-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (ДК 021:2015:44212300-2 - Конструкції та їх частини) - Металопластикові конструкції з монтажем
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
10.05.2022 14:22 - 16.05.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо усунення порушень законодавства.
Номер:
64d9b971c74446cdb6519829fb7e734b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-10-003016-a.a2
Назва:
Вимагаємо усунення порушень законодавства.
Вимога:
Комунальному некомерційному підприємству Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» 80500, Львівська обл., м. Буськ, вул. Львівська, 77 ЄДРПОУ: 01997633
Вимога Замовнику за закупівлею UA-2022-05-10-003016-a код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (ДК 021:2015:44212300-2 - Конструкції та їх частини) - Металопластикові конструкції з монтажем
Доброго дня! Шановний Замовнику, прошу розглянути та прийняти до уваги ці вимоги.
При оголошенні закупівлі було допущено такі помилки ,
1. В Додаток № 1 до оголошення ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не вказано розмір та кількість конструкцій що унеможливлює вірний підрахунок собівартості. Також при вказанні остіклення вказано к-ть камер-2,СПД 32 крізет,дві енергії,аргон або сендвіч плита, склопакет і сандвіч плита це два різних матеріали тому АБО тут бути не може. Це все собівартість продукції що формує кінцеву ціну пропозиції.
2. Також ви вказали профіль 6-кам.,підсилений,70мм,WDS, дверна стулка 70мм товщина металу 2,0мм К. Певно та людина що готувала документи до оголошнення не розуміє в данній закупівлі нічого, Дверна стулка вхідної групи може бути 100 мм, 110 мм, 120мм. Але ніяк не 70 мм. Тому що 70мм є віконною стулкою.
3. Також замовник в 1. В Додаток № 1 до оголошення ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ вказав такий пункт
1. (Перевага надається місцевому виробнику який має досвід роботи з бюджетними організаціями не менше 3 – ох років.)
Ви не можете обмежувати коло учасників тому що це є прямим порушенням законодавства .з вами має право працювати підприємство чи підприємець з будь якої області чи регіону нашої країни при чому на рівних правах.
Доведіть будь ласка до ладу тендерну документацію та виправте вказані помилки. Складається враження що тендер прописаний під когось. Не порушуйте закону .Дуже не приємно що в такий важкий час для нашої країни зявляються такі факти. Якщо це так то відповідальність буде згідно чинного законодавства.
Сподіваюсь на вашу розсудливість і розуміння. Дякую.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 13.05.2022 12:38
- документ 16.05.2022 09:44
Дата подачі:
13.05.2022 12:38
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учасник.
1. Частина конструкцій буде складатися з сендвіч плити, а друга частина зі склопакета.
2.Дверна стулка 104-70 мм.
3. Замовник не обмежує коло учасників вказавши пункт «Перевага надається місцевому виробнику який має досвід роботи з бюджетними організаціями не менше 3 – ох років.», тому що основним критерієм є ціна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.05.2022 09:44
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
202cb31dae67446086c9b6b99ab65000
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-10-003016-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Комунальному некомерційному підприємству
Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня»
80500, Львівська обл., м. Буськ, вул. Львівська, 77 ЄДРПОУ: 01997633
Вимога Замовнику за закупівлею UA-2022-05-10-003016-a
код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (ДК 021:2015:44212300-2 - Конструкції та їх частини) - Металопластикові конструкції з монтажем
Доброго дня! Шановний Замовнику, прошу розглянути та прийняти до уваги ці вимоги.
1. В оголошенні на закупівлю Замовник не вказав обсяг робіт. Замовник надав креслення виробів, але не вказав їх розмірів, кількість визначив у м2. Таким чином Замовник не надав ні кількості, ні розмірів виробів. Це є дискримінацією потенційних учасників. Адже без розмірів та кількості неможливо зробити прорахунок.
Відповідно до статті 14 частини третьої пункту четвертого Закону України «Про публічні закупівлі», «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг…».
Замовник грубо порушуючи цю норму Закону - не надав інформацію про розміри конструкцій та їх кількість для орієнтовного прорахунку.
Виникає питання: якщо Замовник знає що там 30 м2, то невже неузмозі оприлюднити кількість одиниць виробів та їх розміри? Невже не можна вказати скільки пройомів треба замінити, скільки дверей, скільки з них одностулкових, двостулкових?
Вважаю такі дії/бездіяльність Замовника дискримінаційними, такими, що порушують основоположні принципи Закону, викладені у статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників…».
2. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку про виїзд учасника на місце (для уточнення правильних розмірів).
Вважаю, що дана вимога, під час воєнного стану і запровадження комендантських годин (!), порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважую, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога про складання довідки про огляд об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Також додатково повідомляю, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Керуючись вище викладеним, вимагаю:
1. Надати орієнтовні розміри конструкцій та їх кількість для можливості здійснити попередні прорахунки.
2. Внести зміни до оголошення про проведення закупівлі в частині вимоги надати Довідку про виїзд учасника на місце (для уточнення правильних розмірів).
У разі ігнорування моїх законних вимог залишаємо за собою право звернутися до суду, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України, здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та Держаудитслужби України.
ФОП Лівандовський О.М.
11 травня 2022 року
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 11.05.2022 12:56
- відповідь 12.05.2022 13:01
Дата подачі:
11.05.2022 12:57
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учасник.
Оскільки в КНП "Буська ЦРЛ» ведуться ремонтні роботи Замовник не може виміряти точні розміри (Приблизний розмір 1100-2100). При огляді приміщення учасник вимірює і уточнює розміри конструкцій. Тому виходячи з цього - обстеження об'єкту є обов'язковою умовою, та не суперечить порушенню законодавства України, так як Замовник зацікавлений в тому що всі умови закупівлі будуть виконані належним чином та у встановленні строки, тому
нами висунута така вимога як уточнення правильних розмірів конструкцій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.05.2022 13:01