-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації тепломеханіки об’єкта "Газифікація теплогенераторної з встановленням газового котла в дитячому садочку на вул. К. Устиновича, 35 с. Милятичі Львівського району Львівської області (нове будівництво)"
Завершена
226 109.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 130.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 130.55 UAH
Період оскарження:
16.05.2022 08:07 - 20.05.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Не правомірне рішення про дискваліфікацію ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Номер:
fad4b4d90aab47919d412b8443e985d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-16-000022-a.b4
Назва:
Не правомірне рішення про дискваліфікацію ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Вимога:
Рішення про дискваліфікацію ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" є не правомірне, так як посилання на інформацію, наданою Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області, не може бути застосована для прийняття рішення з наступних причин: -1. До протоколу не додається лист з Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області та його реквізити (дата та номер вих.) і ця інформація відсутня в довільному доступі. -2. Пенсійний фонд згідно діючого законодавства України на запрос Замовника не має права надавати індефіковану інформацію.
-3. На підставі вищевикладаного ВИМАГАЮ надати підтвердження листа (інформації) Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, а вразі його(її) відсутності - скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП "ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" та прийняти нове рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2022 15:42
Вирішення:
Доброго дня, розглянувши вимогу ФОП ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ щодо оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення про проведення спрощеної закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної документації тепломеханіки об’єкта "Газифікація теплогенераторної з встановленням газового котла в дитячому садочку на вул. К. Устиновича, 35 с. Милятичі Львівського району Львівської області (нове будівництво)", уповноваженою особою прийнято рішення, що вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до протоколу №04/07/1 від 04 липня 2022 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, підставою дискваліфікації пропозиції ФОП ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ було те, що подана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Додатком 3 до оголошення передбачено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям: б) наявність у штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження відповідності вказаній вимозі учасники повинні надати довідку, завірену підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерів-проектувальників), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, шо необхідні для виконання робіт, передбачених завданням на проектування, із зазначенням П.І.Б
Учасником ФОП ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, РНОКПП 2268304015 подано у складі пропозиції довідку на наявність працівників відповідної кваліфікації: Приходько В’ячеслав Михайлович, Котченко Олег Михайлович, Дяконенко Оксана Олексіївна.
Відповідно до частини четвертої статті 24 Кодексу законів про працю, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Як вбачається з інформації, наданої Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області, інформація про перебування зазначених у довідці працівників у трудових відносинах з ФОП ЧЕРНІН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, РНОКПП 2268304015, відсутня.
Щодо твердження Учасника про недолучення листа Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області – у Замовника відсутній обов’язок щодо долучення інших документів, окрім протоколу, відтак такий долучений не був. Інформація щодо перебування у трудових відносинах з ФОП Чернін Ігор Олександрович наступних осіб: Приходько В’ячеслав Михайлович, Котченко Олег Михайлович, Дяконенко Оксана Олексіївна надана Головним управлінням Пенсійного фонду у Львівській області листом №1300-5704-6/57065 від 30.06.2022 року.
Щодо твердження про відсутність підстав для надання персоніфікованої інформації – Учасниками в складі пропозиції надано згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
З огляду на викладене, що у Учасником до вимоги не долучено будь-яких доказів, які б спростовували, інформацію, на підставі якої прийняте рішення щодо відхилення пропозиції, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.07.2022 20:23
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
25c2e6cd8e6a4e9e902922797eb2effb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-16-000022-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Учасник ТОВ «Укренергопром», керуючись ч.20 ст.14 та абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та інтересів звертається до Замовника Солонківська сільська рада Львівського району Львівської області та безпосередньо до сільського голови Дубневича Богдана Васильовича, щодо рішення зазначеного в Протоколі № 13/06/1 від 13 червня 2022 р. закупівля № UA-2022-05-16-000022-a:
Відповідно до ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
В той же час дані законодавчі акти не обмежують позивача у використанні удосконаленого електронного підпису (далі- УЕП).
Закон України «Про електронні довірчі послуги» визначає, що: КЕП — це УЕП, який створюється з використанням засобу КЕП і базується на кваліфікованому сертифікаті.
Також, слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, згідно роз’яснення МІНІСТЕРСТВА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ.
Звертаємо Вашу увагу, що МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ. наголошує на можливості використовувати удосконалені електронні підписи та печатки на день формування протоколу щодо дискваліфікації № 13/061 від 13 червня 2022р. , які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
ТОВ «Укренергопром» вважає, що виключення учасника через використання удосконаленого електронного підпису, попри його законність та можливість використання на території України є встановленням конкретних дискримінаційних положень тендерної закупівлі задля відсіювання непотрібної конкуренції, що в свою чергу порушує права учасника та є порушенням установлених законодавством правил проведення торгів, визначених, зокрема Законом України "Про публічні закупівлі".
Звертаємо Вашу увагу, що даною вимогою ми обгрунтовуваємо свою позицію та посилаємось на ч. І.ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" згідно якого гарантуються принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасник ТОВ «Укренергопром» вважає, шо рішення Замовника зазначене в Протоколі № 13/06/1 від 13 червня 2022 р. є порушенням установлених законодавством правил проведення торгів, визначених, зокрема Законом України "Про публічні закупівлі" та Зазначає, що не згоден з рішенням замовника та просить переглянути результати спрощеної закупівлі.
Також інформуємо Замовника, що ТОВ «Укренергопром» залишає за собою право керуючись «ст. 1 Господарського процесуального кодексу України підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і в установленому порядку набули статусу суб`єкта підприємницької діяльності, мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів» звернутися до суду, якщо результати спрощеної закупівлі не будуть розглянути згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_Вимога ТОВ Укренергопром.pdf 16.06.2022 22:24
Дата подачі:
16.06.2022 22:24
Вирішення:
Доброго дня
Розглянувши вимогу ТОВ «Укренергопром» щодо оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення про проведення спрощеної закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної документації тепломеханіки об’єкта "Газифікація теплогенераторної з встановленням газового котла в дитячому садочку на вул. К. Устиновича, 35 с. Милятичі Львівського району Львівської області (нове будівництво), ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-16-000022-a, уповноваженою особою прийнято рішення, що вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до протоколу №13/06/1 від 13 червня 2022 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, підставою дискваліфікації пропозиції ТОВ «Укренергопром» було те, що подана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Пунктом 4.1.3 розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» оголошення встановлено імперативну умову, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів пропозиції у формі електронних документів та накладення на пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
За результатами перевірки встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «Укренергопром» містить накладений електронний підпис, за результатами перевірки яких на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підписів «удосконалений» на не захищеному носію, тобто вищевказані накладені електронні підписи не можуть вважатися кваліфікованими, чим не дотримано вимоги пункту пунктом 4.1.3 розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» оголошення.
Аналогічної позиції щодо використання КЕП/УЕП дотримується і Антимономольний комітет України, наприклад, у рішенні No2836-р/пк-пз від 10.02.2022.
З огляду на викладене, замовником правомірно відхилено пропозицію ТОВ «Укренергопром», оскільки така не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відтак, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.06.2022 18:37
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога ФОП Лазарев - ч.14 та ч.20 ст.14
Номер:
806d2dbc0dc744fa882032d1d8d29ede
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-16-000022-a.b2
Назва:
Вимога ФОП Лазарев - ч.14 та ч.20 ст.14
Вимога:
Солонківська сільська рада
Львівського району Львівської області
Копія
@SaveEconomyBot
Вимога
Учасник Фізична особа-підприємець Лазарев Олександр Олексійович, керуючись ч.20 ст.14 та абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів (які до цього часу залишаються порушені Замовником), звертається (кількість звернень не регламентовано Законом України «Про публічні закупівлі») до Замовника Солонківська сільська рада Львівського району Львівської області щодо рішення зазначеного в Протоколі №06/06/1 від 06 червня 2022р. (UA-2022-05-16-000022-a Закупівля на prozorro.gov.ua) та відповіді на вимогу від 14.06.22, 10:24 з наступним:
1) В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовник відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначив іншу інформацію, навіть виділив її окремим пунктом 6.2. Інша інформація:
6.2. Інша інформація Керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Учаснику у складі пропозиції необхідно надати довідку довільної форми, видану замовником закупівлі, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником – Солонківською сільською радою.
ПРОТЕ у п.6.2. «Інша інформація» Оголошення НЕМАЄ тексту про імперативну умову, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів пропозиції у формі електронних документів та накладення на пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).»
2) У п.4.1.3. розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» Оголошення стосовно імперативної умови, як зазначає Замовник, щодо накладання на пропозицію кваліфікованого електронного підпису МІСТИТЬСЯ уточнення Замовника, «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 2 п. 13 ч. 3 статті 14 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозиція буде відхилена на підставі п. 1 ч. 13 статті 14 Закону»
3) Під час перевірки електронного підпису учасника ФОП "ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" на сайті центрального засвідчувального органу відображається прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).(Протокол перевірки додається)
Тобто учасником ФОП "ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" дотримано вимогу пункту 4.1.3 розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» оголошення.
Отже, учасник ФОП "ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" не може вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом 2 п. 13 ч. 3 статті 14 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому його пропозиція не повинна бути відхилена на підставі п. 1 ч. 13 статті 14 Закону, яка зазначена в Протоколі №06/06/1 від 06 червня 2022р.
