• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для дому

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44070248 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Меблі для дому (Код за ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому)» 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: 16 (найменувань), у тому числі: п\п Предмет закупівлі Од. виміру К-ть 1. Ліжко двоярусне 600*1200 ліве з ортопедичним матрацом шт. 7 2. Ліжко двоярусне 600*1200 праве ліве з ортопедичним матрацом шт. 6 3. Ліжко двоярусне 600*1400 ліве з ортопедичним матрацом шт. 33 4. Ліжко двоярусне 600*1400 праве з ортопедичним матрацом шт. 32 5. Ліжко одноярусне 600*1400 з ортопедичним матрацом шт. 1 6. Стіл в їдальню шт. 24 7. Стіл в їдальню вихователя шт. 1 8. Столик BAKKEBJERG або еквівалент шт. 6 9. Стіл в групи шт. 44 10. Стіл керівника 1600*600*750 шт. 1 11. Стіл керівника 1800*600*750 шт. 1 12. Стіл вихователя (з тумбою-помічником) лівий шт. 4 13. Стіл вихователя шт. 2 14. Стіл вихователя (з тумбою-помічником) правий шт. 4 15. Стіл в методичнийй кабінет шт. 1 16. Стіл в кабінет психолога шт. 2 Місце поставки : - Гірський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Берізка» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Тургенєва, буд. 5, 08324) 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 3 470 400,00 грн. з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 15.08.2022 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 30.05.2022 00:00 7) умови оплати: протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати прийняття товару 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44070248; юридична адреса: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 банківські реквізити: р/р UA778201720355179011000180122 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Меблі для дому (Код за ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 13) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 14) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Торги не відбулися

3 470 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 704.00 UAH
Період оскарження: 13.05.2022 19:59 - 26.05.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Термін гарантії 12 чи 18 місяців?

Номер: b34013dc53134a44bec4c506cf2c6563
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005060-a.a7
Назва: Термін гарантії 12 чи 18 місяців?
Вимога:
Відповідно до Додатку 5 до ТД Гарантія:Термін гарантії має відповідати терміну гарантії підприємства-виробника продукції але не менше 18 місяців, але в той же час відповідно до п.3.8 Проекту договору Гарантійний термін становить дванадцять місяців з моменту монтажу та приймання Товару. Вимагаємо узгодити вимоги тендерної документації та проекту договору між собою та внести зміни до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тенденрної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Ще одне: додаток 7 до тендерної документації не містить інформації про пояснювальну записку

Номер: df15c83ba152496ea360057217977d8f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005060-a.a6
Назва: Ще одне: додаток 7 до тендерної документації не містить інформації про пояснювальну записку
Вимога:
Відповідно до п.4 Додатку 1 до тендерної документації фізична особа – підприємець подає фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2021 рік (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин). Проте додаток 7 до тендерної документації не містить інформації про пояснювальну записку. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та узгодити вимоги між собою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тенденрної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Суперечності у визначенні виду забезпечення виконання договору

Номер: b88b94282adf4e31ab5f256314e84c76
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005060-a.a5
Назва: Суперечності у визначенні виду забезпечення виконання договору
Вимога:
Відповідно до п.6.1 п.6 Розділу 6 тендерної документації зазначено Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. У той же час у р.6.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Таким чином згідно з п.6.1. забезпечення надається шляхом перерахування коштів замовнику, а у п.6.5. зазначено про банківську гарантію. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та узгодити у якій же формі надається забезпечення виконання договору: перерахування коштів чи гарантія.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Забезпечення виконання договору Переможця для резидентів здійснюється у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Відссутній додаток 8 до тендерної документації

Номер: eb20a7763202422ab7c358284cf2fc38
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005060-a.a4
Назва: Відссутній додаток 8 до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.3 Розділу 6 тендерної документації Разом з тендерною документацією замовником подається Проект договору (Додатку 8 до цієї тендерної документації) про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проте проект договору викладено у Додатку 7 до тендерної документації, а додаток 8 взагалі відсутній. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та узгодиди її умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тенденрної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Додаток 7 не містить інформації про пояснювальну записку

Номер: dd70c83d52004d45acb1845d645eca75
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005060-a.a3
Назва: Додаток 7 не містить інформації про пояснювальну записку
Вимога:
Відповідно до п.5 Розділу 5 тендерної документації Документи, що не передбачені чинним законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються учасниками в складі своєї пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього пояснювальну записку у відповідності з Додатком № 7 з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти). Проте у Додатку 7 до тендерної документації викладено лише проект договору і відсутня будь-яка інформація про пояснювальну записку, тому не зрозуміло чому саме вона повинна відповідати. Вимагаємо узгодити вимоги тендерної документації між собою та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тенденрної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Відсутній Додаток 6 до тендерної документації

Номер: 4cb04818161046b88fb339289600878c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005060-a.a2
Назва: Відсутній Додаток 6 до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.5 Розділу 5 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: - форму «Загальні відомості про Учасника торгів», згідно з Додатком №6 до цієї тендерної документації. Проте Вами не завантажено Додаток 6 до тендерної документації. Просимо додати його на майданчик
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилкова вимога
Дата скасування: 14.05.2022 18:17
Вимога
Вирішена

Вимоги, що не стосуються предмету закупівлі

Номер: afec1f1207bc4acbab1166bd621699c3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-005060-a.a1
Назва: Вимоги, що не стосуються предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є меблі, а не харчові продукти. На підставі цього вимагаємо видалити з тендерної документації вимоги, які не стосуються меблів, викладені у пункті 7 ТД, а саме: "Тара (спеціалізована вакумна упаковка або мішки-вкладиші для пластмасових ящиків для траспортування м’яса, які легко миються та дезинфікуються), яка має бути використана для пакування та транспортування вказаного товару, повинна бути чистою, сухою, не зараженою сільськогосподарськими шкідниками та не повинна мати стороннього запаху. Кожна партія харчових продуктів повинна супроводжуватись документами, що підтверджують безпечність та якість харчових продуктів, у тому числі забезпечують їх простежуваність, відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”. Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника. Товар та упаковка товару повинні бути непошкодженими. Маркування Товару повинно відповідати вимогам Технічного регламенту щодо правил маркування харчових продуктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.10.2010 № 487 та ДСТУ 4518:2008"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тенденрної документації.
Статус вимоги: Задоволено