-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
38340000-0 (прилади для вимірювання величин)
Зазначено у Додатку 2 до тендерної документації
Завершена
629 080.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 12 581.60 UAH
мін. крок: 2% або 12 581.60 UAH
Період оскарження:
02.11.2017 10:47 - 13.11.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо неправомірних дій порушення принципів добросовісної конкуренції
Номер:
d9321152dc834be688f5fd1a43c61af2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-02-000640-a.a3
Назва:
Щодо неправомірних дій порушення принципів добросовісної конкуренції
Вимога:
02.11.2017 Філія «Південно-Західна залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» на веб-сайті Prozorro «Публічні закупівлі» (https://prozorro.gov.ua) оприлюднило оголошення (ID: UA-2017-11-02-000640-a) про закупівлю товару, а саме - Прилади для вимірювання величин, на загальну суму 629 080 грн. без ПДВ.
Також, Замовником оприлюднена інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема визначено, що предметом закупівлі є Індикатор зусилля натискання гальмівних шин вагонних сповільнювачів ИУНЗМ, у кількості 8 шт.
Додатком 5 «Документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам» до Тендерної документації щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю 38340000-0 (прилади для вимірювання величин) (надалі – Тендерна документація), визначено, що учасник торгів, зобов’язаний надати:
1. Якщо продукція підлягає обов’язковій сертифікації - копію сертифікату відповідності, виданого органом з сертифікації з усіма додатками, якщо дані додатки передбачені даним сертифікатом. У разі якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні - копію листа з органу сертифікації про те, що запропонована продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні та декларацію про відповідність ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 або сертифікат відповідності, який надано Уповноваженим органом при проведенні добровільної сертифікації.
2. Зразок сертифікату якості, або зразок паспорту виробника, або інший товаро-супровідний документ який підтверджує якість продукції.
3. Вимірювальні прилади повинні бути внесені до Державного реєстру ЗВТ, або повинен бути гарантійний лист постачальника про обов’язкове внесення, на момент постачання продукції до Державного реєстру ЗВТ, або повинні мати Свідоцтво на повірку засобу вимірювальної техніки, яке не застосовується у сфері законодавчої метрології, на кожну одиницю продукції, запропоновану до постачання, або повинен бути гарантійний лист постачальника про обов’язкове надання, на момент постачання, Свідоцтва на повірку засобу вимірювальної техніки, яке не застосовується у сфері законодавчої метрології, на кожну одиницю продукції.
На виконання наведених вище умов, серед іншого, учасником публічних закупівель – ТОВ «НВП «Мастак» було надано лист Державного підприємства «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» (ДП НДІ «Система»), який є органом сертифікації продукції та послуг акредитований Національним агентством акредитації України, відповідно до вимог ISO/IEC 17065:2012 (Атестат акредитації № Ю290 від 26 листопада 2015 року), яким визначено наступне:
«Згідно технічної документації індикатори зусилля ІЗ, що планується виготовляються у виконаннях: ІЗ-НГШ та ІЗ-СП, призначені для вимірювання:
- Зусилля натиску гальмівних шин вагонних сповільнювачів силою від 0,1 кН до 250 кН;
- Або прямого механічного зусилля, що передається від стрілочного електроприводу на рухомі елементи стрілочного переводу силою від 1 кгс до 1500 кгс.
Зазначені індикатори зусилля ІЗ є портативними вимірювальними приладами, які застосовуються на експлуатаційних підприємствах залізниць для контролю зусилля та не призначені для застосування в сфері законодавчо регульованої метрології.
Таким чином, оцінка відповідності ЗВТ, які не використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, проводиться на добровільних засадах, а згідно з п. 2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробовування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам за договорами між заявником та органом з оцінки відповідності (сертифікації).»
Зазначаємо, що в тендерній документації п.1 Додатку 5 не було заначено Наказ №28 від 01.02.2005р. Держспоживстандарту України , а Замовник надав відповідь на нашу Вимогу про роз'яснення причини дискваліфікації силаючись на даний Наказ. Що є не допустимо. А так як згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» з 01.01.2016р. в Україні запроваджена оцінка відповідності на продукцію .
Таким чином, ТзОВ «НВП «Мастак» надано усі необхідні документи, перелічені у тендерній документації.
Проте, попри той факт, що нашим підприємством було запропоновано найнижчу ціну за вказаний товар, оскільки, визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна (п. 15 Тендерної документації), нас було дискваліфіковано.
Згідно наданих пояснень Замовника торгів, у складі тендерної пропозиції, нашим підприємством не було надано лист з органу сертифікації про те, що запропонована продукція не підлягає обов`язковій сертифікації України, затвердженого Наказом №28 від 01.02.2005 Держспоживстандарту Україні, в той час, як із матеріалів, поданих для участі у тендері слідує протилежне: файл « 9 Лист з органу сер-ції.PDF», загружено у систему ПРОЗОРPО 16.11.2017р. об 18:39 .
Додатково зазначаємо, що згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» з 01.01.2016р. в Україні запроваджена оцінка відповідності на продукцію.
В даному випадку, на нашу думку, має місце грубе порушення норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, запобігання корупції, слід зазначити таке. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; відсутність дискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 названого Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 3 ст. 12, того ж закону, встановлено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій повинна забезпечувати фіксацію дати та точного часу отримання тендерних пропозицій та неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання та розкриття таких пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Всупереч усьому наведеному вище, замовником торгів було прийняте явне протиправне рішення про дискваліфікацію ТОВ «НВП «Мастак» у зв’язку із, нібито, неподанням документу описаного вище, що є очевидним порушенням чинного законодавства України, та полягає у створенні недобросовісної конкуренції та завідомо неправдивій підміні результатів проведення публічної закупівлі.
04.12.2017 року
Директор
ТзОВ «НВП «Мастак» Ничвид В. П.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 04.12.2017 14:24
Дата подачі:
04.12.2017 14:24
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації
Номер:
0e86468192894e7c9dba70572ba7978b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-02-000640-a.a2
Назва:
Щодо дискваліфікації
Вимога:
Згідно вимог додатку 5 тендерної документації нами було надано наступні документи:
1. Лист ДП «НДІ “Cистема”( акредитована НАУ) про те, що індикатор
ІЗ-НГШ не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
2. Декларацію про відповідність ДСТУ ISO/EC 17050-1:2006
3. Зразок паспорту ІЗ-НГШ
4. Гарантійний лист постачальника про обов’язкове надання, на момент постачання, Свідоцтва на повірку засобу вимірювальної техніки, яке не застосовується у сфері законодавчої метрології, на кожну одиницю продукції.
5. Згідно вимог п.8 тендерної документації надано порівняльну таблицю еквіваленту.
Вимагаємо детально роз’яснити які надані нами документи що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам не відповідають умовам тендерної документації?
Одночасно повідомляємо:
1. В додатку 2 тендерної документації не вірно вказані технічні вимоги, а саме діапазон виміру зусилля натискання - від 0,1-25,0 кН. Адже згідно вимог ЦШ 0048 зусилля натиску може бути 155 кН.
А нижню межу зусилля в 0,1 кН (або це 0,01тс) ні один стрілочний прилад ( ИУНЗМ, ИУН-ВНИИЖТ ) не вимірює.
2.Згідно технічної документації на ИУНЗМ та ИУН-ВНИИЖТ (що доступна на сайтах виробників) зусилля натискання вимірюється тільки в тс. А у вимогах інструкції ЦШ 0048 чітко вказано, що зусилля натиску гальмівних шин вагонних сповільнювачів повинно вимірюватися в кН.
3. Вами не було надано можливості для виправлення помилок в технічних характеристиках, адже зміни в тендерну документацію вносилися в останній день подачі вимог та зауважень і система ПРОЗОРО не пропустила наших вимог та зауважень.
Директор ТзОВ «НВП «Мастак» Ничвид В.П.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2017 21:10
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції Вами не було надано лист з органу сертифікації про те, що запропонована продукція не підлягає обов`язковій сертифікації України, затвердженого Наказом №28 від 01.02.2005 Держспоживстандарту Україні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо внесення змін у тендерну документацію згідно діючих нормативних документів
Номер:
228338001a1c45cf9953a191e9c4de03
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-02-000640-a.c1
Назва:
щодо внесення змін у тендерну документацію згідно діючих нормативних документів
Вимога:
Після вивчення тендерної документаціі щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю 38340000-0 (прилади для вимірювання величин) № у ЦБД : UA-2017-11-02-000640-a просимо Вас внести наступні зміни та доповнення у вищевказану ТД, а саме:
1. Згідно «Інструкції з технічного обслуговування пристроїв механізованих і автоматизованих сортувальних гірок на залізницях України ЦШ/0048», затвердженої Наказом Укрзалізниці від 12.12.2006р. №491-Ц , одиницею вимірювання зусилля натискання є кН( кілоньютон) див. стор.65 вищевказаної інструкції .
Просимо Вас внести зміни в технічні вимоги до предмета закупівлі згідно нормативних документів, що діють на території України , а саме в додаток 2 тендерної документації.
2. В додатку 5 п.1 доповнити можливістю надати Гарантійний лист від Учасника (постачальника) про те , що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності, виданий Уповноваженим органом при проведені добровільної сертифікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на зміну технічних параметрів в ТД UA-2017-11-02-000640-a.doc 06.11.2017 11:45
- Вимога на зміну технічних параметрів в ТД UA-2017-11-02-000640-a.doc.p7s 06.11.2017 11:46
Дата подачі:
06.11.2017 11:46
Вирішення:
До тендерної документації внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено