-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, закладів дошкільної освіти
Завершена
72 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 363.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 363.00 UAH
Період оскарження:
19.05.2022 11:25 - 25.05.2022 11:30
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне рішення Замовника, щодо визначення Переможця
Номер:
577d69ee1ab342c9adf48843886a8c03
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-19-001654-a.b5
Назва:
Неправомірне рішення Замовника, щодо визначення Переможця
Вимога:
Замовнику процедури спрощеної закупівлі
Управління гуманітарного розвитку
та охорони здоров’я
Пристоличної сільської ради
уповноваженій особі за організацію та
проведення публічних закупівель
Червоному Ігорю Володимировичу
08325, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Проліски
вулиця Паркова, будинок 6
+380984432078, alkiona_advokat@ukr.net
Суб’єкт оскарження:
фізична особа підприємець
Мельниченко Олександр Володимирович
Місце знаходження:
08292, Київська область, м. Буча,
вулиця Михайла Гориня, 4В
тел. (067) 700-97-85
код ЄДРФО 2981105119
е-mail: www.vedainstaling@gmail.com
Інформація про процедуру закупівлі:
тип закупівлі: спрощена процедура
тендер UA-2022-05-19-001654-a
ID: 69f18e3bab474ccbb6f621338cceea9e
CКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірне рішення Замовника процедури закупівлі, щодо визначення переможця процедури закупівлі: код ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуго-вування вимірювальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакую-ванням людей, закладів дошкільної освіти» Учасника ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС», юридична адреса 08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вулиця Нова будинок 31-Б
Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднила закупівлю UA-2022-05-19-001654-a, щодо проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «код ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, закладів дошкільної освіти»
1 червня 2022 року відбувся аукціон. Згідно протоколу засідання тендерного комітету №5 від 16 червня 2022 року, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради – про повторний розгляд пропозиції Учасника ТОВ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС», визначення його переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС», є неправомірним, незаконним та таким що порушує вимоги тендерної документації Замовника та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних об’єктивних та беззаперечних причин:
1. Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, які повинні відповідати умовам визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852. Довідка повинна містити перелік наявних в учасника первинних засобів пожежогасіння, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування (обороно-сальдова відомість, або видаткова накладна, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір користування, тощо).
В довідці (МТБ) про наявність матеріально-технічної бази вих.№407 від 26 травня 2022 року в таблиці п.17 Офіс за адресою: 08301, Київська обл., Бориспільський р-н, місто Бориспіль, вул.Нова, будинок 31-Б (центр приймання тривожних сповіщень). В Учасника ТОВ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС», відсутній будь-який документ, який підтверджує право власності (договір купівлі-продажу) або користування (договір оренди) на офіс, який зазначений в п.17, з зазначенням площі даного приміщення. В чинній Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852 ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, в розділі «Загальні вимоги щодо провад-ження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» п.6 Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію.
Також відсутні документи, що підтверджують право власності або користування (обороно-саль-дова відомість (документ є обов’язковим для товариств з обмеженою відповідальністю, або видаткова(і) накладна(і), згідно договору оренди «обладнання та техніки» від 1 грудня 2021 року, які придбав «Орендодавець» ТОВ «Юридична компанія «Безпека бізнесу» та відповідно орен-дував «Орендар» «НВП ПРОМБУДСЕРВІС». Також в додатку №1 до договору оренди обладнання в п.15 зазначений імітатор тепла та диму типу ППРИ. При зверненні в Google щодо купівлі або хоча б отримання характеристики на даний імітатор тепла та диму типу ППРИ, будь-яка інформація відсутня. Виникає логічне запитання, чи взагалі імітатор тепла та диму є в наявності в Учасника ТОВ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС», відсутній будь-який документ для підтвердження його наявності в Учасника. Згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852 ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, в розділі «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень», який є предметом закупівлі в підрозділі Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
2. Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників, вказаних в довідці, повинні відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852. На керівника робіт/послуг додатково надати посвідчення з Охорони праці.
