-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Торги не відбулися
17 062 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 34 900.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 34 900.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2022 16:04 - 09.06.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника щодо рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ «Данко»
Номер:
fb2bd9d25de8447181d061cbb2c45dd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-12-005438-a.c4
Назва:
на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника щодо рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ «Данко»
Скарга:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-12-005438-a, лот 2 ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Скаржником було забезпечено проведення розгляду тендерних пропозицій, а саме ТОВ «ДАНКО», які згідно з рішенням Замовника (Протокол прекваліфікації сформовано 22.06.2022 року) було допущено до процедури закупівлі.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ДАНКО» визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, зазначене не відповідає дійсності, оскільки під час перегляду Скаржником документів наданих ТОВ «ДАНКО» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції умовам та вимогам тендерної документації.
Дане твердження підкріплюється наступними поясненнями:
1. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (асфальт, 2 лота), Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні супроводжувальні документи на товар: Сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом, та / або сертифікат якості, та або паспорт та /або документ, який містить інформацію про якість, атестат виробництва, паспорт на готову продукцію, паспорт та сертифікат відповідності на складові, сертифікат визнання вимірювальних можливостей.
У складі своєї тендерної пропозції ТОВ «Данко» не надали сертифікат визнання вимірювальних можливостей, що є грубим порушенням умов Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Також зазначаємо, що в довідці про Матеріально-технічну базу Вих №182/11 від 27.05.2022р. ТОВ «Данко» надали наступну інформацію:
Даним листом ТОВ «ДАНКО», повідомляє про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технології для належного виконання зобов’язань за договором поставки товару, що є предметом оголошених торгів, та зазначаємо їх використання на договірних умовах на підставі договору про господарські взаємовідносини – договору поставки № 18/03/22 від 18 березня 2022 року, з ВИРОБНИКОМ ТОВ «Сєвєродонецький асфальтобетонний завод», що діє згідно договору оренди №12/01/22 від 12.01.22р обладнання для виробництва асфальтобетонних та Стаціонарний асфальтобетонний завод марки ДС-168 37 (виробнича база) заводський номер №2101049 за адресою: 02068, м. Київ, вул. Ревуцького, 41А та супутнє обладнання (бункери для сипучих матеріалів, складом для мінеральних порошків та інше).
Хоча в тендерній документації надано документи на іншого виробника продукції.
Згідно ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник мав надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник проігнорував дану невідповідність, та не висунув відповідну вимогу Учаснику.
Тому, тендерна пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає в цій частині вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
На нашу думку, рішення Замовника про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «Данко» має ознаки необ’єктивності та упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі дослідив тендерні пропозиції вказаних учасників.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
Скасувати рішення уповноваженої особи ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (Протокол прекваліфікації сформовано 22.06.2022) про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Данко» до аукціону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга київводоканал ТОВ АБУ лот 2.pdf 27.06.2022 22:53
- Скарга київводоканал ТОВ АБУ лот 2 остаточна.pdf 27.06.2022 23:23
- Рішення від 30.06.2022 №4977.pdf 30.06.2022 12:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2022 № 5045.pdf 08.07.2022 11:31
- рішення від 07.07.2022 № 5045.pdf 11.07.2022 11:27
- Про надання інформації.pdf 04.07.2022 12:59
- Щодо надання пояснення.docx 04.07.2022 12:59
- Протокол відхилення після рішення АМКУ.docx 12.07.2022 12:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2022 22:54
Дата розгляду скарги:
07.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2022 12:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.07.2022 11:27
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2022 12:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення органу оскарження
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
на рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ «Данко»
Номер:
4cf335b075c44e00affbe57c417ebf1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-12-005438-a.c3
Назва:
на рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ «Данко»
Скарга:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-12-005438-a. ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Скаржником було забезпечено проведення розгляду тендерних пропозицій, а саме ТОВ «ДАНКО», які згідно з рішенням Замовника (Протокол прекваліфікації сформовано 22.06.2022 року) було допущено до процедури закупівлі.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ДАНКО» визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, зазначене не відповідає дійсності, оскільки під час перегляду Скаржником документів наданих ТОВ «ДАНКО» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції умовам та вимогам тендерної документації.
Дане твердження підкріплюється наступними поясненнями:
1. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (асфальт, 2 лота), Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні супроводжувальні документи на товар: Сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом, та / або сертифікат якості, та або паспорт та /або документ, який містить інформацію про якість, атестат виробництва, паспорт на готову продукцію, паспорт та сертифікат відповідності на складові, сертифікат визнання вимірювальних можливостей.
У складі своєї тендерної пропозції ТОВ «Данко» не надали сертифікат визнання вимірювальних можливостей, що є грубим порушенням умов Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Також зазначаємо, що в довідці про Матеріально-технічну базу Вих №182/11 від 27.05.2022р. ТОВ «Данко» надали наступну інформацію:
Даним листом ТОВ «ДАНКО», повідомляє про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технології для належного виконання зобов’язань за договором поставки товару, що є предметом оголошених торгів, та зазначаємо їх використання на договірних умовах на підставі договору про господарські взаємовідносини – договору поставки № 18/03/22 від 18 березня 2022 року, з ВИРОБНИКОМ ТОВ «Сєвєродонецький асфальтобетонний завод», що діє згідно договору оренди №12/01/22 від 12.01.22р обладнання для виробництва асфальтобетонних та Стаціонарний асфальтобетонний завод марки ДС-168 37 (виробнича база) заводський номер №2101049 за адресою: 02068, м. Київ, вул. Ревуцького, 41А та супутнє обладнання (бункери для сипучих матеріалів, складом для мінеральних порошків та інше).
Хоча в тендерній документації надано документи на іншого виробника продукції.
Згідно ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник мав надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник проігнорував дану невідповідність, та не висунув відповідну вимогу Учаснику.
Тому, тендерна пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає в цій частині вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
На нашу думку, рішення Замовника про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «Данко» має ознаки необ’єктивності та упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі дослідив тендерні пропозиції вказаних учасників.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
Скасувати рішення уповноваженої особи ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (Протокол прекваліфікації сформовано 22.06.2022) про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Данко» до аукціону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга київводоканал ТОВ АБУ асфальт.pdf 27.06.2022 22:13
- Скарга київводоканал ТОВ АБУ ЛОТ 1.pdf 27.06.2022 22:43
- Скарга київводоканал ТОВ АБУ лот 1 остаточна.pdf 27.06.2022 23:22
- рішення від 30.06.2022 № 4974.pdf 30.06.2022 11:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2022 № 5044.pdf 08.07.2022 11:29
- рішення від 07.07.2022 № 5044.pdf 11.07.2022 11:17
- Щодо надання пояснення.docx 04.07.2022 12:57
- Про надання інформації.pdf 04.07.2022 12:57
- Протокол відхилення після рішення АМКУ.docx 12.07.2022 12:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2022 22:16
Дата розгляду скарги:
07.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2022 11:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.07.2022 11:17
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2022 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В електронній системі закупівель 12.05.2022 Уповноваженою особою було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2022-05-12-005438-a, предмет закупівлі «ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт)».
ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» 27.06.2022 подано Постійно діючій адміністративній колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скарги по Лотам 1, 2.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) 07.07.2022 прийнято рішення № 5044-р/пк-пз, № 5045-р/пк-пз, (оприлюднено 08.07.2022). Згідно з рішеннями за результатом розгляду скарг ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» Колегія зобов’язала ПрАТ «АК «Київводоканал» скасувати рішення про допущення по Лотам 1, 2 - ТОВ «Данко» до аукціону закупівлі «ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт)».
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Керуючись рішеннями Колегії, тендерні пропозиції ТОВ «Данко» по Лотам 1, 2 не відповідають, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- Учасником не надано у складі тендерних пропозицій по Лотам 1, 2 сертифікат визнання вимірювальних можливостей, що не відповідає Додатку 4 по Лотам 1, 2 до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника, зокрема не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З урахуванням викладеного Уповноважена особа, розглянувши питання щодо відхилення тендерних пропозицій учасника – ТОВ «Данко» по Лотам 1, 2 за предметом закупівлі, визначеного згідно з ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали,
44113620-7 Асфальт (асфальт), на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, пункту 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю
«ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт)» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та керуючись пунктом 3 частини десятої статті 11 Закону,
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерні пропозиції учасника ТОВ «Данко» по Лотам 1, 2 на закупівлю «ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, 44113620-7 Асфальт (асфальт)» з урахуванням мотивувальної частини рішень Колегії від 07.07.2022 № 5044-р/пк-пз,
від 07.07.2022 № 5045-р/пк-пз.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
на рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ «Данко»
Номер:
643a1668c744457c93db18463da6db72
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-12-005438-a.c1
Назва:
на рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ «Данко»
Вимога:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-12-005438-a. ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Скаржником було забезпечено проведення розгляду тендерних пропозицій, а саме ТОВ «ДАНКО», які згідно з рішенням Замовника (Протокол прекваліфікації сформовано 22.06.2022 року) було допущено до процедури закупівлі.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ДАНКО» визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, зазначене не відповідає дійсності, оскільки під час перегляду Скаржником документів наданих ТОВ «ДАНКО» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції умовам та вимогам тендерної документації.
Дане твердження підкріплюється наступними поясненнями:
1. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (асфальт, 2 лота), Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні супроводжувальні документи на товар: Сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом, та / або сертифікат якості, та або паспорт та /або документ, який містить інформацію про якість, атестат виробництва, паспорт на готову продукцію, паспорт та сертифікат відповідності на складові, сертифікат визнання вимірювальних можливостей.
У складі своєї тендерної пропозції ТОВ «Данко» не надали сертифікат визнання вимірювальних можливостей, що є грубим порушенням умов Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Також зазначаємо, що в довідці про Матеріально-технічну базу Вих №182/11 від 27.05.2022р. ТОВ «Данко» надали наступну інформацію:
Даним листом ТОВ «ДАНКО», повідомляє про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технології для належного виконання зобов’язань за договором поставки товару, що є предметом оголошених торгів, та зазначаємо їх використання на договірних умовах на підставі договору про господарські взаємовідносини – договору поставки № 18/03/22 від 18 березня 2022 року, з ВИРОБНИКОМ ТОВ «Сєвєродонецький асфальтобетонний завод», що діє згідно договору оренди №12/01/22 від 12.01.22р обладнання для виробництва асфальтобетонних та Стаціонарний асфальтобетонний завод марки ДС-168 37 (виробнича база) заводський номер №2101049 за адресою: 02068, м. Київ, вул. Ревуцького, 41А та супутнє обладнання (бункери для сипучих матеріалів, складом для мінеральних порошків та інше).
Хоча в тендерній документації надано документи на іншого виробника продукції.
Згідно ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник мав надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Тому, тендерна пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає в цій частині вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
На нашу думку, рішення Замовника про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «Данко» має ознаки необ’єктивності та упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі дослідив тендерні пропозиції вказаних учасників.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
Скасувати рішення уповноваженої особи ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (Протокол прекваліфікації сформовано 20.04.2021) про допущення тендерних пропозиції ТОВ «Данко» до аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2022 15:41
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини першої статті 18 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
При цьому скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Суб’єкт оскарження подає скаргу в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису, що вважається таким відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається у повному обсязі інформація, передбачена частиною п’ятою цієї статті.
Згідно зі статтею 8 Закону, зокрема скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
на рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ «Данко»
Номер:
5d7e55f426cd47b6abd3e364b8a43fd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-12-005438-a.c2
Назва:
на рішення Замовника про допущення до аукціону ТОВ «Данко»
Вимога:
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-12-005438-a. ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Скаржником було забезпечено проведення розгляду тендерних пропозицій, а саме ТОВ «ДАНКО», які згідно з рішенням Замовника (Протокол прекваліфікації сформовано 22.06.2022 року) було допущено до процедури закупівлі.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ДАНКО» визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, зазначене не відповідає дійсності, оскільки під час перегляду Скаржником документів наданих ТОВ «ДАНКО» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції умовам та вимогам тендерної документації.
Дане твердження підкріплюється наступними поясненнями:
1. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі: ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (асфальт, 2 лота), Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні супроводжувальні документи на товар: Сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом, та / або сертифікат якості, та або паспорт та /або документ, який містить інформацію про якість, атестат виробництва, паспорт на готову продукцію, паспорт та сертифікат відповідності на складові, сертифікат визнання вимірювальних можливостей.
У складі своєї тендерної пропозції ТОВ «Данко» не надали сертифікат визнання вимірювальних можливостей, що є грубим порушенням умов Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Також зазначаємо, що в довідці про Матеріально-технічну базу Вих №182/11 від 27.05.2022р. ТОВ «Данко» надали наступну інформацію:
Даним листом ТОВ «ДАНКО», повідомляє про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технології для належного виконання зобов’язань за договором поставки товару, що є предметом оголошених торгів, та зазначаємо їх використання на договірних умовах на підставі договору про господарські взаємовідносини – договору поставки № 18/03/22 від 18 березня 2022 року, з ВИРОБНИКОМ ТОВ «Сєвєродонецький асфальтобетонний завод», що діє згідно договору оренди №12/01/22 від 12.01.22р обладнання для виробництва асфальтобетонних та Стаціонарний асфальтобетонний завод марки ДС-168 37 (виробнича база) заводський номер №2101049 за адресою: 02068, м. Київ, вул. Ревуцького, 41А та супутнє обладнання (бункери для сипучих матеріалів, складом для мінеральних порошків та інше).
Хоча в тендерній документації надано документи на іншого виробника продукції.
Згідно ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник мав надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Тому, тендерна пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає в цій частині вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
На нашу думку, рішення Замовника про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «Данко» має ознаки необ’єктивності та упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі дослідив тендерні пропозиції вказаних учасників.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
Скасувати рішення уповноваженої особи ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (Протокол прекваліфікації сформовано 20.04.2021) про допущення тендерних пропозиції ТОВ «Данко» до аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2022 15:53
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини першої статті 18 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
При цьому скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Суб’єкт оскарження подає скаргу в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису, що вважається таким відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається у повному обсязі інформація, передбачена частиною п’ятою цієї статті.
Згідно зі статтею 8 Закону, зокрема скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Не задоволено