4) Дана закупівля є спрощеною закупівлею, а отже не підлягає оскарженню в Антимонопольному комітеті України. Тому ваш текст стосовно того, що «Аналогічної позиції щодо використання КЕП/УЕП дотримується і Антимономольний комітет України, наприклад, у рішенні No2836-р/пк-пз від 10.02.2022», не є аргументом щодо причин невідповідності пропозиції учасника ФОП "ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
5) Згідно з абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви як Замовник маєте право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. ОДНАК Ви не зверталися до Міністерства цифрової трансформації України за роз’ясненнями законодавства у сфері електронних довірчих послуг щодо використання кваліфікованих та удосконалених е-підписів в даний час. А в своєму Протоколі №06/06/1 від 06 червня 2022р. посилаєтеся на лист Міністерства цифрової трансформації України за №1/06-3-1587 ДАТОВАНИЙ ще аж від 16.02.2021, який містить неактуальну інформацію, оскільки не враховує того, що 24 лютого 2022 р. введено воєнний стан в державі, а від 24 травня 2022 р. є Постанова КМУ №617, якою передбачено можливість використовувати звичайні незахищені КЕП на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців з дня його припинення чи скасування.
6) З огляду на викладене, Замовником неправомірно відхилено пропозицію ФОП «Лазарев Олександр Олексійович». До того ж дії та рішення уповноваженої особи замовника призводять до порушення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, порушено ч.1 ст. 5 - 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі) та 2)максимальна економія, ефективність та пропорційність, оскільки наразі Замовник неекономно може використати бюджетні кошти і замість 104 400,00 грн з ПДВ, витратить 220 000,00 або 225 600,00 грн. (інформація також для @SaveEconomyBot)
Тому, керуючись абзацом другим ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник Фізична особа-підприємець Лазарев Олександр Олексійович, так і не отримавши законної аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, звертається до замовника Солонківська сільська рада Львівського району Львівської області з даною вимогою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ФОП Лазарев мал сад - 2.pdf 16.06.2022 18:34
- sign_Validation_Report.pdf 16.06.2022 18:34
Дата подачі:
16.06.2022 18:34
Вирішення:
Доброго дня
Розглянувши вимогу ФОП ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ щодо оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації тепломеханіки об’єкта "Газифікація теплогенераторної з встановленням газового котла в дитячому садочку на вул. К. Устиновича, 35 с. Милятичі Львівського району Львівської області (нове будівництво), ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-16-000022-a, уповноваженою особою прийнято рішення, що вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
У відповіді на вимогу від 14.06.2022 року в повному обсязі надано інформацію щодо підстав відхилення пропозиції ФОП ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ.
Твердження про неправомірне відхилення пропозиції не ґрунтуються на фактичних обставинах, оскільки в оголошенні про проведення закупівлі чітко та однозначно встановлено вимогу про використання засобу кваліфікованого електронного підпису який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Подана пропозиція вказаній вимозі не відповідає, відтак наявні підстави для відхилення такої пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.06.2022 18:38
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
42392057118c4f5993e18a192dc9a4a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-16-000022-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Учасник Фізична особа-підприємець Лазарев Олександр Олексійович, керуючись ч.20 ст.14 та абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звертається до Замовника Солонківська сільська рада Львівського району Львівської області щодо рішення зазначеного в Протоколі №06/06/1 від 06 червня 2022р. (UA-2022-05-16-000022-a Закупівля на prozorro.gov.ua) з наступним:
1) ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".».
Тобто, як бачимо, чіткого зазначення, що це має бути тільки КЕП немає в законі.
2) Відповідно до абз.2 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України №193 від 3 березня 2020 р. приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
3) На сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України є роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг (https://czo.gov.ua/edp-legislation-clarification?id=2) Використання кваліфікованих та удосконалених е-підписів, де зазначено:
«Закон України «Про електронні довірчі послуги» регулює використання кваліфікованих е-підписів (далі — КЕП) та удосконалених е-підписів (УЕП).
УЕП має такі різновиди: УЕП, КЕП та УЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Так, Закон України «Про електронні довірчі послуги» визначає, що:
КЕП — це УЕП, який створюється з використанням засобу КЕП і базується на кваліфікованому сертифікаті;
УЕП — це е-підпис, створений внаслідок криптографічного перетворення е-даних із використанням засобу УЕП, який дає змогу здійснити е-ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності е-даних, з якими пов’язаний цей е-підпис.
Отже, КЕП є різновидом УЕП, що забезпечує найвищий рівень захисту і відповідно довіри до е-ідентифікації.
Відрізняє один різновид е-підпису від іншого:
• вид носія, на якому зберігається особистий ключ е-підпису;
• вид сертифіката…
…Звертаємо увагу, що вимога застосовувати лише КЕП (засіб КЕП + кваліфікований сертифікат) встановлена Законом лише для працівників держустанов, держреєстраторів, нотаріусів та інших суб’єктів, що здійснюють функції держреєстратора, під час реалізації ними повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи.
…З метою забезпечення доступності е-довірчих послуг для громадян та бізнесу Урядом ухвалено постанову від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — експериментальний проект).
Експериментальний проект забезпечив можливість використання УЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті, для здійснення е-взаємодії, е-ідентифікації та автентифікації осіб у разі, коли законодавством передбачено використання лише КЕП.
…Після закінчення дії експериментального проекту, тобто починаючи з 05.03.2022, а також до внесення відповідних змін до Закону УЕП, які базувались на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, вважатимуться УЕП.»
4) З 5 березня 2022 року підприємства повинні були б і перейти на токени або інші захищені електронні підписи. Однак це рішення відтермінували спершу до 31 травня 2022 року, а тепер – і надалі (Постановою КМУ від 24 травня 2022 р. №617 можливість використовувати звичайні незахищені КЕП продовжили на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців з дня його припинення чи скасування.)
5) Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за№ 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг НАГОЛОШЕНО на «можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Отже, можливість накладати на пропозиції учасників як КЕП, так і УЕП передбачена законодавством.
6) Пропозиція учасника ФОП "ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" містить накладений електронний підпис, який за результатами перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що ТИП СЕРТИФІКАТУ – КВАЛІФІКОВАНИЙ (Протокол перевірки додається).
7) У п.4.1.3. розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» Оголошення зазначено, що «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 2 п. 13 ч. 3 статті 14 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозиція буде відхилена на підставі п. 1 ч. 13 статті 14 Закону» – Під час перевірки електронного підпису учасника ФОП "ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" на сайті центрального засвідчувального органу відображається прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).(Протокол перевірки додається)
Отже, учасник ФОП "ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" не може вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом 2 п. 13 ч. 3 статті 14 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому його пропозиція не повинна бути відхилена на підставі п. 1 ч. 13 статті 14 Закону, яка зазначена в Протоколі №06/06/1 від 06 червня 2022р.
8) Окрім того, багато учасників ще не робили захищені кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Так, напр., інший учасник даної закупівлі ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ" теж підписав свою пропозицію електронним підписом, який на сайті центрального засвідчувального органу перевіряється як УЕП.
З огляду на зазначене вище, керуючись абзацом другим ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник Фізична особа-підприємець Лазарев Олександр Олексійович звертається до замовника Солонківська сільська рада Львівського району Львівської області з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Також інформуємо, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду, якщо Замовником не буде відновлено законність його дій відповідно до законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.14, ст.5, ч.1.ст.5 2)максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ФОП Лазарев мал сад.pdf 08.06.2022 11:56
- sign_Validation_Report.pdf 08.06.2022 11:56
Дата подачі:
08.06.2022 11:56
Вирішення:
Доброго дня, розглянувши вимогу ФОП ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ щодо оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення про проведення спрощеної закупівлі Виготовлення проектно-кошторисної документації тепломеханіки об’єкта "Газифікація теплогенераторної з встановленням газового котла в дитячому садочку на вул. К. Устиновича, 35 с. Милятичі Львівського району Львівської області (нове будівництво)", ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-16-000022-a, уповноваженою особою прийнято рішення, що вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до протоколу №06/06/1 від 06 червня 2022 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, підставою дискваліфікації пропозиції ФОП Лазарева Олександра Олексійовича було те, що подана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Пунктом 4.1.3 розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» оголошення встановлено імперативну умову, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів пропозиції у формі електронних документів та накладення на пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
За результатами перевірки встановлено, що пропозиція учасника ФОП "ЛАЗАРЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" містить накладений електронний підпис, за результатами перевірки яких на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підписів «удосконалений» на не захищеному носію, тобто вищевказані накладені електронні підписи не можуть вважатися кваліфікованими, чим не дотримано вимоги пункту пунктом 4.1.3 розділу «Інструкція з підготовки пропозиції» оголошення.
Аналогічної позиції щодо використання КЕП/УЕП дотримується і Антимономольний комітет України, наприклад, у рішенні No2836-р/пк-пз від 10.02.2022.
З огляду на викладене, замовником правомірно відхилено пропозицію ФОП Лазарева Олександра Олексійовича, оскільки така не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відтак, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.06.2022 10:24