В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС» надана копія посвідчення з Охорони праці на Інженера Охорони праці – Нещерета Сергія Васильовича, а копія витягу з протоколу щодо проходження навчання Інженером Охорони праці – Нещеретом Сергієм Васильовичем – відсутня. Даний витяг з протоколу є обов’язковим документом і надається разом з посвідченням про проходження навчання з питань Охорони праці. Відсутність витягу з протоколу, щодо проходження навчання з Охорони праці є грубим порушенням Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) цитуємо п.3.13 Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоко-лом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
3. Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.15 Інша інформація
п.п.1 Всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати, з підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), а копії документів – належним чином завірені, відскановані (в кольоровому форматі) та в пов-ному обсязі розміщені на майданчику електронних торгів.
Жодна відсканова копія документів – не завірена належним чином (згідно вимог чинного законодавством копія(скан-копія) документа завіряється словами «копія, згідно з оригіналом», особистим підписом керівника та печаткою підприємства). Це стосується скан-копій документів серти-фікатів ISO, проходження навчання працівників, посвідчення навчання з Охорони праці та пожежної безпеки, диплому Нещерета Сергія Васильовича, гарантійних листів, щодо поставки обладнання.
4. Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та
досвід. Перелік та кваліфікація працівників, вказаних в довідці, повинні відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852.
В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих№406 від 26 травня 2022 року зазначені посади працівників (фахівців) без зазначенням та документальним підтвердженням в вигляді скан-копій посвідчень про отримання працівниками відповідних розрядів(кваліфікації), а саме таких фахівців:
Романенко Олександр Володимирович – електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (без вказаного розряду);
Власов Євгеній Васильович – електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (без вказаного розряду);
Дима Віктор Олександрович – налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (також без вказаного розряду).
В чинній Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852 в розділі «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» чітко зазначено в
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто виконавці робіт, немаючи вказаного та підтвердженого розряду (кваліфікації), не відповідають умовам, визначеним в чинній Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852.
Отже Учасником ТОВ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС» не виконана(і) вимога(и), згідно вимог тендерної документації та статті 14 «Спрощені закупівлі» п.13 Закону України «Про публіч-ні закупівлі» відповідно його тендерна пропозиція повинна бути відхилена, згідно оголошення спрощеної процедури закупівлі в розділі «Відхилення пропозицій Учасника». Замовник від-хиляє пропозицію в разі:
1) пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником.
ПРОСИМО (НАПОЛЯГАЄМО):
Скасувати повністю неправомірне рішення Замовника, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №5 від 16 червня 2022 року, стосовно прийняття рішення уповноваженою особою Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради – про повторний розгляд пропозиції Учасника ТОВ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС», щодо визначення його переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю «код ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сиг-налізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, закладів дошкільної освіти», в зв’язку з наявністю «грубих порушень» вимог тендерної документації Замовника, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статі 5 ч.5 - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, статті 14 п.13 щодо порядку відхилення пропозицій Замовником. А також оголосити нову тендерну закупівлю, в зв’язку з тим що всі 3 Учасники не відповідають кваліфікаційним критеріям та вимогам, які були оголошенні в тендерній документації Замовника.
У випадку повного ігнорування скарги (вимоги), яка базується на підтверджених нами грубих беззаперечних невідповідностей вимогам тендерної документації Замовника, фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович з метою захисту свої прав та охоронюваних законом інтересів, щодо повторного прийняття участі в процедурі закупівлі, буде змушений звернутися з офіційною скаргою (вимогою) до органу, що здійснює контроль над замовником, а саме до Державної аудиторської служби України та до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2022 20:06
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
21.06.2022 08:54
Вимога
Відкликано скаржником
Відхилення є безпідставним
Номер:
dd0c1cb9682c499494a5b6356c9f66a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-19-001654-a.b4
Назва:
Відхилення є безпідставним
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись з Вашим Протоколом від 10.06.2022 року щодо відхилення нашої пропозиції, хочемо зауважити наступне:
- у складі нашої пропозиції міститься файл: «проект договору.pdf» , в якому наданий проект договору , згідно Додатку 4, кожна сторінка якого містить печатку та підпис , посаду та П.І.П директора .
Отже, підстава відхилення щодо ненадання нами у складі нашої пропозиції підписаного проекту договору є неправомірною та такою, що не відповідає дійсності.
- у складі нашої пропозиції, усі надані нами довідки , складені нами в довільній формі містять вихідні номера та дату їх складання у верхньому лівому кутку першої сторінки документу , а копії документів належним чином завірені та надані у повному обсязі.
В будь-якому разі, звертаємо Вашу увагу , що відповідно п. 4,6,7,8,12 до Наказу Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» , а саме:
- п.4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
- п.6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
- п.7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
- п.8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
- п.12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду - належить до формальних помилок, допущення яких учасниками не призводить до відхилення їх пропозицій згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, підстава відхилення щодо ненадання довідок, які повинні бути складені на бланку підприємства із зазначенням вихідного номеру та дати , з підписом та печаткою керівника, а копії документів належним чином завірені від скановані та в повному обсязі розміщені є незаконною та такою, що не відповідає дійсності.
Враховуючи вищезазначене, звертаємо Вашу увагу, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилення пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Таким чином, просимо Вас відмінити рішення щодо нашого відхилення, в іншому випадку ми будемо звертатися до органу, що здійснює контроль над Замовником, до Державної а аудиторської служба України та до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2022 17:15
Вирішення:
Задовольняючи вимогу Учасника, Замовник взяв до уваги Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15 квітня 2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок»
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
16.06.2022 11:08
Вимога
Відкликано скаржником
відхилення є безпідставним
Номер:
46a1b1e7c37341da9b0118d9749a924f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-19-001654-a.b3
Назва:
відхилення є безпідставним
Вимога:
ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» в особі Генерального директора Москаленко О. В. ознайомився з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради від 10.06.2022 та повідомляє стосовно невідповідностей ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» наступне:
1) Для цілей укладання договору, Учаники у пропозиції надають копії відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, виданих не раніше дати оголошення – такої вимоги в тендерній документації не було. Була вимога, що переможець, під час укладання договору повинен надати в паперовому вигляді документи, серед яких є копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (без зазаначення дати видачі). Тобто Учасник мав право не надавати цей документ з пропозицією, а надати лише в паперовому вигляді при витзначенні його переможцем. ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» переможцем не був визнаний. Тому ця причина дискваліфікації є безпідставною.
2) Учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) - Замовник пише, что ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» цей документ не надав. Це не є правдивою інформацією, тому що ці документ надані в файлах: ІОП_дезінфекція.pdf, Наказ_обмеження.pdf, Наказ_РГ.pdf, Наказ-дезінфекція.pdf, Розпорядження №15 від 15.06.2021р..pdf, Утверждение алгоритма.pdf. Тому звертаємо увагу, що документи за цим пунктом надано, і ця причина дискваліфікації є безпідставною.
3) Учасник не надав довідки, які повинні бути складені на бланку підприємства – Учасника з обов’язковим зазаначення вихідного номера та дати – Замовник пише, що ці документи не було надано. ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» надав всі необхідні довідки в файлах UA-2022-05-19-001654-a цінова.pdf, UA-2022-05-19-001654-a ст17.pdf , UA-2022-05-19-001654-a ПД.pdf, UA-2022-05-19-001654-a достовірність.pdf, UA-2022-05-19-001654-a договір.pdf, UA-2022-05-19-001654-a відхилення.pdf, Довідка про працівників.pdf. Щодо віхідного номера та дати то у Замовника у п.15. 1. Вказано, що номер і дата потрібні, у пункті 16. Абзац 2 вказано «Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником повинні містити підпис уповноваженої посадової особт а а також відбитки печатки» - без зазаначення дати і номеру.
Також у п. 16 абзац 4 вказано, що формальні (несуттеви) помилки, тобто такі, що не впливають на зміст пропозиції не призводять до відхилення пропозиції. Тобто ця причина відхилення є безпідставною.
4) На виконання п. 16 Оголошення Учасником не накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це не є правдою.
Тобто ця причина дискваліфікаціє є такоє зебпідставною.
Також нагадуємо, що згідно із Законом України № 922 «Про публічні закупівлі»
Стаття 5. Принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації і дискваліфікація нашої компанії є безпідставним затягуванням періоду придбання «Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, закладів дошкільної освіти» на державні потреби.
