-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації разом із отриманням позитивного експертного звіту по об’єкту: «Реконструкція системи водопостачання у с. Коломацьке Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області» (ДК 021:2015 – 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)
джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
18.05.2022 13:51 - 24.05.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога!
Номер:
86517c6308ae4a69993ccd5fc1aa978a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-18-003153-a.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога!
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що будь - яке контактування з Учасником, окрім як через електронний майданчик є забороненим відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та протиправним!
Умова Документації щодо попереднього огляду об'єкту дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. У зв'язку з цим вимагаємо виключити дану вимогу з умов оголошення.
У разі відхилення нашого зауваження нами буде направлено скаргу до ДАСУ, до Національної поліції, Генеральної прокуратури України та СБУ з вимогою притягнення до відповідальності уповноважену особу по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2022 10:47
Вирішення:
Шановний Учасник, Cпрощена закупівля регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено що окрім визначених в ч.3 ст. 14 Закону, оголошення може містити іншу інформацію. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен в складі своєї пропозиції надати довідку про обов’язкове відвідування об’єкту. Зазначене відвідування об’єкта Замовника здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт. Наголошуємо, що надання довідки про обов’язкове відвідування об’єкту не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній спрощеній закупівлі. Метою оголошення спрощеної закупівлі є виконання роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. У самого замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців від учасників та їх виїзд на об’єкт є цілком логічною вимогою. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у спрощеній закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Огляд
Номер:
6995ea8c61574c5cb11f69e0dfef556a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-18-003153-a.a3
Назва:
Огляд
Вимога:
Умовами оголошення передбачено Огляд об’єкту Учасником в період уточнення перед подачею є обов’язковим.
На якій підставі це здійснюється саме в період уточнень? Щоб в Учасників було як умога менше часу? У відповідях на уточнення Ви передбачаєте,що не володієте жодною технічною інформацією про об'єкт проектування, відповідно обгворювати дане питання в уточненнях немає сенсу. Таким чином Учаснику нічого не заважає оглядати обєкт і в період подання пропозицій в тому числі!!! Вимагаємо внести зміни і виключити дану вимогу з умов оголошення. Враховуючи, що Ви всіляко акцентуєте увагу на тому, що огляд потрібен виключно для учансиків, відповідно заьезпечте цю можливість для учасників, а саме передбачте відвідування протягом усього періоду подання пропозицій!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2022 13:25
Вирішення:
Шановний Учасник, Закон України «Про публічні закупівлі» забороняє мені контактувати із учасниками поза періоду уточнення. Дякую за розуміння.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення ч.5. ст. 14
Номер:
0809cd7030a5435ba3be5eb68241a3be
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-18-003153-a.b2
Назва:
Порушення ч.5. ст. 14
Вимога:
Замовнику,
1. Ви зазначили: у Додатку №5 до Оголошення п.1.1. * – учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 1) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме:
– сертифікованого експерта будівельного, в частині технічного обстеження будівель і споруд – 1 особа;
– сертифікованого інженера-проектувальника, у частині забезпечення механічного опору та стійкості – 1 особа;
– фахівець з обстеження інженерних систем будівель – 1 особа;
– сертифікованого інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму – 1 особа. Але в технічному завданні відсутні роботи для яких потрібна наявність таких спеціалістів. Всі ці спеціалісти відносяться до проектування будівель і споруд, коли в технічному завданні відсутні «будівлі та споруди».
Вимагаємо прибрати дані вимоги з Оголошення.
2. Для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати фінансову звітність за 2021 рік, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника становить не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі за видом діяльності – діяльність у сфері архітектур". Види діяльності можна визначити за Витягом з ЄДРПОУ, але ж ніяк не за фінансовою звітністю. Тому вимога Оголошення про надання фінансової звітності виключно за діяльністю у сфері архітектури протиречить п. 5 ст. 14 Закону України про публічні закупівлі та свідчить про явне лобіювання інтересів конкретної компанії, а ніяк не про чесну конкуренцію та економію бюджетних коштів.
Вимагаємо прибрати дану вимогу з Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2022 11:47
Вирішення:
Шановний Учасник, Cпрощена закупівля регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено що окрім визначених в ч.3 ст. 14 Закону, оголошення може містити іншу інформацію.
Наступні фахівці необхідні для:
1. Сертифікований експерт будівельного, в частині технічного обстеження будівель і споруд – для визначення можливості виконання реконструкції мереж;
2. Сертифікований інженера-проектувальника, у частині забезпечення механічного опору та стійкості – для забезпечення достатніх рішень із механічного опору та стійкості прийнятих проектних рішень;
3. Фахівець з обстеження інженерних систем будівель – для визначення подальшої експлуатаційної придатності мереж що планується реконструювати;
4. Сертифікованого інженера-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму – для забезпечення достатніх рішень із безпеки експлуатації прийнятих проектних рішень, за рекомендацією Гільдії проектувальників, інженерам-будівельникам за фахом «Водопостачання та водовідведення» рекомендовано проходити сертифікацію за даним напрямком.
Щодо відсутності споруд на водогонах, то Ви помиляєтесь, оскільки усі колодязі на мережі якраз є спорудами.
Доводимо до вашого відома що КВЕД 71.12 – Діяльність у сфері архітектури, якраз й класифікує діяльність із проектування. Даний критерій був передбачений, щоб переконатися у наявному досвіді успішного виконання робіт у сфері проектування.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення Законодавства
Номер:
18dd6a00c17e45ae88de4d0ef5a258a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-18-003153-a.b1
Назва:
Порушення Законодавства
Вимога:
Замовнику, яка мета встановлення Вами дискримінаційних Вимог???
1. Ви зазначили "Для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати фінансову звітність за 2021 рік, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника становить не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі за видом діяльності – діяльність у сфері архітектур". Впевненні що Ви бачили фінансову звітність форми Форма № 1-м, де в ній Ви спостерігаєте розбиття на види діяльності??????????? за видом діяльності – діяльність у сфері архітектури, який Ви вимагаєте. Дага Фінансова звітність містьть розділ Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Код рядка 2000, що й підтверджує фінансову спроможність, але ж Ви в порушення ст. 5 ЗУ " Про Публічні Закупівлі" вимагаєте не це, а лобіюючи інтереси вашого учасника обмежуєте участь інших потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційної Вимоги (презюмуємо Що у Фін звіти Ви прагнете посилатися на основний вид діяльності згідно Квед, що зазначений в шапці документа, але він аж ніяк не вказує на (виручки) учасника становить не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі за видом діяльності – діяльність у сфері архітектури).
Вимагаємо прибрати дану незаконну Вимогу. !!!!!
2. "Учасник торгів перед подачею пропозиції повинен оглянути об’єкт, для підтвердження чого у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника. Витрати на відвідування об’єкту несе Учасник із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження."
Акт огляду, який вже давно визнаний дискримінацією й Вимогою яка обмежує учасників, механіз недопуску учасників, але ж зрозуміло що це спрощена, Вам закон не писаний, але от виникає питання: "ОГЛЯД ЧОГО?". У Вас проектування!!!! Всі проектні рішення, в тому числі й обстеженя обєкту, здіснення щамірів, вимірів здійснються після підписання договору. Яка мета зустрічі потенційного Учасника й Замовника до підписання договору?
Вимагаємо прибрати дані Вимоги!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2022 15:16
Вирішення:
Шановний Учасник, Cпрощена закупівля регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено що окрім визначених в ч.3 ст. 14 Закону, оголошення може містити іншу інформацію. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен в складі своєї пропозиції надати довідку про обов’язкове відвідування об’єкту. Зазначене відвідування об’єкта Замовника здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт. Наголошуємо, що надання довідки про обов’язкове відвідування об’єкту не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній спрощеній закупівлі. Метою оголошення спрощеної закупівлі є виконання роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. У самого замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців від учасників та їх виїзд на об’єкт є цілком логічною вимогою. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у спрощеній закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
У формі 1-м зазначається вид економічної діяльності за КВЕД.
Статус вимоги:
Відхилено