• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44070248 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Шкільні меблі (Код за ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі)» 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: 44 (найменувань), у тому числі: п\п Предмет закупівлі Од. виміру К-ть 1. Комірки для взуття 2,75 м. Орієнтовний розмір виробу 2750*250*2060 шт. 1 2. Комірки для взуття 1,5 м. Орієнтовний розмір виробу 1500*250*810 шт. 1 3. Роздягальня 1. Орієнтовний розмір виробу 4800*350*2100 шт. 2 4. Роздягальня 1. Орієнтовний розмір виробів 5750*350*2100 шт. 1 5. Роздягальня 1. Орієнтовний розмір виробів 1200*350*2100 шт. 2 6. Роздягальня 1. Орієнтовний розмір виробів 5690*350*2100 шт. 1 7. Роздягальня 1. Орієнтовний розмір виробу 4500*350*2100 шт. 2 8. Роздягальня 2. Орієнтовний розмір виробу 3000*350*2100 шт. 2 9. Роздягальня 2. Орієнтовний розмір виробу 1200*350*2100 шт. 2 10. Роздягальня 2. Орієнтовний розмір виробу 1800*350*2100 шт. 1 11. Роздягальня 2. Орієнтовний розмір виробів 1200*350*2100 шт. 1 12. Роздягальня 2. Орієнтовний розмір виробів 950*350*2100 шт. 1 13. Роздягальня 3. Орієнтовний розмір виробу 1500*350*2100 шт. 2 14. Шафа в групі 2,1м. Орієнтовний розмір виробу 2100*400*2100 шт. 2 15. Шафа в групі 2,7м. Орієнтовний розмір виробу 2700*400*2100 шт. 4 16. Шафа в методичний кабінет. Орієнтовний розмір виробу 1200*600*2100 шт. 1 17. Шафа в кабінети Тип 1. Орієнтовний розмір виробу 600*450*2100 шт. 2 18. Шафа в кабінети Тип 2. Орієнтовний розмір виробу 1200*450*2100 шт. 2 19. Полиці в комору. Орієнтовний розмір виробу 3370*400*2100 шт. 1 20. Полиці в комору. Орієнтовний розмір виробів 2000*400*2100 шт. 1 21. Полиці в комору. Орієнтовний розмір виробів 1260*400*2100 шт. 1 22. Полиці в комору. Орієнтовний розмір виробів 1900*400*2100 шт. 2 23. Полиці в комору. Орієнтовний розмір виробів 1570*400*2100 шт. 1 24. Полиці в комору. Орієнтовний розмір виробу 3460*400*2100 шт. 1 25. Полиці в комору. Орієнтовний розмір виробу 1970*400*2100 шт. 1 26. Полиці в комору музична зала. Орієнтовний розмір виробу 1970*400*2100 шт. 2 27. Настінна поличка. Орієнтовний розмір виробу 1200*300*280 шт. 11 28. Тумба мобільна. Орієнтовні розміри виробу 500*300*560 шт. 2 29. Тумба мобільна. Орієнтовні розміри виробу 500*400*560 шт. 1 30. Тумба під принтер. Орієнтовні розміри виробу 1600*400*600 шт. 3 31. Тумба під принтер в методичний кабінет. Орієнтовні розміри виробу 800*600*900 шт. 1 32. Тумба прикроватна. Орієнтовні розміри виробу 500*300*470 шт. 1 33. Екран в С/У. Орієнтовний розмір виробу 800*18*1350 шт. 18 34. Екран на радіатори групи. Орієнтовний розмір виробу 5430*90*675 шт. 6 35. Екран на радіатори групи. Орієнтовний розмір виробу 1860*200*800 шт. 8 36. Екран на радіатори групи. Орієнтовний розмір виробу 2280*90*800 шт. 2 37. Екран на радіатори музична зала. Орієнтовний розмір виробу 8370*200*830 шт. 1 38. Екран на радіатори музична зала. Орієнтовний розмір виробу 6090*200*960 шт. 1 39. Пуфи на екрани радіаторів Жовті. шт. 40 40. Пуфи на екрани радіаторів Зелені шт. 40 41. Пуфи на екрани радіаторів Рожеві шт. 20 42. Пуфи на екрани радіаторів Фіолетові шт. 20 43. Дзеркало кругле шт. 26 44. Дзеркало овальне шт. 7 Місце поставки : - Гірський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Берізка» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Тургенєва, буд. 5, 08324) 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 795 920,00 грн. з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 15.08.2022 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 30.05.2022 00:00 7) умови оплати: протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати прийняття товару 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44070248; юридична адреса: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 банківські реквізити: р/р UA778201720355179011000180122 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Шкільні меблі (Код за ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 13) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 14) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Торги не відбулися

1 795 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 959.20 UAH
Період оскарження: 13.05.2022 20:29 - 26.05.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Термін гарантії 12 чи 18 місяців?

Номер: 0cc974ef5d1d48ad8aa565d903c7bc88
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005081-a.a5
Назва: Термін гарантії 12 чи 18 місяців?
Вимога:
Відповідно до Додатку 5 до ТД Гарантія:Термін гарантії має відповідати терміну гарантії підприємства-виробника продукції але не менше 18 місяців, але в той же час відповідно до п.3.8 Проекту договору Гарантійний термін становить дванадцять місяців з моменту монтажу та приймання Товару. Вимагаємо узгодити вимоги тендерної документації та проекту договору між собою та внести зміни до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тенденрної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Суперечності у визначенні виду забезпечення виконання договору

Номер: 4bb2ac6038484d9fb1974e8b2fd68a3b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005081-a.a4
Назва: Суперечності у визначенні виду забезпечення виконання договору
Вимога:
Відповідно до п.6.1 п.6 Розділу 6 тендерної документації зазначено Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. У той же час у р.6.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Таким чином згідно з п.6.1. забезпечення надається шляхом перерахування коштів замовнику, а у п.6.5. зазначено про банківську гарантію. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та узгодити у якій же формі надається забезпечення виконання договору: перерахування коштів чи гарантія.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Забезпечення виконання договору Переможця для резидентів здійснюється у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо додатку 8 до тендерної документації

Номер: 0543a1efaf9c4a5d92a348ac383175b5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005081-a.a3
Назва: Щодо додатку 8 до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.3 Розділу 6 тендерної документації Разом з тендерною документацією замовником подається Проект договору (Додатку 8 до цієї тендерної документації) про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проте проект договору викладено у Додатку 7 до тендерної документації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та узгодиди її умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тенденрної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Додаток 7 не містить інформації про пояснювальну записку

Номер: a7744dac300b41eaa0b9e12c62391908
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005081-a.a2
Назва: Додаток 7 не містить інформації про пояснювальну записку
Вимога:
Відповідно до п.5 Розділу 5 тендерної документації Документи, що не передбачені чинним законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються учасниками в складі своєї пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього пояснювальну записку у відповідності з Додатком № 7 з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти). Проте у Додатку 7 до тендерної документації викладено лише проект договору і відсутня будь-яка інформація про пояснювальну записку, тому не зрозуміло чому саме вона повинна відповідати. Вимагаємо узгодити вимоги тендерної документації між собою та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тенденрної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимоги, що не стосуються предмету закупівлі

Номер: 569efde29a8348c0a94144d16397ea37
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005081-a.a1
Назва: Вимоги, що не стосуються предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є меблі, а не харчові продукти. На підставі цього вимагаємо видалити з тендерної документації вимоги, які не стосуються меблів, викладені у пункті 7 ТД, а саме: "Тара (спеціалізована вакумна упаковка або мішки-вкладиші для пластмасових ящиків для траспортування м’яса, які легко миються та дезинфікуються), яка має бути використана для пакування та транспортування вказаного товару, повинна бути чистою, сухою, не зараженою сільськогосподарськими шкідниками та не повинна мати стороннього запаху. Кожна партія харчових продуктів повинна супроводжуватись документами, що підтверджують безпечність та якість харчових продуктів, у тому числі забезпечують їх простежуваність, відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”. Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника. Товар та упаковка товару повинні бути непошкодженими. Маркування Товару повинно відповідати вимогам Технічного регламенту щодо правил маркування харчових продуктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.10.2010 № 487 та ДСТУ 4518:2008"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тенденрної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так