• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання офісних приміщень

Завершена

520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період оскарження: 13.05.2022 14:23 - 19.05.2022 12:00
Вимога
Відхилено

Дискваліфікація

Номер: a095954bc68c4069846c3b32325513b2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-003648-a.b3
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ «Чистий Світ Технології» (надалі-Учасник) був дискваліфікований згідно Протокольного рішення уповноваженої особи ТОВ «Одеська обласна енергопостачальна компанія» № 37 від 03.06.2022 р. Слід зазначити, що Учасник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника з наступних причин. 1. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). 2. Замовник посилається на Лист Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021 р. як підставу невизнання підпису Учасника. Слід зазначити, що вищезазначеного нормативно-правовим актом наголошується на можливості використання електронних підписів та печаток з дотриманням вимог Постанови КМУ № 193 від 03.03.2020 р. Відповідно до п.1 Постанови, Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року(23 лютого необовязковість використання КЕП будо продовжено до 31.05.2022 р.) . Враховуючи вищевикладене, відсутні обгрунтовані законні підстави для відмови Учаснику у використанні удосконаленого електронного підпису і печатки, який базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до п.14 абз. 3 «Інша інформація» в Оголошенні про спрощену закупівлю зазначено: «Відповідно частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо), такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.» У складі пропозиції Учасника міститься файл «Електронний підпис» (24 травня 2022р. 13:59). За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, за посиланням https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: П.І.Б. Целікова Інна Євгенівна РНОКПП 2958805948 Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" Код ЄДРПОУ 38443865 Посада Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 13:59:10 24.05.2022 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 65A97E0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, Пропозиція даного Учасника не містить саме КЕП ( кваліфікований електронний підпис), тому що за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису надано інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Відповідно ст.14 ч.7 абз.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.». Звертаємо Вашу увагу, що від Учасників не надходили звернення щодо внесення змін до Оголошення про спрощену закупівлю. Оскільки, зауважень до вимог, викладених в Оголошення про спрощену закупівлю не надходило на етапі періоду уточнень, то автоматично даний Учасник погодився з умовами оголошення про спрощену закупівлю, в тому числі в частині накладення КЕП ( кваліфікований електронний підпис) на пропозицію, відповідно до вимог Замовника. Також, додатково просимо даного Учасника ознайомитися з інформацією щодо електронних підписів (дана інформація розташована на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/informaciya-shchodo-elektronnih-pidpisiv ). Таким чином, пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" не містить саме КЕП (кваліфікованого електронного підпису), тому підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискваліфікація Учасника

Номер: e62b523143774d1d821e45546bdadfda
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-003648-a.b2
Назва: Дискваліфікація Учасника
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ «Чистий Світ Технології» (надалі-Учасник) був дискваліфікований згідно Протокольного рішення уповноваженої особи ТОВ «Одеська обласна енергопостачальна компанія» № 37 від 03.06.2022 р. Слід зазначити, що Учасник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника з наступних причин. 1. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). 2. Замовник посилається на Лист Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021 р. як підставу невизнання підпису Учасника. Слід зазначити, що вищезазначеного нормативно-правовим актом наголошується на можливості використання електронних підписів та печаток з дотриманням вимог Постанови КМУ № 193 від 03.03.2020 р. Відповідно до п.1 Постанови, Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи вищевикладене, відсутні обгрунтовані законні підстави для відмови Учаснику у використанні удосконаленого електронного підпису і печатки, який базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: -
Дата скасування: 05.06.2022 21:44
Вимога
Вирішена

щодо наявності дискримінаційної вимоги

Номер: bb9d046cd0b5438987c3c28c6fb7544a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-003648-a.b1
Назва: щодо наявності дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації присутня дискримінаційна вимога, що не відповідає діючому законодавству України: відповідно до Додатку 4 до ТД Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: ....«- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до надання послуг (за формою відповідно до додатку 4.1. до Додатку 4 до Оголошення), не менше 20 прибиральників, не менше 2 адміністраторів, не менше 1 менеджера, також на підтвердження вказаної інформації Учасник надає копії сторінок трудової книжки (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) по кожному з перелічених працівників» з наступних підстав. З 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати трудові книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу), що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу . Тобто, дана вимога дискримінаційна, так як трудові книжки неможливо надати. Також Ви дискримінуєте учасників в тому плані, що не передбачаєте можливість підтвердження наявності працівників, які працюють по цивільно-правових договорах, що вважається теж порушенням, так як дана форма працевлаштування прописана у відповідних нормативно-правових актах і має місце бути. Враховуючи наведене, просимо Вас внести зміни до ТД та передбачити можливість надання копій наказів на працівників та/або копій цивільно-правових угод з працівниками. Просимо передивитись всі зміни до законодавства України по названим пунктам і юридично грамотно вимагати надання в ТД документів. У разі відмови, будемо оскаржувати ТД до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено