• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина дров'яна не промислового використання твердих порід

ДК 021:2015 код 03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна не промислового використання твердих порід). Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Учасник у складі пропозиції подає лист згоду про надання забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання цього Договору забезпечуються Переможцем шляхом надання оригіналу банківської гарантії забезпечення виконання Договору на суму, що становить 5 (п’ять) відсотків вартості Договору, виданої банківською установою. Строк дії Банківської гарантії виконання Договору – з моменту не пізніше ніж дата підписання Договору до 31.12.2022 включно, але в будь-якому разі до повного виконання умов Договору. Усі витрати, пов'язані з наданням банківської гарантії, здійснюються за рахунок коштів Переможця. Надана Переможцем у якості забезпечення виконання Договору банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок банківської установи сплатити на користь Замовника суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Переможцем своїх зобов'язань за Договором за відповідною Заявкою Замовника (Бенефіціара), при цьому в гарантії строк розгляду вимоги Замовника (Бенефіціара) повинен становити не більше 5-ти банківських днів з дати отримання такої вимоги. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. 4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія забезпечення виконання Договору не повертається Переможцю, у разі не виконання та/ або неналежного виконання ним своїх зобов'язань за Договором.

Торги не відбулися

1 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 600.00 UAH
Період оскарження: 12.05.2022 11:36 - 26.05.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: d9831dc73ba3460cb5c87c23d505a988
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-12-002388-a.a1
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Просимо Вас внести вимоги до тендерної документації, щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції документів, згідно чинного законодавства щодо безпечності дров, а саме: 1. Відповідність вимогам державних стандартів, згідно законодавства України, щодо безпечності паливних дров регламентується: Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо медичних критерієв безпеки пропонованих дров, а також звітом акредитованої лабораторії про позитивні результати дослідження запропонованого товару на радіологічні показники, а також результати одориметричних досліджень. Відповідно до пункту 2.3 Державного гігієнічного нормативу «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr в деревині і продукції з деревини» затвердженого наказом МОЗ України від 31.10.2005 № 573 передбачено вимогу, відповідно до якої вся деревина та продукція із деревини повинні проходити радіаційний контроль і супроводжуватися протоколом радіаційного дослідження на вміст у ній радіонуклідів штучного походження з рекомендаціями щодо можливості використання її за радіаційним фактором. Тендерна документаціїя не містить вимоги підтвердити радіаційний стан деревини, який буде постачатися. 2. Згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 N 247 1. Терміни та їх визначення державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; Паливна деревина відноситься до сировини, отже висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим та лише цим документом підтверджується безпечність деревини. Відповідно до пункту 2.3 Державного гігієнічного нормативу «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr в деревині і продукції з деревини» затвердженого наказом МОЗ України від 31.10.2005 № 573 передбачено вимогу, відповідно до якої вся деревина та продукція із деревини повинні проходити радіаційний контроль і супроводжуватися протоколом радіаційного дослідження на вміст у ній радіонуклідів штучного походження з рекомендаціями щодо можливості використання її за радіаційним фактором. Тендерна документаціїя не містить вимоги підтвердити радіаційний стан деревини, який буде постачатися Замовнику. Замовник ігнорує норми чинного законодавтсва, які стосуються предмета закупівлі. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, згідно чинного законодавства України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до п.11 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) - Відділ освіти, культури, молоді та спорту Виноградської сільської ради є Замовником в розумінні Закону. Формуючи вимоги до потенційних учасників, Замовник керувався принципами здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 Закону. Відповідно до ч.3 ст.22 - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Намагання змусити Замовника додати вимоги, які б надавали перевагу одному учаснику над іншими нівелюють принципи здійснення публічних закупівель, що Замовник не може допустити.
Статус вимоги: Відхилено