• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячній від №34 до №188 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області»

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячній від №34 до №188 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області»

Завершена

140 888.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 704.44 UAH
Період оскарження: 16.05.2022 15:37 - 20.05.2022 11:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування рішення Уповноваженої особи

Номер: 6daad8ce99c24cb5a4c639ca5c83da65
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-16-004519-a.a4
Назва: Вимога щодо скасування рішення Уповноваженої особи
Вимога:
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ч.4 ст.5 Закону визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пропозицію Учасника Закупівлі UA-2022-05-16-004519-a - УКБ Івано-Франківської міської ради на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону у зв’язку із тим, що даний Учасник на думку Уповноваженої особи Замовника, не виконав вимогу щодо надання у складі пропозиції сертифікату про здачу об’єкта в експлуатацію з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Вимога Учасника №UA-2022-05-16-004519-a.a3 не задоволена Замовником. Рішенням Уповноваженої особи Замовника від 07.06.2022 року (Протокол №СП22/06/07/01) Учасника Закупівлі ФОП Онисько Тараса Ярославовича (код ЄДРПОУ 2924315679) визначено Переможцем Закупівлі. Вважаємо дане рішення Уповноваженої особи неправомірним, не об’єктивним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та Закону. Звертаємо увагу Замовника, що пропозиція Учасника Закупівлі – ФОП Онисько Тараса Ярославовича не відповідає вимогам, встановленим в оголошенні про проведення Закупівлі UA-2022-05-16-004519-a та повинна бути відхиленою на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону, оскільки: І. В Розділі 3 Додатку 2 Оголошення про проведення закупівлі UA-2022-05-16-004519-a встановлено вимоги до Учасників для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зокрема, Учасник повинен надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, не менше трьох за останні 5 років (2017-2021 роки), які повністю виконані (інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів), щонайменше один з яких здано в експлуатацію (підтвердити скан-копією документу/сертифікату про здачу об’єкта в експлуатацію з реєстру Порталу єдиної державної електронної системи у сфері будівництва). Аналогічними договорами є договори (двосторонні або декілька сторонні), подібні за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт технічного нагляду та/або забезпечення служби замовника. Надати документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі. Предметом закупівлі UA-2022-05-16-004519-a є роботи з ведення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячній від №34 до №188 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області». У довідці від 23.05.2022 року №28 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник ФОП Онисько Тарас Ярославович зазначив інформацію про три договори, а також надав їх сканокопії, котрі за своєю правовою природою та змістом не є подібні до предмету закупівлі UA-2022-05-16-004519-a «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Сонячній від №34 до №188 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області». А саме, надано інформацію та копії договорів: 1) Договір №М-6/7тн від 22.01.2018 р. Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи даху та куполу будинку-пам’ятки архітектури на пл.А.Міцкевича, 6/7 у м.Львові». 2) Договір №1, 1А-тн від 06.10.2017р. Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи храму Святої Трійці на вул.Тершаковців, 1-а у м.Львові». 3) Договір №М-3тн від 03.01.2018 року Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи Костелу Домініканів з келіями (Костьол Домініканців з келіями) на пл.Музейній, 3 у м.Львові» на суму 155 736, 64 грн (з врахуванням Додаткової угоди №4 до Договору №М-3тн від 03.01.2018р., відповідно до якої вартість даного договору збільшено із 137 757,94 грн, включаючи єдиний податок 5%, до 155 736,64 грн). Акцентуємо увагу на тому що, в електронній системі закупівель PROZORRO за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-06-000362-c Управлінням охорони історичного середовища Львівської міської ради розміщений Договір з таким ж Номером №М-3тн Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи Костелу Домініканів з келіями (Костьол Домініканців з келіями) на пл.Музейній, 3 у м.Львові», проте із зазначенням іншої дати укладення – дата укладення на договорі зазначена 05.12.2017р., а Договір оприлюднений 06.12.2017 р. вже на іншу суму, а саме на 145 008, 36 грн., включаючи єдиний податок 5%. Договір№М-3тн від 03.01.2018 року на суму 137 757,94 грн відсутній в електронній системі закупівель, оскільки не розміщений Замовником. Отже, в діях Учасника ФОП Онисько Т.Я. та Управлінняі охорони історичного середовища Львівської міської ради вбачаються дії, що свідчать про підробку документів, пов’язаних з укладенням та виконанням договору №М-3тн Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи Костелу Домініканів з келіями (Костьол Домініканців з келіями) на пл.Музейній, 3 у м.Львові». Інформація, оприлюднена в ЕСЗ Prozorro про №М-3тн Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи Костелу Домініканів з келіями (Костьол Домініканців з келіями) на пл.Музейній, 3 у м.Львові» відрізняється від інформації, наданої учасником ФОП Онисько Т.Я. у складі своєї пропозиції та свідчить про шахрайські дії даного Учасника. Окрім того, предметом закупівлі UA-2022-05-16-004519-a є «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Сонячній від №34 до №188 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області», а не ведення технічного нагляду за виконанням ремонтно-реставраційних робіт будівель. Капітальний ремонт дорожнього покриття та ремонтно-реставраційні робити будівлі Костелу або даху, не є подібними за змістом та своєю правовою природою. Отож, враховуючи все вище викладене, Учасник ФОП Онисько Т.Я. належно не підтвердив досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у спосіб, встановлений Замовником. У зв’язку із вище наведеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», П Р О С И М О: 1. Скасувати рішення Уповноваженої особи Замовника від 07.06.2022 року (Протокол №СП22/06/07/01) про визначення Переможцем Закупівлі Учасника ФОП Онисько Тараса Ярославовича. 2. Відхилити пропозицію Учасника Закупівлі UA-2022-05-16-004519-a – Фізичної особи-підприємця Ониська Тараса Ярославовича на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону, як таку, що не відповідає вимогам, встановленим в оголошенні (документально не підтверджений досвід виконання аналогічних договорів). 3. Звернутися з відповідною заявою до правоохоронних органів, як Замовник, з метою перевірки законності укладення і виконання договору №М-3тн від 03.01.2018 року Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи Костелу Домініканів з келіями (Костьол Домініканців з келіями) на пл.Музейній, 3 у м.Львові», наданого ФОП Онисько Т.Я. у складі його пропозиції по закупівлі UA-2022-05-16-004519-a.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. 1) Відповідно до ч.11, ч.12 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «11. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. 12. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.» Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що пропозиція Учасника Закупівлі Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі: «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячній від №34 до №188 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області»». 2) Надані Учасником Закупівлі Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович копії договорів: Договір №М-6/7тн від 22.01.2018 р. Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи даху та куполу будинку-пам’ятки архітектури на пл.А.Міцкевича, 6/7 у м.Львові»; Договір №1, 1А-тн від 06.10.2017р. Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи храму Святої Трійці на вул.Тершаковців, 1-а у м.Львові»; Договір №М-3тн від 03.01.2018 року Технічний нагляд на об’єкті: «Ремонтно-реставраційні роботи Костелу Домініканів з келіями (Костьол Домініканців з келіями) на пл.Музейній, 3 у м.Львові», є подібними за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт технічного нагляду та/або забезпечення служби замовника, відповідають класу наслідків (відповідальності) щодо об’єктів будівництва не нижче СС2. Це свідчить про виконання вимоги вказаній в Розділі 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3) Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими законодавчими актами не встановлено обов’язку здійснювати перевірку оприлюднення інформації в ЕСЗ Prozorro іншими Замовниками. 4) Повідомляємо, що Замовник не є органом, що встановлює факти про підробку документів та можливі шахрайські дії Учасників закупівель. Виходячи з вищезазначеного повідомляємо, що пропозиція Учасника закупівлі Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович, та надана відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі інформація відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі: «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячній від №34 до №188 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області»».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо скасування рішення Уповноваженої особи

