-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Завершена
504 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 12 600.00 UAH
мін. крок: 2.5% або 12 600.00 UAH
Період оскарження:
12.10.2017 17:09 - 27.10.2017 01:00
Вимога
Вирішена
Опосередкований вплив Замовника на недотримання виконавцем норм чинного законодавства України
Номер:
913b4ac5fdc042b68b674835cd22e198
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002186-a.b3
Назва:
Опосередкований вплив Замовника на недотримання виконавцем норм чинного законодавства України
Вимога:
Згідно з Приміткою Додатку №9 до Тендерної документації:
«Зміст калькуляції на один цілодобовий та денний пост охорони в місяць повинен відповідати вимогам законодавства України. Заробітна платня у місяць не повинна бути менше встановленого мінімуму законодавством з урахуванням особливостей надання зазначених послуг. Недотримання учасником норм трудового законодавства при розрахунку ціни вартості послуг з охорони тягне за собою наслідком відхилення пропозиції конкурсних торгів, як такої, що не відповідає її вимогам».
Згідно з обґрунтованою інформацією, наданою у вимозі до даної закупівлі «Недотримання гарантій оплати праці» (оприлюдненою 19.10.2017, 11:49. ID: UA-2017-10-12-002186-A.B2), очікувана вартість закупівлі на рівні ≈ 24,56 грн. є такою, що виключає можливість надання калькуляції на один цілодобовий та денний пост охорони в місяць, зміст якої відповідає вимогам законодавства України.
Більше того, з очікуваною вартістю закупівлі на рівні ≈ 24,56 грн. за одну людино-годину надання послуг, жоден з учасників не зможе дотриматись норм трудового законодавства при розрахунку ціни вартості послуг з охорони.
Вимагаємо не здійснювати опосередкований вплив на недотримання суб’єктами охоронної діяльності норм чинного законодавства України, та привести у відповідність обсяги і очікувану вартість закупівлі?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол внесення змін до Охорона 358 2017.docx 23.10.2017 16:17
Дата подачі:
19.10.2017 13:15
Вирішення:
За результатними розгляду запитань та вимог від учасників торів, тендерним комітетом замовника прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та продовжити термін подання тендерних пропозицій, на виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Недотримання гарантій оплати праці
Номер:
3ed0777458974346b85a766cf76870e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002186-a.b2
Назва:
Недотримання гарантій оплати праці
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 504000,00 грн.
Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): З 01.01.2018 до 31.12.2018 року.
Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації «Технічні вимоги» Замовнику необхідно 1 пост денний (з 8-00 до 20-00 ) у робочі дні, та 2 цілодобових пости.
Таким чином, строк надання послуг становить :
1) денний пост: 250 дні (робочі), що складає 3000 людино-годин (250*12=3000).
2) цілодобові пости: 365 днів, що складає 17520 людино-годин (365*24*2=17520).
Всього 20520 людино-годин (3000+17520=20520)
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин:
504000,00: 20520 ≈ 24,56 грн.
В абзаці 2 пункту 2 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України стосовно погодинної оплати праці" Верховною Радою України зобов’язано Кабінет Міністрів України (КМУ) «розробити та затвердити в установленому порядку механізм визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі».
Відповідно до вказаного обов’язку КМУ затвердив Постанову від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі», в якій зазначено, що «мінімальна заробітна плата в погодинному розмірі встановлюється одночасно з встановленням розміру мінімальної заробітної плати на місяць відповідно до умов та порядку, передбачених статтями 9 і 10 Закону України "Про оплату праці».
У ст. 9 Закону «Про оплату праці» визначені умови визначення розміру мінімальної заробітної плати, зокрема встановлено: «Розмір мінімальної заробітної плати визначається з урахуванням потреб працівників та їх сімей, вартісної величини достатнього для забезпечення нормального функціонування організму працездатної людини, збереження її здоров'я набору продуктів харчування, мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості, а також загального рівня середньої заробітної плати, продуктивності праці та рівня зайнятості.
Мінімальна заробітна плата встановлюється у розмірі не нижчому від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб».
Частиною 1 статті 10 вказаного Закону визначено Порядок встановлення і перегляду розміру мінімальної заробітної плати, а саме: «Розмір мінімальної заробітної плати встановлюється Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік у законі про Державний бюджет України з урахуванням вироблених шляхом переговорів пропозицій спільного представницького органу об’єднань профспілок і спільного представницького органу об’єднань організацій роботодавців на національному рівні».
Таким чином, розмір мінімальної заробітної плати, у тому числі погодинної, встановлюється Верховною Радою України за поданням КМУ у Законі України «Про Державний бюджет» на певний рік.
У Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону).
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»).
Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює).
Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок ≈4,25 грн., єдиний податок ≈1,24)
19,34+4,25 +1,24 = 24,83 грн.
Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша.
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 504000,00 грн. (24,56 грн. за людино-годину) не вистачить навіть на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (24,83 грн. за людино-годину), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку.
Окрім того, розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого у Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги будуть надаватися у 2018 році.
У проекті Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017 мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні (ст. 8 цього проекту Закону).
Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок ≈4,93 грн., єдиний податок ≈1,44)
22,41+4,93 +1,44 = 28,78 грн.
Тобто, очікувана вартість закупівлі не забезпечить дотримання вимог трудового та податного законодавства України.
У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол внесення змін до Охорона 358 2017.docx 23.10.2017 16:17
Дата подачі:
19.10.2017 11:49
Вирішення:
За результатними розгляду запитань та вимог від учасників торів, тендерним комітетом замовника прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та продовжити термін подання тендерних пропозицій, на виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимоги тендерної документації порушують ч. 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
b74603f1c28846c2938a71ba1c15ecdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002186-a.b1
Назва:
вимоги тендерної документації порушують ч. 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до вимог частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі» замовник має право установлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Тобто одного аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога замовника стосовно надання скан-копій не менше ніж трьох аналогічних договорів порушує вимоги частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаю привести вимогу пункту 3 додатку 2 до тендерної документації, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, у відповідність до частини 2 статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол внесення змін до Охорони 355 2017.docx 19.10.2017 11:57
Дата подачі:
17.10.2017 17:08
Вирішення:
Замовник погодився з аргументами учасника та прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено