-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Торги відмінено
108 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 543.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 543.10 UAH
Період оскарження:
01.12.2017 10:56 - 06.12.2017 12:00
Вимога
Відхилено
корупційна змова
Номер:
579e624e80094df88291c5b618d15451
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000858-c.a2
Назва:
корупційна змова
Вимога:
Шановний Замовнику, дуже схожі, практично однакові відповіді від вас та інших центрів м.Дніпро, але це питання не до вас, а до "відповідача". Чому жодної конкретної відповіді на поставлені питання у вимозі, нічого відповісти по суті, лише цитування на Закони, які Ви порушуєте, вдаючи , що не розумієте де приховані дискримінаційні вимоги, то перегляньте попередні закупки. Ви правда самі не хочете інші засоби, чи Вам приказали? Якщо аукціон та кваліфікація буде проходити так, як в попередніх закупівлях, то на цей раз ми цього так не залишимо , досить перемагати корупції. І дайте конкретні відповіді!
Пов'язані документи:
Учасник
- 10ц (3).pdf 05.12.2017 14:37
Дата подачі:
05.12.2017 14:37
Вирішення:
Ваша чергова Скарга не зрозуміла Замовнику - просимо наступного разу уважно читати медико-технічні вимоги перед тим як подавати документи для участі в торгах... Період кваліфікації ще не настав, про що може іти мова?!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f69160e451f94c2aa0fa5a0c9b56e6a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-01-000858-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- 10ц.pdf 04.12.2017 09:44
Дата подачі:
04.12.2017 09:44
Вирішення:
На Скаргу щодо дискримінаційних вимог від 04.12.2017, 09:44. № ID: UA-2017-12-01-000858-C.A1 КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» надає наступну відповідь.
Відповідно до потреб КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» в системі електронних закупівель ProZorro було оголошено допорогову закупівлю №UA-2017-12-01-000858-c за ДК 021:2015: «24455000-8 — Дезинфекційні засоби».
Допорогову закупівлю через систему ProZorro оголошено виключно до Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 N 35 та відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами). Згідно них Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів.
Відносно закупівлі №UA-2017-12-01-000858-c за ДК 021:2015: «24455000-8 — Дезинфекційні засоби», то медико- технічні вимоги цієї закупівлі складено з урахуванням потреб КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» і в цих потребах не має дискримінації, так як засоби, які необхідні нашому закладу виробляє не один постачальник, тобто наш заклад підтримує статтю 5 Закону “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція; 2. відкритість; 3. максимальна економія; 4. недискримінація кожного з Учасників; 5. неупередженість.
Під час проведення торгів інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. При поданні інформації про кількісні характеристики предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник заповнює у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування предмету закупівлі Замовника, а потім через двокрапку Учасник жирним шрифтом вказує назву товару, що пропонується Учасником. Шановний Учаснику, якщо Ваша пропозиція буде відповідати вимогам закупівлі до учасників та збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах на підтвердження медико- технічних вимог наш Заклад її із задоволенням розгляне.
Враховуючи вищевикладене КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» жодним чином не порушує закони України та Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 N 35 тому прохання про несення змін до документації закупівлі №UA-2017-12-01-000858-c за ДК 021:2015: «24455000-8 — Дезинфекційні засоби» є необґрунтованими і безпідставними.
Статус вимоги:
Відхилено