• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо Код ДК 021:2015 - 09110000-3 –(Вугілля Дг (13-100мм) – 09111100-1)

Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; Місце знаходження замовника: 23210, Україна, Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Алеї, 62; вид закупівлі – процедура закупівлі (відкриті торги)Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Тендерна пропозиція готується українською мовою

Торги відмінено

2 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 625.00 UAH
Період оскарження: 20.05.2022 14:25 - 02.06.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

надання дозвілу Держпраці

Номер: 5cc0ded684274af39ea889a44940ebd3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-20-003273-a.c3
Назва: надання дозвілу Держпраці
Вимога:
Додатком 2 п.1.3 вимагається надання дозвілу Держпраці на вантажно-розвантажувальні роботи. Прошу надати пояснення навіщо вам цей дозвіл, ящо на території вашої установи не буде здійснюватиметься роботи навантажувально-розвантажувальною технікою, ви ж закуповуєте не послуги з нвантаження-розвантаження, а товар-ВУГІЛЛЯ. Вам не здається що ви вимагаєте зайві документи в иендерній документації, які вас не стосуються. Прошу видалити цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо надання Учасниками Дозволу на вантажно-розвантажувальні роботи, то Замовникповідомляє про наступне. Додатком 3 до ТД встановлено: 1.5. Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді або договір надання послуг) в учасника торгів навантажувальної техніки разом із свідоцтвом (-ами) про реєстрацію великотонажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу. Крім того, учасник надає дозвіл виданий Державною службою України з питань праці (Держпраці) щодо виконання робіт з підвищеної небезпеки на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. № 1107 (зі змінами ) та постанова Кабінету Міністрів України від 21.03.2021 №77), виданий на ім’я Учасника торгів або власника навантажувальної техніки, який здійснює вантажно-розвантажувальні роботи Учаснику торгів на підставі договору про надання послуг. Замовником було встановлено дану вимогу, так як вугілля кам’яне є сипучим матеріалом. Вантажно-розвантажувальніроботи — це комплекс заходів,спрямованих для підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження. В процесі навантаження вугілля є необхідністю використання відповідної навантажувально-розвантажувальної техніки для даного виду товару. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107, роботодавець або виробник, або постачальник машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки повинен отримати дозвіл на експлуатацію технологічних транспортних засобів, що підлягають реєстрації в територіальних органах Держпраці. Відповідно до п. 6. Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. До групи А Додатку 2 Порядку відносяться види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Дозволу, зокрема: 20. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Відповідно до статті 21 Закону України "Про охорону праці" роботодавець або виробник, або постачальник повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Для одержання дозволу, який видає територіальний орган Держпраці, — роботодавець, виробник або постачальник (уповноважена ним особа) подає особисто чи надсилає рекомендованим листом з описомв кладення до державного адміністратора заяву за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2005 № 1176, до якої додається висновок експертизи щодо додержання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час експлуатації заявлених машин, механізмів, устатковання та їх відповідності вимогам зазначеного законодавства. Таким чином наявність дозволу щодо експлуатації технологічного транспортного засобу передбачена чинним законодавством і Замовник має право встановлювати таку умову в тендерній документації. Крім того, питання щодо встановлення вимоги надання учасниками дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), неодноразово розглядалося постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та виносилися рішення про правомірність зазначення такої вимоги в тендерній документації: рішення від 09.04.2021 р. № 7473, від 02.07.21 р. №14991.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

надання відповідно ЗУ Про оцінку впливу на довкілля від 23.05.2017 № 2059-VIII висновку з оцінки впливу на довкілля

Номер: dd5466a59c714fb2a804c80f6258fcae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-20-003273-a.c2
Назва: надання відповідно ЗУ Про оцінку впливу на довкілля від 23.05.2017 № 2059-VIII висновку з оцінки впливу на довкілля
Вимога:
Інструкцією з підготовки тендерної документації п.6.1 передбачено надання відповідно ЗУ Про оцінку впливу на довкілля від 23.05.2017 № 2059-VIII висновку з оцінки впливу на довкілля. Статтєю 3 цього закону передбачено здійснення оцінки впливу на довкілля для видобувної промисловості, а саме видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням та перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення Прошу надати чітке пояснення навіщо вам цей висновок??? Або висновок державної екологічної експертизи??? Адже вибовування вугіллля здійснюється не на территорії вашої установи, ви лише закуповуєте вугілля і який вплив здійснюватиме вугледобувне підприємство на довкілля, вас це не повинно турбувати. Ви лише маєте право вимагати від постачальника вугілля гарантійний лист про застосування заходів довкілля при постачанні вугілля. Прошу внести зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу (питання), повідомляємо про наступне. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умовами тендерної документації, пунктом 6, вимагається надати: -довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників)( у разі обмеженого доступу до реєстру надати копію титульної сторінки висновку або висновок); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання. Повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля", здійснення оцінки впливу на довкілля є обов'язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності.Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Друга категорія видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає, зокрема, видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблений корисних копалин, у тому числі збагачення. Інформуємо, що діяльність з виробництва вугілля ДГ 13-100, полягає якраз у його переробленні–сортуванні/збагаченні. Тобто, в будь-якому випадку, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для підприємства, яке здійснює саме виробництво вугілля шляхом його перероблення/збагачення (сортування, дробленнятощо). Таким чином,інформація у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля повинна міститися на кожного,без винятку,виробника вугілля, навіть якщо такий виробник не здійснює видобування, в іншому випадку виробник порушує вимогиЗУ "Про оцінку впливу на довкілля". Інформуємо, що висновок з оцінки впливу входить до Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сферігосподарськоїдіяльності» № 3392-VI від 19.05.2011 року, а тому є обов’язковим дозвільним документом для виробників вугілля. Таким чином, Замовником правомірно встановлено в документації вимогу щодо надання довідки в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, в іншому випадку, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінкувпливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., то учасником надається висновок державної екологічної експертизи. Така вимога встановлена для Учасників, які пропонують вугілля вітчизняного виробництва, та не встановлена для Учасників, які запропонують вугілля імпортного виробництва. Зауважимо, Колегією неодноразово приймалися рішення щодо правомірності встановлення вимоги надання висновку з оцінки впливу на довкілля, який є обов’язковим для вітчизняного виробника вугілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 - VІІІ від 23.05.2017 року: рішення №3757 від 01.03.2021р.(UA-2021-02-07-000069-a), рішення № 3751 від 01.03.2021 р. (UA-2021-02-05-003315-b), рішення № 20187 від 29.10.2020 р. (UA-2020-10-05-005219-c).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

тендерна документація

Номер: 913cc53fc9464ac285c24fb492f15bca
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-20-003273-a.c1
Назва: тендерна документація
Вимога:
прошу викласти тендерну документацію в форматі word для можливоті її копіювання
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація буде викладена у форматі word.
Статус вимоги: Задоволено