-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
23.05.2022 10:08 - 27.05.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо місцезнаходження сервісного центру Учасника-переможця
Номер:
94010283605642f699355c1b8fc9e924
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-23-000702-a.b1
Назва:
Вимога щодо місцезнаходження сервісного центру Учасника-переможця
Вимога:
Шановний замовник, у Додатку 3 Тендерної документації вказано: «Для швидкої взаємодії з замовником Учасник переможець та його сервісний центр який буде виконувати технічне обслуговування повинен знаходитись територіально в м. Полтава.».
Дана вимога документації є дискримінаційною щодо учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб'єктів господарювання, місцезнаходження або будь-які приміщення яких розміщені виключно в м.Полтаві. Виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають сервісний центр (приміщення, офіс, або інше для зберігання товару) саме на території м.Полтава та можуть надати відповідні підтвердні документи, що є дискримінацією щодо інших суб'єктів господарювання, які також можуть надавати такі послуги, хоча знаходяться територіально в іншому місті. Крім цього тендерною документацією не забороняєте учасникам використовувати субпідрядників/співвиконавців для надання послуг згідно тендерної документації. Відповідно вище сказаного вимагаємо виключити з тендерної документації дану дискримінаційну вимогу, а саме: «Для швидкої взаємодії з замовником Учасник переможець та його сервісний центр, який буде виконувати технічне обслуговування повинен знаходитись територіально в м. Полтава.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2022 22:00