• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

30230000-0: Комп’ютерне обладнання» (ноутбук, комп’ютер, принтер, багатофункціональний пристрій))

Торги відмінено

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження: 10.05.2022 11:25 - 16.05.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

ISO 50001:2015

Номер: 090feed0239d4e9d9574bdce1605085d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-10-001460-a.a2
Назва: ISO 50001:2015
Вимога:
Шановний замовник, під час аналізу Тендерної документації було виявлено вимогу, що суперечить положенням ст. 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та спричиняє дискримінацію учасників процедури закупівлі. Зокрема, у п. 8 Додатку №2 до Тендерної документації зазначено: «Копію чинного сертифікату на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2015 (ISO 50001:2015) виробника портативного комп'ютеру (ноутбуку);». Так ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року передбачено: «Документи, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.» Встановлення ж вимоги про надання завіреної копії сертифікату міжнародного зразка, про наявність у виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) системи енергетичного менеджменту ISO 50001:2015 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозиції (п. 2.4 Розділ №4 Додаток №2 Тендерної документації), спричиняє порушення положень ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року і дискримінацію учасників. Доводимо до вашого відома, що сьогодні на території України виробники мають дотримуватися вимог технічних регламентів, що встановленні на національному рівні та технічних умов, які затверджуються виробниками продукції, що ж стосується міжнародних стандартів, то їх впровадження є добровільним та таким, що застосовується лише за бажання виробника (Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від 05.06.2014 року). Система енергетичного менеджменту практично не впроваджується та не є пріоритетною серед виробників продукції, що закуповується в цих торгах, оскільки, впровадження системи енергетичного менеджменту направлено насамперед на державні підприємства, зокрема, як повідомляє прес-служба Держенергоефективності вони працюватимуть над підвищенням енергоефективності об’єктів НАЕК «Енергоатом» (посилання на сайт Держенергоефективності - https://saee.gov.ua/). Так як учасники даних торгів мають приватну форму власності, не реалізують свою діяльність у галузі важкої промисловості, то повідомлення Держенергоефективності є ще одним підтвердженням відсутності обов’язку в учасників торгів отримувати сертифікат ISO 50001:2015. Крім того, в період з моменту оголошення Вами про закупівлю товару – 10.05.2022 року, до 18.05.2022 року – завершення періоду подання тендерних пропозицій, учасник не в змозі отримати такий сертифікати, це обумовлено тим, що при об’єднанні системи енергетичного менеджменту з системами якості ISO 9001 та охорони навколишнього середовища ISO 14001, отримується інтегрована система менеджменту підприємства, однак, зазначений процес досить складний, тривалий у часі, затратний, потребує змін в роботі підприємства, та сертифікації співробітників. Тому аби усунути дискримінаційну вимогу у п. 8 Додаток №2 до Тендерної документації, та попередити відхилення пропозиції учасника, який через об’єктивні причини не може на момент проведення торгів отримати сертифікат ISO 50001:2015 вимагаємо внести корективи, та надати можливість виробникам товару підтвердити дотримання енергоефективності на підприємстві за рахунок надання у складі пропозиції інших документів у вигляді методик моніторингу та вимірювання основних технічних характеристик, які повинні бути у виробників, що застосовують на підприємстві систему якості та охорони навколишнього середовища (ISO 9001, ISO 14001), а також протоколів, витягів з протоколів, журналів, у яких здійснюється фіксація даних про обсяги використання електроенергії під час виробництва, та ліміти споживання, вихід за межі яких призводить до проведення обов’язкової перевірки для встановлення причин відхилення від існуючих показників. Зверніть увагу, що система якості ISO 9001 та система охорони навколишнього середовища ISO 14001, на відміну від системи енергетичного менеджменту ISO 50001:2015, мають аналогічні стандарти на національному рівні, виражені у вигляді державних стандартів України щодо наявності в учасника закупівлі системи менеджменту, на основі яких акредитовані органи, що отримали атестати та зареєстровані за індивідуальним номером в Національному агентстві з акредитації України, підтверджують існування у підприємства-виробника системи менеджменту. Крім того, варто звернути увагу, що сьогодні сертифікат ISO 50001:2015 діє у новій редакції ISO 50001:2018 так як власникам сертифікатів надається трирічний термін на їх оновлення, сертифікат ISO 50001:2011 слід вважати неактуальним у випадку подання такої редакції одним з учасників. Що ж стосується виробників, які раніше не отримували сертифікату ISO 50001:2015, то вони не зможуть виконати вимоги п. 8 Додатку №2 до Тендерної документації, оскільки, така редакція вже не видається, що є дискримінацією та порушенням положень ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. Таким чином, Замовник встановлюючи вимогу надати у складі пропозиції підтвердження дотримання підприємством-виробником системи енергетичного менеджменту ISO 50001:2015, порушує права учасників на участь у закупівлі, адже, така вимога є дискримінаційною, нівелює саму суть «публічних закупівель» та обмежує реалізацію положень ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. Крім того, Замовник прописуючи дану вимогу засвідчує свою необізнаність у цьому питанні, так як сертифікат ISO 50001:2015 є вже не актуальними, оскільки, діє у новій редакції, а головне сертифікати повинні видаватися лише акредитованими органами, а Замовник навіть не вимагає надати атестат про акредитацію органу, що видає сертифікат ISO 50001:2015, хоча така вимога встановлюється до сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, що є не зрозумілим, та дозволяє припустити існування корупційних схем. Враховуючи викладене вище, вимагаємо: 1. пояснити яку інформацію, що вкрай необхідна при закупівлі компютерного обладнання та ноутбуків, можна отримати з сертифікату ISO 50001:2015, чого не викладено в інших документах (методиках, протоколах, журналах у яких фіксуються обсяг і ліміти використання електроенергії), за умови, що в учасника наявні сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які входять до єдиної системи управління якістю та системи екологічного управління; 2. аргументуйте як наявність сертифікату ISO 50001:2015 впливає на якісні та технічні характеристики товару, що планує закупити Замовник; 3. надати посилання на нормативно-правові акти або норми ДСТУ, що зобов’язують виробників на території України обов’язково впроваджувати програму енергозбереження та отримувати сертифікат ISO 50001:2015; 4. усунути дискримінаційну умову п. 8 Додатку №2 до Тендерної документації: «Копію чинного сертифікату на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2015 (ISO 50001:2015) виробника портативного комп'ютеру (ноутбуку);», шляхом виключення цього положення зі складу Тендерної документації або визначити перелік документів, які можна подати як альтернативу, для підтвердження дотримання енергоефективності під час виробництва продукції, що планує закупити Замовник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Щодо звіту антибактеріального тесту обладнання

Номер: c833920ad6b44f19b2b53797439d3b05
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-10-001460-a.a1
Назва: Щодо звіту антибактеріального тесту обладнання
Вимога:
Шановний замовник, у п.2 Додатку 2 Тендерної документації вказано вимогу: «Копію звіту антибактеріального тесту обладнання для портативного комп’ютеру (ноутбуку)». Дана вимога документації є дискримінаційною щодо учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб'єктів господарювання, які мають даний звіт що частково дублює інформацію з Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають такий звіт, що є дискримінацією щодо інших суб'єктів господарювання які пропонують якісне обладнання що відповідає всім вимогам і нормам екологічної безпеки що підтверджує Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи викладене та керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо виключити з тендерної документації дану дискримінаційну вимогу, а саме: «Копію звіту антибактеріального тесту обладнання для портативного комп’ютеру (ноутбуку)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.