• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Труба сталева попередньоізольована в ПЕ оболонці Ø 89/160, труба сталева попередньоізольована в ПЕ оболонці Ø 159/250, комплект ізоляції стика з термоусадковою муфтою, термоусадкова стрічка В=225 мм

Завершена

433 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 332.00 UAH
Період оскарження: 13.05.2022 10:15 - 19.05.2022 10:20
Вимога
Залишено без розгляду

Не погодження з рішенням Замовника

Номер: 461ccb7791ef4a068abab0a07c4835e3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-000982-a.a3
Назва: Не погодження з рішенням Замовника
Вимога:
ВИМОГА Рішенням (протокол) уповноваженої особи від 01.06.2022 року відхилено пропозицію ТОВ «Перший трубний завод» з підстав не надання сертифікату Euroheat&Power. В рішенні Замовника, зазначено, що отримання сертифікату свідчить про те, що випробування продукції проводилось в провідних європейських лабораторіях на відповідність EN 253:2016 (який є чинний і в Україні). ТОВ «ПТЗ» не погоджується з підставами відхилення пропозиції зазначеними в Рішенні Замовника, виходячи з наступного. По-перше: в Рішенні Замовника відсутні законодавчі підстави відхилення пропозиції ТОВ «ПТЗ», а саме: посилання на частину статті ЗУ «Про публічні закупівлі» надалі- Закон, якою передбачено відхилення пропозиції, що є грубим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до ч. 12 ст. 14 Закону, у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника…Тобто, в Рішенні Замовника щодо відхилення пропозиції повинно зазначатись конкретна частина статті Закону, для того щоб надалі розглядати наступну пропозицію. По-друге: Сертифікат Euroheat&Power, є документом, що аналогічно підтверджує стандарти в тому числі відповідність EN 253:2016, які наявні в пропозиції ТОВ «ПТЗ», а саме сертифікат відповідності UA.024.C.0228-21 від 17.06.2021 року, який підтверджує що продукція предмету закупівлі відповідає ДСТУ EN 253:2016 (EN 253:2009+А2:2015,IDT); ДСТУ EN 448:2016 (EN 448:2015, IDT). Звертаємо увагу Замовника, що Сертифікат Euroheat&Power: -видається некомерційною асоціацією зі штаб квартирою в Брюселі (Бельгія); - не регламентований нормативно-правовими актами України; - отримання в Україні в умовах воєнного часу є не можливим. По-третє: ТОВ «ПТЗ» надав обґрунтовані пояснення щодо не можливості отримання Сертифікат Euroheat&Power в умовах воєнного часу, яке наявне в пропозиції ( 13 Роз’яснення щодо Euroheat&Power). Крім, того ТОВ ПТЗ зверталось з вимогою до Замовника щодо вимог надання сертифікату Euroheat&Power та зазначали, що вимога обмежується учасниками, які змогли ще до війни отримати зазначений сертифікат, що в свою чергу призводить до дискримінації учасників та обмеження конкуренції ч.5 ст.14 Закону. Станом на сьогодні зазначена вимога ТОВ «ПТЗ» не була розглянута Замовником та знаходиться в стані «ОБРОБКА», що є грубим порушенням ч.7 ст.14 Закону, якою передбачено, що Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У зв’язку з грубим порушенням Замовником ЗУ «Про публічні закупівлі», що в свою чергу призвело до відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ПТЗ». Відповідно до ч.17 ст.14 Закону, Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Статтею 44 Закону, передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників … несуть відповідальність згідно із законами України. Натомість Рішенням (протокол) Замовника від 02.06.2022 року визнано пропозицію ТОВ «Лайт-Парк» переможцем. Ознайомившись з пропозицією ТОВ «Лайт-Парк» (надалі Учасник1) вважаємо, що пропозиція повинна бути відхилена Замовником з наступних підстав. По-перше: Відповідно до п. 18 Додатка 2 Оголошення, Учасник повинен надати Документальне підтвердження закупки заводом-виробником систем компонентів на основі піноутворювача у 2020-2021році, надати копії сертифікатів. Пунктом 3 Додатку 2 Оголошення передбачено, що Елементи сталеві (труби, фасоннічастини) теплових мереж з пінополіуретановоютеплоізоляцією (композиції на основіциклопентану) ….. На відповідність даної