-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Рукавички медичні нестерильні нітрилові одноразові, текстуровані
Завершена
55 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2022 10:21 - 19.05.2022 10:15
Вимога
Відхилено
торгова марка товару
Номер:
b03168cdc23149068c32fdb237bdaad8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-13-001050-a.b2
Назва:
торгова марка товару
Вимога:
Шановний замовнику проаналізувавши вашу тендерну документацію , та вивчивши технічні характеристики товару який ви плануєте закупити ,вимагаємо внести зміни в тендерну документацію , а саме зазначити можливість надання учасниками еквіваленту . Адже ви вказуєте на те що якщо учасником не буде запропонований товар Оглядові медичні нітрилові рукавички –NITRYLEX BASIC то його пропозиція буде відхилена ( виходить якщо технічні характеристики запропонованого товару будуть відповідати а назва торгової марки ні то нас відхилять ). Вимагаємо внести зміни в оголошення відповідно до закону України про публічні закупівлі з можливістю надання учасниками еквіваленту .Попереджаємо вас про відповідальність у період військового часу в нашій країні.Закликаємо вас не порушувати статтю 5 Публічних закупівль "Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. У разі не реагування на нашу вимого залишаємо за собою праву оскаржувати наше відхилення у спосіб визначений законом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2022 09:23
Вирішення:
КНП «ВОПАБ ВОР» (надалі – Замовник), розглянуто вимогу № b03168cdc23149068c32fdb237bdaad8, ідентифікатор UA-2022-05-13-001050-a.b2. Дата подачі: 16.05.2022 09:23, розміщену у електронній системі публічних закупівель PROZORRO (надалі – Система) за результатами розгляду повідомляємо наступне:
Закупівлю товарів, робіт та послуг Замовник здійснює відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІII (зі змінами) (надалі – Закон).
Метою Замовника при проведенні закупівель є забезпечення ефективного та прозорого їх здійснення, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції і недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників;
Частина 4 статті 14 Закону зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Отже, замовник самостійно приймає рішення щодо встановлення або не встановлення еквіваленту у спрощеній закупівлі та відповідно може прийняти рішення про відхилення чи задоволення вимоги учасника спрощеної закупівлі.
На підставі вище викладеного, так як Ваша вимога не містить жодних фактів порушення проведення закупівлі та визначення переможця за спрощеною процедурою закупівлі, результатами такого розгляду, вважаємо Вашу вимогу такою що є не аргументованою та такою що підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
16.05.2022 09:57
Підтвердження вирішення:
Так як вимога Учасника не містить жодних фактів порушення проведення закупівлі, Замовник вважає вимогу такою, що є не аргументованою та такою що підлягає відхиленню.
Вимога
Вирішена
щодо гарантійного листа виробника
Номер:
c20e1f9ac78141fbbbc465937e304951
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-13-001050-a.a1
Назва:
щодо гарантійного листа виробника
Вимога:
Відповідно до п.6 Оголошення про проведення закупівлі Вимоги до кваліфікації Учасника Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа авторизації (гарантійний лист) від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України), листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
Зазначена вище умова обмежує конкуренцію та призводять до зменшення кола осіб, які можуть приймати участь у Закупівлі, так як даний лист авторизації від виробника може отримати лише один Учасник.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі цього вимагаємо видалити з Оголошення про проведення закупівлі вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника, так як дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2022 15:49
Вирішення:
Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. КНП «ВОПАБ ВОР» (надалі –Замовник) розглянуто вимогу від 13.05.2022 15:49 за № c20e1f9ac78141fbbbc465937e304951, ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-001050-a.a1, розміщену у електронній системі публічних закупівель PROZORRO (надалі – Система) за результатами розгляду повідомляємо наступне:
Відповідні зміни будуть внесені до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
16.05.2022 09:22
Підтвердження вирішення:
Будуть внесені зміни до п.6 Оголошення про проведення закупівлі.