Також нагадуємо, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В зв’язку з наведеною вище інформацією вимагаємо переглянути рішення щодо нашої дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2022-05-19-001654-a вимога.pdf 10.06.2022 15:11
- відповідь 14.06.2022 09:34
Дата подачі:
10.06.2022 15:11
Вирішення:
Розглянувши лист №4 щодо дискваліфікації ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» від 10.06.2022 року, ідентифікатор закупівлі:UA-2022-05-19-001654-а, повідомляємо наступне.
В протоколі уповноваженої особи Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради №4 від 10 червня 2022 року щодо закупівлі: Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, закладів дошкільної освіти. Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів (№ оголошення – UA-2022-05-19-001654-а), зазначені підстави наданої вами пропозиції не відповідності вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
- В абз.№3 пункту 14 Оголошення, чітко прописано, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції:
а) Для цілей укладення договору, Учасники у пропозиції надають копії відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, виданих не раніше дати оголошення про закупівлю, натомість Учасником надана копія відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців датована 29.09.2021 р.
б) підп.7 абз1 пунктом 14, зазначено, що учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із Замовником. Учасником у своїй пропозиції надані внутрішні накази протидії поширенню коронавірусної іфекції (COVID-19);
в) п.5 Приміток до Оголошення, Замовником зазначалося, що Учасник повинен ознайомитись з об’єктом на якому необхідно здійснювати послуги, на підтвердження чого, у складі пропозиції надається акт огляду, плани приміщень, підписані Замовником, у складі пропозиції Учасником не надано акт огляду, плани приміщень, підписані Замовником.
- На виконання пункту 15 Оголошення, Учасник не надав довідки, які повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати, з підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), копії документів - належним чином завірені, відскановані (в кольоровому форматі) та в повному обсязі розміщенні на майданчику електронних торгів.
- На виконання п.16 Оголошення, Учасником не накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
За таких обставин, у Замовника відсутні законні підстави з перегляду рішення. Яке було прийняте та викладене в Протоколі №4 від 10 червня 2022 року щодо закупівлі: Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, закладів дошкільної освіти. Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних і контрольних приладів (№ оголошення – UA-2022-05-19-001654-а.
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
16.06.2022 11:08
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
b46730d4e58543dbaf412c0dc1d04fe7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-19-001654-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, а саме в додатку №1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики" ви вимагаєте у складі пропозиції Учасників надати гарантійний(і) лист(и) від виробника протипожежного обладнання, в якому виробник буде гарантуватиме Учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки, згідно даної закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною і такою, яка порушує вимоги статті 5 п.1 пп.2 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. В зв'язку з тим, що при виконанні робіт, які є предметом закупівлі Учасники, а відповідно і потенційний переможець з яким буде укладений договір на обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу не повинен за свій рахунок купувати пожежні сповіщувачі та інше обладнання, яке зазначене в переліку змонтованого обладнання, а також проводити монтажні роботи даного обладнання. Дані роботи є вже іншими видами робіт. Окрім того даною дискримінаційної вимогою ви навмисно порушуєте вимоги чинного нормативного документу в галузі протипожежних систем, а саме п.7.2.22 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" де чітко зазначено, цитуємо: Резервний запас пожежних сповіщувачів (димових, теплових, ручних тощо) повинен
становити не менше 10 % від загальної кількості їх в СПС. Зазначений запас повинен зберігатися на об’єкті, а в обґрунтованих випадках може зберігатися в організації, яка здійснює технічне обслуговування СПС.
Тобто даною дискримінаційною вимогою до Учасників ви повністю порушуєте вимоги чинного законодавства, адже у вас як у Замовника закупівлі, повинно обов'язково зберігатися резерв обладнання і ви не повинні перекладати свої зобов'язання на відповідальність Учасників процедури закупівлі.