вимоги у пропозиції Учасника1 міститься: форма МД-2 Галицька митниця (циклопентан), Сертифікати повинні бути надані на придбанні компоненти (вимога Замовника). Як, вбачається із зазначеного на компонент циклопентан відсутній сертифікат. Тобто, Учасник1 не підтвердив вимогу п. 18 Додатка 2 Оголошення щодо надання сертифікатів на придбаний компонент «ЦИКЛОПЕНТАН» та повинна бути відхилена Замовником. З даного приводу є Рішення АМК, яке додається. По- друге: Відповідно до п.9 Додатку 2 Оголошення, замовник вимагав надати сертифікат експертизи типу та декларацію, що підтверджує, що обладнання, працює під тиском, відповідає Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює підтиском затвердженим постановою КМУ від 19.01.2011 №35. На відповідність даної вимоги у пропозиції Учасника1 не надав сертифікат експертизи типу та декларацію, Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює підтиском затвердженим постановою КМУ від 19.01.2011 №35, у зв’язку з цим пропозиція Учасника підлягає відхиленню. По-третє: Згідно до вимог Замовника (п.3 Додаток» Оголошення) Елементи сталеві (труби, фасоннічастини) теплових мереж з пінополіуретановоютеплоізоляцією (композиції на основіциклопентану) в захисній поліетиленовій оболонці повинні відповідати вимогам ДСТУ EN 253:2016 (і/або ДСТУ EN 448:2016). В пропозиції Учасника 1 містяться сертифікати якості159 та 89, походження труба сталева попередньо теплоізольована ПЕ Оболонці 89/160 та 159/250 ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, в яких зазначено, що трубопроводи (труби, фасоні вироби та арматура) попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж відповідають вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, а не ДСТУ EN 253:2016 (і/або ДСТУ EN 448:2016). Тобто не відповідають вимогам Замовника, а саме ДСТУ EN 253:2016 (і/або ДСТУ EN 448:2016), у зв’язку з цим пропозиція Учасника підлягає відхиленню. До речі, саме Замовник наполягав на відповідності ДСТУ EN 253:2016 у зв’язку з чим відхилив пропозицію ТОВ «ПТЗ» не дивлячись на те, що у ТОВ «ПТЗ» в наявності були сертифікати, які підтверджували ДСТУ EN 253:2016. Крім зазначеного, просимо у відповідності до ч.12 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовника - ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго» надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності ТОВ «Перший трубний завод» пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Відповідно до ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Рішенням уповноваженої особи від 01.06.2022 року відхилено пропозицію ТОВ «Перший трубний завод» з підстав зазначених у рішенні. Враховуючи, вище викладене, вважаю, що Пропозиція ТОВ «Перший трубний завод» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тому дану пропозицію було правомірно відхилено. Таким чином, пропозиція ТОВ «Перший трубний завод» як учасника спрощеної закупівлі не відповідала вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині відповідності пропозиції Учасника умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі. Щодо вимоги до дискваліфікації учасника ТОВ «Лайт-Парк» вважаємо, що підстави відсутні. В документації не зазначено, що учасник повинен надати копії сертифікатів на циклопентан (піноутворювач). Учасник повністю виконав вимоги Замовника згідно пункту, який оскаржується. Пропозиція учасника містить документ, в якому є роз'яснення щодо даної вимоги та чинності постанови КМУ, з яким ми повністю погоджуємось. Додатково учасником надано сертифікат експертизи типу та декларацію згідно чинного законодавства, які повністю задовольняють вимоги документації. Сертифікати якості, надані учасником , не лише не суперечать документації, а й відповідають всім позиціям , в яких перелічені технічні вимоги до них.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.06.2022 16:36