Номер: 51208da92f4c4365be449c2600a53a00
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-16-004519-a.a3
Назва: Вимога щодо скасування рішення Уповноваженої особи
Вимога:
Відповідно до абзацу 1 ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Згідно з ч.1 ст.5 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ч.4 ст.5 Закону визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. На веб-порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва міститься у формі відкритих даних Інформація в тому числі й про видачу Замовникам сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта. Отож, Уповноваженою особою Замовника – Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області неправомірно встановлено в Розділі 2 Додатку 2 Оголошення про проведення закупівлі UA-2022-05-16-004519-a «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячній від №34 до №188 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області» (далі - Закупівля) вимогу щодо надання скан-копії сертифікату про здачу об’єкта в експлуатацію з Реєстру Порталу єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, а також неправомірно відхилено пропозицію Учасника Закупівлі УКБ Івано-Франківської міської ради на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону у зв’язку із тим, що даний Учасник на хибну думку Уповноваженої особи Замовника, не виконав вимогу щодо надання у складі пропозиції сертифікату про здачу об’єкта в експлуатацію з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Додатково повідомляємо, що Учасник Закупівлі УКБ Івано-Франківської міської ради всупереч неправомірній вимозі Замовника, що порушує принципи публічних закупівель, визначені в ст.5 Закону, а також норму ч.5 ст.17, надав у складі пропозиції Сертифікат серії ІФ 162180580790 від 27.02.02018 р. про прийняття об’єкта в експлуатацію. Отож пропозиція Учасника Закупівлі - Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради відповідає вимогам Закону та Оголошення. Враховуючи вище викладене, керуючись абз. 1 ч.20 ст.14,ч.1, 4 ст., ч.5 ст.17 Закону, П Р О С И М О: 1. Скасувати рішення Уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом від 01.06.2022р. №СП22/06/01/01 про відхилення пропозиції Учасника Закупівлі UA-2022-05-16-004519-a - Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради. 2. Визначити Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради Переможцем Закупівлі UA-2022-05-16-004519-a. У разі не усунення порушень Замовником прав та охоронюваних законом інтересів Учасника Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, змушені будемо звернутися за захистом до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник бажає бути впевнений у тому що учасник має достатній досвід та кваліфікацію виконати роботи, що є предметом закупівлі. У зв’язку з цим Замовником передбачено у Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сонячній від №34 до №188 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області»» надання наступної інформації: «Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, не менше трьох за останні 5 років (2017-2021 роки), які повністю виконані (інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів), щонайменше один з яких здано в експлуатацію (підтвердити скан-копією документу/сертифікату про здачу об’єкта в експлуатацію з реєстру Порталу єдиної державної електронної системи у сфері будівництва). Аналогічними договорами є договори (двосторонні або декілька сторонні), подібні за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт технічного нагляду та/або забезпечення служби замовника. Надати документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі.» Повідомляємо, Учасником у складі пропозиції надано договір №48-16 від 28 листопада 2016 року, що не відповідає вимозі вказаній в пункті 1 розділу 3 Додатку №2 до оголошення, та за своїм предметом не відповідає предмету оголошеної закупівлі. Надано скан-копію документу/сертифікату про здачу об’єкта в експлуатацію відповідно до договору №48-16 від 28 листопада 2016 року, що не відповідає вимозі вказаній в пункті 1 розділу 3 Додатку №2 до оголошення. А також, Учасником у складі пропозиції надано скановані з оригіналу копії аналогічних договорів: №67/10-18т від 19.10.2018 року, №27/06-18т від 05.06.2018 року та №42/07-18т від 20.07.2018 року та не надано відповідно до цих договорів скан-копій документів/сертифікатів про здачу щонайменше одного з цих об’єктів в експлуатацію, чим не виконано вимогу вказану в розділі 3 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Статтею 14 Закону визначено вимоги до проведення спрощеної закупівлі. Вимоги наведені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі розроблені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційна умова

Номер: 17f3eb129614406aa0d9bc345d80b98c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-16-004519-a.a2
Назва: дискримінаційна умова
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що при ознайомленні з умовами Вашого оголошення з додатками, нами виявлено наявність дискримінаційних вимог, а саме «-учасник у складі пропозиції повинен надати акт обстеження об’єкту, підписаний Замовником не раніше дати виходу оголошення у довільній формі». Дана вимога є дискримінаційною і штучно звужує коло учасників, бо підписання акту обстеження Замовником після виходу оголошення про закупівлю залежить від волі самого Замовника. Учасники, яким акт обстеження Замовником не буде надано не зможуть взяти участь у даній закупівлі. Таким чином, така вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, обмежує право на участь інших учасників, а також ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Вимагаємо внести зміни в оголошення та прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3 ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вважає за необхідне надати змогу Учасникам в період уточнень ознайомитись з обсягами необхідних робіт, задля якісної підготовки Учасником своєї пропозиції, та безпідставного заниження ціни, через не включення до ціни всіх необхідних робіт, а також в подальшому, для спроможності виконання таким Учасником робіт якісно та в установлений строк. Вимога щодо здійснення попереднього огляду об’єкта не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників, оскільки будь-хто з потенційних учасників закупівлі може звернутись до замовника про можливість здійснення попереднього огляду об’єкта та отримання відповідного акту огляду. Замовником, не встановлено дискримінаційних вимог стосовно потенційних Учасників закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: 3b4f029f720c4c3aadecd217f1570608
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-16-004519-a.c1
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що при ознайомленні з умовами Вашого оголошення з додатками, нами виявлено наявність дискримінаційних вимог в Додатку 2 до оголошення «Критерії та інші вимоги», що стосуються виконання аналогічного договору та підтвердження здачі його в експлуатацію. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації щодо аналогічних договорів, Вами вимагається надання учасниками: «Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, не менше трьох за останні 5 років (2017-2021 роки), які повністю виконані (інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів), щонайменше один з яких здано в експлуатацію (підтвердити скан-копією документу/сертифікату про здачу об’єкта в експлуатацію з реєстру Порталу єдиної державної електронної системи у сфері будівництва)». 24 лютого 2022 року Указом Президента України №64/2022 в Україні введено воєнний стан, як наслідок жодні реєстри та Портал єдиної державної електронної системи у сфері будівництва не працюють. Тому у даній закупівлі не можуть взяти участь учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів, але через те, що не працюють відповідні реєстри не можуть здати в експлуатацію відповідні об’єкти або не можуть отримати відповідний документ про здачу об’єкта в експлуатацію з реєстру Порталу єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на даний час. Сформована Вами у такий спосіб, вимога є дискримінаційною до таких учасників. Звертаємо Вашу увагу, що усунення дискримінаційних вимог розширить коло учасників, призведе до підвищення конкуренції та, як наслідок, дасть можливість отримання більшої економії коштів, що є одним із найважливіших принципів здійснення публічних закупівель. Тому, просимо внести зміни до умов закупівлі, а саме забрати дискримінаційну вимогу «здано в експлуатацію (підтвердити скан-копією документу/сертифікату про здачу об’єкта в експлуатацію з реєстру Порталу єдиної державної електронної системи у сфері будівництва)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Статтею 14 Закону визначено вимоги до проведення спрощеної закупівлі. Вимоги наведені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі розроблені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішення уповноваженої особи замовника для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не обмежує право на участь інших учасників, а також не ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Замовник бажає бути впевнений у тому що учасник  має достатній досвід та кваліфікацію виконати роботи, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено