vorne D35 економ зах., білий (або еквівалент) Вага / Площа 0,000 кг / 1,9665 м.кв. Кількість 1 шт. Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вiкна та балконні дверi Колір Білий Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Штапик 14,5мм Скління 4-16-4 || 1 шт. Розміри 1475 мм ×770 мм Додатковий профіль Підставочний профіль 30 мм Вага / Площа 0,000 кг / 1,13575 м.кв. Кількість 1 шт. Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вiкна та балконні дверi Колір Білий Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5 мм Скління 4-16-4 || 3 шт. Розміри 2730 мм ×770 мм Додатковий профіль Підставочний профіль 30 мм Вага / Площа 0,000 кг / 2,1021 м.кв. Кількість 1 шт. Лиштва ПВХ 50 мм Конструкція REHAU EURO 60 (або еквівалент) Ущіль. чорний Колір Білий Лиштва ПВХ 50 мм 6000 мм × 3 шт. Також у цьому ж Додатку було вказано: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважається товар з технічними та якісними характеристиками, які зазначено в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі» (цитата з Оголошення). В свою чергу Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в собі містить наступну інформацію, а саме: Перелік умов (документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника) 1 Якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 2 Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. 3 Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення. 4 Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). 5 Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 6 Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Примітка: *У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». 7. Довідка з вказівкою характеристик товару, зазначених Замовником в Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в довільній формі за підписом Учасника. 8. Форма «Пропозиція» (Додаток 2.1 до цього Додатку) за підписом та печаткою (у разі її використання) Учасника. Тобто, як ми бачимо, що в даному Додатку 2 відсутня будь-яка додаткова інформація про вимоги щодо еквівалентності товару, який є предметом закупівлі, а лише у п.7 вказано про необхідність надання довідки з вказівкою характеристик товару, зазначених Замовником в Додатку 1 оголошення. Така довідка була надана нами (назва файлу «лист погодження з ТЗ.pdf»), яку було завантажено до електронної системи своєчасно (Експортовано: 01-06-2022, 07:07:11). В цій довідці були виконанні повністю всі вимоги Замовника, про що свідчить відсутність підстав про невідповідність з цього приводу. Крім того , Додатком 1 передбачено : «Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленти товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника» (цитата з Оголошення). У відповідності до цих вимог нами була складена і завантажена відповідна порівняльна таблиця, а саме: ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ щодо основних технічних та якісних характеристик товару Вимоги до склопакетів, металопластикових та алюмінієвих дверей, вікон і фурнітури та комплектність Вимоги Замовника Запропонований аналог Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вхідні двері EKIPAZH ULTRA 6 (60 мм) Вхідні двері Колір Білий Білий Профіль Рама 76 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-118 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5мм Монтажна глибина профілю 60 мм Кількість повітряних камер -3 Рама 66 E-60 / Поріг алюмінієвий 24 E-60 / Стулка Т-116 E-60 / Iмпост 80 E-60 / Штапик 15мм Монтажна глибина профілю 60 мм Кількість повітряних камер -6 Скління 4Satin White-16-4 / p_24 (або еквівалент) біла 4Satin White-16-4 / p_24 біла Розміри 950 мм ×2070 мм 950 мм ×2070 мм Сендвіч Білий 24 мм без ламінації Білий 24 мм без ламінації Петлі Петлі // Simonswerk (або еквівалент) (120 кг), білий Петлі // Simonswerk (120 кг), білий Доводчик RYOBI 9903 STD (або еквівалент) Білий Доводчик накладний для внутрішніх та зовнішніх дверей. Призначений для автоматичного закривання дверей. Допустима максимальна вага дверей – 60кг. Допустима максимальна ширина дверей – 950мм. Максимальний кут відкривання – 180°. Регулювання основної швидкості та швидкості захлопування. Ресурс експлуатації – 500 000 циклів відкривання/закривання. Робоча температура від -20°С до +45°С. Розміри доводчика 178*41*64,5мм. Клас 2/3. GEZE TS 1500 Білий Доводчик накладний для внутрішніх та зовнішніх дверей. Призначений для автоматичного закривання дверей. Допустима максимальна вага дверей – 80кг. Допустима максимальна ширина дверей – 1100мм. Максимальний кут відкривання – 180°. Регулювання основної швидкості та швидкості захлопування. Ресурс експлуатації – 500 000 циклів відкривання/закривання. Робоча температура від -20°С до +40°С. Розміри доводчика 177х39х50 мм. Клас 2/3/4 Дверна фурнiтура Нажим. HERMES Замок Vorne D35 економ зах., білий (або еквівалент) Нажим. Antey Замок ROTO., білий Вага / Площа 0,000 кг / 1,9665 м.кв. 64,396кг/ 1,9665м.кв. Кількість 1 шт. 1 шт. Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вiкна та балконні дверi EKIPAZH ULTRA 6 (60 мм) Вiкна та балконні дверi Колір Білий Білий Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Штапик 14,5мм Рама 66 E-60 / Рама 66 E-60 / Штапик 15мм Скління 4-16-4 || 1 шт. 4-16-4 || 1 шт. Розміри 1475 мм ×770 мм 1475 мм ×770 мм Додатковий профіль Підставочний профіль 30 мм Підставочний профіль 30 мм Вага / Площа 0,000 кг / 1,13575 м.кв. 30,316кг/ 1,13575 м.кв. Кількість 1 шт. 1 шт. Конструкція REHAU EURO-60 (або еквівалент) Вiкна та балконні дверi EKIPAZH ULTRA 6 (60 мм) Вiкна та балконні дверi Колір Білий Білий Профіль Рама 64 E-60 / Рама 64 E-60 / Iмпост 78 E-60 / Штапик 14,5 мм Рама 66 E-60 / Рама 66 E-60 / Iмпост 80 E-60 / Штапик 15 мм Скління 4-16-4 || 3 шт. 4-16-4 || 3 шт. Розміри 2730 мм ×770 мм 2730 мм ×770 мм Додатковий профіль Підставочний профіль 30 мм Підставочний профіль 30 мм Вага / Площа 0,000 кг / 2,1021 м.кв. 57,19 кг / 2,1021 м.кв. Кількість 1 шт. 1 шт. Лиштва ПВХ 50 мм Конструкція REHAU EURO 60 (або еквівалент) Ущіль. чорний Лиштва ПВХ ОМіС Ущіль. чорний Колір Білий Білий Лиштва ПВХ 50 мм 6000 мм × 3 шт. 2200 мм × 9 шт. Розбіжності показників в строчці Профіль кожного виробу за думкою Замовника є невідповідністю його вимогам. З цього приводу надаємо пояснення, а саме: 1. Для створення сучасної і дієвої системи публічних закупівель, спрямованої на створення конкурентного середовища та подальший розвиток добросовісної конкуренції у сфері закупівель в Україні, а також забезпечення виконання міжнародних зобов’язань України у сфері публічних закупівель шляхом послідовної адаптації законодавства України до стандартів ЄС протягом 2015 – 2022 років було прийнято нову Директиву 2014/24/EU ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС 26 лютого 2014 «Про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC» (https://aeaep.com.ua/zakonodavstvo/dy-rekty-va-2014-24-eu-yevropejs-kogo-parlamentu-i-rady-yes-pro-derzhavni-zakupivli-ta-skasuvannya-dy-rekty-vy-2004-18-ec/) та затверджено розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року №175-р «Про Стратегію реформування системи публічних закупівель («дорожню карту»)», яка в свою чергу пояснює застосування еквіваленту, так: Стаття 42 Директиви: Технічні специфікації: ч.2. Технічні специфікації повинні надавати рівний доступ господарюючих суб'єктів до процедури закупівлі та не повинні мати ефект створення необґрунтованих перешкод при відкритті конкурсу з державних закупівель. ч.3. Без шкоди для обов'язкових національних технічних правил, за умови, що вони сумісні з законодавством ЄС, технічні специфікації повинні бути сформульовані в один з наступних способів: (b) за допомогою посилання на технічні специфікації і, в порядку переваги, на національні стандарти у відповідності до європейських стандартів, на європейські технічні оцінки, загальні технічні специфікації, міжнародні стандарти, інші системи технічних посилань, встановлені європейськими органами стандартизації або, за відсутністю цих документів, національні стандарти, національні технічні свідоцтва або національні технічні специфікації, що стосуються проектування, розрахунку та виконання робіт і використання матеріалів; кожне посилання повинне супроводжуватися словами «або еквівалент»; ч.5. Якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, зазначені в пункті (b) абзацу 3, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, згаданими в статті 44, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями. Стаття 44 Директиви : Протоколи випробувань, сертифікація та інші засоби підтвердження ч.1. Замовник може вимагати, щоб суб’єкти господарювання надавали протоколи випробувань від органу з оцінки відповідності або сертифікат, виданий таким органом у якості засобу підтвердження відповідності вимогам або критеріям, викладеним у технічних специфікаціях, критеріям присудження або умовам виконання контракту. В свою чергу Розпорядження КМУ №175-р від 24.02.2016 «Про Стратегію реформування системи публічних закупівель (“дорожню карту”)» говорить нам про те , що всі зміни , які внесені до Закону України «Про публічні закупівлі» базуються на принципах і тлумаченні у тому числі і вищеназваної Директиви, а саме: - Розділ «Загальна частина»,Абз.5: «Разом з тим нестабільність законодавства є однією з основних проблем системи публічних закупівель, що призводить до неоднозначного тлумачення принципів та правил здійснення публічних закупівель, неефективного правозастосування». - Розділ «Загальна частина», Абз.6 «Таким чином, одним з напрямів реформи публічних закупівель є забезпечення прогнозованості та стабільності нормативно-правової бази на основі гармонізації національного законодавства з правилами ЄС, адаптації ключових концепцій, понять та приведення процедур закупівлі у відповідність із міжнародними стандартами» - Розділ «Загальна частина», Абз.25 : «Разом з тим у 2014 році ЄС ухвалено нові директиви, а саме: Директиву 2014/24/ЄС від 26 лютого 2014 р. про державні закупівлі, якою скасовується Директива 2004/18/ЄС, і Директиву 2014/25/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. щодо здійснення закупівлі організаціями, що працюють у водному, енергетичному, транспортному та поштовому секторах, якою скасовується Директива 2004/17/ЄС. Крім того, ЄС ухвалено Директиву 2014/23/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про присудження концесійних договорів та Директиву 2014/55/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 16 квітня 2014 р. про електронні інвойси у сфері державних закупівель. У процесі адаптації законодавства України до законодавства ЄС планується враховувати термінологію, процедури та інші норми нових Директив ЄС у сфері публічних закупівель.» Які ж саме основні технічні та якісні характеристики товару – віконні та дверні конструкції? У відповідності до норм ДБН та ДСТУ це характеристики до слідую цих конструктивних елементів: - Профіль; - Армування; - Склопакет або заповнювач; - Ущільнювач. До кожного з цих елементів у відповідності до норм ДБН та ДСТУ є свої основні технічні та якісні характеристики. Роздивимось основні характеристики Профілю, так як саме розбіжності по цій позиції були підставою для відхилення. У відповідності до ДСТУ Б.В.2.7-130:2007 «ПРОФІЛІ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНІ ДЛЯ ОГОРОДЖУВАЛЬНИХ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ. Загальні технічні умови» п.4.2 основними характеристиками профілю є: - Монтажна (конструктивна) ширина профілю; - Наявність кількості камер; - Товщини лицьових та не лицьових стінок; - Вид оздоблення лицьових поверхонь профілю; - Опір теплопередачі профілю. Цього переліку основних технічних характеристик профілю також притримуються й усі виробники профільних систем, в тому числі і виробник REHAU, якого вказав Замовник у технічних вимогах. Інформація з офіціального сайту цього виробника (https://www.rehau.com/ua-uk/rehau-euro-design-60) з приводу технічних характеристик профілю REHAU EURO-60 : - Конструктивна глибина 60 мм - Кількість камер 3 камери - Максимальна товщина склопакету до 33 мм - Висота пакету профілів (рама + стулка) 117 мм - Коефіцієнт теплопередачі* Uf = 1,6 Вт/м²К - Коефіцієнт опору теплопередачі** Rf = 0,65 м²К/Вт - Звукоізоляція Rw,P = 41 дБ - Зламобезпека до класу RC2 (ENV 1627) - Повітропроникність клас 4 згідно з EN 12207 - Водонепроникність до класу 9А згідно з EN 12208 - Ущільнення притвору EPDM / 2 контури - Колір профілю білий, кольоровий, "під дерево" Таким чином ми бачимо, що з технічних показників профілю (у відповідності до ДСТУ та заводу виробника), що вимагається Замовником є лише показник з Конструктивної (монтажної) глибини (ширини) 60мм, всі інші показники вказані замовником не є основними, та не можуть 100% відповідати показникам при наданні еквівалентного товару. Нами ж був запропонований товар, який за своїми технічними та якісними показниками відповідає вимогам Замовника , а по деяких показниках є навіть більш якісним, а саме: Профіль вимагаємий Замовником REHAU EURO-60 (основні характеристики завода-виробника ) Профіль запропонований Учасником EKIPAZH ULTRA 6 (60 мм) (основні характеристики завода-виробника) Відхилення/ наслідок Конструктивна (монтажна) глибина (ширина) 60мм Конструктивна (монтажна) глибина (ширина) 60мм Відсутнє Кількість камер 3 камери Кількість камер 6 камер +3 / покращення Товщина склопакету для (закупівлі) 24мм Товщина склопакету для (закупівлі) 24мм Відсутнє Коефіцієнт опору теплопередачі Rf = 0,65 м²К/Вт Коефіцієнт опору теплопередачі Rf = 0,80 м²К/Вт +0,15 м²К/Вт/покращення Таким чином, стає очевидним, що товар який запропонований Учасником повністю відповідає вимогам Замовника так як його основні технічні та якісні характеристики еквівалентні, а по деяких якісних характеристиках, запропонований товар навіть краще. Також звертаємо Вашу увагу на те що позиція по використанню еквівалентного товару підтверджено Постановою Харківського Апеляційного господарського суду від "26" липня 2018 р. Справа № 922/177/18, яка інформує про наявність правових підстав щодо використання. Вищевказані факти підтверджують неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «Українське міське будівництво», так як вказані підстави Замовником є необґрунтованими. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» . На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника від 07.06.2022р. №3-23/278 , за яким була відхилена пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво». 2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «Українське міське будівництво» такою, що відповідає вимогам Замовника. Директор _________________________ Капустіна К.П.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: треба додати додаток до вимоги
Дата скасування: 10.06.2022 13:16