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 4a2ef4f33c634700ba394bc3cedf01d2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-000982-a.b2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вивчивши документацію оголошення про проведення спрощеної закупівлі за номером UA-2022-05-13-000982-a, яка затверджена Протоколом уповноваженої особи №131 від 13.05.2022 року, вважаємо що Замовником порушено принципи Закона України «Про публічні закупівлі» (надалі «Закон»). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.» Виходячи з вищеозначеного вимогаємо прибрати дискримінаційні вимоги, які стосуються наявності циклопентанового спінення в теплоізоляції, що зазначено у пп. 6, 17 та 18 Додатку 2 «Технічні вимоги» до оголошення. Або додати вираз «або еквівалент». Пункт 4 статті 23 Закону наголошує наступне: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Так як циклопентанове спінення є способ виробництва (або конкретний процес) – до нього повинно бути додано вираз «або еквівалент». Окрім того ні в Національном стандарті ДСТУ Б В.2.5-31:2007 ні в ДСТУ EN 253:2016 або ДСТУ EN 448:2016 відсутні хоч якісь натяки на те який саме спінювач повинен використовуватися. В цих стандартах наявні лише фізико-технічні характеристики теплоізоляційного шару (жорсткого спіненого поліуретана). На додаток хочу нагадати, що на сьогодення наявні спінювачі, які вже введено у готову систему компонентів для отримання пінополіуретана, які мають рівноцінні фізичні та теплотехнічні характеристики як і циклопентан (HFO, метилаль та ін.). Більш того, ці спінювачи є більш екологічно безпечними для навколишнього середовища та при виробництві. Також у Додатку 2 п.9 Ви вказуєте на необхідність того, що предмет закупівлі, а саме Труби сталеві з тепловою ізоляцією з пінополіуретану в захисній оболонці та фасонні вироби до них для будівництва та реконструкції зовнішніх підземних теплових мереж повинні відповідати Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском затвердженим постановою КМУ від 19.01.2011 №35. На підтвердження надати сертифікат експертизи типу та декларацію, що підтверджує, що обладнання, що працює під тиском, відповідає Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском затвердженим постановою КМУ від 19.01.2011 №35. Але дія цей Постанови КМУ № 35 від 19.01.2011 р. скасована. На цей час діє Постанова КМУ № 27 від 16.01.2019 р., яка набула чинності з 23.01.2020 р. В цей же час Постанова КМУ № 35 втратила чинність. Прошу внести відповідні зміни в п.9 Додатку 2 Вашого Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо видалення дискримінаційних вимог

Номер: 6d6f8a2b80ef478a87e1a6a6c1622507
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-13-000982-a.b1
Назва: Щодо видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, яке затверджено Протоколом уповноваженої особи №131 від 13.05.2022 року, вважаємо що Замовником порушено  Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які встановленні ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), а саме: вимоги в п. 6, п. 4, п. 11, п. 3, п.7, п. 8 Додатку 2 «Технічні вимоги» (надалі-Додаток2) є дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам (принципам) ст. 5 Закону, виходячи з наступного. 1. ЩОДО ВИМОГ п. 6, п.11 Додатку2, щодо надання акту обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності, є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України. З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Виробники труб, фасонних виробів та арматури, попередньо теплоізольованих поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж на добровільних засадах отримують сертифікати відповідності, які видані органом з оцінки відповідності. Органи з оцінки відповідності в Україні при сертифікації продукції дотримуються діючого законодавства України та нормативних документів до них та керуються в своїй діяльності ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT), які гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами. «Акт обстеження виробництва» це документ, який був передбачений в ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції». Зазначений стандарт встановлював вимоги до порядку обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції….. Необхідність проведення обстеження виробництва визначає орган сертифікації за згодою заявника під час прийняття рішення за заявкою на сертифікацію продукції (п.4.1ДСТУ 3957-2000). Результат перевірки, висновки та рекомендації комісії оформляються у вигляді акта обстеження виробництва (п. п. 5.4.1 п. 5.4 ДСТУ 3957-2000). ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції»скасованоНаказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 29.12.2017 № 500 (додається, як доказ до Скарги). Згідно з інформацією, яка розміщена на сайті Будстандарт / сервіс документів он-лайнhttp://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=54662, СТАТУС - ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції»- НЕДІЮЧИЙ. Сертифікат відповідності продукції видається на підставі випробувань, які оформляються протоколом випробувань, а не на підставі акту обстеження виробництва. Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевикладене вимога п.6, п.11 Додатку2 є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим необхідно внести зміни в п. 6 та п. 11 Додатку2. З цього приводу є рішення АМКУ. 2. ЩОДО відповідності предмету закупівлі ДСТУ EN 253:2016 (і/або ДСТУ EN 448:2016) (п. 3 Додаток2). Крім зазначених стандартів, одним із основних НАЦІОНАЛЬНИХ стандартів в Україні щодо предмету закупівлі є ДСТУ Б В.2.5-31:2007 «ТРУБОПРОВОДИ ПОПЕРЕДНЬО ТЕПЛОІЗОЛЬОВАНІ СПІНЕНИМ ПОЛІУРЕТАНОМ ДЛЯ МЕРЕЖ ГАРЯЧОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ Труби, фасонні вироби та арматура», в якому визначенні всі технічні вимоги щодо предмету закупівлі встановленні Замовником. У більшості виробників предмету закупівлі наявні сертифікати на відповідність ДСТУ Б В.2.5-31:2007. Зазначений стандарт в частині основних параметрів, розмірів, технічних вимог та методів контролювання відповідає: - EN 253 та EN 488. Тобто, участь в закупівлі зможуть прийняти ті учасники, які отримали сертифікат на відповідність тільки ДСТУ EN 253:2016 (і/або ДСТУ EN 448:2016), а не Національному стандарту України ДСТУ Б В.2.5-31:2007. Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни в Додаток 2 (оголошення) та доповнити п. 3 Додаток2 Національним стандартом України ДСТУ Б В.2.5-31:2007. 3. Щодо Коефіцієнту теплопровідності п. 7 Додатку2, то Замовник обмежив його визначення ДСТУ Б В.2.7-105-2000 (ГОСТ 7076-99), яке в свою чергу розроблене Науково-дослідним інститутом будівельної фізики (НИИСФ) Російської Федерації та ДСТУ EN 253:2016. Крім, того слід зазначити, що окрім зазначених стандартів, коефіцієнт теплопровідності визначається Національним стандартом України ДСТУ Б В.2.5-31:2007. Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни в Додаток 2 (оголошення) та доповнити п. 7 Додаток2 Національним стандартом України ДСТУ Б В.2.5-31:2007. 4. Щодо надання сертифікату Euroheat&Power (чинний на дату подання). Euroheat&Power- це Міжнародна некомерційна організація , головний офіс якої знаходиться за адресою: Брюссель, Бельгія. Вважаємо, що зазначена вимога щодо надання сертифікату конкретної організації незрозуміло на що, та ще й офіс знаходиться закордоном, як правило це не коректно особливо у воєнний час та ще й обмежує учасниками, які змогли ще до війни отримати зазначений сертифікат. Крім, того не зрозуміло навіщо саме цей сертифікат вимагає Замовник та на що він впливає? Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни в Додаток 2 (оголошення), а саме видалити п. 4 Додатку2. 5. Щодо відповідності Оболонки труб ДСТУ EN 253:2016. Відповідність оболонок труб визначена не тільки ДСТУ EN 253:2016, а ще й Національним стандартом України ДСТУ Б В.2.5-31:2007, і обмежуватись тільки ДСТУ EN 253:2016 є дискримінацією по відношенню до тих виробників, у яких оболонка труб відповідає Національному стандарту України. Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни в Додаток 2 (оголошення) та доповнити п. 8 Додаток2 Національним стандартом України ДСТУ Б В.2.5-31:2007.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.