Також ви порушуєте, як Замовник вимоги чинного ДСТУ 54-14-2021 "СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩУВАННЯ. Настанови щодо побудови систем, проектування, монтування, пусконалагоджування, експлуатування та технічного обслуговування" додаток Г "Регламенти технічного облсуговування" в якому чітко зазначено перелік тих робіт які повинен виконувати потенційний переможець при виконанні робіт з технічного обслуговування систем протипожежного захисту". В переліку відсутня вимога, щодо обов'язковості заміни обладнання за рахунок Учасника (Виконавця) та виконання монтажних робіт.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної дискриманаційної вимоги до Учасників закупівлі, в іншому разі ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів та прав інших потенційних Учасників процедури закупівлі, згідно статті 14 п.20 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2022 18:01
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що відповідно до норм чинного законодавства України, відсутній вичерпний перелік документів та/або вимог, які Замовник має право запитувати в Учасника під час здійснення спрощеної закупівлі.
Згідно ст.14 Закону , в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація (крім тієї, що передбачена ч.3 чт.14 Закону).
Вимога щодо надання гарантійного (-і) листа (-и) від виробника (-ів) не заборонена жодним нормативно-правовим актом. Наявність таких листів у Учасників, надає гарантію для Замовнику у здійсненні закупівлі, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість поставки Учасником обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Замовник прагне отримати якісні послуги від добросовісного Учасника.
Отже, така вимога не є дискримінаційною, її може виконати будь-який компетентний суб’єкт господарювання у сфері протипожежних послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.05.2022 11:43
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
89ddd2f624114d55a3fdfa34fb84bb4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-19-001654-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, а саме в додатку №1 до оголошення в п.14. "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" ви вимагаєте надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, в якій на керівника робіт/послуг додатково надати посвідчення з Охорони праці. Доводимо до Вашого відома, що даної вимогою "тільки на керівника робіт/послуг" ви порушуєте Закон України про Охорону праці, а саме статтю 18 "Навчання з питань Охорони праці" абз.2 цитуємо спеціально для вас "Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці". Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Такими працівниками, окрім керівника робіт, згідно п.14 діючої Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23 листопада 2016 року є також виконавці робіт, згідно п.15 цієї Постанови, а саме електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (не нижче 3-го розряду) та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю (не нижче 4-го розряду). Також доводимо до Вашого відома, що при виконанні робіт які є предметом закупівлі працівники та керівник робіт (згідно Закону України про Охорону праці, який готує робоче місце) виконують роботи на висоті понад 1,3 метри (даний вид робіт відноситься до робіт підвищеної небезпеки, згідно діючої Постанови Кабінету Міністрів від 3.02.2021 року №77, група Б п.3), а також працюють з ручними електричними інструментами та пристроями, тому згідно з діючими НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила Охорони праці під час робіт на висоті" та НПАОП 0.00-1.71-13 "Правила Охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями" повинні щорічно проходити спеціальне навчання за рахунок роботодавця. На основі вищезазначеної інформації, яка грунтується на чинному законодавстві України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації в вимоги до Учасників щодо обов'язкового проходження всіма праівниками, а не тільки керівником робіт спеціального навчання з Охорони праці з наданням відповідних скан-копії протоколів та посвідчень щодо проходження навчання. Також керівник робіт та виконавці робіт, які праюють з електричним струмом повинні пройти спеціальне навчання та отримати групу допуску з електробезпеки, не нижче 3-ої, згідно вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) не маючи групи допуску працівники не мають ніякого законного права виконувати будь-які роботи в електромережах напругою до 1000В, до яких відносяться і мережі систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
В випадку повного ігнорування вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми змушені будемо звернутися до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду відповідно до статті 14 п.20. Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2022 17:22
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що відповідно до норм чинного законодавства України, відсутній вичерпний перелік документів та/або вимог, які Замовник має право запитувати в Учасника під час здійснення спрощеної закупівлі.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник формує умови оголошення, керуючись при цьому нормами законодавства України. Замовник установлює один або декілька з 4-х кваліфікаційних критеріїв, згідно ст.16 Закону, в тому числі щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником були встановленні вимоги до Учасників та відповідних перелік необхідних документі, які є достатніми для отримання якісних послуг від Учасників закупівлі.
Вважаємо, що встановлені в оголошенні вимоги є достатніми для надання Послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, закладів дошкільної освіти.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.05.2022 11:42